SC mag niet meer binnenkort, dus we hebben van Benny t/m topic 1000, daarna wordt ie gesloten.quote:
We hebben al een nieuwe, die waar ik niet welkom benquote:Op zondag 9 januari 2011 19:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
SC mag niet meer binnenkort, dus we hebben van Benny t/m topic 1000, daarna wordt ie gesloten.
zijn die liveshows niet altijd heel snel uitverkocht?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
Patrique niet met z'n drieën
Kijken of er nog meer meegaanplan is ontstaan maar nog niet uitgewerkt
i hope you're kiddingquote:Op zondag 9 januari 2011 19:15 schreef Rauzer het volgende:
[..]
SC mag niet meer binnenkort, dus we hebben van Benny t/m topic 1000, daarna wordt ie gesloten.
quote:
ik zag et, wtfquote:Op zondag 9 januari 2011 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
We hebben al een nieuwe, die waar ik niet welkom ben
quote:
Heb je al iets?quote:
Ze willen een nieuwe start makenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:18 schreef Cee het volgende:
Waarom mag SC dan niet binnenkort? Of mag dat niet besproken worden? Of moet ik me eerst door 38927 posts scrollen om er zelf achter te komen?
en de old-school-sc-mensen mogen dan niet meer?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze willen een nieuwe start maken
Tuurlijk welquote:Op zondag 9 januari 2011 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en de old-school-sc-mensen mogen dan niet meer?
Precies, er is hoopquote:Op zondag 9 januari 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
Er komt gewoon een nieuwe SC toch? Misschien even wachten op Benny of Symph voor duidelijkheid, of gauw 3 topics volspammen dan zien we het
Nee dat zie je toch, maar daar trek ik me niks van aan whehehehequote:Op zondag 9 januari 2011 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en de old-school-sc-mensen mogen dan niet meer?
Dan hebben we wat te doenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
Er komt gewoon een nieuwe SC toch? Misschien even wachten op Benny of Symph voor duidelijkheid, of gauw 3 topics volspammen dan zien we het
It's not for me to sayquote:Op zondag 9 januari 2011 19:23 schreef gomi het volgende:
[..]
meest logische is gewoon tal sc 1001 vind ik hoor
Mee eensquote:Op zondag 9 januari 2011 19:23 schreef gomi het volgende:
[..]
meest logische is gewoon tal sc 1001 vind ik hoor
Same herequote:Op zondag 9 januari 2011 19:24 schreef Symphonic het volgende:
Al moet ik drie delen in mijn eentje volposten
Damn ik ben echt pissed off
Hmmmz, dat heb ik ook altijdquote:Op zondag 9 januari 2011 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed, ik ga geloof ik keelpijn krijgen
Wat is er symphiequote:Op zondag 9 januari 2011 19:24 schreef Symphonic het volgende:
yeah op kan wel veranderen van tijd tot tijdquote:Op zondag 9 januari 2011 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mee eensmet een totaal andere OP, dat dan weer wel
Dank jequote:Op zondag 9 januari 2011 19:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, dat heb ik ook altijd
Kusje op je keelpijn
Ik ookquote:Op zondag 9 januari 2011 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind dit gewoon een stomme streek
Wat?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind dit gewoon een stomme streek
Ik denk dat het ook weinig verschil zal maken eigenlijkquote:Op zondag 9 januari 2011 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Een nieuwe naam gaat mijn inziens niet werken..
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:27 schreef Joooo-pi het volgende:
De naam SC klopt niet, want het is dikwijls FC (fast chat)
ohja,trouwens
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:24 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:27 schreef Joooo-pi het volgende:
De naam SC klopt niet, want het is dikwijls FC (fast chat)
ohja,trouwens
ik ook en we hebben niet eens gebektquote:Op zondag 9 januari 2011 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed, ik ga geloof ik keelpijn krijgen
precies. t idee erachter is wel ok, maar denk dat t in de praktijk niets uit zal makenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Een nieuwe naam gaat mijn inziens niet werken..
We moeten toch even die 1000 halenquote:
quote:
Gewoon doorgaan met TAL SC lijkt me het meest logisch.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
Ik moest aan de zuurstof door jou, mijn vader werd al ongerustquote:Op zondag 9 januari 2011 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gun mij mijn lolletje ook eens zeg
Die had je gister alquote:Op zondag 9 januari 2011 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gun mij mijn lolletje ook eens zeg
dat schijnen de meesten wel te denken, althans dat idee krijg ik een beetjequote:Op zondag 9 januari 2011 19:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan met TAL SC lijkt me het meest logisch.
Ik vind bij één beginnen wel leuk, maar meer omdat ik duizend en hoger zo stom vind.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan met TAL SC lijkt me het meest logisch.
dus zoals in elke democratische samenleving zal het dat dan wel niet wordenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:36 schreef gomi het volgende:
[..]
dat schijnen de meesten wel te denken, althans dat idee krijg ik een beetje
Kloptquote:Op zondag 9 januari 2011 19:36 schreef gomi het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:36 schreef gomi het volgende:
[..]
In principe zou niet nummeren nog toffer zijnquote:Op zondag 9 januari 2011 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind bij één beginnen wel leuk, maar meer omdat ik duizend en hoger zo stom vind.
Maar dan raak je zo gauw de tel kwijt.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja.
[..]
In principe zou niet nummeren nog toffer zijn.
[TAL] - [de stamkroeg]quote:Op zondag 9 januari 2011 19:38 schreef Symphonic het volgende:
Wat mij betreft mag de nummering er ook wel af hoor
Deze SC is ontsproten aan de XFA SC dus we gaan weer back to the basic
Helemaal geen nummeringquote:Op zondag 9 januari 2011 19:38 schreef Symphonic het volgende:
Ontspriet, ontsprat, ontsproten?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind de nummering wel fijn, zo kan ik zien of ik een topic gemist heb en welkequote:Op zondag 9 januari 2011 19:38 schreef Symphonic het volgende:
Graag.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef Symphonic het volgende:
Zullen we maar weer gewoon verder gaan in 1 SC
Dit is een beetje omslachtig zo
Eindelijkquote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef Symphonic het volgende:
Zullen we maar weer gewoon verder gaan in 1 SC
Dit is een beetje omslachtig zo
Dit meen jequote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee.. ik ben eruit..
Ik heb besloten dat ik even een tijd niet in de Tal SC(of de opvolger die hierop komt,) ga posten.. Ik ben een paar mensen, het kijk-mij-blauw-zijn gehalte van sommige mensen, en het niveau 12- zat. De gezelligheid die een paar maanden geleden hier was, die zal mijn inziens niet snel terug keren, en een eventuele nieuwe naam zal daarbij ook niet helpen, aangezien dezelfde mensen zullen blijven komen.
En jullie zullen denken; die is er volgende week weer.. Nee
De mensen die ik echt enorm mag, die spreek ik wel via andere wegen op fok, msn, of elders.
Patrick
Okee, sorry danquote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee.. ik ben eruit..
Ik heb besloten dat ik even een tijd niet in de Tal SC(of de opvolger die hierop komt,) ga posten.. Ik ben een paar mensen, het kijk-mij-blauw-zijn gehalte van sommige mensen, en het niveau 12- zat. De gezelligheid die een paar maanden geleden hier was, die zal mijn inziens niet snel terug keren, en een eventuele nieuwe naam zal daarbij ook niet helpen, aangezien dezelfde mensen zullen blijven komen.
De mensen die ik echt enorm mag, die spreek ik wel via andere wegen op fok, msn, of elders.
Patrick
quote:
Oke sterkte,quote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee.. ik ben eruit..
Patrick
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee.. ik ben eruit..
Patrick
Hij meent hetquote:
Ja, anders zeg ik dat niet.quote:
Als hij mij bedoelt blijf ik er niet om wegquote:Op zondag 9 januari 2011 19:46 schreef Bos81 het volgende:
Dan kunnen beter de schuldige zich terugtrekken. Als hij mij bedoelt (wat ik eigenlijk niet denk) Ga ik mijn heil wel elders zoeken..
jammer dat er steeds mensen vertrekken tbhquote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee.. ik ben eruit..
Patrick
geloof mij, hij bedoelt jou nietquote:Op zondag 9 januari 2011 19:46 schreef Bos81 het volgende:
Dan kunnen beter de schuldige zich terugtrekken. Als hij mij bedoelt (wat ik eigenlijk niet denk) Ga ik mijn heil wel elders zoeken..
Mijne ookquote:
Jij moet blijvenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als hij mij bedoelt blijf ik er niet om weg
Waarom gooi je hem dan dichtquote:
Jij moet je niet zo druk maken Bosjequote:Op zondag 9 januari 2011 19:48 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga denk ik even lezen of sudoku-en
of nadenekn over mijn gedrag van de laatste uren..
geintje tochquote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee.. ik ben eruit..
Patrick
Doe niet zo gek, gekkie. Je deed gewoon heel normaal en gezellig meequote:Op zondag 9 januari 2011 19:48 schreef Bos81 het volgende:
Het heeft totaal niks met jou te makenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:48 schreef Bos81 het volgende:
dat deed ik, het is geen doen 2 SC tegelijkquote:
Ik heb ook wel zo'n ideequote:Op zondag 9 januari 2011 19:48 schreef Kally het volgende:
Hij komt zo even uitleg geven, ik ga niet voor hem spreken, ik weet wel wat hij bedoelt, maar dat is aan Patrick zelf om te vertellen.
Ik was niet welkom, wat nou leukquote:Op zondag 9 januari 2011 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat deed ik, het is geen doen 2 SC tegelijk
Hij was leuk, hij was ludiek, dat wel
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, gekkie. Je deed gewoon heel normaal en gezellig mee
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Het heeft totaal niks met jou te maken
Doei Stuquote:Op zondag 9 januari 2011 19:50 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is er vandoor. Tot later misschien vanavond![]()
ow sorry, dan was het Symp. Maar jij had de laatste postquote:
Ja gedeeltelijk eensquote:Op zondag 9 januari 2011 19:50 schreef gomi het volgende:
op zich vind ik t wel jammer tbh dat er steeds meer mensen die er van t begin af aan bij zaten vertrekken uit tal.
de leukste tijd daar was imo juist in de beginmaanden, maar steeds meer mensen uit die tijd vertrekken
Doei Stuartquote:Op zondag 9 januari 2011 19:50 schreef Stuart het volgende:
ah volgens mij ben je wel leuk juist hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:48 schreef Bos81 het volgende:
Tot laterquote:Op zondag 9 januari 2011 19:50 schreef Stuart het volgende:
als dat gekerm op TV is post iedereen toch ook in tig topics tegelijkquote:Op zondag 9 januari 2011 19:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat deed ik, het is geen doen 2 SC tegelijk
Hij was leuk, hij was ludiek, dat wel
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:50 schreef Stuart het volgende:
ik snap er geen reet van in ieder gevalquote:Op zondag 9 januari 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hem wel begrijpben benieuwd naar zijn uitleg, kijken of ik hetzelfde vind
Je zult het zo weten denk ikquote:Op zondag 9 januari 2011 19:53 schreef crv het volgende:
[..]
ik snap er geen reet van in ieder geval
ik ook niet, had juist de indruk dat we weer een beetje op ons oude "niveau" zatenquote:
en moet ik daar blij mee zijnquote:
quote:Reply to (confirmation_dept01@hotmail.com)
REF No: UKNL-L/200-26937
Attention: Email Owner,
We are pleased to notify you once again that your email address won the UK National Promotion held for the Month of January 2011, You have therefore been approved to claim the sum of 800,000.00 GBP. We are yet to receive your file for Claims.
For Due remittance of funds Contact Claims Agent for your claims with TICKET No: 20511465463-7644
Claims Agent Name: Brown Smith
Claims Agent Email: confirmation_dept01@hotmail.com
Claims Requirements:
1.Full Name:
2.Residential Address:
3.Age:
4.Sex:
5.Mobil Tel:
6.Occupation:
7.Country Of Residence:
8.Nationality:
9.Amount Won:
10.Alternative Email :
Congratulations on behalf of British Government Financial Department.
BOS HET LIGT NIET AAN JOUWquote:Op zondag 9 januari 2011 19:56 schreef Bos81 het volgende:
Toch voel ik me nu schuldig, Ja ik ben lekker aan het posten vandaag, maak veel grappige opmerkingen. Maar toch voelt het niet "goed" bij me.
Weet niet waar het aan ligt. Ja ik trek me dingen te snel aan, weet ik. Maar toch zo posten zoals vandaag is ook niet wie ik ben of wil zijn..
Bos, serieus, ik vond het een wereldgrapquote:Op zondag 9 januari 2011 19:56 schreef Bos81 het volgende:
Toch voel ik me nu schuldig, Ja ik ben lekker aan het posten vandaag, maak veel grappige opmerkingen. Maar toch voelt het niet "goed" bij me.
Weet niet waar het aan ligt. Ja ik trek me dingen te snel aan, weet ik. Maar toch zo posten zoals vandaag is ook niet wie ik ben of wil zijn..
Ja en dat is precies het probleem denk ik, de harde kern wordt dikwijls genegeerd momenteel.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:54 schreef crv het volgende:
[..]
en moet ik daar blij mee zijn
Pat hoort gewoon tot de harde kern![]()
PAt don't goquote:
Kloptquote:Op zondag 9 januari 2011 19:54 schreef crv het volgende:
[..]
en moet ik daar blij mee zijn
Pat hoort gewoon tot de harde kern![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en dat is precies het probleem denk ik, de harde kern wordt dikwijls genegeerd momenteel.
dan gewoon posten op de manier zoals je wel wilt zijn, maar ook als je lollig bent zoals vandaag, ben je niet vervelend hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:56 schreef Bos81 het volgende:
Ophouden nu hoor, ik heb dubbel gelegen om mijn topic, ik hou er vanquote:Op zondag 9 januari 2011 19:56 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en dat is precies het probleem denk ik, de harde kern wordt dikwijls genegeerd momenteel.
Misschien is negeren niet de juiste keuze in woorden.quote:
Voor je je meteen weer als een bitch moet gedragen kun je ook op de verdere uitleg wachten.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Moeten we met z'n allen op de knieën voor de harde kern en hallelujah roepen als zij posten dan
People come and go, waarom moet daar altijd zo'n drama van gemaakt worden?
Hallelujah!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Moeten we met z'n allen op de knieën voor de harde kern en hallelujah roepen als zij posten dan
nee, maar we respecteren iedereen die hier postquote:Op zondag 9 januari 2011 19:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Kom maar opquote:Op zondag 9 januari 2011 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok, ik wil best nog meer uitleg geven...
Maar ga dan achteraf niet janken dat het je pijn doet!
Nja, vertel maarquote:Op zondag 9 januari 2011 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Omdat je denkt dat het aan jou ligt, maar dat is het nietquote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef Bos81 het volgende:
Dat is het niet. Ik snap gewoon niet waarom ik me nu ik vrolijk bezigben, toch rot ga voelen..
Misschien kun je beter wachten op een uitleg ofzo, want je weet niet eens wat ik ga zeggen.. en dat moet leraar zijn.. lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 19:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat denk ik juist niet (meer)quote:Op zondag 9 januari 2011 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat het aan jou ligt, maar dat is het niet
Roep dan niks, als je toch geen reacties er op wil. Of leg direct goed uit wat je bedoelt, van zulke posts gaan m'n nekharen echt overeind staanquote:Op zondag 9 januari 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor je je meteen weer als een bitch moet gedragen kun je ook op de verdere uitleg wachten.
ik wil het ook wel weten eigenlijkquote:Op zondag 9 januari 2011 19:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok dan geen uitlegquote:Op zondag 9 januari 2011 20:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Roep dan niks, als je toch geen reacties er op wil. Of leg direct goed uit wat je bedoelt, van zulke posts gaan m'n nekharen echt overeind staan.
Scheer ze af, probleem opgelost, neem me vooral niet kwalijk dat ik niet zo fantastisch en geletterd ben, dat jij dat goed kan wil niet zeggen dat iedereen dat kan.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Roep dan niks, als je toch geen reacties er op wil. Of leg direct goed uit wat je bedoelt, van zulke posts gaan m'n nekharen echt overeind staan.
Die uitleg interesseert me weinig eerlijk gezegd, als ik iemand zie zeggen dat de harde kern genegeerd wordt vind ik dat een vreemde opmerking dus reageer ik daarop. Maar Kally heeft al gezegd dat ze die opmerking niet zo bedoelde.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Misschien kun je beter wachten op een uitleg ofzo, want je weet niet eens wat ik ga zeggen.. en dat moet leraar zijn.. lekker
Mag ik uitleg via pmquote:
quote:
Ja draai de zaak ff lekker om zegquote:Op zondag 9 januari 2011 20:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Scheer ze af, probleem opgelost, neem me vooral niet kwalijk dat ik niet zo fantastisch en geletterd ben, dat jij dat goed kan wil niet zeggen dat iedereen dat kan.
Maar goed ik zal niks meer roepen want het mag niet van almachtige Rauzer
Ik ben in gesprek met Kally, waarom zou jou dat ervan weerhouden om een uitleg te geven aan degenen die het wel interesseertquote:
Kom op wasaap!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon met z'n allen in zo huis en je hebt een topprogramma
Je zegt roep dan niks!! Dus dat doe ik niet meer, simpel zatquote:Op zondag 9 januari 2011 20:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Ja draai de zaak ff lekker om zeg!
quote:
Ok.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Je zegt roep dan niks!! Dus dat doe ik niet meer, simpel zat
ik bedoel meer dat het hier net als in de rls isquote:Op zondag 9 januari 2011 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon met z'n allen in zo huis en je hebt een topprogramma
voor sommige is deze SC meer dan Internet Laysaquote:Op zondag 9 januari 2011 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat het hier net als in de rls is![]()
lekker bitchen tegen elkaar en daardoor vergeten dat het maar internet is...trek het je niet zo aan mensen...je kan altijd ff elders vertoeven ...daar hoef je heul geen afscheid voor te nemen
Ow maar in zo huis lijkt me ook leuk, lekker bitchen tegen elkaar. Beetje battlenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
lekker bitchen tegen elkaar en daardoor vergeten dat het maar internet is...trek het je niet zo aan mensen...je kan altijd ff elders vertoeven ...daar hoef je heul geen afscheid voor te nemen
Hmm gedeeltelijk eens, alleen kennen een hoop elkaar hier wel irl en zijn er ook wel degelijk echt vriendschappen, dat is wel meer dan internet.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kan nu wel een hele hoop woorden hier gaan neerzetten maar het heeft zo weinig nutquote:Op zondag 9 januari 2011 20:07 schreef crv het volgende:
[..]
voor sommige is deze SC meer dan Internet Laysa
Nee, dat is zo.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar daar heeft Michael Jackson nooit een clip mee gemaakt.
nah bij rls heb ik t idee dat er daar vaak langduriger gedoe is tussen mensen. en die dan onderhuids steken enzoquote:Op zondag 9 januari 2011 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
is dat niet overal op fok zo?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kan nu wel een hele hoop woorden hier gaan neerzetten maar het heeft zo weinig nut
zetten jullie webcams aan bij die meet in maart?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow maar in zo huis lijkt me ook leuk, lekker bitchen tegen elkaar. Beetje battlen
En dan een leuke geldprijs winnen
Die mensen die echte vriendschappen hebben praten het dan ook gewoon uit....dus who cares wat bassie die je toch niet zo ligt je niet zo mag....sheer up honney....het is het niet waardquote:Op zondag 9 januari 2011 20:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm gedeeltelijk eens, alleen kennen een hoop elkaar hier wel irl en zijn er ook wel degelijk echt vriendschappen, dat is wel meer dan internet.
Ik kom al 8, 9 jaar lang op diverse fora en tot nu toe loopt alle drama precies volgens het boekje.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik had het idee dat het de laatste tijd weer een beetje leuker werd hier, dus dit komt redelijk koud op mijn dak wel
Yep, ik ben er stil vanquote:Op zondag 9 januari 2011 20:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik had het idee dat het de laatste tijd weer een beetje leuker werd hier, dus dit komt redelijk koud op mijn dak wel
Ja precies, ik heb in tijden hier niet zo gezellig gepost als dit weekend. Blijkbaar vonden bepaalde mensen dat niet zo geslaagd.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:09 schreef Symphonic het volgende:
ik denk dat jij best weet wat ik bedoelquote:Op zondag 9 januari 2011 20:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik kan nu wel een hele hoop woorden hier gaan neerzetten maar het heeft zo weinig nut
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kom al 8, 9 jaar lang op diverse fora en tot nu toe loopt alle drama precies volgens het boekje.
Ze hebben gisteren weer gemeet...zelfs na een brandje van van de week...sope...niet zo heet...etcquote:Op zondag 9 januari 2011 20:09 schreef gomi het volgende:
[..]
nah bij rls heb ik t idee dat er daar vaak langduriger gedoe is tussen mensen. en die dan onderhuids steken enzo
Wat sheer up, ik heb nergens last van???quote:Op zondag 9 januari 2011 20:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die mensen die echte vriendschappen hebben praten het dan ook gewoon uit....dus who cares wat bassie die je toch niet zo ligt je niet zo mag....sheer up honney....het is het niet waard![]()
ah, die heb ik ook nog staan...quote:Op zondag 9 januari 2011 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inception was beter te volgen dan het web van struikeldraden hier in de TAL SC
Het was een algemene opmerking!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat sheer up, ik heb nergens last van???
Owww, ik wou al zeggen, ik sta er anders in tegenwoordigquote:
Ik vind het persoonlijk wel wat gezelliger jaquote:Op zondag 9 januari 2011 20:09 schreef Symphonic het volgende:
Hoezo....het is net zoals elke sc....met dramatische afscheiden en vrolijkie wederkeersquote:Op zondag 9 januari 2011 20:12 schreef crv het volgende:
Misschien moeten we een soap van deze SC maken
ah idd. is ook wel zoquote:Op zondag 9 januari 2011 20:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren weer gemeet...zelfs na een brandje van van de week...sope...niet zo heet...etc
Nee... Een soap is leuk, maar op deze manier heb ik het er wel een beetje mee gehad met alles. Ik weet niet precies waar het overgaat en zou het toch graag willen weten.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:12 schreef crv het volgende:
Misschien moeten we een soap van deze SC maken
ja maar ik vind jou zo lekker geil quotenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Owww, ik wou al zeggen, ik sta er anders in tegenwoordig
Je weet zellufquote:Op zondag 9 januari 2011 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar ik vind jou zo lekker geil quoten
Nope...quote:Op zondag 9 januari 2011 20:15 schreef Joooo-pi het volgende:
Is boer zoekt vrouw ook een talentenjacht?![]()
quote:
das toch precies als met een soap, gaat nergens overquote:Op zondag 9 januari 2011 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee... Een soap is leuk, maar op deze manier heb ik het er wel een beetje mee gehad met alles. Ik weet niet precies waar het overgaat en zou het toch graag willen weten.
hihi-haha... ik kan er niet om lachen, sorry.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef crv het volgende:
[..]
das toch precies als met een soap, gaat nergens over
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
hihi-haha... ik kan er niet om lachen, sorry.
Benny je post (of deed dat) zelf ook meer in een andere SC dan hier, dat heeft toch ook een reden?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus het is nu weer klaarquote:Op zondag 9 januari 2011 20:11 schreef Kally het volgende:
O je bedoelt Rauzer en ik, welnee dat hebben wij vaker
Ik sneer, hij sneert en klaar meestal
Omdat appelquote:Op zondag 9 januari 2011 20:19 schreef crv het volgende:
Het ging zo lekker dit weekend waarom eindigen we nu weer zo klote
ik kijk de green milequote:
Ja en sorry voor die almachtige Rauzer opmerkingquote:
Als je nou ",ja" achter had gezegd dan was het een perfect rijmpje geweestquote:Op zondag 9 januari 2011 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Have funquote:
Ik ookquote:
Oke sorry dan dat ik zo snel m'n conclusie uit je post trokquote:Op zondag 9 januari 2011 20:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en sorry voor die almachtige Rauzer opmerking(al ben je het natuurlijk wel
)
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:21 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oke sorry dan dat ik zo snel m'n conclusie uit je post trok.
Okquote:Op zondag 9 januari 2011 20:20 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben zelf ook even min of meer weg geweest maar ben hier weer omdat het gewoon weer de goede kant op ging. Kunnen we die weg omhoog niet gewoon vasthouden met zijn allen?
De lange tenen wat intrekken, de korte lintjes wat verlengen, en gewoon weer een leuke XFA tijd tegemoet gaan?
En deze post is in het algemeen en voor niemand in het bijzonder
Ik ben het wel eens hiermee, alleen ik vind ook dat er best wel wat gezegd mag worden, het hoeft niet alleen maar kusjekroel.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:20 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben zelf ook even min of meer weg geweest maar ben hier weer omdat het gewoon weer de goede kant op ging. Kunnen we die weg omhoog niet gewoon vasthouden met zijn allen?
De lange tenen wat intrekken, de korte lintjes wat verlengen, en gewoon weer een leuke XFA tijd tegemoet gaan?
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:20 schreef Symphonic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
nou, ik zou best wel even lekker tegen iemand aan willen schurkenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens hiermee, alleen ik vind ook dat er best wel wat gezegd mag worden, het hoeft niet alleen maar kusjekroel.
Nee een [CA_KAL SC #1]quote:Op zondag 9 januari 2011 20:23 schreef Kally het volgende:
Maar als we opnieuw beginnen wil ik de KALSC
TMIquote:Op zondag 9 januari 2011 20:24 schreef crv het volgende:
[..]
nou, ik zou best wel even lekker tegen iemand aan willen schurken
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:23 schreef Kally het volgende:
heb het geprobeerd, maar we hebben nog niet genoeg support. Misschien moeten we Danny inschakelenquote:Op zondag 9 januari 2011 20:23 schreef Kally het volgende:
[CA_CRV_KALLY SC #1]quote:
quote:
eigenlijk heel simpel.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok
Maar de vraag van iedereen :
Waarom een nieuwe SC? Waarom XFA SC?
en wie is iedereen danquote:Op zondag 9 januari 2011 20:26 schreef Kally het volgende:
De 1e letter van iederen, krijgen we ook een onuitspreekbare SC
Ikquote:
Hoi liefquote:
Maar dan is TAL toch het meest logischequote:Op zondag 9 januari 2011 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eigenlijk heel simpel.
Om de nieuwe mensen die op XFA afkomen de weg te wijzen.
Net als vorig seizoen groeide de SC met het seizoen mee, en we hopen eigenlijk dat dat nu weer gebeurt
Waarom? Het antwoord is eigenlijk heel simpel, maar vooral symbolisch.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok
Maar de vraag van iedereen :
Waarom een nieuwe SC? Waarom XFA SC?
Ja maar dit is het TAL forumquote:Op zondag 9 januari 2011 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eigenlijk heel simpel.
Net als vorig seizoen groeide de SC met het seizoen mee, en we hopen eigenlijk dat dat nu weer gebeurt
Vandaar Redroom ipv XFA als naamquote:Op zondag 9 januari 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dit is het TAL forumen niet het XFA forum wat we altijd hadden
maar voor xfa heb je straks gewoon de live topic en al die andere topics net als nu bij voh enzoquote:Op zondag 9 januari 2011 20:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eigenlijk heel simpel.
Sorry Benny, maar ik denk dat er geen reet gaat veranderen met een nieuwe naam.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom? Het antwoord is eigenlijk heel simpel, maar vooral symbolisch.
Vanaf het begin af aan werd er in de TAL SC al sneren naar elkaar gemaakt (yup vanaf het begin, lees #1 maar terug). Hierna verschillende rellen, ruzies en vooral veel meningsverschillen die tot weet ik veel wat uitliepen.
Vandaar dat we daar symbolisch een eind aan wilde maken en een nieuwe start wilde maken onder een andere naam voor de SC.
Dat wat is geweest is geweest en tijd voor een nieuwe start
mar wel een forum dat volledig om XFA draait omdat de andere talentenjachten (behalve OZNZ) zijn afgelopen. En wat Benny ook zegt, een frisse start is denk ik niet zo verkeerdquote:Op zondag 9 januari 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dit is het TAL forumen niet het XFA forum wat we altijd hadden
zolang het maar niet je wijn isquote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef Kally het volgende:
Ik ga even bijkomen van een hartaanval brb
Mijn katten gooien wat om
Nee die heb ik nietquote:
Ik kan me niet herinneren dat er in het begin ruzie wasquote:Op zondag 9 januari 2011 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vanaf het begin af aan werd er in de TAL SC al sneren naar elkaar gemaakt (yup vanaf het begin, lees #1 maar terug). Hierna verschillende rellen, ruzies en vooral veel meningsverschillen die tot weet ik veel wat uitliepen.
Vandaar dat we daar symbolisch een eind aan wilde maken en een nieuwe start wilde maken onder een andere naam voor de SC.
maar nu lees ik 2 x een heel simpele uitleg en alle 2 zijn andersquote:Op zondag 9 januari 2011 20:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
het lost de rellen niet op, dat hoort er gewoon bij hoe vervelend soms ookquote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mar wel een forum dat volledig om XFA draait omdat de andere talentenjachten (behalve OZNZ) zijn afgelopen. En wat Benny ook zegt, een frisse start is denk ik niet zo verkeerd
en toch zijn ze hetzelfdequote:Op zondag 9 januari 2011 20:30 schreef gomi het volgende:
[..]
maar nu lees ik 2 een heel simpele uitleg en alle 2 zijn anders
dat dus, anders blijf je bezigquote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
maar voor xfa heb je straks gewoon de live topic en al die andere topics net als nu bij voh enzo
en de sc is voor alle tal shows neem ik aan
Ok maar ik denk niet dat een andere naam wat aan de sfeer kan doen.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mar wel een forum dat volledig om XFA draait omdat de andere talentenjachten (behalve OZNZ) zijn afgelopen. En wat Benny ook zegt, een frisse start is denk ik niet zo verkeerd
Benny en Symp, ik respecteer jullie allebei zeer, maar met een naamswijziging los je niets op en zitten jullie toch echt verkeerd.quote:
1001 is toch ook 1quote:Op zondag 9 januari 2011 20:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok maar ik denk niet dat een andere naam wat aan de sfeer kan doen.
Opnieuw beginnen bij 1 is wel een goed plan
nee idd, maar die andere waren logisch. xfa in xfa. wk in wk deel en v&a in v&a. en nu opeens xfa in talquote:Op zondag 9 januari 2011 20:31 schreef Kally het volgende:
Maar serieus, wat geeft het nou of we een nieuwe naam hebben, we hebben al zo veel SC's gehad, XFA, WK, V&A, de naam moet er toch niet toe doen.
Ja maar logisch is zo saaiquote:Op zondag 9 januari 2011 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
nee idd, maar die andere waren logisch. xfa in xfa. sk in sk deel en v&a in v&a. en nu opeens xfa in tal
Ja maar in wk gingen we toch ook geen SC openen met een andere naam als het forumquote:Op zondag 9 januari 2011 20:31 schreef Kally het volgende:
Maar serieus, wat geeft het nou of we een nieuwe naam hebben, we hebben al zo veel SC's gehad, XFA, WK, V&A, de naam moet er toch niet toe doen.
ik denk dat we een behoorlijk goed zelfregulerende SC hebben hier, en als het misgaat spreken we elkaar daar volgens mij best goed op aan.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:31 schreef Kally het volgende:
dat doet het ook nietquote:Op zondag 9 januari 2011 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar in wk gingen we toch ook geen SC openen met een andere naam als het forum
Kijk mij boeit het niet hoor, ik vind het alleen een beetje raar staanen ik denk dat het niks op lost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |