Over het algemeen een zeer goede film dus, jammer van het Duitse alleen, misschien dat een Engelstalige produktie me net iets meer zou hebben aangesproken.
Wat een geniaale film zeg! 2 uur lang heb ik mezelf zitten verbazen hoe echt alles lijkt.
Regio 2 UK-editie:
Regio 2 Duitse editie:
NL editie (mèt DTS!!!):
Die laatste versie heb ik, maar dan niet de rental-versie.
Vooral die Berus vond ik goed neergezet, want op een bepaald moment wilde ik die zelf wel eens onder handen nemen. Ik denk dat je dan als acteur goed bezig bent.
spoiler:
louter om het feit dat ik de cipiers zo verafschuwde dat ik tijdens de film echt hoopte dat ze die Berus en zijn trawanten eens flink in elkaar zouden rossen.
Ik haatte die personages echt uit het diepst van mijn hart.
Briljant overigens hoe die Elvis imitator overging van een redelijk zachtaardige goedzak, tot een smerige verkrachter. spoiler:
en die ene man die op die stoel zat en door ademnood om het leven kwam, die vond ik echt zielig, daar had ik echt medelijden mee.
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal...
Edit: Spoilertags
[Dit bericht is gewijzigd door Gorro op 15-12-2003 10:08]
quote:Dat was inderdaad een vrij nutteloze subplot.
Op dinsdag 10 februari 2004 23:05 schreef DubbelFrisss het volgende:
Alleen wat dat meisje er nou mee van doen snapte ik niet helemaal.
vond je?quote:Op dinsdag 10 februari 2004 23:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een vrij nutteloze subplot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is in het echt uit de hand gelopenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is een zeer sterke film, alleen vraag ik me af of het in het echt ook zo uit de hand zou lopen. Ik denk het eigenlijk niet, het is althans niet te hopen (maar ja het blijven Duitsers he)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar los van het einde vond ik het een goede, indrukwekkende film.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Maar niet zo belachelijk overtrokken als in de film........quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is in het echt uit de hand gelopen
Valt wel mee hoor. Het echte Experiment was al veel eerder gestopt. De moorden, verkrachtingen etcetera hebben nooit plaatsgevonden.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:18 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik heb m net op DVD gekeken, had hem al een halfjaar in huis...
Schokkend! Shit... wat een ongelooflijk goede film, maar je wordt er zo ontzettend in meegesleept. Fascinerend om de psychologische werking te zien... hoe het brein van de mens op hol kan slaan in zo'n geisoleerde omgeving. Ik ben op het moment, 5 minuten na de film, echt even sprakeloos...
en dan te bedenken dat het echt is gebeurd :-S
Het eind had iets meer uitgewerkt mogen worden, hoewel dit de spanning wel hoog houdt
Oke!quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:44 schreef dwerg het volgende:
Dan zal ik het zelf maar doen.
Vanavond, om 22.00 uur op RTL5.
Doe maar welquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:28 schreef Zhenar het volgende:
maar ik geloof gewoonweg niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |