eens!!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Niet zeiken Wust...Sablikova stak er gewoon met kop en schouders bovenuit...
Heb de 1500m vrouwen niet gezien en alleen de laatste 2 ritten van de 10 kmquote:Op zondag 9 januari 2011 16:41 schreef Ambrosius het volgende:
Het heeft mij niet echt kunnen boeien, heb er iig zelden zo weinig van gezien.
Ja, het was leuk.quote:
Ik heb er vrede mee.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jammer dat Nederland faalt met twee 2e plaatsen.
Daar hebben we idd mooi een half topic over volgeluldquote:Op zondag 9 januari 2011 16:43 schreef MiLalaa het volgende:
ohja, en hoogtepunt damestoernooi was de gezellige rit Skokova - Erbanova hier
hahaha exactly my thoughtsquote:Op zondag 9 januari 2011 16:35 schreef Wilskracht het volgende:
Herbert spanning op papier.
Het ergste is dat hij het nog meent ook.
falen, falen... niet mee eensquote:Op zondag 9 januari 2011 16:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, het was leuk.
Jammer dat Nederland faalt met twee 2e plaatsen.
oude tijden herleven.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar hebben we idd mooi een half topic over volgeluld
De EK afterparty volgt nog inderdaadquote:Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef MiLalaa het volgende:
oh ik had weer even een pauze, gaat het nog verder met huldiging of is het al klaar ?
Ai...die opmerking van gisteren is slecht gevallenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Poppel is nog niet zo oud dus weet dat niet
wat heb ik gemist?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ai...die opmerking van gisteren is slecht gevallen![]()
zeker niet hoor, ik ben nog jong genoeg voor afterparty'squote:Op zondag 9 januari 2011 16:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Ai...die opmerking van gisteren is slecht gevallen![]()
Lijkt mij ook goed nadenkend en liefquote:Op zondag 9 januari 2011 16:56 schreef snellejelle het volgende:
Leenstra lijkt me een verstandige meid.
Idd, dat zou wel van disrespect getuigen t.o.v. Skobrev en Sablikova...quote:Op zondag 9 januari 2011 16:55 schreef MiLalaa het volgende:
zeg was dat Blokhuijsentje het enige wat we gaan zien van de podiumceremonie ? Volkslied, niks?
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:58 schreef MiLalaa het volgende:
'je lacht zo lief' zou Balkenende zeggen tegen Marrit
Is dat niet de huldiging van de 10 km? Ik zie WOH als tweede staan.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:55 schreef MiLalaa het volgende:
zeg was dat Blokhuijsentje het enige wat we gaan zien van de podiumceremonie ? Volkslied, niks?
ja klopt. Ik was even verward, dacht dat zo'n sprongetje bij algemeen klassement hoorde..quote:Op zondag 9 januari 2011 17:02 schreef Felagund het volgende:
Is dat niet de huldiging van de 10 km? Ik zie WOH als tweede staan.
dat zou niet passen natuurlijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:03 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja klopt. Ik was even verward, dacht dat zo'n sprongetje bij algemeen klassement hoorde..
want toen was het van de sjovet unie?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Al was het 25 jaar geleden nog mooier
hoe weet jij dat nouquote:Op zondag 9 januari 2011 17:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Al was het 25 jaar geleden nog mooier
Toen was de Heilstaat er nog jaquote:Op zondag 9 januari 2011 17:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
want toen was het van de sjovet unie?
ja het is niet moeders mooiste (dat introfotootje gezien?hilarisch), maar hij compenseert veel met z'n pretquote:Op zondag 9 januari 2011 17:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die ogen van Skobrev altijd een beetje eng
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die ogen van Skobrev altijd een beetje eng
als ik die in het donker zou tegenkomen, zou ik eerst wel even heel hard gaan gillenquote:
Tis dus geen Bokkoquote:Op zondag 9 januari 2011 17:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
als ik die in het donker zou tegenkomen, zou ik eerst wel even heel hard gaan gillen
Niet zo erg, sprinten is leuker op snelle banen.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Yep...mooi toernooi geweest...over 2 weken sprinten in die steriele Thialfhal
Die passen ook echt bij elkaarquote:Op zondag 9 januari 2011 16:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik denk dattie voor Jorien belde, die is nog single.
Klopt, hopelijk hebben we dan een lagedrukgebied...dan kunnen we 34 half rijdenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet zo erg, sprinten is leuker op snelle banen.
Heerlijk versie idd, zeker i.c.m. dat gezicht van Skobrevquote:Op zondag 9 januari 2011 17:22 schreef maril het volgende:
Ik wil deze versie van het Russisch volkslied op youtube . kippevel
Loopt Bokko gillend weg.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:14 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee daar zou ik hele andere dingen mee doen![]()
zwijmel
Ik heb het helemaal gehad met Rintje *zapt*quote:Op zondag 9 januari 2011 17:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu een documentaire over Rintje Sanex Ritsma
Wat edit jij je berichten toch vaakquote:Op zondag 9 januari 2011 17:42 schreef MiLalaa het volgende:
ai... ik realiseer me net dat ik volgende week zaterdag een stuk ga missenshit.
Tis over 14 dagen...quote:Op zondag 9 januari 2011 17:42 schreef MiLalaa het volgende:
ai... ik realiseer me net dat ik volgende week zaterdag een stuk ga missenshit.
Klopt...het was vooral de spanning die het een goed toernooi maakte...Kramer zou gehakt hebben gemaakt van dit deelnemersveld...quote:Op zondag 9 januari 2011 20:00 schreef Montov het volgende:
Leuk toernooi. Veel spanning bij de mannen zonder Kramer, hoewel het niveau toch niet heel denderend was.
Die ook al?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:14 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee daar zou ik hele andere dingen mee doen![]()
zwijmel
ik heb het alleen over Bokko gehad! Meer hoef ik niet!quote:Op maandag 10 januari 2011 17:11 schreef vaarsuvius het volgende:
Die ook al?De hoeveelste mannelijke schaatser is dat nu? Wil je ze allemaal tegelijk of om de beurt ?
dat zeiden wij hier ook alquote:Op zondag 9 januari 2011 17:01 schreef TheVulture het volgende:
Sablikova rende toch best hard voor iemand met een blessure
Hege Bokko is inderdaad erg lekker.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:30 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik heb het alleen over Bokko gehad! Meer hoef ik niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |