Op de radio zijn ze ook al zo dom..quote:Op zondag 9 januari 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
Sterf
Ik haat die Comedy Central is verhuisd spotjes
Je moet ook gewoon geen TV hebben. Ik download alles dat ik wil zien. TV zuigt.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
Sterf
Ik haat die Comedy Central is verhuisd spotjes
Als de tv zou zuigen, zou geen man meer aan de vrouw hoevenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon geen TV hebben. Ik download alles dat ik wil zien. TV zuigt.
Zuigt in de metaforische zin van het woord.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als de tv zou zuigen, zou geen man meer aan de vrouw hoeven
Btw, why the sad face?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als de tv zou zuigen, zou geen man meer aan de vrouw hoeven
Ah, en hier dacht ik dat jij een van die weinige vrouwen was die graag zuigt.quote:
Ben ik ookquote:Op zondag 9 januari 2011 19:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, en hier dacht ik dat jij een van die weinige vrouwen was die graag zuigt.
<--- Please shoot me now.
quote:
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 9 januari 2011 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Goedenavond! En zijn er nog mensen single af gegaan van het weekend?
Kwam ik daar even goed af.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik ook
*haalt trekker over* Kogels zijn wel handig, vriend.
Ja nee... mede Utrechter toch?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat dus!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij moet nog net niet van je bord lopen.
Hier niet hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
En een hele dikkequote:Op zondag 9 januari 2011 19:05 schreef Nouk84 het volgende:
Alleen een dikke vettevoor Ludootje omdat ik door hem een heerlijke cd van All Saints net gedownload heb
Bah, all saints.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:05 schreef Nouk84 het volgende:
Alleen een dikke vettevoor Ludootje omdat ik door hem een heerlijke cd van All Saints net gedownload heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |