quote:Op zondag 9 januari 2011 15:42 schreef PeuRac het volgende:
Ik zoek op onzin en t 2e plaatje is dit:
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:Ce9M31HzDQEYwM:http://i40.tinypic.com/10qmn3a.png&t=1]afbeelding[/url] ]
Wat vind je daar van?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja een paar. Ik zie steeds dezelfde volgens mij
Nou, voor mij dus nietquote:
He, ik verzin het niet hequote:
LOLquote:
1) jij moet vaker opruimenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:14 schreef Watertornado het volgende:
Zo, ik ruim hier een zak op met de inhoud: een broek, twee schoenen en een t-shirt voor het laatst gebruikt in de zomer om beton mee te storten.![]()
Ik wist wel dat hij er lag maar ik durfde het niet eerder aan te raken.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) jij moet vaker opruimen![]()
2) de inhoud is rijp voor de afvalbak zeker
Jou, Abby Sciutoquote:
aha..is wel handig om te wetenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jou, Abby Sciutozo noem ik je vanaf nu
aaa..en welk kookprogramma.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:30 schreef PeuRac het volgende:
Ja, ik denk dat WT het beton van z'n broek aan t bikken isik zit een kookpogramma te kijken (moet zo lekker boodschappen doen
)
geen idee, iets op net5, maar hij maakt nu spruitjes, daar wordt ik niet zo blij vanquote:Op zondag 9 januari 2011 16:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
aaa..en welk kookprogramma.
Ach ik ben net thuis en ga zo ff dtje doen denk ik
ow, spruitjes nee die hoef ik ook niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geen idee, iets op net5, maar hij maakt nu spruitjes, daar wordt ik niet zo blij van
eindelijk iemand die dezelfde mening heeft als ikquote:Op zondag 9 januari 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, voor mij dus nietHersenloos gebral, geen leuke humor. Blegh
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eindelijk iemand die dezelfde mening heeft als ik
Vind ik ook, maar de film is wel lache.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De sketches van New Kids vind ik wel stukken beter dan de film overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |