Ja 2quote:Op zondag 9 januari 2011 14:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet je nog tentamens doen dan?
Beter leren danquote:Op zondag 9 januari 2011 14:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja 2. Eentje had ik een 5.4 voor
en voor die andere een 5.2
quote:
Ja vond ik ook, ik ga er elke keer stuk om, wie leest er nou 100x de krantquote:
Het valt niet te lerenquote:
Wel als je ziet staan dat je dood bent.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, ik ga er elke keer stuk om, wie leest er nou 100x de krant
Je krijgt een proces aan je broek als je geen voldoende haaltquote:Op zondag 9 januari 2011 14:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het valt niet te leren. Het is een Juridische adviesbrief schrijven. Maar misschien kun je me mentaal ondersteunen
.
Ja precies, lekker rustig aan doen op FOK!quote:
Oke ik zal je wel mentaal ondersteunen,quote:Op zondag 9 januari 2011 14:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het valt niet te leren. Het is een Juridische adviesbrief schrijven. Maar misschien kun je me mentaal ondersteunen
.
Nee, tis niet waarquote:
Ik zorg wel dat die geseponeerd wordtquote:Op zondag 9 januari 2011 14:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je krijgt een proces aan je broek als je geen voldoende haalt
Even nadenken CC.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke ik zal je wel mentaal ondersteunen,
[..]
Nee, tis niet waaren toen?
Maar....Maar.... ik vertel jullie ook allesquote:Op zondag 9 januari 2011 14:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk is het al een half jaar, maar dat vertellen we jou niet
Daar wil ik jou niet over horen.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hoi Stu, hoe krijg je het voor elkaar 777 posts
Dit keer puur geluk. Vond het wel een stoer aantal eigenlijkquote:Op zondag 9 januari 2011 14:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik denk dat ik vandaag weer een keer over de 150-200 ga..quote:Op zondag 9 januari 2011 14:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ehm, 777 is geen rond getal hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 14:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb nooit ronde getallen
Dan moet je een keer bijhouden met welk postaantal je een dag begint en bijhouden hoeveel je postquote:Op zondag 9 januari 2011 14:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb nooit ronde getallen
Het was echt mazzel want ik wilde op een rond getal komen in mijn totaal en kwam op iets eindigend met 99 ipv 00 want mijn laatste post was een paar seconde te laat. Dan had ik dus 778 gehad. Ik wist niet hoeveel ik had dus maar vond dit wel een heel toffequote:Op zondag 9 januari 2011 15:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee maar je snapt wat ik bedoel
Nee, FOK! kost me al mijn levenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je een keer bijhouden met welk postaantal je een dag begint en bijhouden hoeveel je post
HIHI HAHAHA JA IK SNAPPUM HAHAHAquote:Op zondag 9 januari 2011 15:01 schreef Zeroku het volgende:
Vanavond waarschijnlijk vroeg thuis. Er stonden gisteren nog zero (haha snap je hem XdD) reserveringen.
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, FOK! kost me al mijn leven
[..]
HIHI HAHAHA JA IK SNAPPUM HAHAHA
Dan kan het alleen maar meevallenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:02 schreef Lutte het volgende:
Ik krijg een kutweek volgens mijn horoscoop.
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik krijg problemen in mijn relatie... welke relatie?
Waar kijk je die?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:02 schreef Lutte het volgende:
Ik krijg een kutweek volgens mijn horoscoop.
Nou, dat dusquote:Op zondag 9 januari 2011 15:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik krijg problemen in mijn relatie... welke relatie?
kijk ook eens naar de mijnequote:Op zondag 9 januari 2011 15:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
In mijn roddelblaadjes.Wat is je sterrenbeeld?
Maagdquote:Op zondag 9 januari 2011 15:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
In mijn roddelblaadjes.Wat is je sterrenbeeld?
Ik moest denken aan K3quote:Op zondag 9 januari 2011 15:06 schreef Bos81 het volgende:
Blub ik ben een vis, wat staat me deze week te wachten
Het waren dure weken in de afgelopen periode. Als perfectionist weet u weliswaar voor weinig geld veel voor elkaar te krijgen, maar toch... U hecht aan een dringende controle op uw middelen en het zicht daarop bent u even kwijt. Het is tijd om uw boekjaar 2010 goed op een rijtje te krijgen dus. Dat geeft namelijk rust, die ordening.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het waren dure weken in de afgelopen periode. Als perfectionist weet u weliswaar voor weinig geld veel voor elkaar te krijgen, maar toch... U hecht aan een dringende controle op uw middelen en het zicht daarop bent u even kwijt. Het is tijd om uw boekjaar 2010 goed op een rijtje te krijgen dus. Dat geeft namelijk rust, die ordening.
Deze week vraagt om stevig doorwerken. Als u achtergekomen bent op uw schema, kunt u nu in sneltreinvaart uw achterstand inhalen. U heeft disciplina en heeft er ook zin in! U merkt dat er opeens van alles mogelijk is, dat u voorheen niet zag. Soms bent u te weinig flexibel, als u doordraaft op dezelfde weg. Dus kijk goed om u heen.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kijk ook eens naar de mijne
10 april dus Ram
Okee spannendquote:Op zondag 9 januari 2011 15:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Deze week vraagt om stevig doorwerken. Als u achtergekomen bent op uw schema, kunt u nu in sneltreinvaart uw achterstand inhalen. U heeft disciplina en heeft er ook zin in! U merkt dat er opeens van alles mogelijk is, dat u voorheen niet zag. Soms bent u te weinig flexibel, als u doordraaft op dezelfde weg. Dus kijk goed om u heen.
U bent wat druk en dit valt anderen ook op. U kunt niet stilzitten en dat is soms lastig. Vooral als er bureauwerk op u ligt te wachten, kost het u grote moeite om u daartoe te zetten. Dus als u de keuze heeft, kies dan voor wel dat lichamelijke inzet vraagt. Dan kunt u een stukje fysieke energie kwijt.quote:
U valt vandaag in de zee. xDDDDDDDddddquote:
HAHAHA GOEIEN GARPquote:Op zondag 9 januari 2011 15:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
U valt vandaag in de zee. xDDDDDDDdddd
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
U valt vandaag in de zee. xDDDDDDDdddd
O jee dat wordt flink fysiek op fok rondhangen Stuquote:Op zondag 9 januari 2011 15:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
U bent wat druk en dit valt anderen ook op. U kunt niet stilzitten en dat is soms lastig. Vooral als er bureauwerk op u ligt te wachten, kost het u grote moeite om u daartoe te zetten. Dus als u de keuze heeft, kies dan voor wel dat lichamelijke inzet vraagt. Dan kunt u een stukje fysieke energie kwijt.
quote:
Het nieuwe jaar daagt u uit tot nieuwe projecten. U neemt zich voor om vooral datgene te doen wat bij u past en wat u leuk vindt. Mogelijk merkt u dat dit al direct zijn consequenties heeft. Wat moet u afstoten om ruimte te maken voor het nieuwe? Richt u in elk geval op netwerken. Daar kunt u steun en richting aan ontlenen.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:06 schreef Bos81 het volgende:
Blub ik ben een vis, wat staat me deze week te wachten
Dankje Luttequote:Op zondag 9 januari 2011 15:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
U bent wat druk en dit valt anderen ook op. U kunt niet stilzitten en dat is soms lastig. Vooral als er bureauwerk op u ligt te wachten, kost het u grote moeite om u daartoe te zetten. Dus als u de keuze heeft, kies dan voor wel dat lichamelijke inzet vraagt. Dan kunt u een stukje fysieke energie kwijt.
Jaquote:Op zondag 9 januari 2011 15:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O jee dat wordt flink fysiek op fok rondhangen Stu
Okee.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het nieuwe jaar daagt u uit tot nieuwe projecten. U neemt zich voor om vooral datgene te doen wat bij u past en wat u leuk vindt. Mogelijk merkt u dat dit al direct zijn consequenties heeft. Wat moet u afstoten om ruimte te maken voor het nieuwe? Richt u in elk geval op netwerken. Daar kunt u steun en richting aan ontlenen.
Uw sociale leven bloeit volop! Zo af en toe belandt u wel in een pittige discussie, bijvoorbeeld over politiek. Dat vindt u niet erg, want u interesse daarin is groot. Daarentegen is uw vertrouwen in de politiek niet groot. U heeft al snel het gevoel dat het vooral zakkenvullers zijn. En daar heeft u een bloedhekel aan! U houdt van eerlijk en oprecht.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:16 schreef Lutte het volgende:
En die heb ik allemaal op mijn iPod zitten overtypen dus nu doen mijn vingertjes au.
Well done youquote:Op zondag 9 januari 2011 15:16 schreef Lutte het volgende:
En die heb ik allemaal op mijn iPod zitten overtypen dus nu doen mijn vingertjes au.
Ahaquote:Op zondag 9 januari 2011 15:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Uw sociale leven bloeit volop! Zo af en toe belandt u wel in een pittige discussie, bijvoorbeeld over politiek. Dat vindt u niet erg, want u interesse daarin is groot. Daarentegen is uw vertrouwen in de politiek niet groot. U heeft al snel het gevoel dat het vooral zakkenvullers zijn. En daar heeft u een bloedhekel aan! U houdt van eerlijk en oprecht.
Kusje op je auwe vingersquote:Op zondag 9 januari 2011 15:16 schreef Lutte het volgende:
Kusje op je vingertjesquote:Op zondag 9 januari 2011 15:16 schreef Lutte het volgende:
Nee joh, vandaag zal ik niet zo actief zijn als gisteren. Heb nog wat andere dingetjes te doenquote:
wat?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:19 schreef Lutte het volgende:
CC, hebben we dat meetdingetje goed opgelost?
ow we zeiden weer bijna hetzelfde en mensen mogen het nog niet weten van jouw theoriequote:
Sorry ik zal mijn zaterdaggeheugen even indoen, die werkt beter dan die van zondagquote:Op zondag 9 januari 2011 15:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Koop een geheugen. Of lees je afgelopen PM.
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sorry ik zal mijn zaterdaggeheugen even indoen, die werkt beter dan die van zondag![]()
Ja zo is het goed opgelost, maar straks ziet iedereen het
Dan zoek je een zwembad.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou opzich niet, maar soms hou ik wel van de nodige privacy
haha dat is ook nog een optiequote:
SPOILER: LutteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha dat is ook nog een optie
CC!SPOILER: LutteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
True.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik een jongetje was geweest zou ik je geven.
quote:
hihi nee, zeg het eens, ik ben nog zo groen als een kikker weetjewelquote:
Ohja. Goed dat je het zegt.quote:
Hamka's, dus die eet ik nu. Bij de thee. Goeie combo.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hihi nee, zeg het eens, ik ben nog zo groen als een kikker weetjewel
ihihhihih dat wist ik niet,quote:Op zondag 9 januari 2011 15:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hamka's, dus die eet ik nu. Bij de thee. Goeie combo.
Doe je ze ook in de thee dippenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
De intrigerende smaak van ham past uitstekend bij de flegmatieke aroma's van thee.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, die was ik alweer vergetenquote:
wtfoksquote:Op zondag 9 januari 2011 15:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb besloten om maar kauwgomballenthee te gaan drinken
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
KEn je de marshmallow thee van de AH, die vond ik stiekem best wel lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 15:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook nog liggenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
KEn je de marshmallow thee van de AH, die vond ik stiekem best wel lekker
Nee?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets met ballen in thee ofzo?
OF thee waar mee je kauwgomballen kan blazen..quote:Op zondag 9 januari 2011 15:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets met ballen in thee ofzo?
Ik weet niet eens meer wat ik dacht toen ik 15 wasquote:Op zondag 9 januari 2011 15:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OF thee waar mee je kauwgomballen kan blazen..
Weet ik veel wat een vijftienjarige meisje denkt
Ik weet wel wat ik toen allemaal dacht.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat ik dacht toen ik 15 was
Ik bedoelde die smiley als, probeer die thee maar eens binnen te houden, omdat ie zo godsgruwelijk zoet is. Maar zelfs al ik een keer niet seksistisch ben wordt er slecht over gedacht.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was kei onschuldig als 15-jarigequote:Op zondag 9 januari 2011 15:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik moest mijn WoW-character levelen toen ik 15 was.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
Iedereen is onschuldig op vijftien jarige leeftijd, behalve Lutte want die denkt door
gadver WoWquote:Op zondag 9 januari 2011 15:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik moest mijn WoW-character levelen.
Ik ga mezelf niet verdedigen.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
Iedereen is onschuldig op vijftien jarige leeftijd, behalve Lutte want die denkt door
Zie editquote:
Dat heeft ook geen zin, want je weet dat het waar is, Benny heeft een slechte invloed op je onschuld, zo zonde ditquote:
Daar heeft Benny niks mee te maken.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat heeft ook geen zin, want je weet dat het waar is, Benny heeft een slechte invloed op je onschuld, zo zonde dit![]()
Ze komen uit je grote teen?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat niet, alleen het is niet dat die opmerkingen door Benny komen.
Onder andere. Mijn eigen hersenen zijn niet gestopt met ontwikkelen omdat ik een vriend heb ofzo.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ze komen uit je grote teen?
aha ik snap hetquote:Op zondag 9 januari 2011 16:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Onder andere. Mijn eigen hersenen zijn niet gestopt met ontwikkelen omdat ik een vriend heb ofzo.
Waarschijnlijk wel. Ik ben lekker aan het puberen in ieder geval, aldus mama Lutte.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aha ik snap hetals je 16 bent is het nog erger?
Mijn moeder vindt dat ik helemaal niet zo erg benquote:Op zondag 9 januari 2011 16:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Ik ben lekker aan het puberen in ieder geval, aldus mama Lutte.
Overnieuw is geen woord, je moet kiezen: opnieuw of over.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt dat ik helemaal niet zo erg benik wil het overnieuw doen
maar...maar ik wilde het allebeiquote:Op zondag 9 januari 2011 16:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Overnieuw is geen woord, je moet kiezen: opnieuw of over.
Ben jij een vijftien jarig meisje geweest?quote:
scherp bosquote:Op zondag 9 januari 2011 16:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben jij een vijftien jarig meisje geweest?
Jepquote:
Spermavlek op zn neusquote:Op zondag 9 januari 2011 16:12 schreef Lutte het volgende:
Is dit ooit iemand opgevallen?
Het bewijs dat ik onschuldig ben, ik snap de grap niet.
Werk je eigenlijk bij de Brug, of in een gewoon restaurant in je dorp?quote:
Dat witte vlekje moet een tand voorstellen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:12 schreef Lutte het volgende:
Ik werk bij de Cerise. Vlakbij de Brug. Veel vakantiegangers van daar komen ook bij ons eten.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Werk je eigenlijk bij de Brug, of in een gewoon restaurant in je dorp?
Ik snap 'm ook nietquote:Op zondag 9 januari 2011 16:12 schreef Lutte het volgende:
quote:
Huh?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat witte vlekje moet een tand voorstellen.
Het was het eerste wat in me opkwam ja, en het lijkt niet eens op een tandquote:
Okee,quote:Op zondag 9 januari 2011 16:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik werk bij de Cerise. Vlakbij de Brug. Veel vakantiegangers van daar komen ook bij ons eten.
Oftewel je denkt alleen aan zaad.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het was het eerste wat in me opkwam ja, en het lijkt niet eens op een tand
Het is ook niet mijn creatiequote:Op zondag 9 januari 2011 16:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het was het eerste wat in me opkwam ja, en het lijkt niet eens op een tand
Ja, i.p.v. een neus is dat zijn mond met 1 tand erin. Die matige paint laat het duidelijker zien.quote:
Ja okay... Maar ik vind het niet grappig.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn creatie.
[..]
Ja, i.p.v. een neus is dat zijn mond met 1 tand erin. Die matige paint laat het duidelijker zien.
Ik ook nietquote:Op zondag 9 januari 2011 16:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja okay... Maar ik vind het niet grappig.
Ik weet wel waarom... Maar maar maar, ik denk ook niet alleen aan zaad hoor. Helemaal niet eigenlijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow oke, ik dacht dat je wel wist waarom
Ik denk normaal ook niet aan alleen maar aan zaad. alleen op dit moment even welquote:Op zondag 9 januari 2011 16:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom... Maar maar maar, ik denk ook niet alleen aan zaad hoor. Helemaal niet eigenlijk.
Ik vergeef het je.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik denk normaal ook niet aan alleen maar aan zaad. alleen op dit moment even wel
Neuh maak je maar geen zorgen, zo strak is het heul niet meerquote:Op zondag 9 januari 2011 16:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vergeef het je.Als het maar geen 'strakke' vormen aanneemt als je begrijpt wat ik bedoel.
Daar ben ik van op de hoogte ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Neuh maak je maar geen zorgen, zo strak is het heul niet meer
GEINTJE
quote:
Als het meetplan mislukt gaan we dat wel uittesten.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
! Tof man, ik hou je nog veeeeeel meer op de hoogte
haha nee hoor, ik heb met je te doen
brrr ik zou de rillingen krijgen als ik jou was en de ander nooit meer normaal aan kunnen kijken zonder minstens in lachen uit te barsten
Hoezo als het meetplan mislukt?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als het meetplan mislukt gaan we dat wel uittesten.
Ooh, gaan we het echt doen?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoezo als het meetplan mislukt?
Ik wil het wel doen ja, als het lukt krijg ik dan eeuwige roem van jou?quote:
hihihihih ik snappumquote:Op zondag 9 januari 2011 16:40 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi plaatje net voor ik vertrek, snap je hem, trek xDDddddddddddd
quote:
Thanksquote:
oke mooi bannyquote:Op zondag 9 januari 2011 17:15 schreef iBenny het volgende:
Ik loopzit hier alleen
in een te stille stadSC
Ik heb eigenlijk nooit last
Van heimwee gehad
Maar de mensen ze slapen
De wereld gaat dicht
En dan denk ik aan Brabant
Want daar brandt nog licht
Ja ik vind het zo mooi, je kan zo mooi schrijven, heldquote:Op zondag 9 januari 2011 17:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Graag gedaan... moet je nu wenen van geluk enzulks?
Een zachte G klinkt zo schattig bij mensenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:20 schreef iBenny het volgende:
Ik mis hier de warmte
van een dorpscafe
De aanspraak van mensen
met een zachte G
Luttequote:Op zondag 9 januari 2011 17:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Een zachte G klinkt zo schattig bij mensen
Uhuquote:Op zondag 9 januari 2011 17:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat dus, haar stem klinkt echt lief
Jouw stemmetje klinkt ook heel schattig dus jullie passen perfect bij elkaarquote:
Mijn stem klinkt verneukt... Alsof er een drilboor op een ballon staat te dreunen ofzoquote:Op zondag 9 januari 2011 17:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jouw stemmetje klinkt ook heel schattig dus jullie passen perfect bij elkaar
Nou enquote:Op zondag 9 januari 2011 17:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn stem klinkt verneukt... Alsof er een drilboor op een ballon staat te dreunen ofzo![]()
Vorm is belangrijker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vorm is belangrijker.Oke dan is het goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Jawel, want ik had de laatste post voordat het stil viel..quote:Op zondag 9 januari 2011 17:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee joh, tuurlijk niet Bosje
Zóó, wat interessant!quote:Op zondag 9 januari 2011 17:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kattenbak schoongemaakt en gedoucht en geFOK!t
Ja heel interessant, Heb je al mensen gevonden voor je blote billen show?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zóó, wat interessant!
Ik verveel mij
Ik ben er mee gestopt, blijkbaar is er geen een omroep die het wilt financieren, ik mocht wel 2 minuten onder "Stoute Meiden TV" en 4 minuten onder "CupidoFlirts" uitzenden, maar dat vond ik te weinig tijd. In die tijd kan je geen goed verhaallijn opbouwen.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja heel interessant, Heb je al mensen gevonden voor je blote billen show?
Zoek een hobby of afleiding.. Doe het nu voor het te laat is. Ik ben een stuk ouder en voel me iedere ochtend wel verveeld. Probeer dus iets te zoeken, voor het te laat is.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zóó, wat interessant!
Ik verveel mij
Ik heb genoeg hobby's. Hockey, tennis, hangen, Micha, Micha, Micha, FOK!, muziek maken/luisteren en nog vééél meerquote:Op zondag 9 januari 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoek een hobby of afleiding.. Doe het nu voor het te laat is. Ik ben een stuk ouder en voel me iedere ochtend wel verveeld. Probeer dus iets te zoeken, voor het te laat is.
Okee ik snap het, en je kan ook niet filmen en op joetoeb zetten?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben er mee gestopt, blijkbaar is er geen een omroep die het wilt financieren, ik mocht wel 2 minuten onder "Stoute Meiden TV" en 4 minuten onder "CupidoFlirts" uitzenden, maar dat vond ik te weinig tijd. In die tijd kan je geen goed verhaallijn opbouwen.
Nee. Dat wordt ervan afgehaaldquote:Op zondag 9 januari 2011 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Okee ik snap het, en je kan ook niet filmen en op joetoeb zetten?
Sorry, de maatschappij is tegen mij.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow nou jammer dan, ik verheugde me zo op de eerste aflevering
Okee, dan zeg ik niksquote:Op zondag 9 januari 2011 17:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb genoeg hobby's. Hockey, tennis, hangen, Micha, Micha, Micha, FOK!, muziek maken/luisteren en nog vééél meer![]()
Ik heb er alleen nu geen zin in
Ik ben ook tegen jou maar jij luistert niet naar mijquote:Op zondag 9 januari 2011 18:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Sorry, de maatschappij is tegen mij.
Waarom ben je dan tegen mij? Ik dacht dat ik nog steun had van die paar users op FOK!quote:Op zondag 9 januari 2011 18:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen jou maar jij luistert niet naar mij
Ik maak grapjes, en ik heb mijn humor op mijn nachtkastje laten liggen.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom ben je dan tegen mij? Ik dacht dat ik nog steun had van die paar users op FOK!
Haal die humor donders snel van het nachtkastje af.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik maak grapjes, en ik heb mijn humor op mijn nachtkastje laten liggen.
Ik hou wel van je hoor
Ik ben de hele dag al humorloos/dom bezig, ik ga hem na het eten halenquote:Op zondag 9 januari 2011 18:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Haal die humor donders snel van het nachtkastje af.
Snel gaan eten danquote:Op zondag 9 januari 2011 18:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al humorloos/dom bezig, ik ga hem na het eten halen
Pizza?! Ik ben jaloersquote:Op zondag 9 januari 2011 18:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
over 10 minuten is mijn pizza klaar
verstandig van je, ik wilde dat ik alleen thuis was maar ik zit met mn vaderquote:Op zondag 9 januari 2011 18:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Pizza?! Ik ben jaloersIk ben alleen thuis, en zou eerst snackbar doen ofzo, maar uiteindelijk toch een maaltijdsalade gekocht
Ik had gisteren voor twee dagen gekookt.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
over 10 minuten is mijn pizza klaar
Ik ben zoo verstandig, ik heb laatste dagen niks gezonds gehad, ik ben mijzelf haast aan het verwaarlozen joh, maar nu ga ik gezonder eten, en ik ben van plan ook weer wat te gaan sporten.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
verstandig van je, ik wilde dat ik alleen thuis was maar ik zit met mn vaderwas vanmiddag even alleen thuis
Ach er komt een tijd dat je vaak genoeg alleen zult zijn, tenzij je het huis uit gaat en meteen gaat samenwonen wat dan op dat moment je vriendje is.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
verstandig van je, ik wilde dat ik alleen thuis was maar ik zit met mn vaderwas vanmiddag even alleen thuis
Tja, we zullen wel zienquote:Op zondag 9 januari 2011 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach er komt een tijd dat je vaak genoeg alleen zult zijn, tenzij je het huis uit gaat en meteen gaat samenwonen wat dan op dat moment je vriendje is.
Precies je bent nog lekker jong. Komt vast wel goed met jequote:
Ja, maar nu word ik nieuwsgierig, en gaan komen er allemaal vragen in mij op.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jonguuh... dat is een stille hint voor 'pak snel popcorn'
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het topic dat ik net gesloten heb in CRE, of het CRE of TTK was.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar nu word ik nieuwsgierig, en gaan komen er allemaal vragen in mij op.
Waar gaat dit over?
Wie hebben er mee te maken?
Heb ik ermee te maken?
Wat heeft dit voor een invloed?
Al die vragen!
Ik hoef het niet te weten hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 18:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het topic dat ik net gesloten heb in CRE, of het CRE of TTK was.
waarom vraag je dan al die dingenquote:Op zondag 9 januari 2011 18:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik hoef het niet te weten hoorMaar tof dat je het toch zegt
Dit dus.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom vraag je dan al die dingen
Geen ideequote:Op zondag 9 januari 2011 18:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom vraag je dan al die dingen
ONZquote:Op zondag 9 januari 2011 18:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar nu word ik nieuwsgierig, en gaan komen er allemaal vragen in mij op.
Waar gaat dit over?
Jij en heel ONZ/FOKquote:Wie hebben er mee te maken?
Je wordt de nieuwe modquote:Heb ik ermee te maken?
Het sluiten van ONZquote:Wat heeft dit voor een invloed?
Je had ze beter niet kunnen stellenquote:Al die vragen!
Meh, er is geen weekendrel geweest.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
ONZ
[..]
Jij en heel ONZ/FOK
[..]
Je wordt de nieuwe mod
[..]
Het sluiten van ONZ
[..]
Je had ze beter niet kunnen stellen
Dat had je je moeten beseffenquote:Op zondag 9 januari 2011 18:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen ideeIk ben héél nieuwsgierig ingesteld. Maar meestal wil ik het niet weten, omdat het zoveel minder spectaculair is dan ik in gedachten heb
Bos weet daar vast ook alles vanafquote:Op zondag 9 januari 2011 18:20 schreef honkeytonk het volgende:
Weekendrel?Of is dat weer zo iets dat alleen mods weten?
![]()
Bos81, we zijn in de minderheid. We moeten samenwerken om te overleven.
Ik nietquote:
Moet?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
nog 4 minuten en dan moet ik mijn pizza naar binnen werken
Bos is crew geweest.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:20 schreef honkeytonk het volgende:
Weekendrel?Of is dat weer zo iets dat alleen mods weten?
![]()
Bos81, we zijn in de minderheid. We moeten samenwerken om te overleven.
Ik wil'm niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga eten en dus mis ik de lapo, iemand anders mag hem. want zo ben ik. Kusjes
quote:Op zondag 9 januari 2011 18:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben in 2006 mod geweest, HOnky. eerst van het WK voetbal daarna even van VOETBAL zelf
Nee, onschuldig.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Godsamme ben jij blond ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |