Ja 2quote:Op zondag 9 januari 2011 14:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet je nog tentamens doen dan?
Beter leren danquote:Op zondag 9 januari 2011 14:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja 2. Eentje had ik een 5.4 voor
en voor die andere een 5.2
quote:
Ja vond ik ook, ik ga er elke keer stuk om, wie leest er nou 100x de krantquote:
Het valt niet te lerenquote:
Wel als je ziet staan dat je dood bent.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, ik ga er elke keer stuk om, wie leest er nou 100x de krant
Je krijgt een proces aan je broek als je geen voldoende haaltquote:Op zondag 9 januari 2011 14:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het valt niet te leren. Het is een Juridische adviesbrief schrijven. Maar misschien kun je me mentaal ondersteunen
.
Ja precies, lekker rustig aan doen op FOK!quote:
Oke ik zal je wel mentaal ondersteunen,quote:Op zondag 9 januari 2011 14:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het valt niet te leren. Het is een Juridische adviesbrief schrijven. Maar misschien kun je me mentaal ondersteunen
.
Nee, tis niet waarquote:
Ik zorg wel dat die geseponeerd wordtquote:Op zondag 9 januari 2011 14:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je krijgt een proces aan je broek als je geen voldoende haalt
Even nadenken CC.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke ik zal je wel mentaal ondersteunen,
[..]
Nee, tis niet waaren toen?
Maar....Maar.... ik vertel jullie ook allesquote:Op zondag 9 januari 2011 14:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk is het al een half jaar, maar dat vertellen we jou niet
Daar wil ik jou niet over horen.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hoi Stu, hoe krijg je het voor elkaar 777 posts
Dit keer puur geluk. Vond het wel een stoer aantal eigenlijkquote:Op zondag 9 januari 2011 14:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik denk dat ik vandaag weer een keer over de 150-200 ga..quote:Op zondag 9 januari 2011 14:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ehm, 777 is geen rond getal hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 14:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb nooit ronde getallen
Dan moet je een keer bijhouden met welk postaantal je een dag begint en bijhouden hoeveel je postquote:Op zondag 9 januari 2011 14:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb nooit ronde getallen
Het was echt mazzel want ik wilde op een rond getal komen in mijn totaal en kwam op iets eindigend met 99 ipv 00 want mijn laatste post was een paar seconde te laat. Dan had ik dus 778 gehad. Ik wist niet hoeveel ik had dus maar vond dit wel een heel toffequote:Op zondag 9 januari 2011 15:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee maar je snapt wat ik bedoel
Nee, FOK! kost me al mijn levenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je een keer bijhouden met welk postaantal je een dag begint en bijhouden hoeveel je post
HIHI HAHAHA JA IK SNAPPUM HAHAHAquote:Op zondag 9 januari 2011 15:01 schreef Zeroku het volgende:
Vanavond waarschijnlijk vroeg thuis. Er stonden gisteren nog zero (haha snap je hem XdD) reserveringen.
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, FOK! kost me al mijn leven
[..]
HIHI HAHAHA JA IK SNAPPUM HAHAHA
Dan kan het alleen maar meevallenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:02 schreef Lutte het volgende:
Ik krijg een kutweek volgens mijn horoscoop.
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik krijg problemen in mijn relatie... welke relatie?
Waar kijk je die?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:02 schreef Lutte het volgende:
Ik krijg een kutweek volgens mijn horoscoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |