Wel lekker, net ff stuk met auto van mn zus gereden en getankt, wel in belgie, scheelt 10 cent per literquote:
Echtquote:Op zondag 9 januari 2011 14:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wel lekker, net ff stuk met auto van mn zus gereden en getankt, wel in belgie, scheelt 10 cent per liter
Maar niet als losse files dus?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik die meegedownload heb, dan kan je kiezen welke ondertitels je wilt
yepquote:
Belachelijkquote:Op zondag 9 januari 2011 14:24 schreef iBenny het volgende:
VOH heeft POP en OZNZ verslagen qua kijkcijfers gister
Ja als DVD dus. Ik download altijd losse afleveringen van een serie, en zoek daar zelf ondertiteling bij.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
Ik download een film, en zet deze op mijn mp
Lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 14:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
yep
en is voor ons maar ongeveer 15 min rijden ofzo. Dus jah
op 30 liter toch 3 euro
Ik kijk series zonder ondertitelingquote:Op zondag 9 januari 2011 14:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja als DVD dus. Ik download altijd losse afleveringen van een serie, en zoek daar zelf ondertiteling bij.
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:24 schreef iBenny het volgende:
Ah okquote:Op zondag 9 januari 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk series zonder ondertiteling
Oei. Gelukkig is het dan maar eenmalig op zaterdag, toch? of is de finale ook op een zaterdag?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:24 schreef iBenny het volgende:
Vampire diariesquote:Op zondag 9 januari 2011 14:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik heb geen leuke series meer om te kijken
En jeugd-kinder series? Volg je die ook een klein beetje, zodat je weet wat je leerlingen kijken?quote:
En dan niet de film maar de serie.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Rauzer heb je Dead like me wel eens gezien? Is wel al wat ouder maar ik vond het een toffe serie (helaas maar twee seizoenen dacht ik).
en mijn werkster zit in NLquote:
in dit opzicht wel jaquote:
Wat ga je doen?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:16 schreef PatriQue89 het volgende:
ahh.. over een maand zit ik ergens in een studio
opname studio of appartementquote:Op zondag 9 januari 2011 15:16 schreef PatriQue89 het volgende:
ahh.. over een maand zit ik ergens in een studio
misschien iets met mevrouw Hollandquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, het is een spelshow dat weet ik wel!
strippokerquote:
Die sudoku?quote:
ik al helemaal nietquote:Op zondag 9 januari 2011 15:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die sudoku?
Ja, best wel, Maar ik denk echt dat ik er niet goed genoeg voor ben..
ow, zag te laat.quote:
Printer loopt nuquote:Op zondag 9 januari 2011 15:48 schreef crv het volgende:
[..]
ow, zag te laat.
Je kunt met rechtermuis opslaan
101quote:Op zondag 9 januari 2011 15:53 schreef Bos81 het volgende:
Shit ik zit nu al over de 100 posts vandaag, waar gaat dat eindigen
Maakt toch niet uit johquote:Op zondag 9 januari 2011 15:53 schreef Bos81 het volgende:
heb al 2 getallenquote:
Levenloos Bos...je bent je leven kwijtquote:Op zondag 9 januari 2011 15:53 schreef Bos81 het volgende:
Ja, weet ik. Geeft toch wel aan dat ik de laatste tijd weer lekker actief aan het fokken ben. dat was 1.5 jaar geleden wel anders.quote:
Ik ben over je heen gegaan, heet zo ietsquote:
ehm nee toch maar nietquote:Op zondag 9 januari 2011 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben over je heen gegaan, heet zo iets![]()
Gezelligquote:Op zondag 9 januari 2011 15:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Geeft toch wel aan dat ik de laatste tijd weer lekker actief aan het fokken ben. dat was 1.5 jaar geleden wel anders.
Whehehequote:Op zondag 9 januari 2011 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Begrijp ik , sorry voor deze sexistische opmerkingquote:
Begin jij nu ook al?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ben het gewend door een paar niet nader te noemen personenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Begrijp ik , sorry voor deze sexistische opmerking
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ben het gewend door een paar niet nader te noemen personen
Ik ontken alles.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
moi ausiequote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ontken ook alles, ik zou nooit over C-c heengaan. Nou ja, voor 'n miljoen zou ik wel mijn best doen
.
Ik ook, helaas, maar moet er nog een keer goed voor gaan zitten.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Rauzer heb je Dead like me wel eens gezien? Is wel al wat ouder maar ik vond het een toffe serie (helaas maar twee seizoenen dacht ik).
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan niet de film maar de serie.
Welk niveau heb je normaal gesproken.?quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bedoel je die met die Milly ofzo? die is tof
heb hem ooit ergens gedownload als de moeilijkste Sudoku ter werled,quote:
Niet zo hoogquote:Op zondag 9 januari 2011 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welk niveau heb je normaal gesproken.?
Ik heb een abo op Puzzelsport 4-5 sterren. Over de 4 sterren doe ik meestal 10 minuten en over de 5 sterren 15-20 minuten..
Okeequote:Op zondag 9 januari 2011 16:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Niet zo hoog. Deze geef ik op, hij is me te moeilijk
.
Heb wel de oplossing ondertussen, maar niet helemaal eerlijkquote:
Nee,doe maar nietquote:Op zondag 9 januari 2011 16:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Heb wel de oplossing ondertussen, maar niet helemaal eerlijk. Zal maar niet posten dus
!
Ik snap je niet.quote:
Is ook wel hoor. Humoristisch ben je zekerquote:
Dat is toch niet zo erg?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:29 schreef Lutte het volgende:
Oh. Nee. Ik moet pannenkoeken gaan bakken.
Doe mij er eens eentje gevenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:29 schreef Lutte het volgende:
Wat wil Ons Ron erop ?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:29 schreef Lutte het volgende:
Jawel, want ik mag zelf geen pannenkoeken eten.quote:
en ik was nu echt doodserieusquote:Op zondag 9 januari 2011 16:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
godsamme Bos, je bent op dreef
Dankquote:Op zondag 9 januari 2011 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is ook wel hoor. Humoristisch ben je zeker
Allergie?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel, want ik mag zelf geen pannenkoeken eten.Maar ik moet van ons mam iets gaan doen, zegt ze: ga dan maar pannenkoeken bakken. Alleen de was moet ook nog gedaan, dus ik zeg, ik doe de was wel. Maar nee, ik moet pannenkoeken bakken 'voor als ik op kamers ga'.
nu alquote:Op zondag 9 januari 2011 16:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Niet zo hoog. Deze geef ik op, hij is me te moeilijk
.
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel, want ik mag zelf geen pannenkoeken eten.Maar ik moet van ons mam iets gaan doen, zegt ze: ga dan maar pannenkoeken bakken. Alleen de was moet ook nog gedaan, dus ik zeg, ik doe de was wel. Maar nee, ik moet pannenkoeken bakken 'voor als ik op kamers ga'.
Eigeel.quote:
Okeequote:
Lulligquote:Op zondag 9 januari 2011 16:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eigeel.En een beetje kan wel, alleen ik heb vanmiddag al eten met eigeel op, omdat ik toen nog niet wist dat we 's avonds pannenkoeken gingen eten.
Spekpannenkoeken.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OkeeGeen kaas, spek of ui.,?
Op mijn vorige werkplek werden er ook een keer pannenkoeken gebakken. Toen mochten we zelf kiezen wat er opmocht. Lag van alles, kaas spek, ui, banaan,. Dus vraag ik een spek-banaan pannenkoek, kijken ze me raar aan..
Okee vervelend.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eigeel.En een beetje kan wel, alleen ik heb vanmiddag al eten met eigeel op, omdat ik toen nog niet wist dat we 's avonds pannenkoeken gingen eten.
Ik weet het, maar toch vonden ze een spek-banaan combi erg appart en tja..quote:Op zondag 9 januari 2011 16:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Spekpannenkoeken.En dat is helemaal niet raar hoor Bos.
Ons mam bedacht het ook net pas omdat ze zin had in snert.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lulligkon ons mam dat niet even melden?
Ik zou ook raar gekeken hebben hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar toch vonden ze een spek-banaan combi erg appart en tja..
Ai. Ik maak nooit eigenlijk zelf pannenkoeken. Nooit gedaan ook. Lust ze wel, maar het is geen must voor me.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik mag pas weer pannenkoeken over 4 kilo
Niet mee eens.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:37 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk is pannenkoeken bakken wel het leukste eten maken
Ja was het ook wel.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik zou ook raar gekeken hebben hoor. Hoewel het best lekker klinkt eigenlijk
.
moet ie je helpenquote:
Achja wel een lekkere beloning als ik mijn eerste streefgewicht behaald hebquote:Op zondag 9 januari 2011 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai. Ik maak nooit eigenlijk zelf pannenkoeken. Nooit gedaan ook. Lust ze wel, maar het is geen must voor me.
Heb je die kilo's zo weer terugquote:Op zondag 9 januari 2011 16:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Achja wel een lekkere beloning als ik mijn eerste streefgewicht behaald heb
Maar na de pannenkoeken volgen vanzelfsprekend de chips en de koekjes weerquote:Op zondag 9 januari 2011 16:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha zo snel gaat dat niet als je maar 2 pannenkoeken eet
nee ik zit te snel volquote:Op zondag 9 januari 2011 16:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar na de pannenkoeken volgen vanzelfsprekend de chips en de koekjes weer!
Hij kan toch altijd je begeleiding bellen?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:44 schreef Bos81 het volgende:
Probeert pa me al een uur te bellen, had telefoon op trillen staan en op bed liggen, ja dan hoor ik hem niet. HIj heel erg ongerust natuurlijk
Ok waren alleen maar fopjes hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 16:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja want eerst zat ik niet te snel vol en toen was ik te zwaar
Hoe lang doe jij over beslag danquote:
SPOILER: Sudoku oplossingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keilangquote:Op zondag 9 januari 2011 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij over beslag dan?
Oh, dat schiet niet opquote:Op zondag 9 januari 2011 16:44 schreef Bos81 het volgende:
Probeert pa me al een uur te bellen, had telefoon op trillen staan en op bed liggen, ja dan hoor ik hem niet. HIj heel erg ongerust natuurlijk
Ja weet ik, ik heb ook mijn vast nummer gegeven, maar als het niet vast in zijn telefoon staat, kan hij het niet zo snel vinden.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij kan toch altijd je begeleiding bellen?
Dit zou eigenlijk standaard onder al jouw posts moeten staan, misschien Breuls eens vragenquote:
Lief van je Rauzerquote:Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dit zou eigenlijk standaard onder al jouw posts moeten staan, misschien Breuls eens vragen?
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:48 schreef iBenny het volgende:
dat heb je niet zelf gedaanSPOILER: Sudoku oplossingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Dan moet ie dat maar eens gauw gaan doen dan lijkt mequote:Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja weet ik, ik heb ook mijn vast nummer gegeven, maar als het niet vast in zijn telefoon staat, kan hij het niet zo snel vinden.
hoezo?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jammer dat je fopjes niet kunt eten he!
Eigen schuld natuurlijk. Ja had hem op trillen staan voor de yoga. vergeten om te zetten. Aangezien ik nog in trainingsbroek zit, heb ik daar niet altijd mijn telefoon in zitten.quote:
Ik denk dat ie denkt dat jij zo slim niet bent.quote:
Heb ik hem ook min of meer opgedrongen.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan moet ie dat maar eens gauw gaan doen dan lijkt me!
Nou met al die fopjes die ik maak zou dat best wel eens de hongersnood de wereld uit kunnen helpen.quote:
het zou de moeilijkste sudoku ter wereld moeten zijn en die los je niet 123 opquote:
Wat heb ik toch geniale ideeënquote:Op zondag 9 januari 2011 16:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou met al die fopjes die ik maak zou dat best wel eens de hongersnood de wereld uit kunnen helpen.
oow hihi ik moest lachen,quote:Op zondag 9 januari 2011 16:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou met al die fopjes die ik maak zou dat best wel eens de hongersnood de wereld uit kunnen helpen.
Ik had dezelfde uitkomst maar ik heb een Sudoku Solver van internet gebruikt.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:52 schreef crv het volgende:
[..]
het zou de moeilijkste sudoku ter wereld moeten zijn en die los je niet 123 op![]()
Of jij bent geniaal, soort 2e einstein maar dan zou je niet zo sociaal rondhangen hier
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik had dezelfde uitkomst maar ik heb een Sudoku Solver van internet gebruikt.
DIe dingen kunnen gebeuren natuurlijkquote:Op zondag 9 januari 2011 16:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigen schuld natuurlijk. Ja had hem op trillen staan voor de yoga. vergeten om te zetten. Aangezien ik nog in trainingsbroek zit, heb ik daar niet altijd mijn telefoon in zitten.
eetse what's cookingquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik had dezelfde uitkomst maar ik heb een Sudoku Solver van internet gebruikt.
STFUquote:Op zondag 9 januari 2011 16:54 schreef Rauzer het volgende:
Wie is toch die homo die steeds die loze kreten er doorheen gooit?
Ik toch nietquote:Op zondag 9 januari 2011 16:54 schreef Rauzer het volgende:
Wie is toch die homo die steeds die loze kreten er doorheen gooit?
jij ook vastquote:
je bent gewoon een loserquote:Op zondag 9 januari 2011 16:55 schreef iBenny het volgende:
Ik had die sudoku binnen 0.267 seconde opgelost
Hoiquote:
quote:
Ja dat is vaker, maar alsof ik me daar wat vanaan trekquote:Op zondag 9 januari 2011 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
je mag hier niks zeggen hoor.. ze hebben een theekransjes met zn zessen ofzo..
Hij neemt het serieus opquote:
Ik kots d'r op!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is vaker, maar alsof ik me daar wat vanaan trek
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is vaker, maar alsof ik me daar wat vanaan trek
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij neemt het serieus op. Sorry zeggen, kusje d'r op, neukpartijtje, en het is weer goed.
Mij boeit het gewoon nietquote:
Slechtquote:
Ik weet het, maar daar laat ik me niet door tegenhoudenquote:
That's my boyquote:Op zondag 9 januari 2011 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet het, maar daar laat ik me niet door tegenhouden.
Ik denk niet dat je hoeft te helpenquote:Op zondag 9 januari 2011 16:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga gewoon deze sc kapot maken, KA-POT zeg ik je!
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik prop m nog even door het afvoerputje van Fok!
quote:Op zondag 9 januari 2011 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
je mag hier niks zeggen hoor.. ze hebben een theekransjes met zn zessen ofzo..
dat zou je gisteravond toch doenquote:
Er bestaat zoiets als oversharequote:Op zondag 9 januari 2011 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens heb ik hele andere dingen met Rauzer dan theekransjes.
JULLIE ZIJN GEWOOON VIIIIESSSSSSSSSSquote:Op zondag 9 januari 2011 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens heb ik hele andere dingen met Rauzer dan theekransjes.
Ja niet van gekomen dus net gedaanquote:
Waarom alleen maar stemmen?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:03 schreef Rauzer het volgende:
Uit principe heb ik een hekel aan homo's maar als ik er een zou zijn zou ik op Erik stemmen
Stemmen voor wat?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:03 schreef Rauzer het volgende:
Uit principe heb ik een hekel aan homo's maar als ik er een zou zijn zou ik op Erik stemmen
Om te winnen d'oh!quote:
Uit principe heb ik een hekel aan kutkabouters.. die nog niet uit de kast zijn (quote:Op zondag 9 januari 2011 17:03 schreef Rauzer het volgende:
O ja duhhh, maar wat winnen dan?quote:
quote:
Dat soort volk stemt toch op elkaar en degene met de meeste stemmen wint dan een prijsquote:
Dat weet ik nog nietquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Dat soort volk stemt toch op elkaar en degene met de meeste stemmen wint dan een prijs?
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Dat soort volk stemt toch op elkaar en degene met de meeste stemmen wint dan een prijs?
Dan is het ook niet boeiendquote:
Ik denk dat er maar een manier is om daar iets aan te doenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm, ik voel negatieve spanning tussen Patrique en Rauzer.
Nee, ik ben alleen maar geshockeerd door zijn ienie-weenie!quote:Op zondag 9 januari 2011 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hm, ik voel negatieve spanning tussen Patrique en Rauzer.
Ah nu snap ik waarom je single bentquote:Op zondag 9 januari 2011 17:06 schreef Rauzer het volgende:
En Erik ik maak maar een grapje hoor! Ik heb helemaal niks tegen homo's, zolang ze maar niet aan andere mannen zitten.
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar een manier is om daar iets aan te doen!
Dat?quote:
Weet ik veel, boeit mij het ook, denk ik bitch ff mee,quote:
Het zou je wel moeten boeienquote:Op zondag 9 januari 2011 17:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik veel, boeit mij het ook, denk ik bitch ff mee,
Sorry, dat wordt steeds minder hier, raar maar waar.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het zou je wel moeten boeien [ afbeelding ]
Over niet al te lange tijd wordt dat ook jouw probleem anders, so what's your point?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:12 schreef PatriQue89 het volgende:
je hebt gewoon een kleine pik rauzer.. dat is jouw probleem!
Haha, wat wou je doen kaboutertje?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Over niet al te lange tijd wordt dat ook jouw probleem anders, so what's your point?
Je zou me ook Pinkeltje kunnen noemenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, wat wou je doen kaboutertje?
wat een leuk hondjequote:Op zondag 9 januari 2011 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ziet eruit als een ondeugdquote:Op zondag 9 januari 2011 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoiquote:
Wel goed thanks. Beetje e-mail aan het sorteren en verwijderen. Had er meer dan 500 om doorheen te gaanquote:
Zo lang niet gekeken zeker?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel goed thanks. Beetje e-mail aan het sorteren en verwijderen. Had er meer dan 500 om doorheen te gaan
Doei Schat, kneuter zequote:Op zondag 9 januari 2011 17:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga even braken, en dan lekker kneuterig, viva-achtig life4you kijken!!
Doei Kally
Wordt het wat?quote:
hoop het niet,quote:
Ik weet het nog nietquote:
Het waren vooral veel mailtjes van mijn acteerschool die ik bijna nooit leesquote:Op zondag 9 januari 2011 17:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zo lang niet gekeken zeker?
haha dat krijg je zeker ook in het echt te horen ofzo?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het waren vooral veel mailtjes van mijn acteerschool die ik bijna nooit lees
Ja, belangrijke dingen kom ik meestal via FB al te weten of als ik daar benquote:Op zondag 9 januari 2011 17:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha dat krijg je zeker ook in het echt te horen ofzo?
Succesquote:Op zondag 9 januari 2011 17:31 schreef crv het volgende:
ik ga proberen een gerechtje van mijn favoriete griekse restaurant in NL na te maken
dus een kaassoufle look.a.likequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |