Wel lekker, net ff stuk met auto van mn zus gereden en getankt, wel in belgie, scheelt 10 cent per literquote:
Echtquote:Op zondag 9 januari 2011 14:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wel lekker, net ff stuk met auto van mn zus gereden en getankt, wel in belgie, scheelt 10 cent per liter
Maar niet als losse files dus?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik die meegedownload heb, dan kan je kiezen welke ondertitels je wilt
yepquote:
Belachelijkquote:Op zondag 9 januari 2011 14:24 schreef iBenny het volgende:
VOH heeft POP en OZNZ verslagen qua kijkcijfers gister
Ja als DVD dus. Ik download altijd losse afleveringen van een serie, en zoek daar zelf ondertiteling bij.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
Ik download een film, en zet deze op mijn mp
Lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 14:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
yep
en is voor ons maar ongeveer 15 min rijden ofzo. Dus jah
op 30 liter toch 3 euro
Ik kijk series zonder ondertitelingquote:Op zondag 9 januari 2011 14:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja als DVD dus. Ik download altijd losse afleveringen van een serie, en zoek daar zelf ondertiteling bij.
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:24 schreef iBenny het volgende:
Ah okquote:Op zondag 9 januari 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk series zonder ondertiteling
Oei. Gelukkig is het dan maar eenmalig op zaterdag, toch? of is de finale ook op een zaterdag?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:24 schreef iBenny het volgende:
Vampire diariesquote:Op zondag 9 januari 2011 14:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah ok.
Ik heb geen leuke series meer om te kijken
En jeugd-kinder series? Volg je die ook een klein beetje, zodat je weet wat je leerlingen kijken?quote:
En dan niet de film maar de serie.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Rauzer heb je Dead like me wel eens gezien? Is wel al wat ouder maar ik vond het een toffe serie (helaas maar twee seizoenen dacht ik).
en mijn werkster zit in NLquote:
in dit opzicht wel jaquote:
Wat ga je doen?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:16 schreef PatriQue89 het volgende:
ahh.. over een maand zit ik ergens in een studio
opname studio of appartementquote:Op zondag 9 januari 2011 15:16 schreef PatriQue89 het volgende:
ahh.. over een maand zit ik ergens in een studio
misschien iets met mevrouw Hollandquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, het is een spelshow dat weet ik wel!
strippokerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |