Waarom niet wachten op de 13" pro?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:00 schreef retorbrapi het volgende:
Die Air komt hier sowieso tzt, de 13". Echt een fantastisch ding vind ik het.
Heb je die inchecktool dan, naast de saldoverhoger?quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...vandaag 's ff kijken of ik gratis kan reizen met de ov-chip
Air is mobieler en heeft standaard SSD. En ik vind 'm ook retestrak.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:58 schreef Saninl het volgende:
[..]
Waarom niet wachten op de 13" pro?
OVSaldo.rar, vcredist nog wat en libncfc nog wat. Oh, en een kaartlezer natuurlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb je die inchecktool dan, naast de saldoverhoger?
Mobieler hoe? Hij is even groot, alleen iets dunner. Neem dan de 11" Airquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:29 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Air is mobieler en heeft standaard SSD. En ik vind 'm ook retestrak.
Ja, dat had ik al gelezen: ik wil alleen weten of het werkt, want ik heb gewoon een eersteklas OV jaarkaart van mijn werkquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:42 schreef TwyLight het volgende:
Alleen moet je wel altijd je laptop bij je hebben, want je moet het beginstation er op zetten, en dat moet op de terugweg een andere zijn dan op de heenweg..
Volgens mij mis je dan nog steeds die inchecktool. Die VCredistributable is enkel een Visual Studio Runtime, en LibNFC is enkel een librarydll om je NFC-kaartlezer te kunnen uitlezen/schrijven (maar op welke manier moet toch zelf ingeprogd worden). OVsaldo heeft niet zoveel nut in de trein, omdat je dan toch geschnapt wordt op een gegeven moment.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
OVSaldo.rar, vcredist nog wat en libncfc nog wat. Oh, en een kaartlezer natuurlijk.
Moet alleen nog even een anonieme chipkaart zien te scoren vandaag, maar ik vrees dat het pas morgen wordt dat ik die ga kopen: moet zo nl. pleite.
Mag niet over worden gepraat op FOK.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb je die inchecktool dan, naast de saldoverhoger?
Hij's wel een flink stuk dunner en lichter. En 11" heeft te lage resolutie voor mij, 13" pro ook trouwens.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mobieler hoe? Hij is even groot, alleen iets dunner. Neem dan de 11" Air
Denk je dat de nieuwe 13" Pro niet ook de hogere resolutie van de Air krijgt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:59 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Hij's wel een flink stuk dunner en lichter. En 11" heeft te lage resolutie voor mij, 13" pro ook trouwens.
Daar heb je niet zo veel aan. Hoewel het afrekenen gebeurt direct met de kaart en de paaltjes, worden de paaltjes 1x per dag gesynchroniseerd met het centrale systeem. Het centrale systeem houdt een schaduwadministratie bij, en ziet dus dat er een abo bestaat dat niet hoort te bestaan, en blokkeert dat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:43 schreef TwyLight het volgende:
Ben benieuwd wanneer ze hebben uitgevonden hoe ze er een neppe studenten ov kaart op kunnen zetten
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mag niet over worden gepraat op FOK.
Stel dat het werkt, is er dan een mogelijkheid tot resititutie van het resterende geldbedrag dat je aan je werkgever betaalt voor je 1st klas OV jaarkaart?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja, dat had ik al gelezen: ik wil alleen weten of het werkt, want ik heb gewoon een eersteklas OV jaarkaart van mijn werk
Ach, wacht een paar weekjes en de nieuwe Pro is er ook.. Waarschijnlijk ook standaard SSD en die hoge res...quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:29 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Air is mobieler en heeft standaard SSD. En ik vind 'm ook retestrak.
Standaard niet gok ik. Gaat de prijs wel erg omhoog duwen. Maar misschien dat het via Apple iets goedkoper gaat worden als optie..quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:12 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ach, wacht een paar weekjes en de nieuwe Pro is er ook.. Waarschijnlijk ook standaard SSD en die hoge res...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |