niet genoeg aan de active corners?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:35 schreef jna het volgende:
is er ook een toetsencombinatie op de mac om alle vensters tegelijk te minimaliseren? zoals op een windows *windowstoets*-M?
In OS X is het gebruikelijker om vensters te verbergen, om het voorste venster te verbegen doe je (cmd) + H, om alle vensters behalve de voorste te verbergen doe je (option/alt) + (cmd) + Hquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:35 schreef jna het volgende:
is er ook een toetsencombinatie op de mac om alle vensters tegelijk te minimaliseren? zoals op een windows *windowstoets*-M?
Eerlijk gezegd moet ik nog eens goed bekijken wat ik daar allemaal mee kanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niet genoeg aan de active corners?
Dankjequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
In OS X is het gebruikelijker om vensters te verbergen, om het voorste venster te verbegen doe je (cmd) + H, om alle vensters behalve de voorste te verbergen doe je (option/alt) + (cmd) + H
Als je echter naar je bureaublad wil is het gebruikelijk om daar Exposé voor te gebruiken, als je een Apple keyboard hebt van de afgelopen 3 jaar dan is de shortcut daarvoor (cmd) + F3, op oudere toetsenborden is het F11
alle vensters in 1 keer laten verdwijnen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:23 schreef jna het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd moet ik nog eens goed bekijken wat ik daar allemaal mee kan
Op dezelfde manier als TwyLight beschrijft? (met expose) Of weer een andere manier?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
alle vensters in 1 keer laten verdwijnen bijvoorbeeld
door met je muis naar 1 van de hoeken van je scherm te gaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:26 schreef jna het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als TwyLight beschrijft? (met expose) Of weer een andere manier?
Ja ok, maar ik bedoel dat het hetzelfde effect heeft (ik heb het net even snel bekeken). Ik kan ook even met 4 vingers tegelijk naar boven schuivenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
door met je muis naar 1 van de hoeken van je scherm te gaan
Meest lelijke FOH ooit gezien denk ik.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:17 schreef rubje het volgende:
De multifunctionaliteit van de iPad tijdens een feest (aansturing Mac's,filmscherm effecten etc.)
[ afbeelding ]
Idem voor de iPhone 4s/5.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg, die iPad2 mag nu wel eens aangekondigd worden.
Ik heb pas sinds een week het 2010-model MacBook Pro, dus ik kan nog wel even wachten op de nieuwequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:03 schreef Saninl het volgende:
[..]
Wat dachten jullie van de nieuwe lijn Macbook pro? Dat wachten heeft lang zat geduurd...
mijne uit 2007 voldoet nog primaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb pas sinds een week het 2010-model MacBook Pro, dus ik kan nog wel even wachten op de nieuwe
Kan ik begrijpen, prima laptops. Ik ben helemaal verliefd op de batterij van m'n MBP. Hij gaat gerust 8,5 uur mee. Da's net zo lang als mijn iPad meeging!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mijne uit 2007 voldoet nog prima
De iPhone 3G, 3GS en iPhone 4 waren allemaal aangekondigd in juni/juli. Dat zal voor een nieuwe iPhone niet anders zijn.quote:
Ja, maar ...quote:Op zondag 30 januari 2011 13:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
De iPhone 3G, 3GS en iPhone 4 waren allemaal aangekondigd in juni/juli. Dat zal voor een nieuwe iPhone niet anders zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |