Daar zou ik niet op rekenen. Apple rekent doorgaans belachelijke prijzen voor hun extra opties. Neem de 13" MacBook Pro bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:29 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Standaard niet gok ik. Gaat de prijs wel erg omhoog duwen. Maar misschien dat het via Apple iets goedkoper gaat worden als optie..
Hoi, het is 16%, maar dat is meestal zo ja. Af van de oude voorraad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is trouwens wel altijd een beetje verdacht als MediaMarkt z'n 19% korting aan het doorvoeren is op Apple-producten. Meestal is het binnen 2 maanden een nieuwe product-release. Je zou bijna denken dat ze de Mac-Rumors Buy-guide bijhouden..
T is dan wel ECC SDRAM.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op rekenen. Apple rekent doorgaans belachelijke prijzen voor hun extra opties. Neem de 13" MacBook Pro bijvoorbeeld:
upgraden van 4GB naar 8GB geheugen: +360 euro! Terwijl je voor 75 euro twee 4GB bankjes hebt.
upgraden van 250GB HDD naar 500GB: +135 euro. Terwijl je voor 50 euro een 500GB HDD kunt kopen, deze er zelf in kunt zetten, en dan nog een schijf van 250GB over hebt. Voor een 128GB SSD betaal je 115 euro meer dan je in de winkel betaalt, en voor een 256GB betaal je 245 euro extra om het door Apple te laten toen (plus de prijs van een 250GB schijf die je er dan niet meer bij krijgt).
Voor de twee meest basale upgrades rekenen ze VIER KEER ZOVEEL als je kwijt bent wanneer je het zelf doet. Apple maakt mooie computers, en ik ben bijzonder tevreden met mijn MacBook. Maar upgraden moet je absoluut NIET via Apple laten doen.
Edit: ik kijk net bij de Mac Pro, en daar rekenen ze gewoon 3550 euro voor 4x 4GB DDR3. Het is echt schandalig dat ze dat durven vragen.
Die 3500 euro is voor 8x 4GB (dus 32 GB in totaal).quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
Je hebt gelijk, dan scheelt het 'maar' 1930 euro met die bankjes zelf kopen. Koopje
Bij Apple 500 euro per strip, ergens anders rond de 480. (4 gb)quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
Je hebt gelijk, dan scheelt het 'maar' 1930 euro met die bankjes zelf kopen. Koopje
Rekenfoutje, mea culpaquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Bij Apple 500 euro per strip, ergens anders rond de 480. (4 gb)
Waar zijn ze zo goedkoop?
Accessoires vallen niet onder de 19% korting geloof ik..quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:24 schreef Saninl het volgende:
Ik heb nu een Macbook en een vaste pc. Maar wil (zeerhoogstwaarschijnlijk) na de update van de Macbook Pro die aan gaan schaffen, en dan mijn vaste pc wegdoen.
Ik wil daarbij dan ook toetsenbord kopen van Apple (Mouse heb ik al (draadloos)). Is bij de Mediamarkt ook deze in de aanbieding?
Grtz,
Ik heb uiteindelijk weer via eBay gekocht, ondanks de wat hogere prijzen dan de verlenging vorig jaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:45 schreef KingOfMars het volgende:
MobileMe loopt weer eens bijna af. Op eBay vallen de prijzen me nogal tegen, iemand nog tips voor een family pack key?
Nee, ik heb de 'Nederlandse' layout met staande Enter-toets. Toen ik deze Mac bestelde kon je die nog niet makkelijk aanpassen. Volgende gaat ook de US-layout krijgen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:54 schreef Pino112 het volgende:
Gebruiken jullie (of de meesten) allemaal deze layout?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |