Ohja, damnquote:Op zondag 9 januari 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
Hehe, peu, over roze auto's gesproken... die dude in die roze fiat 500
Die is beter, al zou een kerel er alsnog nooit in mogen rijdenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De lichtblauwe vind ik nog leuker
die hand voor z'n hoofd sprak boekdelenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
Het viel ook helemaal niet op dat ie door 3 man werd uitgelachen
* AirwiN aait kater over 't koppiequote:Op zondag 9 januari 2011 13:34 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
kheb n katerkoppie
Toch wel zoëen hè?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, damnIk bedacht me net dat ik ws een bivakmuts op zou hebben gedaan
ga je ook spinnen als je achter je hoofd gekriebeld wordt?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:34 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
kheb n katerkoppie
alles is beter dan herkenbaar in een roze fiat 500 zittenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch wel zoëen hè?
[ afbeelding ]
dat zeg ik altijdquote:Op zondag 9 januari 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ga je ook spinnen als je achter je hoofd gekriebeld wordt?
Achter je hoofd? Achter op je hoofd?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ga je ook spinnen als je achter je hoofd gekriebeld wordt?
sowiesoquote:Op zondag 9 januari 2011 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Achter je hoofd? Achter op je hoofd?
jij moet zo'n hoofdmassage spin kopenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sowiesoals iemand aan mn haar zit, echt zo lekker, meteen mn oogjes dicht en genieten haha
Oh dat voelt zo naar!quote:Op zondag 9 januari 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij moet zo'n hoofdmassage spin kopen
quote:
Ja? Ik vind t apart, maar kan er wel van genietenquote:
+1quote:
jaquote:Op zondag 9 januari 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij moet zo'n hoofdmassage spin kopen
Kippenvel en koude rillingen ja. Gruwelijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:54 schreef littledrummergirl het volgende:
jadat voelt zo heerlijk maf, gek soort kippenvel krijg je ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |