Alfa heeft zijn eigen design afdelingquote:Op zondag 9 januari 2011 13:12 schreef Watertornado het volgende:
Sjonge, nu ben ik geen Alfa freak, maar wat is die kont van die nieuwe Giulietta toch DIK.Hier verderop staat de QV.
Komt dat ding trouwens van hetzelfde designbureau af waar ook de nieuwe Audi quattro vanaf is gerold?
Ok.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfa heeft zijn eigen design afdelingje zou ff moeten kijken wie er eindverantwoordelijk was. Want auto design is net als voetbal, de medewerkers vliegen van hot naar her
Ik snap wat je bedoeld. Is die bovenste geen impressie trouwens? Dan is het gemaakt door een hobbiest en is het geen tekening die van Audi komt.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan niet echt een gepaste foto vinden van die alfa, maar dat lijntje doet me gewoon er erg aan denken.
Waar wil je het dan over hebben?quote:
vond het wel een lelijkequote:Op zondag 9 januari 2011 13:23 schreef Memento-Mori het volgende:
zag laatst in maastricht wel een aston martin auto, duur bakkie
Die zijn wel leuk jaquote:Op zondag 9 januari 2011 13:23 schreef Memento-Mori het volgende:
zag laatst in maastricht wel een aston martin auto, duur bakkie
Áls het een impresie is, is het echte uitgewerkte real life model wel héééél erg dicht bij deze impressie.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld. Is die bovenste geen impressie trouwens? Dan is het gemaakt door een hobbiest en is het geen tekening die van Audi komt.
Oke, ik heb al een tijdje het nieuws niet meer zo gevolgdquote:Op zondag 9 januari 2011 13:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Áls het een impresie is, is het echte uitgewerkte real life model wel héééél erg dicht bij deze impressie.
Heisuke Saitou lijkt me de main designer.
ik vond die roze ford ka verderop leukerquote:Op zondag 9 januari 2011 13:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
haha ik vond m ook niet zo maar zag wel meteen dat t n duur wagentje was
quote:Op zondag 9 januari 2011 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik vond die roze ford ka verderop leuker
Naja 't is nogsteeds een Concept maar hij is wel echt gebouwd.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, ik heb al een tijdje het nieuws niet meer zo gevolgd
aah, onze TufTuffer mocht weer een stukje sturenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Naja 't is nogsteeds een Concept maar hij is wel echt gebouwd.
http://www.autoweek.nl/au(...)Audi-Quattro-Concept
Ja, maar een roze Ka?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met zo'n dure auto, rij er toch alleen maar deuken in.
Ohja, damnquote:Op zondag 9 januari 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
Hehe, peu, over roze auto's gesproken... die dude in die roze fiat 500
Die is beter, al zou een kerel er alsnog nooit in mogen rijdenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De lichtblauwe vind ik nog leuker
die hand voor z'n hoofd sprak boekdelenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:35 schreef missbehavin het volgende:
Het viel ook helemaal niet op dat ie door 3 man werd uitgelachen
* AirwiN aait kater over 't koppiequote:Op zondag 9 januari 2011 13:34 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
kheb n katerkoppie
Toch wel zoëen hè?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ohja, damnIk bedacht me net dat ik ws een bivakmuts op zou hebben gedaan
ga je ook spinnen als je achter je hoofd gekriebeld wordt?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:34 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen
kheb n katerkoppie
alles is beter dan herkenbaar in een roze fiat 500 zittenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch wel zoëen hè?
[ afbeelding ]
dat zeg ik altijdquote:Op zondag 9 januari 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ga je ook spinnen als je achter je hoofd gekriebeld wordt?
Achter je hoofd? Achter op je hoofd?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ga je ook spinnen als je achter je hoofd gekriebeld wordt?
sowiesoquote:Op zondag 9 januari 2011 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Achter je hoofd? Achter op je hoofd?
jij moet zo'n hoofdmassage spin kopenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sowiesoals iemand aan mn haar zit, echt zo lekker, meteen mn oogjes dicht en genieten haha
Oh dat voelt zo naar!quote:Op zondag 9 januari 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij moet zo'n hoofdmassage spin kopen
quote:
Ja? Ik vind t apart, maar kan er wel van genietenquote:
+1quote:
jaquote:Op zondag 9 januari 2011 13:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij moet zo'n hoofdmassage spin kopen
Kippenvel en koude rillingen ja. Gruwelijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:54 schreef littledrummergirl het volgende:
jadat voelt zo heerlijk maf, gek soort kippenvel krijg je ervan
quote:Op zondag 9 januari 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net een broodje met kruiden roomkaas op
die zijn bij de la place zo lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net een broodje met kruiden roomkaas op
Brrrrr...quote:
Lig je nu nog te rotten?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had al honger
wil mn bed niet uit
Ik vind m'n eigen lekkerderquote:Op zondag 9 januari 2011 13:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die zijn bij de la place zo lekker
Niet bij jouquote:
+1quote:
quote:
Tsk, dat ik het niet lekker vind, betekent niet dat jij het op die manier moet afwijzen.quote:
en zijn er al foto's?quote:
Ik ben zo verstandig het niet eens te proberen.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tsk, dat ik het niet lekker vind, betekent niet dat jij het op die manier moet afwijzen.
Ik heb succesvol de camera ontwekenquote:
*massage spin op samzz hoofd zet en langzaam beweegt*quote:
+1quote:
Mmmm...quote:Op zondag 9 januari 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
Ik ben zo verstandig het niet eens te proberen.
Die dingen he. Nee, gewoon nee.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*massage spin op samzz hoofd zet en langzaam beweegt*
ik ookquote:
Nu weet ik niet of ik dat zo prettig vind...quote:Op zondag 9 januari 2011 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*massage spin op samzz hoofd zet en langzaam beweegt*
Die hebben we al gehadquote:Op zondag 9 januari 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
'Liggen te rotten in bed' was een betere TT geweest
dat was vannacht nog niet van toepassingquote:Op zondag 9 januari 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
'Liggen te rotten in bed' was een betere TT geweest
Geheel niet herkenbaarquote:Op zondag 9 januari 2011 13:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ookdurf niet op te staan uit ernstige katerangst
Tof! Heb ik dus gemistquote:Op zondag 9 januari 2011 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat was vannacht nog niet van toepassing![]()
trouwens, heel raar om op Animal Planet een heel programma te zien over Ouwehands Dierentuin
quote:Op zondag 9 januari 2011 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu weet ik niet of ik dat zo prettig vind...
Het gebaar is lief
Volgens mij niet, t gaat over meerdere dierentuinen door elkaar, iets met babydieren ofso, volg t niet echtquote:
Ja, maar zo'n spin in je haar... Ik weet 't niet hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vind je die dingen niet fijn? Kriebelen vind je wel lekker
ging er vanmorgen vroeg ff uit om te plassen en liep snoeihard tegen de muur aan doordat ik zo wankel wasquote:
Als je hier bentquote:Op zondag 9 januari 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n spin in je haar... Ik weet 't niet hoor.
Dat helpt ook niet echt tegen een katerquote:Op zondag 9 januari 2011 14:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ging er vanmorgen vroeg ff uit om te plassen en liep snoeihard tegen de muur aan doordat ik zo wankel was
Zagen anderen het? Ik zou denk ik over de grond rollen van het lachen.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ging er vanmorgen vroeg ff uit om te plassen en liep snoeihard tegen de muur aan doordat ik zo wankel was
'Weer'... Nou ja zeg.quote:
als je zelf een goede kater hebt, doe je dat ook niet zo snelquote:Op zondag 9 januari 2011 14:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zagen anderen het? Ik zou denk ik over de grond rollen van het lachen.
Nee, dan niet. Maar een nuchter iemand die dat ziet.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je zelf een goede kater hebt, doe je dat ook niet zo snel
gelukkig nietquote:Op zondag 9 januari 2011 14:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zagen anderen het? Ik zou denk ik over de grond rollen van het lachen.
dan moet je een camera bij de hand hebbenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dan niet. Maar een nuchter iemand die dat ziet.
Altijd eigenlijk wel.quote:
Gasol is daar toch ook?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gelukkig nieten ga t ook echt niet vertellen
You just did.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gelukkig nieten ga t ook echt niet vertellen
dat is het leuke van die mobieltjes van tegenwoordig.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan moet je een camera bij de hand hebben
quote:
Welnee. Je leeft maar één keer daar moet je zoveel mogelijk uithalen en zo min mogelijk met minder genoegen nemen.quote:
Kots 'm wakker.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar die ligt nog in diepe coma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |