SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, goed he!quote:
Smeren met yoghurt is nog steeds het allerleukstequote:
Nee, hij smijt letterlijk alles op de grond. Meteen, zonder aarzelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef Twinkly het volgende:
Wil hij helemaal niets meer zelfs doen AsyWat een eigenwijsje! Jammer hoor.
haha vreetzakquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:13 schreef Orea het volgende:
Als het aan Leia ligt eet ze de hele avond dag doorik stop na een poosje gewoon, haal alles weg en dan is het klaar
haha idd, wel handig die banaan zoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:18 schreef draculettetje het volgende:
het ziet er eigenlijk heel vrolijk uit
Hij het ook altijd grappig als hij moest kokhalsenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:18 schreef draculettetje het volgende:
het ziet er eigenlijk heel vrolijk uit
Eigenlijk ben ik snel weer gestopt met banaan zo aanbieden, hij beet constant in de schilquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
haha idd, wel handig die banaan zo
volgens mij is dat ook wel wat voor Floris, die vind t gevoel van banaan vies geloof ik, aan zn gezicht te zien
arme jij als je poepluiers moet verschonenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik kokhals ook heel snel als iets me vies lijkt
oh nee daar niet mee, met eten bedoel ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef Twinkly het volgende:
[..]
arme jij als je poepluiers moet verschonen
Mmmm patat de andere kant op is inderdaad vrij smerig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
oh nee daar niet mee, met eten bedoel ik
Luiers draai ik mn hand niet voor om (babypoep ik 1000 keer beter dan grote mensen poep)
Ik zie wel op tegen t echte kotsenik kan dus niet tegen kots...dan sta ik echt te kokken...
ik zou dan ff stoppen met bijvoeding tot eea weer goed doorstroomt. Daarna nog een keer proberen en dan rustiger opbouwen. (1 bijvoedingsmoment per dag, en als dat goed blijft gaan, 2, enz.) Heeft Evie van BJ ook sterk gehad, en Aviva ook een beetje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:43 schreef pessie het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met poepen als kindjes beginnen te eten (weet niet goed hoe en waar ik deze vraag anders moet stellen).
Nathan zie ik soms gewoon echt persen, last hebben, maar als ik zn luier open dan zit er niets in. Wel laat hij tegenwoordig veel scheten (het zijn echt geen windjes meer te noemen), en we moeten hem nu eigenlijk dagelijks helpen om zn ontlasting kwijt te raken (terwijl hij kracht zet duwen we zn knietjes een beetje naar zn buik).
Ik heb banaan nu uit zn voeding weggelaten, hij heeft dat zaterdag voor het laatst gehad, maar het lijkt nog niet echt vanzelf te gaan.
appel stopt ook dacht ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:43 schreef pessie het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met poepen als kindjes beginnen te eten (weet niet goed hoe en waar ik deze vraag anders moet stellen).
Nathan zie ik soms gewoon echt persen, last hebben, maar als ik zn luier open dan zit er niets in. Wel laat hij tegenwoordig veel scheten (het zijn echt geen windjes meer te noemen), en we moeten hem nu eigenlijk dagelijks helpen om zn ontlasting kwijt te raken (terwijl hij kracht zet duwen we zn knietjes een beetje naar zn buik).
Ik heb banaan nu uit zn voeding weggelaten, hij heeft dat zaterdag voor het laatst gehad, maar het lijkt nog niet echt vanzelf te gaan.
wow, wat netjes!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:55 schreef Ssserpente het volgende:
Kiek, netjes he?![]()
Oke, echt Rapleyen is een spinaziehap uit een potje niet, maar wij aten pizza.![]()
Het ging prima toen hij alleen groente kreeg tijdens het avond eten. De rest van de bijvoeding dan stoppen of echt alles stoppen. Vind het zo zielig als hij opeens niets meer krijgt bij het avondeten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:47 schreef Twinkly het volgende:
Dat was hier ook zo Pessie, de darmen moeten nog wennen aan de vaste voeding. Je kunt dan even stoppen met bijvoeden en alleen borstvoeding geven, dat werkt laxerend. Als de ontlasting weer goed opgang gekomen is kun je weer heel rustig aan beginnen met bijvoeden.
ik zou helemaal stoppen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:28 schreef pessie het volgende:
[..]
Het ging prima toen hij alleen groente kreeg tijdens het avond eten. De rest van de bijvoeding dan stoppen of echt alles stoppen. Vind het zo zielig als hij opeens niets meer krijgt bij het avondeten.
Avondeten om 22.00 uur en direct daarna gaan slapen lijkt me een beetje vervelend eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:57 schreef WupWup het volgende:
En je kunt ook zelf pas gaan eten als Nathan slaapt. Dan krijgt ie daar niet eens wat van mee. Wij hebben ook één of twee keer een weekje moeten stoppen in het begin en weer langzaam terug opgebouwd. Banaan kan ze pas sinds een paar maanden goed tegen.
Nee meestal is hij wakker. Nathan houdt niet van slapen. Overdag is het 2 a 3 keer 3 kwartier. Het liefst slaapt hij niet tussen 17 en 22 (veel te lang ik weet het, we hebben het echt geprobeerd maar meestal ligt er dan een kind te krijsen in zn bedje) Om 22 gaat hij wel gewoon slapen (om 's nachts minimaal 2 voedingen te willen).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef WupWup het volgende:
Maar slaapt hij dan helemaal niet tot 22.00? Wij aten best wel eens tijdens een 'tussendoor' slaapje
Uhm, dan heb je nog nooit oonder de stoel van J gekekenquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef Ca.ra het volgende:
Eeeh nee, ik post alleen de filmpjes waarop hij netjes eet. Al die kruimeltjes die Harry op mijn vloer vond liggen niet voor niets onder Thomas' stoel (enin de zone rondom).
Zo nu en dan is het hier echt een slagveld hoor. Dat noemen we hier de 2 meter sessies
Je kan via de dokter poederzakjes krijgen (op recept, die haal je dan bij de apotheek), die doe je door het drinken heen en dan gaat het een stuk beter. Dat hebben wij een tjid bij onze zoon gedaan toen het wat lastiger ging. Komt geregeld voor vertelde de dokter ons.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:43 schreef pessie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |