abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92012379
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92012419
Ze kokt bijna niet Twink! Tot nu toe nog maar een paar keer gebeurd. En dat lost ze ook keurig op. Maar ze kauwt echt al heel netjes :D het gaat echt mega snel!
pi_92012580
Niels probeert ook wel eens netjes te eten ;)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_92012648
Het zit toch niet in z'n haren ^O^
pi_92012695
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:04 schreef WupWup het volgende:
Het zit toch niet in z'n haren ^O^
Ja, goed he! :D
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_92012992
niels O+
pi_92013053
Die handafdruk ook op tafel :D O+
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:10:48 #58
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_92013055
Haha Niels!

Wat betreft de Stokke, Nathan zit er prima in (wel met de kussentjes), als hij gaat hangen vind ik dat dat vermoedheid betekent en haal ik hem eruit.
pi_92013106
:o Jeumig Leia, wat doe je dat netjes.. Isabel lukt het maar kort om d'r aandacht erbij te houden, en kokt ook nog wel behoorlijk. Maar van een lepel blieft ze ook niet, dus we zetten maar door..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_92013231
Als het aan Leia ligt eet ze de hele avond dag door :') ik stop na een poosje gewoon, haal alles weg en dan is het klaar :P
pi_92013375
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:10 schreef Orea het volgende:
Die handafdruk ook op tafel :D O+
Smeren met yoghurt is nog steeds het allerleukste ^O^
pi_92013501
*Kokhals*
pi_92013598
het ziet er eigenlijk heel vrolijk uit
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:18:50 #64
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92013604
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:01 schreef Twinkly het volgende:

Wil hij helemaal niets meer zelfs doen Asy -O- Wat een eigenwijsje! Jammer hoor.
Nee, hij smijt letterlijk alles op de grond. Meteen, zonder aarzelen.
Tegenwoordig vist hij zelfs stukjes uit zijn mond om ze op de grond te kunnen gooien :{

Maar ik blijf volhouden hoor! Elke dag bied ik sowieso een stuk brood aan of iets van fruit om zelf te proberen...
pi_92013707
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:13 schreef Orea het volgende:
Als het aan Leia ligt eet ze de hele avond dag door :') ik stop na een poosje gewoon, haal alles weg en dan is het klaar :P
haha vreetzak :D

Floris echt niet, vandaag een stuk banaan gegeven, dat moest vooral op de grond liggen.
Ach een mix van rapley en geven vind ik ook prima :D Als ie niet wil gaat die klep toch niet open :')
En tis wel handig met eten koken :P Floris in de kinderstoel erbij, stuk banaan (en liga) en hij vond t wel best :D
pi_92013788
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:18 schreef draculettetje het volgende:
haha idd, wel handig die banaan zo :D
volgens mij is dat ook wel wat voor Floris, die vind t gevoel van banaan vies geloof ik, aan zn gezicht te zien
pi_92013794
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:18 schreef draculettetje het volgende:
Hij het ook altijd grappig als hij moest kokhalsen :D Om het daarna weer vrolijk terug in de mond te stoppen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92013821
M. vind dat kokhalzen echt niks.. Leia wordt eerst stil, dan loopt ze rood aan en dan gaat het KKGGHTTT*kokhals* en dan ist weer klaar.. ik 'trek' het wel!

Hij weet het nut gelukkig, anders had ie allang gewild dat we ermee stopten!
pi_92013862
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:21 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

haha idd, wel handig die banaan zo :D
volgens mij is dat ook wel wat voor Floris, die vind t gevoel van banaan vies geloof ik, aan zn gezicht te zien
Eigenlijk ben ik snel weer gestopt met banaan zo aanbieden, hij beet constant in de schil -O- Dat is toch hartstikke bitter?? :?
Ik heb nog een hele tijd moeten helpen met het vasthouden van glibberig fruit.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92014070
Nou ja toen ik die banaan voor zn mond hield keek ie echt van "mens wat doe je nou, wat moet ik daar nou weer mee"
terwijl hij dus bij bijv. liga prima weet wat ie ermee moet :D
Ach ja vind t wel prima als ie er een beetje mee speelt enzo, leert ie ook hoe t aanvoelt enzo.
Maar ga t toch proberen op die manier :D Maar de schil eten lijkt me niet lekker nee...gekke niels :D

t valt me mee hoe ik dat kokhalzen vind, hij lijkt een beetje op zn moeder :@ (ik kokhals ook heel snel als iets me vies lijkt :')). Ik hou t wel in de gaten, maar t komt er tot nu toe altijd wel weer uit :) Dacht dat ik dat enger zou vinden
pi_92014154
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik kokhals ook heel snel als iets me vies lijkt :')
arme jij als je poepluiers moet verschonen
pi_92014716
oh my ja wat kunnen die stinken

glibberig fruit heb ik eigenlijk nooit mee hoeven helpen, verbaasde mijzelf ook
kokhalzen hier wanneer ze zelf te veel wil en te grote happen neemt, maar ze lost het keurig op
pi_92014979
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:28 schreef Twinkly het volgende:

[..]

arme jij als je poepluiers moet verschonen
oh nee daar niet mee, met eten bedoel ik
Luiers draai ik mn hand niet voor om (babypoep ik 1000 keer beter dan grote mensen poep :P)
Ik zie wel op tegen t echte kotsen :') ik kan dus niet tegen kots...dan sta ik echt te kokken...
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:57:25 #74
259886 pessie
pi_92015971
Nathan vind het leuk om eten aan te pakken en dan in zn mond te doen. Ik geef dus een stukje, hij pakt het en stond het in zn mond. MAar ik geef ook wel een lepeltje/vorkje en dat stopt hij dan ook in zn mond. Doet hij liever dan met zn vingers graaien volgens mij.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 19:35:17 #75
259886 pessie
pi_92050843
Hete bliksem is niet te Rapley-en :')
pi_92165131
minidraak is me er 1tje hoor, eergister ging de koolraap er zo in, evenals de aardappelpuree (gekookt lust ze ze echt niet)
dus gister nog weer een beetje maar mw moest er niks van weten
toen ik voor de gein de koolraap even door de puree had geprakt viel ze aan!
hand voor hand werd het prutje in d'r mond gepropt
grapjurk
pi_92165471
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:41 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

oh nee daar niet mee, met eten bedoel ik
Luiers draai ik mn hand niet voor om (babypoep ik 1000 keer beter dan grote mensen poep :P)
Ik zie wel op tegen t echte kotsen :') ik kan dus niet tegen kots...dan sta ik echt te kokken...
Mmmm patat de andere kant op is inderdaad vrij smerig.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 11:43:42 #78
259886 pessie
pi_92165944
Hoe zit het eigenlijk met poepen als kindjes beginnen te eten (weet niet goed hoe en waar ik deze vraag anders moet stellen).
Nathan zie ik soms gewoon echt persen, last hebben, maar als ik zn luier open dan zit er niets in. Wel laat hij tegenwoordig veel scheten (het zijn echt geen windjes meer te noemen), en we moeten hem nu eigenlijk dagelijks helpen om zn ontlasting kwijt te raken (terwijl hij kracht zet duwen we zn knietjes een beetje naar zn buik).

Ik heb banaan nu uit zn voeding weggelaten, hij heeft dat zaterdag voor het laatst gehad, maar het lijkt nog niet echt vanzelf te gaan.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 11:46:32 #79
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_92166062
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:43 schreef pessie het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met poepen als kindjes beginnen te eten (weet niet goed hoe en waar ik deze vraag anders moet stellen).
Nathan zie ik soms gewoon echt persen, last hebben, maar als ik zn luier open dan zit er niets in. Wel laat hij tegenwoordig veel scheten (het zijn echt geen windjes meer te noemen), en we moeten hem nu eigenlijk dagelijks helpen om zn ontlasting kwijt te raken (terwijl hij kracht zet duwen we zn knietjes een beetje naar zn buik).

Ik heb banaan nu uit zn voeding weggelaten, hij heeft dat zaterdag voor het laatst gehad, maar het lijkt nog niet echt vanzelf te gaan.
ik zou dan ff stoppen met bijvoeding tot eea weer goed doorstroomt. Daarna nog een keer proberen en dan rustiger opbouwen. (1 bijvoedingsmoment per dag, en als dat goed blijft gaan, 2, enz.) Heeft Evie van BJ ook sterk gehad, en Aviva ook een beetje.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_92166119
Dat was hier ook zo Pessie, de darmen moeten nog wennen aan de vaste voeding. Je kunt dan even stoppen met bijvoeden en alleen borstvoeding geven, dat werkt laxerend. Als de ontlasting weer goed opgang gekomen is kun je weer heel rustig aan beginnen met bijvoeden.
pi_92166142
Wat Davinia zegt dus :D
pi_92166351
quote:

appel stopt ook dacht ik.

Geef m pruimen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:00:58 #83
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_92166691
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:55 schreef Ssserpente het volgende:
Kiek, netjes he? :Y)

Oke, echt Rapleyen is een spinaziehap uit een potje niet, maar wij aten pizza. :9

wow, wat netjes! _O_
Aviva zou haar lepel erin zetten, en dan als hefboom de lepel vol tegen de muur katapulteren! :o :@

En Leia zit ook zal zo heerlijk te smullen. Geweldig met die sliert spinazie :D
pi_92166734
Mart begint echt steeds beter zelf te eten.
Hij heeft zojuist zelf een hele boterham gegeten. Het bord niet omgegooid en de stukken niet op de grond. Alles in z'n mondje. Zelfs nog een stukje appel :D
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:28:59 #85
259886 pessie
pi_92167771
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:47 schreef Twinkly het volgende:
Dat was hier ook zo Pessie, de darmen moeten nog wennen aan de vaste voeding. Je kunt dan even stoppen met bijvoeden en alleen borstvoeding geven, dat werkt laxerend. Als de ontlasting weer goed opgang gekomen is kun je weer heel rustig aan beginnen met bijvoeden.
Het ging prima toen hij alleen groente kreeg tijdens het avond eten. De rest van de bijvoeding dan stoppen of echt alles stoppen. Vind het zo zielig als hij opeens niets meer krijgt bij het avondeten.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:31:20 #86
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_92167871
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:28 schreef pessie het volgende:

[..]

Het ging prima toen hij alleen groente kreeg tijdens het avond eten. De rest van de bijvoeding dan stoppen of echt alles stoppen. Vind het zo zielig als hij opeens niets meer krijgt bij het avondeten.
ik zou helemaal stoppen.
ik vind verstopping zieliger dan een paar avonden geen avondeten.
Anders geef je alleen een beetje broccoli of zo, als je hem echt wat wil blijven geven.
pi_92168797
En je kunt ook zelf pas gaan eten als Nathan slaapt. Dan krijgt ie daar niet eens wat van mee. Wij hebben ook één of twee keer een weekje moeten stoppen in het begin en weer langzaam terug opgebouwd. Banaan kan ze pas sinds een paar maanden goed tegen.
pi_92173144
broodje appelstroop vind mw ook een succes
incl het in haren smeren

zal morgen weer eens wat foto's uploaden! ze vind eten echt heerlijk!

pessie wat vervelend dat nathan zo verstopt lijkt door de bijvoedingen
als advies kan ik alleen maar aansluiten bij de andere dames :*
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:50:43 #89
259886 pessie
pi_92173385
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:57 schreef WupWup het volgende:
En je kunt ook zelf pas gaan eten als Nathan slaapt. Dan krijgt ie daar niet eens wat van mee. Wij hebben ook één of twee keer een weekje moeten stoppen in het begin en weer langzaam terug opgebouwd. Banaan kan ze pas sinds een paar maanden goed tegen.
Avondeten om 22.00 uur en direct daarna gaan slapen lijkt me een beetje vervelend eigenlijk.
Ik denk dat ik in zn geheel stop behalve een stronkje groente. Kijken of dat helpt, als het binnen 2 dagen niet beter gaat stop ik wel in zn geheel.
pi_92173513
Maar slaapt hij dan helemaal niet tot 22.00? Wij aten best wel eens tijdens een 'tussendoor' slaapje
  dinsdag 1 februari 2011 @ 15:12:22 #91
259886 pessie
pi_92174441
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:53 schreef WupWup het volgende:
Maar slaapt hij dan helemaal niet tot 22.00? Wij aten best wel eens tijdens een 'tussendoor' slaapje
Nee meestal is hij wakker. Nathan houdt niet van slapen. Overdag is het 2 a 3 keer 3 kwartier. Het liefst slaapt hij niet tussen 17 en 22 (veel te lang ik weet het, we hebben het echt geprobeerd maar meestal ligt er dan een kind te krijsen in zn bedje) Om 22 gaat hij wel gewoon slapen (om 's nachts minimaal 2 voedingen te willen).
  woensdag 2 februari 2011 @ 14:44:42 #92
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92223108
Rode kool: om je vingers bij op te eten! (filmpje)

Thomas krijgt altijd wel bestek van ons (vorkje of lepel, afhankelijk van wat er op tafel staat) maar hij mist de coördinatie om in 1 keer goed een stukje aan te prikken, en hij mist het geduld om het vaak achter elkaar te blijven proberen. Toetje lepelen gaat de laatste tijd ietsjes beter, maar bij eten waarbij hij een vorkje krijgt gaat hij toch al heel snel over op met de handjes.
Op zich geen probleem hoor, maar hij doet het nu al een hele tijd zo. Nou vraag ik me af of we te vroeg zijn begonnen met bestekjes geven?

En zijn hier ook ouders van linkshandige kindjes? In welke hand geven jullie het bestek? 'Normaal' of ook andersom? We hebben het zware vermoeden namelijk dat Thomas links gaat worden. Met vlagen wil hij ook wel met rechts werken, maar 90% van de tijd heeft hij een voorkeur voor links. (het viel de fysio ook al op)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:04:27 #93
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92240563
Ca.ra, ik denk het niet hoor, dat je te vroeg begonnen bent met bestek. Ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat met de opmerking: hij mist het geduld om het een aantal keer te proberen.
Laat maar gewoon lekker aanklungelen. Als hij 6 is, eet hij heus wel met bestek ;)

Ow en ik zou het bestek gewoon in zijn voorkeurshand geven. Als hij rechtshandig is, gaat hij vanzelf wel wisselen...
Harry wisselt nog erg in gebruik van zijn handen, maar neigt volgens mij toch naar rechtshandig.
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:04:55 #94
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92240585
Ow en dat filmpje... O+
Hij eet hartstikke netjes! :o
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:19:04 #95
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_92253623
Eeeh nee, ik post alleen de filmpjes waarop hij netjes eet. Al die kruimeltjes die Harry op mijn vloer vond liggen niet voor niets onder Thomas' stoel (enin de zone rondom).
Zo nu en dan is het hier echt een slagveld hoor. Dat noemen we hier de 2 meter sessies :P
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 3 februari 2011 @ 09:01:36 #96
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92262444
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef Ca.ra het volgende:
Eeeh nee, ik post alleen de filmpjes waarop hij netjes eet. Al die kruimeltjes die Harry op mijn vloer vond liggen niet voor niets onder Thomas' stoel (enin de zone rondom).
Zo nu en dan is het hier echt een slagveld hoor. Dat noemen we hier de 2 meter sessies :P
Uhm, dan heb je nog nooit oonder de stoel van J gekeken :D
Daarom hebben wij honden ;)
pi_92264264
quote:
Je kan via de dokter poederzakjes krijgen (op recept, die haal je dan bij de apotheek), die doe je door het drinken heen en dan gaat het een stuk beter. Dat hebben wij een tjid bij onze zoon gedaan toen het wat lastiger ging. Komt geregeld voor vertelde de dokter ons.

Wij zijn zelf nooit gestopt met bijvoeding.
  donderdag 3 februari 2011 @ 11:45:10 #98
259886 pessie
pi_92266593
We hebben gisteren helemaal geen bijvoeding gegeven. Hij was op zn zachts gezegd verontwaardigd dat wij aan het eten waren en hij niet. Nou ja, ik hoop dat het over gaat, moet vanmiddag toch naar de huisarts, kan ik dit meteen even aangeven.

Snoek, Nathan krijgt alleen borstvoeding en verder geen drinken.
  donderdag 3 februari 2011 @ 13:14:07 #99
259886 pessie
pi_92269886
Net heeft Nathan gepoept. BV-poep met wortelstukjes. Zonder hulp trouwens. Hoe lang moet Nathan zelf poepen voordat hij weer wat mag?
  donderdag 3 februari 2011 @ 19:14:16 #100
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92287440
Ik hield gewoon aan: gepoept is gepoept.
Dus gewoon weer (rustig) verder gaan...
zo deed ik het dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')