Dat streepjesshirtquote:Op zondag 9 januari 2011 11:21 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb teruggelezen, maar ik zie niet wat Merel moet houden?.
Hij is best aardig, maar je hebt dingen die beter staan. Dus als 'ie niet duur was kun je 'em best houden. Of als je een heel erg buikcomplex hebt en graag in kleding loopt waarin je totaal geen buik hebt, ongeacht hoe 'ie verder staatquote:Op zondag 9 januari 2011 10:32 schreef Merel het volgende:
Even eerlijk, horizontale strepen ja of nee?
[ afbeelding ]
Gisteren gekocht, eigenlijk vooral omdat ik trots was dat ik er geen buikje in hebMaar nu ik net in de spiegel kijk lijken m'n boobies veel kleiner en m'n heupen veel groter. Dat was in het pashokje helemaal niet zo!
Hij kan nog terug. Wat vinden jullie? Eerlijk!
Ik dacht dat de laarzen over mijn knieën zouden komen, nu is het raar dat ze zo wijd zijn (vind ik)quote:Op zondag 9 januari 2011 10:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ze horen zo wijd popjeHeb je wel gekeken voor je ze bestelde?
![]()
En bij mij komen ze wel ongeveer tot aan mijn knieën, maar ik ben dan ook een dwerg
Ik heb de eerste vijf minuten gezien, puur om te kijken waar die kinderen naar gingen kijken. En toen er een spin uit d'r wang kroop heb ik hem op een andere zender gezet. Ik zie echt de lol niet in van dit soort films. Maja, ik moet me niet als een omaatje gedragen, want vroeger vond ik het ook allemaal geweldigquote:Op zondag 9 januari 2011 11:48 schreef Merel het volgende:
Mijn beste vriend heet ook Erik maar daar zoen ik niet mee!
En Vik, ik durfde zélf niet een naar Bloody Mary te kijken wegens eng
Pfff hij is zo'n 1200 kcal per dag minder eten om een kilo af te vallen vent. Wat is er gebeurd met genoeg gezond eten en bewegen/sporten.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:43 schreef neen het volgende:
Heerlijk even ontbijten met SBS6, de afvallers XXL op de buis. Als ik het goed verstond is een zo'n gast die is dik geworden (volgens het programma) nadat hij z'n indische vrouw heeft leren kennen. Wat een held![]()
Je kunt trouwens gratis online meedoen met het Dr. Frank dieet, jeweetwel... dat dieet waar loveli zo enthousiast over is.
Oh merel trouwens ik denk er nu zo ineens aan... ga je nog steeds op de fiets naar je werk of moet dat weer wat komen als het weer wat fijner is?
Leuk, maar met een lichte skinny/blote benen. Streepjes maken niet breed, het is nu wel een groot wit vlak. Iets losser zou ik mooier vinden. En streepjes heb ik heel veel vorig jaar gezien kan echt iedereen er in uittekenen hmm.. Misschien een kort vestje/blazer of ketting zodat je boven meer volume krijgt?quote:Op zondag 9 januari 2011 10:32 schreef Merel het volgende:
Even eerlijk, horizontale strepen ja of nee?
[ afbeelding ]
Gisteren gekocht, eigenlijk vooral omdat ik trots was dat ik er geen buikje in hebMaar nu ik net in de spiegel kijk lijken m'n boobies veel kleiner en m'n heupen veel groter. Dat was in het pashokje helemaal niet zo!
Hij kan nog terug. Wat vinden jullie? Eerlijk!
Nee ik hou niet zo van streepjes kledingquote:Op zondag 9 januari 2011 11:21 schreef Viking84 het volgende:
Oh die horizontale strepen. Srsly, ik dacht dat dat PF was![]()
.
Dat hoeft niet meerquote:Op zondag 9 januari 2011 11:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Pfff hij is zo'n 1200 kcal per dag minder eten om een kilo af te vallen vent. Wat is er gebeurd met genoeg gezond eten en bewegen/sporten.
Ja dat bedoelde ikquote:Op zondag 9 januari 2011 12:01 schreef loveli het volgende:
Merel, streepjes zijn wel hot!
http://www.frugal-fashionistas.com/2009/08/stripes.html
edit: of ze waren het in 2009.
Ja natuurlijk, anders zou ik 'm niet kopenquote:Op zondag 9 januari 2011 11:57 schreef loveli het volgende:
Nog even over van jurkje van Merel: is 'ie netjes genaaid zodat strepen van voorpand en achterpand goed op elkaar aansluiten?
Same here. Of je hebt er nooit een goede gelegenheid voor en het blijft in de kast hangen.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:08 schreef Merel het volgende:
En het was een cheap ding hoor, maar ik heb al veel te veel goedkope dingen in de kast hangen waarvan ik dacht "ik twijfel, maar het is goedkoop, dus wat dan nog" en die trek ik nooit aan en alles bij elkaar is dat toch zonde van een hoop geld!
Kledingmeet bij Tink was ooit het idee.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook best wel wat kleren in m'n kast die ik één of twee keer heb gedragen. Verder niets mis mee, maar sommige dingen pak je gewoon niet uit je kast. Misschien moet ik een V&A-topic maken.
Op zich heb ik best wel wat kleding die ik nooit draag...quote:Op zondag 9 januari 2011 12:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Kledingmeet bij Tink was ooit het idee.
Ik ook. En schoenen. Ruilen?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Op zich heb ik best wel wat kleding die ik nooit draag...
Jullie zijn van harte welkom.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Kledingmeet bij Tink was ooit het idee.
Ik heb schoenmaat 36..quote:
Hoe lang ben je?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:15 schreef juxtaposition het volgende:
Mag ik ook meedoen? M'n BMI is 20,5Ben afgelopen maand zo'n 6 kilo afgevallen, maarja, de eerste kilo's gaan altijd het gemakkelijkst. Ik weet nog niet hoeveel ik er vanaf wil, tot ik tevreden ben
Oh en ik post voorlopig liever geen gewichten, dat vind ik iets te confronterend. Ik wil graag hier m'n eetlijstjes posten om inzicht te krijgen in wat ik eet.
En ohja, ik lust broccoli.
Oh ok, het poppetje naast je naam is een man, vandaar dat ik dat dachtquote:Op zondag 9 januari 2011 13:27 schreef juxtaposition het volgende:
JaIk snoepte gewoon veel te veel, van die halve vreetkicks weetjewel. Ik wil gezond gaan eten en op die manier weer op m'n ''eigen'' gewicht komen. En verder wil ik ook gaan sporten om m'n conditie te verbeteren, die is echt dramatisch op het moment!
Edit: ik ben een vrouw. En die 6 kg zat die bij 10 kg in inderdaad.
Klinkt heerlijk! schijnt bij jou ook zo de zon?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:34 schreef Jagärtrut het volgende:
, lekker uitgeslapen en rustig ontbeten vandaag...Heerlijk. Net gedouched en aangekleed, zo nog maar eens een stukje wandelen...Fijn, zo'n luie zondag!
vanmorgen wel, maar toen lagen we nog in bed. Nu gaat het bijna regenen. Dus of we nog gaan wandelen staat nog niet vast...quote:Op zondag 9 januari 2011 14:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk! schijnt bij jou ook zo de zon?
Ik hoop dat het snel weer wat meerquote:Op zondag 9 januari 2011 14:40 schreef ihatefastcars het volgende:
Ook maar weer eens een lijstje:
o 2 boterhammen pindakaas
l 2 boterhammen sandwichspread
t 2 boterhammen (light)paté
d 150 gram mager rundergehakt met (in verband met opmaken voorraad) een grote pot rode kool
En verder lees ik meestal wel, maar heb even niks anders te melden dan![]()
en daar val ik liever alleen mezelf mee lastig. Dus hier even de focus op (een beetje) gezond proberen te eten.
Jaquote:
Dit ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het snel weer wat meer![]()
en
wordt voor je!
Sterkte!
Het is heerlijk buitenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik was net buiten en het is koud, maar het zonnetje is heerlijk en vrolijk enzo. *instant happiness*. Het waaide wel een beetje hard.
Wat ^^ zegtquote:Op zondag 9 januari 2011 14:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het snel weer wat meer![]()
en
wordt voor je!
Sterkte!
Minimensje!quote:
Ik heb precies hetzelfde, dus je bent niet alleen!quote:Op zondag 9 januari 2011 15:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een BMI van 25 komma nogwat geloof ik, heb me nog niet gewogen sinds ik terug ben uit Engeland / kerst gevierd heb![]()
Topicbollie
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, dus je bent niet alleen!
*bollieboks*!
Dat is relaxed! In a'dam?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Super leuk, mijn broertje heeft een huis!!
Echt?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Oja, kennen jullie die mop van mijn vriendje die een huis had?
Die heeft toch geen huis want het was een oplichter!
Tofheidquote:Op zondag 9 januari 2011 15:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Super leuk, mijn broertje heeft een huis!!
Hoe zijn jullie daar achter gekomen?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Jeetje, veel schade??quote:Op zondag 9 januari 2011 15:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Nee! hij kwam er op tijd achter, had nog niets betaald ofzo, gelukkig.quote:
Tijger dan wel luipaard natuurlijk!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ze hebben een 6-persoons bank gekocht in de Jordaan, 3 keer raden met wat voor print.!!!
Haha, ja dat begreep ik al. En ik vind de broccoli en spekjes ook goed klinken. De feta dan weer niet zo.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:05 schreef _Calimero_ het volgende:
dat was op DaD, hoewel jouw verhaal ook goed klinkt Ihfc![]()
Bewegen helpt écht, al is die drempen juist zoveel hoger als je niet lekker in je vel zit. Maar dan is het extra van belang jezelf die schop onder je kont te geven
Waarom is dat te veel dan? Is toch een nette waarde? 't Mijne is ongeveer 23 trouwens.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:31 schreef Swietje het volgende:
Mijn BMI zit op 21.3 en dat is voor mij ook te veel. Ik weeg nu ongeveer 60 kilo (misschien iets meer na de feestdagen) en ik zou graag naar 55 kilo gaan...
ik ga denk ik de feta voor geitenkaas vervangen, klinkt verder helemaal top! Dank je!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat is ook zo'n beetje het hele recept.. Ingevette quichevorm of ovenschaal bekleden met plakjes bladerdeeg (of zelf deeg maken, maar daar heb ik vaak geen zin in). Broccoli even blancheren, spekjes uitbakken, in de vorm doen, fetablokjes door/overheen. Eieren met wat room loskloppen, kruiden erbij (oregano, tijm, wat je lekker vindt en in huis hebt), peper en zout, over het broccoli/spekjes/feta-mengsel gieten, ongeveer 20 minuten bakken in voorverwarmde oven van 220 graden tot het bladerdeeg lekker knapperig is.
Jammer, gemiste kans.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hihi, nee blommetjes!!!
Ik lees dit toevallig, misschien heb jij (of een ander) iets aan deze tip die ik hoorde van een collega:quote:Op zondag 9 januari 2011 16:08 schreef _Calimero_ het volgende:
Mijn BMI is zwaar onbekend. Ik hem me al sinds juli ofzo niet gewogen (!!) wow,... dat is echt lang!
Soms twijfel ik of ik weer een weegschaal zal kopen.
maarja de conclusie met weegschaal zal niet veel anders zijn dan nu: ik vind mezelf te zwaar
op zich wel een goed idee! maar voordat ik iemand anders mijn gewicht laat wetem,moet ik er eerst zelf tevreden over zijnquote:Op zondag 9 januari 2011 16:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik lees dit toevallig, misschien heb jij (of een ander) iets aan deze tip die ik hoorde van een collega:
Zij heeft iemand in haar omgeving die ze vertrouwt en waar ze zich goed bij voelt. Ze weegt zichzelf niet, maar laat die andere vrouw dat doen. Die vrouw noteert het gewicht. Na een week gaat ze weer bij die vrouw op de weegschaal en die vertelt haar hoeveel ze is afgevallen of aangekomen. Pas als ze zich weer lekker in haar vel voelt zitten gaat ze zelf een keer kijken naar het gewicht.
Ik vond het eigenlijk wel een goeie!
Ik wil!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat is ook zo'n beetje het hele recept.. Ingevette quichevorm of ovenschaal bekleden met plakjes bladerdeeg (of zelf deeg maken, maar daar heb ik vaak geen zin in). Broccoli even blancheren, spekjes uitbakken, in de vorm doen, fetablokjes door/overheen. Eieren met wat room loskloppen, kruiden erbij (oregano, tijm, wat je lekker vindt en in huis hebt), peper en zout, over het broccoli/spekjes/feta-mengsel gieten, ongeveer 20 minuten bakken in voorverwarmde oven van 220 graden tot het bladerdeeg lekker knapperig is.
Lekker!quote:Op zondag 9 januari 2011 16:50 schreef conleche het volgende:
Oh ik heb ook nog een rol bladerdeeg. En verse spinazie. En creme fraiche. Daar moet wat van te brouwen zijn.
Omdat ik door mijn spierziekte amper spierweefsel heb, dus wat ik weeg is vet en bot en geen spier. Dus d'r mag nog wel wat af. De hoop dat ik er ooit strak uit ga zien heb ik trouwens allang opgegeven.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waarom is dat te veel dan? Is toch een nette waarde? 't Mijne is ongeveer 23 trouwens.
Dankje!quote:Op zondag 9 januari 2011 17:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom Serellyn/Ernst!![]()
Allereerst is het misschien handig als je de OP leest - je eet namelijk zeer weinigZelfs voor een vrouw is dit veel te weinig, laat staan voor een man!
Ah! Dan snap ik 'm!quote:Op zondag 9 januari 2011 17:12 schreef Swietje het volgende:
[..]
Omdat ik door mijn spierziekte amper spierweefsel heb, dus wat ik weeg is vet en bot en geen spier.
Heb nog wel een opzetje liggen voor een PvA?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
@Tink ik heb de beoordelings criteria en wat er in moet alleen is het een vrij groot proces
Heel graag!!quote:Op zondag 9 januari 2011 17:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb nog wel een opzetje liggen voor een PvA?
Je viel 2kg per week af, aan te raden is 0,5-1 kg per week, dat zijn verantwoordere hoeveelheden. En hoeveel je toen at is echt veel te weinig. Daarmee moet je oppassen voor het zogenaamde 'spaarstand' probleem: je lichaam denkt dat het in een hongerwinter zit en gaat zoveel mogelijk vet opslaan, al helemaal als je opeens weer meer gaat eten.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:15 schreef Serellyn het volgende:
[..]
Dankje!
Momenteel eet ik wel weer een stuk meer, omdat ik dat gewend ben vanuit de kerstvakantie. Maar zo weinig is het toch niet?
Plus dat ik wel heel veel avondeten eet dan hoor (om te voorkomen dat ik in de avond aan de chipsbak ga hangen)
Ik sport trouwens helemaal niet ivm aangeboren bindweefsel/gewrichts problemen
Pm je mailadres maar.quote:
O noes!! door jouw post realiseer ik me dat ik het bladerdeeg ben vergeten te kopen! Dat wordt geen taart dus.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:50 schreef conleche het volgende:
Oh ik heb ook nog een rol bladerdeeg. En verse spinazie. En creme fraiche. Daar moet wat van te brouwen zijn.
Wat goed! Hoe lang loop je nu in totaal?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:47 schreef Viking84 het volgende:
Hooooooooooi!.
Heeeeeerlijk gelopen! Laatste 12 mins met een snelheid van 10 km/u (terwijl m'n normale snelheid 9 km/u is). Ik denk dat ik wel echt een avondloper ben
.
Ik kan nu 20 minuten achtereen volhouden en nu ben ik aan het opbouwen om 45 minuten achtereen te kunnen volhoudenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:48 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat goed! Hoe lang loop je nu in totaal?
Echt goed hoor! ik moet het ook weer wat meer systematisch gaan inbouwen, het is eigenlijk zo fijn!
vooralsnog was dit de eerste keer dit jaar hoor (en euhh sinds september denk ik, haha) dus 'weer aan het lopen' is nog een beetje te vroeg juichen, maar bedankt voor de aanmoedigingquote:Op zondag 9 januari 2011 17:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Kanjer jij Vik!!Super
Trouwens Cali, wat goed dat je ook weer bent gaan lopen!
Wat zijn jullie dapper![]()
Proberen in te plannen. Als het bij je leefpatroon hoort, trek je bijna automatisch om de dag je sportschoenen aanquote:Op zondag 9 januari 2011 17:51 schreef _Calimero_ het volgende:
vooralsnog was dit de eerste keer dit jaar hoor (en euhh sinds september denk ik, haha) dus 'weer aan het lopen' is nog een beetje te vroeg juichen, maar bedankt voor de aanmoediging![]()
Dank uquote:Vikster, ik heb echt RESPECT voor je hardloopkunsten
Weet ik, maar ik ben vaak onregelmatig weg, of nog aan het werk voor mijn studie 's avonds, en dan heb ik ook nog sociale dingen (1x per week met andere mensen en 1-2x per week vriendje), en dan is het gewoon heel lastig plannen. tot aan de zomer blijft het ook knetterdruk..quote:Op zondag 9 januari 2011 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Proberen in te plannen. Als het bij je leefpatroon hoort, trek je bijna automatisch om de dag je sportschoenen aan.
[..]
Dank u.
neen ook goed bezig dus!quote:Op zondag 9 januari 2011 17:55 schreef neen het volgende:
Ja Viking, jij bent wel een echte trochsetter zelfs met al die sneeuw en kou, hulde.
Ik heb ook weer even gelopen, Evy 1 schema ja. En stiekem baal ik daar wel wat van want het gaat allemaal wel makkelijk maar goed, als ik nu een half uur zou lopen dan zou ik 3 weken moeten recupereren ofzo. Dus maar rustig opbouwen.
Beter is dat er dit hele jaar () wel wordt gelopen, net dus 4e keer dit jaar en dat was Evy 1 - les 11, dinsdag 12.
Ik zoen tegenwoordig met iemand met één van de namen op jouw lijstje.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:51 schreef Jagärtrut het volgende:
ivo koen nick tom eelko thomas david joost johannes. das mijn lijstje, geloof ik...
ik ook..quote:Op zondag 9 januari 2011 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zoen tegenwoordig met iemand met één van de namen op jouw lijstje..
Hoop ik voor jullie dat het niet met dezelfde isquote:
Aww fuckquote:Op zondag 9 januari 2011 18:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb wel eens met iemand gezoend die mijn tong zo diep naar binnen zoog dat het bijna mijn tongriem heeft gekost... Damn, daar het ik wel een maand last van gehad
Zie zelfs nog fruitquote:Op zondag 9 januari 2011 18:20 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb echt een verschrikkelijk lijstje![]()
Maar morgen weer lekker het ritme van een werkdag en daarna fijn sporten!
Kiek dan:
O: 2 volk. beschuitjes vruchtenhagel, mandarijn
L: stuk appeltaart
T: handje dropjes
T: volk. cracker kipfilet
D: zilvervliesrijst, gewokte kip en sperziebonen, cassave kroepoek
Mijn avondeten trekt het nog een beetje recht gelukkig
Hoe lang is lang genoeg? Bij mij staan ze de hele dag altijd zo'n beetje.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:34 schreef Chicolate het volgende:
Mn stoofperen zijn niet lekker geworden. Ze staan lang genoeg, zijn bijna paars geworden zelfs. Maar ze zijn nog hard. En ik krijg het idee dat ze al te lang lagen, dat de peren al oud waren ofzo?
Nu moet ik helemaal nieuw avondeten verzinnen.
Zal ik binnenkort eens doen danquote:Op zondag 9 januari 2011 17:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je viel 2kg per week af, aan te raden is 0,5-1 kg per week, dat zijn verantwoordere hoeveelheden. En hoeveel je toen at is echt veel te weinig. Daarmee moet je oppassen voor het zogenaamde 'spaarstand' probleem: je lichaam denkt dat het in een hongerwinter zit en gaat zoveel mogelijk vet opslaan, al helemaal als je opeens weer meer gaat eten.
Reken anders je BMR en onderhoud eens uit op internet, en hou als richtlijn aan dat je daar nooit onder mag gaan zitten, en ongeveer 500 kcal onder je onderhoud (aantal kcal die je per dag verbruikt). Vul op caloriechecker.nl of een dergelijke site eens in wat je normaalgesproken eet op een dag en kijk of dit overeen komt met onderhoud min 500.
Oeh! Daar zie ik nog wel wat verbeterpuntjes mogelijk!quote:Op zondag 9 januari 2011 18:54 schreef Serellyn het volgende:
[..]
Zal ik binnenkort eens doen dan
Hieronder even mijn eerste eetlijstje van vandaag.
O - Ik was pas om 12:20 wakker...
L - Witte boterham + boter + banaan , Witte boterham + boter + smeerleverworst, Witte boterham + boter + smeerleverworst, 2 bekers melk.
T - krakeling, water
D - Maceroni met kaas en ham uit de oven (vrij veel), appel met rozijnen en boter kaneel en suiker uit de oven.
Verder heb ik vandaag anderhalf uur goed doorgelopen
En daar ook.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:54 schreef Viking84 het volgende:
Mijn lijstje is ook niet al te best, hoor. Idd weekend enzo. En ipv dat ik denk: ha hardlopen = afvallen, denk ik: ha hardlopen = meer eten, en vervolgens blijft mijn gewicht gelijk.
Lijstje:
O: yoghurt met brambozen (toch maar)
L: -
T: tien toastjes met Camembert
T: een hele doos slagroomsoesjes (16 stuks)
S: hardlopen
D: stuk of 3 pannenkoeken, blikje regular coke
T: sinaasappel
Totaal denk ik ongeveer 7-8 uur.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe lang is lang genoeg? Bij mij staan ze de hele dag altijd zo'n beetje.
Slagroomsoesjesquote:Op zondag 9 januari 2011 18:54 schreef Viking84 het volgende:
Mijn lijstje is ook niet al te best, hoor. Idd weekend enzo. En ipv dat ik denk: ha hardlopen = afvallen, denk ik: ha hardlopen = meer eten, en vervolgens blijft mijn gewicht gelijk.
Lijstje:
O: yoghurt met brambozen (toch maar)
L: -
T: tien toastjes met Camembert
T: een hele doos slagroomsoesjes (16 stuks)
S: hardlopen
D: stuk of 3 pannenkoeken, blikje regular coke
T: sinaasappel
Het viel me echt mee dat ik niet bomvol zat / kotsmisselijk was toen ik ze op had!quote:
Da's wel echt lang ja.quote:
Dat kan ik niet. Bij mij moet alles in 1 keer op.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:59 schreef conleche het volgende:
Bij de Appie heb je ze ook met sjokola eromheen. Die zijn echt té lekker. Maar je kan ze invriezen!! Dus dat doe ik dan ook. Neem ik er twee en de rest gaat dan direct de vriezer in.
Op elektrisch kookplaatje, heel laag zodat er wel wat condens op de deksel ontstaat maar het niet superwarm is. Ik krijg het idee dat ze zijn uitgedroogd ofzo. Er is ook een heel groot verschil tussen boven en onder de vochtgrens, dat had ik vorige keer ook helemaal niet zo.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's wel echt lang ja.Had je ze ook op een warmhoudplaatje? Het moet niet echt koken namelijk.
Een volgens mij dusdanig foute romantische komedie dat ik het bijna niet durf te zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een volgens mij dusdanig foute romantische komedie dat ik het bijna niet durf te zeggen..
Daar wil ik ook heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Vanaf morgen doe ik weer normaalquote:Op zondag 9 januari 2011 19:09 schreef neen het volgende:
Doe eens even normaal dan Viking, je mag best wat lekkers eten en drinken natuurlijk maar met mate he.
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een volgens mij dusdanig foute romantische komedie dat ik het bijna niet durf te zeggen..
JakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ga binnenkort hopelijk Norwegian Wood zien in de bios.
Niet meer actief op Fok!
Ben je niet bang dat de film de sfeer van het boek verpest? Ik twijfel heel erg of ik wel moet gaan.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jake.
Nee, ik probeer ze los van elkaar te zienquote:Op zondag 9 januari 2011 19:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat de film de sfeer van het boek verpest? Ik twijfel heel erg of ik wel moet gaan.
Ga de film zien in de bios dan, omgquote:
Ik ga binnenkort met m'n ex naar De eenzaamheid van de priemgetallen, ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jake.
Dat lijkt mij best een deprimerende film. Maar goed, dat is NW natuurlijk ookquote:Op zondag 9 januari 2011 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort met m'n ex naar De eenzaamheid van de priemgetallen, ben ik ook wel benieuwd naar!
Je moet ook niet naar z'n hoofd kijkenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:40 schreef conleche het volgende:
Ik zie het niet in Jake hoor.Raar hoofd wmb.
Jij hebt dan ook geen smaak. Dennis Bergkamp geen lekker ding vindenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:40 schreef conleche het volgende:
Op de één of andere manier associeer ik die film wel met hem.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort met m'n ex naar De eenzaamheid van de priemgetallen, ben ik ook wel benieuwd naar!
Ik vond het boek erg mooi.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij best een deprimerende film. Maar goed, dat is NW natuurlijk ook.
En met je ex?. Wel goed contact dus? Dat is op zich wel prettig
.
Die film met mijn ex? Hoezo?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Op de één of andere manier associeer ik die film wel met hem.
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vond het boek erg mooi..
Ja, heel goed contact. Ben er gisteravond nog geweest, z'n moeder en broer waren ook op bezoek, was heel gezellig..
En kaal is ook weer niet goed. Decide woehmannnnquote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van aaplike haargroei.
Zou Vik al online hebben gereserveerd voor de film?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:41 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend vond het trouwens ook een leuke film, want tieten van Anne Hathaway
Welke film?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zou Vik al online hebben gereserveerd voor de film?
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:44 schreef Viking84 het volgende:
Anne Hathaway (ik moest haar googlen) is me te jong trouwens en ook mijn smaak niet.
*kieskeurig*
Eens.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:40 schreef conleche het volgende:
Love and other drugs!quote:
Ja, dat vind ik ook leuke films!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
I AM WOOOOOOOOOOOOOOOOLVERIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINE!!!!!!
Mijn beslissing is als volgt:quote:Op zondag 9 januari 2011 19:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En kaal is ook weer niet goed. Decide woehmannnn
Ken jij mannen zonder haar op hun armen?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn beslissing is als volgt:
Hoofd: wilderige, liefst donkere krullen
Borst: weinig tot niks
Schaamhaar: netjes getrimd, maar niet kaal. (huu!)
En voor de rest geen haar op rug, maar dat spreekt voor zich. Op de buik mag wel een beetje, maar ook niet te veel.
Op de armen ook niet trouwens.
Oh ik was flauw.quote:
Nee, mag wel een beetje, maar zie die foto van Jake, zo'n wit iel armpje met dat donkere haar is voor mij geen turn on.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ken jij mannen zonder haar op hun armen?Of vrouwen for that matter?
Ja, oké, dat begrijp ikquote:Op zondag 9 januari 2011 19:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, mag wel een beetje, maar zie die foto van Jake, zo'n wit iel armpje met dat donkere haar is voor mij geen turn on.
Dus elke potentiële date moet eerst uitgebreid door jou gekeurd worden?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:48 schreef conleche het volgende:
[..]
Mijn beslissing is als volgt:
Hoofd: wilderige, liefst donkere krullen
Borst: weinig tot niks
Schaamhaar: netjes getrimd, maar niet kaal. (huu!)
En voor de rest geen haar op rug, maar dat spreekt voor zich. Op de buik mag wel een beetje, maar ook niet te veel.
Op de armen ook niet trouwens.
Ja!!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus elke potentiële date moet eerst uitgebreid door jou gekeurd worden?.
Agreequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
Heb er wel van geleerd dat m'n collega's blind zijn trouwens. Twee dagen dezelfde kleren aan, haar door de war, geen make-up, tandenpoetsen op werk met net gekochte tandenborstel én schaafwond op m'n kin, en niemand die iets doorheeft!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:32 schreef Tinkepink het volgende:
Zo#n schaafwond heb ik ook weleens gehadHeel genant. Wel lekker gezoend trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vriendje is bijna Co's ideale meneer!Wat er niet klopt ga ik verder niet op in, maar ik kan iig stellen dat ie krulletjes heeft
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Kayotic Kitchen! Ja die heeft veel lekkers, en stap-voor-stap uitleg met foto's en blije beschrijvingen!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:39 schreef Merel het volgende:
Ik moet nog eten trouwens, maak weer iets klaar van die website die Jagar laatst postte (kayotic ofzo), daar staan zulke lekkere dingen op!
En als je ze niet fysiek aanraakt? Of verspreidt het via de lucht?[/weet niets af van waterpokken]quote:Op zondag 9 januari 2011 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk dat ik maar bel en ze zelf de keus geef.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn man heeft overal haar, behalve waar het hoort te zijn, en heeft een bmi van 25 en wordt over een half jaar 50.
En ik hou zo vreselijk veel van hem
Oh gelukkig, ik stelde me een rood bobbelig iets voor!quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn man heeft overal haar, behalve waar het hoort te zijn, en heeft een bmi van 25 en wordt over een half jaar 50.
quote:Op zondag 9 januari 2011 20:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik stelde me een rood bobbelig iets voor!Maar ik weet dan ook niks van die pokkebende
Dit bleek de gouden tip, al heb ik er houten eetstokjes voor gebruikt. Pulken ging niet, daarvoor zat de verstopping te diep. Thanks!quote:
Daar heb ik dus nooit last vanquote:Op zondag 9 januari 2011 20:31 schreef Merel het volgende:
Oooh Tink, hoop niet dat het doorzet!
Ik had laatst dus een schaafwond op m'n kin van het zoenen VikDat krijg je met stoppelwangen!
Oh.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
@ Tink: 100 euro oid, is een speciale sleutel
Ik heb maar 1 reserve en mag niet bij laten maken zonder toestemming van huismeester. Ze weigeren bij de sleutelmakerij om het te maken als ik geen document heb met toestemming.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
Broertje, ouders en over een paar maanden vriendje. Of gewoon iedereen. Wat kost een sleutel nou?
Bedenk me net dat er niemand is met een sleutel van ons huis. Maarja, wij zijn dan ook niet sociaal
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Merel het volgende:
Lijstje:
D - runderworstjes met cherrytomaatjes en balsamico maar dan op m'n eigen manier want ik had de helft van de ingrediënten niet in huis
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!Dat ga ik deze week ook eens maken.
Ik heb vandaag weer Julie & Julia gekeken en nu wil ik een kook-goddess worden. Terwijl ik na mijn beginners-hardloop-presentatie van vanmiddag ook al aspiraties had tot hardloopgoeroe. 2011 wordt een druk jaar voor mij.
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!Dat ga ik deze week ook eens maken.
Ik heb vandaag weer Julie & Julia gekeken en nu wil ik een kook-goddess worden. Terwijl ik na mijn beginners-hardloop-presentatie van vanmiddag ook al aspiraties had tot hardloopgoeroe. 2011 wordt een druk jaar voor mij.
Sigmequote:Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..].
De functie van hardloopgoeroe in Slank is al vergeven.
Oi...quote:Op zondag 9 januari 2011 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zoen tegenwoordig met iemand met één van de namen op jouw lijstje..
Sigme post alleen maar hoe ver en hoe hard ze gelopen heeft. Ik promoot het hardlopen ook echtquote:
Ik zal jou altijd roemen als mijn grote inspiratiebron!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..].
De functie van hardloopgoeroe in Slank is al vergeven.
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik zal jou altijd roemen als mijn grote inspiratiebron!
Ik moest heel erg lachen van dit in combinatie met elkaarquote:Op zondag 9 januari 2011 21:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Mijn vriendje is hartstikke harig, ik zou bijna plaatsvervangend beledigd zijn hier.
Anna82: dat doet me denken aan die keer dat ik King Kong had gezien en iets met apen wilde gaan doen.![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik moest heel erg lachen van dit in combinatie met elkaar![]()
oh, in het begin had ik dat met de Duutser ook heel erg. Die heeft altijd een stoppelbaardjequote:Op zondag 9 januari 2011 20:31 schreef Merel het volgende:
Oooh Tink, hoop niet dat het doorzet!
Ik had laatst dus een schaafwond op m'n kin van het zoenen VikDat krijg je met stoppelwangen!
Oeps.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:54 schreef Merel het volgende:
[..]
wtf is inheemsen theory?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boe, ik wou dat mn zus mn paper ging nalezen want die weet veel van inheemsen-theorie enzo, maar die is pas laat thuis en doet het dus morgenochtend, maar ik moet het morgen insturen dus dan heb ik weinig tijd voor revision![]()
*stress*![]()
Mn andere paper is ook 3km geneuzel in de rondte
King Kong is gewoon jouw vriendje.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oeps.Zo heb ik het nog nooit bekeken...
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Man als in "vent" of als in "echtgenoot"?quote:Op zondag 9 januari 2011 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Euhhh theorie met betrekking tot o.a. identiteitsformatie van inheemse volkeren! Ik noemde het maar even zo, volgens mij is het geen gangbare termquote:
interessant!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Euhhh theorie met betrekking tot o.a. identiteitsformatie van inheemse volkeren! Ik noemde het maar even zo, volgens mij is het geen gangbare termIndigeneity enzo, en dan voornamelijk inheemse volkeren van settler nations (in dit geval Maori van Nieuw Zeeland).
Maakt niet uit, het klinkt heerlijk!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:02 schreef anna82 het volgende:
http://www.kayotic.nl/blog/tylers-ultimate-lasagna![]()
![]()
Zou dit recept hoog in calorieën zijn? Is dit een retorische vraag?
stayokay hostel, leuke locatie, mooi gebouw!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:08 schreef _Calimero_ het volgende:
Iemand nog tips voor goedkope overnacthingen in maastricht voor zo'n 5-6 man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |