Dat streepjesshirtquote:Op zondag 9 januari 2011 11:21 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb teruggelezen, maar ik zie niet wat Merel moet houden?.
Hij is best aardig, maar je hebt dingen die beter staan. Dus als 'ie niet duur was kun je 'em best houden. Of als je een heel erg buikcomplex hebt en graag in kleding loopt waarin je totaal geen buik hebt, ongeacht hoe 'ie verder staatquote:Op zondag 9 januari 2011 10:32 schreef Merel het volgende:
Even eerlijk, horizontale strepen ja of nee?
[ afbeelding ]
Gisteren gekocht, eigenlijk vooral omdat ik trots was dat ik er geen buikje in hebMaar nu ik net in de spiegel kijk lijken m'n boobies veel kleiner en m'n heupen veel groter. Dat was in het pashokje helemaal niet zo!
Hij kan nog terug. Wat vinden jullie? Eerlijk!
Ik dacht dat de laarzen over mijn knieën zouden komen, nu is het raar dat ze zo wijd zijn (vind ik)quote:Op zondag 9 januari 2011 10:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ze horen zo wijd popjeHeb je wel gekeken voor je ze bestelde?
![]()
En bij mij komen ze wel ongeveer tot aan mijn knieën, maar ik ben dan ook een dwerg
Ik heb de eerste vijf minuten gezien, puur om te kijken waar die kinderen naar gingen kijken. En toen er een spin uit d'r wang kroop heb ik hem op een andere zender gezet. Ik zie echt de lol niet in van dit soort films. Maja, ik moet me niet als een omaatje gedragen, want vroeger vond ik het ook allemaal geweldigquote:Op zondag 9 januari 2011 11:48 schreef Merel het volgende:
Mijn beste vriend heet ook Erik maar daar zoen ik niet mee!
En Vik, ik durfde zélf niet een naar Bloody Mary te kijken wegens eng
Pfff hij is zo'n 1200 kcal per dag minder eten om een kilo af te vallen vent. Wat is er gebeurd met genoeg gezond eten en bewegen/sporten.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:43 schreef neen het volgende:
Heerlijk even ontbijten met SBS6, de afvallers XXL op de buis. Als ik het goed verstond is een zo'n gast die is dik geworden (volgens het programma) nadat hij z'n indische vrouw heeft leren kennen. Wat een held![]()
Je kunt trouwens gratis online meedoen met het Dr. Frank dieet, jeweetwel... dat dieet waar loveli zo enthousiast over is.
Oh merel trouwens ik denk er nu zo ineens aan... ga je nog steeds op de fiets naar je werk of moet dat weer wat komen als het weer wat fijner is?
Leuk, maar met een lichte skinny/blote benen. Streepjes maken niet breed, het is nu wel een groot wit vlak. Iets losser zou ik mooier vinden. En streepjes heb ik heel veel vorig jaar gezien kan echt iedereen er in uittekenen hmm.. Misschien een kort vestje/blazer of ketting zodat je boven meer volume krijgt?quote:Op zondag 9 januari 2011 10:32 schreef Merel het volgende:
Even eerlijk, horizontale strepen ja of nee?
[ afbeelding ]
Gisteren gekocht, eigenlijk vooral omdat ik trots was dat ik er geen buikje in hebMaar nu ik net in de spiegel kijk lijken m'n boobies veel kleiner en m'n heupen veel groter. Dat was in het pashokje helemaal niet zo!
Hij kan nog terug. Wat vinden jullie? Eerlijk!
Nee ik hou niet zo van streepjes kledingquote:Op zondag 9 januari 2011 11:21 schreef Viking84 het volgende:
Oh die horizontale strepen. Srsly, ik dacht dat dat PF was![]()
.
Dat hoeft niet meerquote:Op zondag 9 januari 2011 11:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Pfff hij is zo'n 1200 kcal per dag minder eten om een kilo af te vallen vent. Wat is er gebeurd met genoeg gezond eten en bewegen/sporten.
Ja dat bedoelde ikquote:Op zondag 9 januari 2011 12:01 schreef loveli het volgende:
Merel, streepjes zijn wel hot!
http://www.frugal-fashionistas.com/2009/08/stripes.html
edit: of ze waren het in 2009.
Ja natuurlijk, anders zou ik 'm niet kopenquote:Op zondag 9 januari 2011 11:57 schreef loveli het volgende:
Nog even over van jurkje van Merel: is 'ie netjes genaaid zodat strepen van voorpand en achterpand goed op elkaar aansluiten?
Same here. Of je hebt er nooit een goede gelegenheid voor en het blijft in de kast hangen.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:08 schreef Merel het volgende:
En het was een cheap ding hoor, maar ik heb al veel te veel goedkope dingen in de kast hangen waarvan ik dacht "ik twijfel, maar het is goedkoop, dus wat dan nog" en die trek ik nooit aan en alles bij elkaar is dat toch zonde van een hoop geld!
Kledingmeet bij Tink was ooit het idee.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb ook best wel wat kleren in m'n kast die ik één of twee keer heb gedragen. Verder niets mis mee, maar sommige dingen pak je gewoon niet uit je kast. Misschien moet ik een V&A-topic maken.
Op zich heb ik best wel wat kleding die ik nooit draag...quote:Op zondag 9 januari 2011 12:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Kledingmeet bij Tink was ooit het idee.
Ik ook. En schoenen. Ruilen?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Op zich heb ik best wel wat kleding die ik nooit draag...
Jullie zijn van harte welkom.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Kledingmeet bij Tink was ooit het idee.
Ik heb schoenmaat 36..quote:
Hoe lang ben je?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:15 schreef juxtaposition het volgende:
Mag ik ook meedoen? M'n BMI is 20,5Ben afgelopen maand zo'n 6 kilo afgevallen, maarja, de eerste kilo's gaan altijd het gemakkelijkst. Ik weet nog niet hoeveel ik er vanaf wil, tot ik tevreden ben
Oh en ik post voorlopig liever geen gewichten, dat vind ik iets te confronterend. Ik wil graag hier m'n eetlijstjes posten om inzicht te krijgen in wat ik eet.
En ohja, ik lust broccoli.
Oh ok, het poppetje naast je naam is een man, vandaar dat ik dat dachtquote:Op zondag 9 januari 2011 13:27 schreef juxtaposition het volgende:
JaIk snoepte gewoon veel te veel, van die halve vreetkicks weetjewel. Ik wil gezond gaan eten en op die manier weer op m'n ''eigen'' gewicht komen. En verder wil ik ook gaan sporten om m'n conditie te verbeteren, die is echt dramatisch op het moment!
Edit: ik ben een vrouw. En die 6 kg zat die bij 10 kg in inderdaad.
Klinkt heerlijk! schijnt bij jou ook zo de zon?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:34 schreef Jagärtrut het volgende:
, lekker uitgeslapen en rustig ontbeten vandaag...Heerlijk. Net gedouched en aangekleed, zo nog maar eens een stukje wandelen...Fijn, zo'n luie zondag!
vanmorgen wel, maar toen lagen we nog in bed. Nu gaat het bijna regenen. Dus of we nog gaan wandelen staat nog niet vast...quote:Op zondag 9 januari 2011 14:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk! schijnt bij jou ook zo de zon?
Ik hoop dat het snel weer wat meerquote:Op zondag 9 januari 2011 14:40 schreef ihatefastcars het volgende:
Ook maar weer eens een lijstje:
o 2 boterhammen pindakaas
l 2 boterhammen sandwichspread
t 2 boterhammen (light)paté
d 150 gram mager rundergehakt met (in verband met opmaken voorraad) een grote pot rode kool
En verder lees ik meestal wel, maar heb even niks anders te melden dan![]()
en daar val ik liever alleen mezelf mee lastig. Dus hier even de focus op (een beetje) gezond proberen te eten.
Jaquote:
Dit ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het snel weer wat meer![]()
en
wordt voor je!
Sterkte!
Het is heerlijk buitenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik was net buiten en het is koud, maar het zonnetje is heerlijk en vrolijk enzo. *instant happiness*. Het waaide wel een beetje hard.
Wat ^^ zegtquote:Op zondag 9 januari 2011 14:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het snel weer wat meer![]()
en
wordt voor je!
Sterkte!
Minimensje!quote:
Ik heb precies hetzelfde, dus je bent niet alleen!quote:Op zondag 9 januari 2011 15:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een BMI van 25 komma nogwat geloof ik, heb me nog niet gewogen sinds ik terug ben uit Engeland / kerst gevierd heb![]()
Topicbollie
quote:Op zondag 9 januari 2011 15:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, dus je bent niet alleen!
*bollieboks*!
Dat is relaxed! In a'dam?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Super leuk, mijn broertje heeft een huis!!
Echt?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Oja, kennen jullie die mop van mijn vriendje die een huis had?
Die heeft toch geen huis want het was een oplichter!
Tofheidquote:Op zondag 9 januari 2011 15:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Super leuk, mijn broertje heeft een huis!!
Hoe zijn jullie daar achter gekomen?quote:Op zondag 9 januari 2011 15:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Jeetje, veel schade??quote:Op zondag 9 januari 2011 15:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Nee! hij kwam er op tijd achter, had nog niets betaald ofzo, gelukkig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |