Kwalitatief is Ikea wellicht nog beter dan Mandemakers standaardkeukenquote:Op zondag 9 januari 2011 09:52 schreef Microtubuli het volgende:
6400 euro te duur vinden? Heb je daar überhaupt wel een complete keuken met apparatuur voor (afgezien van Ikea/Gamma meuk)?
Raar verhaal ja, past meer in WGR, maar dan met duidelijkheid over wat er wel/niet getekend is.quote:Op zondag 9 januari 2011 09:41 schreef Salatrel het volgende:
je hebt al een keuken gekocht maar je gaat hem pas over 3 maanden bestellen?
Veel kan die mandemakers ook niet zijn want voor een beetje keuken zit je tegenwoordig als snel op 10-15k.quote:Op zondag 9 januari 2011 09:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Kwalitatief is Ikea wellicht nog beter dan Mandemakers standaardkeuken
quote:Op zondag 9 januari 2011 10:00 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Raar verhaal ja, past meer in WGR, maar dan met duidelijkheid over wat er wel/niet getekend is.
Ontopic: wat is "een gecrashte computer"? In het ergste geval is een nieuwe harddisk genoeg, in het beste geval is een fatsoenlijk OS downloaden KOPEN genoeg.
Als je die 1920e uitspaart door de apparatuur te cancellen dan schiet je nog niet heel hard op, je moet dan immers nog wel geld uitgeven voor andere (2e-hands) apparatuur. Dus 2k bespaar je er dan niet mee.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:00 schreef keesvanhoven het volgende:
De keuken is nog niet besteld dus kan dalijk als ik hem bestel nog alles aan veranderen. Moet alleen 70% van het contract kopen. Dus zou 1920 euro kunnen zakken.
het was een keuken met apparatuur ( koel/vries combi, gasfornuis, afzuigkap, combi oven en vaatwasser.
het probleem is niet dat de keuken te duur was. Ik moet alleen zakken met de prijs omdat ik het geld niet meer heb
erg eens!quote:Op zondag 9 januari 2011 10:19 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Als je die 1920e uitspaart door de apparatuur te cancellen dan schiet je nog niet heel hard op, je moet dan immers nog wel geld uitgeven voor andere (2e-hands) apparatuur. Dus 2k bespaar je er dan niet mee.
Wat voor blad/apparatuur/etc. staan er op je offerte (dus op wat voor keuken is die 6400 gebaseerd)?
Dit is trouwens waarom ze ons de boom in konden met een contract tekenen voordat we een definitieve bestelling plaatsten. Nu hebben we de keuken ook niet bij een keten of DMG besteld. Het stond ons erg tegen hoe ze je daar bij de meeste zaken een keuken aan proberen te smeren.
Tuurlijk is dat mogelijk maar de kwaliteit is er dan ook naar, voor 4400 euro hoef je geen Miele of Siemens apparatuur te verwachten.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:36 schreef afivi het volgende:
Het is mogelijk hoor! Mijn vriend en ik hebben voor 4400 een complete keuken gekocht bij Brugman. Oven, afwasmachine, gasfornuis, afzuigkap, gootsteen etc. Alleen de koelkast hebben we later los bij de Mediamarkt gekocht, dat scheelde aanzienlijk in de kosten. Dat kun je evt. ook met de magnetron doen.
Waar maak je dat uit op? Hij geeft alleen aan, zoals het een echte brave Hendrik betaamt, dat je een OS moet kopen ipv downloaden.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:56 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je snapt duidelijk de intentie niet...
Waarom zou ik Ubuntu gaan kopen als het gratis wordt aangeboden?quote:Op zondag 9 januari 2011 11:59 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op? Hij geeft alleen aan, zoals het een echte brave Hendrik betaamt, dat je een OS moet kopen ipv downloaden.
Nooit mee gewerkt, is het beter dan Windows 7?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom zou ik Ubuntu gaan kopen als het gratis wordt aangeboden?
Doe nou niet alsof iedereen met een Linux distri kan omgaan, laat staan een office pakket erop zetten en mee werken. M.a.w. Windows licenties koop je.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:56 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Je snapt duidelijk de intentie niet...
Dat is wel heel erg veel zever voor iets wat hij al beter kan:quote:Op zondag 9 januari 2011 10:33 schreef eleusis het volgende:
bla bla bla Uiteindelijk kun je dan (terwijl je heel moeilijk en gepijnigd kijkt) op ¤4.5k uitkomen. bla bla bla
quote:Op zondag 9 januari 2011 10:00 schreef keesvanhoven het volgende:
Moet alleen 70% van het contract kopen. Dus zou 1920 euro kunnen zakken.
Tja, als TS de hoogte van zijn keukenbudget afhankelijk stelt van crashen van pc's ...quote:Op zondag 9 januari 2011 13:06 schreef Loohcs het volgende:
Toch wel erg dat zo'n 'keuken-topic' nog dreigt te ontaarden in een OS discussie
Ohquote:Op zondag 9 januari 2011 14:00 schreef Guus Muisarm het volgende:
Dat is wel heel erg veel zever voor iets wat hij al beter kan:
Dat dus. Inbouwapparatuur kun je goedkoop gebruikt of nieuw op marktplaats of via outletwinkels krijgen. Als je zelf een beetje handig bent (en ik vermoed van wel omdat je bij een bouwbedrijf werkt en de rest zelf gaat verbouwen), dan kun je dat zelf prima installeren.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:00 schreef DaBuzzzzz het volgende:
schrap je apparatuur en bouw 2e hands in of als je goeie aanbiedingen vindt nieuw.
enige manier om zonder de keuken teveel te compromiteren voor de toekomst neer te zetten. Heb je weer geld, ga je nieuwe apparatuur scoren
Succes!
2k is een overzichtelijk bedrag om erbij te klussen, zeker wanneer je, zoals jij, werkzaam bent in de bouw.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:04 schreef zeeeend het volgende:
Je hebt 5 maanden om 2 rooitjes bij elkaar te timmeren .
Denk dat er best links en rechts wat schuldloos gescheiden wijffies zitten ,die der kinderkamer moet worden opgeknapt .
HUP,ARBEITEN!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |