gewoon volblaffen voordat iemand het zietquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 02:37 schreef littledrummergirl het volgende:
heb ik geen inbreng meer? Ik wil alleen maar meer wijn
Is opquote:Op zondag 9 januari 2011 02:37 schreef littledrummergirl het volgende:
heb ik geen inbreng meer? Ik wil alleen maar meer wijn
Dat komt wel goedquote:Op zondag 9 januari 2011 02:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gewoon volblaffen voordat iemand het ziet
Dat was ik 3 uur geleden alquote:Op zondag 9 januari 2011 02:37 schreef Yuki het volgende:
Was hangt, bedtijd.
Zal je altijd zien dat ik nu dus over m'n slaap heen ben
Rotterdam heeft er zatquote:Op zondag 9 januari 2011 02:38 schreef Gasol het volgende:
[..]
Is op. En hier in het durp hebben we geen nachtwinkels
met die drank die er achter de kiezen is?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rotterdam heeft er zat![]()
Breng er thuis, ze woont er boven eentje
OV doet het hier ook niet snachts.... En ik heb al een paar borrels op dus rijden is geen optie. Zal ze toch moeten blijven slapenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rotterdam heeft er zat![]()
Breng er thuis, ze woont er boven eentje
Kwalijke zaak trouwens dat jij als buschauffeur niet uitgerust aan je werk begint...quote:
Je hebt 't gewoon zo geplannedquote:Op zondag 9 januari 2011 02:39 schreef Gasol het volgende:
[..]
OV doet het hier ook niet snachts.... En ik heb al een paar borrels op dus rijden is geen optie. Zal ze toch moeten blijven slapen
Lijkt me fucked up, maar respect man!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ook niet, straks douchen en werken
Scherpe invalshoek.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kwalijke zaak trouwens dat jij als buschauffeur niet uitgerust aan je werk begint...
Dit valt nog mee.. Jaren terug echte slapeloosheid gehad, en dan met gevaarlijke stoffen de weg opquote:Op zondag 9 januari 2011 02:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kwalijke zaak trouwens dat jij als buschauffeur niet uitgerust aan je werk begint...
Oorzaak: whiskyquote:
Ik stap nooit bij jou in de bus/auto.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit valt nog mee.. Jaren terug echte slapeloosheid gehad, en dan met gevaarlijke stoffen de weg op
Ik doe vandaag niet veel bijzonders, in de ochtend alleen maar bouwlui heen en weer over een stukje van 2km doodlopende weg rijden..quote:Op zondag 9 januari 2011 02:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mede-oorzaak.quote:
Volkomen veiligquote:Op zondag 9 januari 2011 02:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik stap nooit bij jou in de bus/auto.
Oh, het zijn maar bouwvakkers, dan is het goedquote:Op zondag 9 januari 2011 02:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik doe vandaag niet veel bijzonders, in de ochtend alleen maar bouwlui heen en weer over een stukje van 2km doodlopende weg rijden..
Daarna kan ik nog slapen voor ik aan een Ritje Rotterdam - Den Haag begin
Ik rijd liever zelf.quote:
Slaap tekort is erger dan een alcohol promilage van 0.8quote:
Alcohol stompt alleen maar af, daarom houd ik er zo van...teveel nadenken is niet goed voor je.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mede-oorzaak.
Drugs stimuleren bestaande dingen in je.
Tis een stukje weg waar niets kan gebeurenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh, het zijn maar bouwvakkers, dan is het goed
een piemel door t gat in de pizza doos, truuk?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:44 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kreeg net een dick in a box
Van Lips?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:44 schreef littledrummergirl het volgende:
ik kreeg net een dick in a box
Er kan altijd wat gebeuren.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis een stukje weg waar niets kan gebeuren
Nee gewoon dezequote:Op zondag 9 januari 2011 02:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een piemel door t gat in de pizza doos, truuk?
Goed beschreven, maar precies datgene wat ik niet leuk vind. Liever stimulerende en geestverruimende middelen. Leer je meer van.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alcohol stompt alleen maar af, daarom houd ik er zo van...teveel nadenken is niet goed voor je.
Als ik echt slaap tekort had dan had ik nu volop moe zitten wezen.. Ik heb afgelopen nacht en ervoor genoeg geslapen en gerustquote:Op zondag 9 januari 2011 02:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Slaap tekort is erger dan een alcohol promilage van 0.8dus niet veilig.
Echt alleen zelf rijden of zorgen dat je ergens kan maffen. Vrienden, bed & breakfast, whatever.quote:
Nee, niet dus! Dat is fout nummer 1. Rij tijden wetten zijn er niet voor niksquote:Op zondag 9 januari 2011 02:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik echt slaap tekort had dan had ik nu volop moe zitten wezen.. Ik heb afgelopen nacht en ervoor genoeg geslapen en gerust
Oud en Nieuw was ook super.. Moest ik ook werken in de middag van 1-1quote:Op zondag 9 januari 2011 02:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt alleen zelf rijden of zorgen dat je ergens kan maffen. Vrienden, bed & breakfast, whatever.
Fout.. 9 uur Rust, wordt niet over slapen gesprokenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, niet dus! Dat is fout nummer 1. Rij tijden wetten zijn er niet voor niks
En ondanks dat ik er als directie-chauffeur niks mee te maken had. Eiste mijn werkgever dat ik voor een opdracht altijd minimaal 8u slaap haalde. Niet minder dan terecht.
Echt héle slechte zaak! Belachelijk, je hebt het over mensen levensquote:Op zondag 9 januari 2011 02:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oud en Nieuw was ook super.. Moest ik ook werken in de middag van 1-1![]()
Echt niemand was nuchter die rit.. Collega's niet maar ook de lui die we vervoerden niet
Rust betekend niet 10u lang achter je PC scherm hangenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fout.. 9 uur Rust, wordt niet over slapen gesproken
succesquote:
Waar staat dat?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rust betekend niet 10u lang achter je PC scherm hangen
ooit van Common Sense gehoord? Ook wel gezond verstand?quote:
Dat, ik vind het ook ziek!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echt héle slechte zaak! Belachelijk, je hebt het over mensen levens
Niet nuchter is anders als dronken, dat waren we niet..quote:Op zondag 9 januari 2011 02:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat, ik vind het ook ziek!
Ik zou een dronken chauf echt als een kankermocro in elkaar rammen, serieus.
Van mij mag er een 12u totaal alcohol verbod gelden voor aanvang van een rit voor een beroepschauffeurquote:Op zondag 9 januari 2011 02:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet nuchter is anders als dronken, dat waren we niet..
Ik zou je een handje helpenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat, ik vind het ook ziek!
Ik zou een dronken chauf echt als een kankermocro in elkaar rammen, serieus.
Dan kunnen die Polen helemaal niet meer werkenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van mij mag er een 12u totaal alcohol verbod gelden voor aanvang van een rit voor een beroepschauffeur
Dat zei ik ook niet, maar als het geval zich voordeed!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet nuchter is anders als dronken, dat waren we niet..
Als 't echt nog te erg was, was ik ook nooit in de auto gestapt, hell noquote:Op zondag 9 januari 2011 02:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet, maar als het geval zich voordeed!
Met ijs en ijzel, mensen die over straat zwalken, ben je helemaal belazerd!
Boeiend, je hoort gewoon 100% nuchter te zijn.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kunnen die Polen helemaal niet meer werken
Dat ie z'n roes lekker kan uitslapen en zijn baas hem ontslaat.quote:
Dat het gebeurt, vind ik echt erg. Jij misschien niet. Maar anders die collega van je, die iemand doodrijdt. Het is zo gebeurd, en dat weten jullie truckers/chaufs.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als 't echt nog te erg was, was ik ook nooit in de auto gestapt, hell no
Die mag z'n roes uitslapen en een kleine boete betalenquote:Op zondag 9 januari 2011 02:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ie z'n roes lekker kan uitslapen en zijn baas hem ontslaat.
Zieke shit.
Ik kan mijn hele carriere overboord gooien als ik lekker genietend met anderen met pillen gepakt wordt en een of andere idioot met een wapen van 10 ton achter ze flikker kan even aangeschoten de weg op gaan?
Klopt, een collega busbedrijf heeft de helft van z'n mensen thuis zitten omdat ze allemaal serieus bezopen reden met kerst en O&N..quote:Op zondag 9 januari 2011 02:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat het gebeurt, vind ik echt erg. Jij misschien niet. Maar anders die collega van je, die iemand doodrijdt. Het is zo gebeurd, en dat weten jullie truckers/chaufs.|
VerNederland, serieus.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die mag z'n roes uitslapen en een kleine boete betalen
Fucking Hell!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, een collega busbedrijf heeft de helft van z'n mensen thuis zitten omdat ze allemaal serieus bezopen reden met kerst en O&N..
Mjah, ik ben onderweg aangehouden nog, moeten blazen.. Was goed bij etcquote:Op zondag 9 januari 2011 02:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fucking Hell!
moet je es op een booreiland flikken.
Is daar überhaupt alcohol aanwezig? Want daar is alleen normale sigaretten toegestaan en verder helemaal niks?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fucking Hell!
moet je es op een booreiland flikken.
Eigenlijk zou die ze allemaal moeten ontslaan. Als prive/directie chauffeur kom je nooit meer aan een baan op zo'n moment. Volkomen terecht!quote:Op zondag 9 januari 2011 02:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, een collega busbedrijf heeft de helft van z'n mensen thuis zitten omdat ze allemaal serieus bezopen reden met kerst en O&N..
Ja man. Drugstesten en alles. Vet streng. Wat denk je?quote:Op zondag 9 januari 2011 03:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is daar überhaupt alcohol aanwezig? Want daar is alleen normale sigaretten toegestaan en verder helemaal niks?
Als een dronken gek Delans kinderen iets zou aandoen op de weg, zou ik echt serieus zijn botten breken.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ik ben onderweg aangehouden nog, moeten blazen.. Was goed bij etc
Maar die gasten hadden dus ver boven 't maximale nog in hun bloed.. En die moesten met fucking kinderen rijden
Ik geloof t wel, die controles daar zullen wel van een iets lager niveau zijn vermoed ik als in de westerse/Arabische wereld?quote:Op zondag 9 januari 2011 03:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja man. Drugstesten en alles. Vet streng. Wat denk je?
Maar vooral in Rusland is het heel link hoor...
Hun toekomst is ook nog niet zeker, wij hebben een aantal van hun opdrachten gekregenquote:Op zondag 9 januari 2011 03:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eigenlijk zou die ze allemaal moeten ontslaan. Als prive/directie chauffeur kom je nooit meer aan een baan op zo'n moment. Volkomen terecht!
Ninja die je bentquote:Op zondag 9 januari 2011 03:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als een dronken gek Delans kinderen iets zou aandoen op de weg, zou ik echt serieus zijn botten breken.
In Soedan werd wat afgerookt man. Had een Indonesische collega, die werkte 6 weken op, 3 weken af in Zuid-Soedan. Rookte kreteksigaretten.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geloof t wel, die controles daar zullen wel van een iets lager niveau zijn vermoed ik als in de westerse/Arabische wereld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Heee, ja he? Ik ben net een blokje aan het maken, maar jullie vragen aandacht.quote:
Begrijpelijke reactie, het juridisch gevolg echter komt dan wel voor jouw rekening. Helaas helaas...quote:Op zondag 9 januari 2011 03:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als een dronken gek Delans kinderen iets zou aandoen op de weg, zou ik echt serieus zijn botten breken.
quote:Op zondag 9 januari 2011 03:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Soedan werd wat afgerookt man. Had een Indonesische collega, die werkte 6 weken op, 3 weken af in Zuid-Soedan. Rookte kreteksigaretten.Dat is echt troep jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is gewoon letterlijk je longen asfalteren
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Met mosterd erbij he.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heee, ja he? Ik ben net een blokje aan het maken, maar jullie vragen aandacht.
Dat leken me geen gezonde getallen neequote:Op zondag 9 januari 2011 03:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is echt troep jais gewoon letterlijk je longen asfalteren
Zelf verdediging, hij kwam meteen wapen van 12 ton, E_M alleen met z'n vuistenquote:Op zondag 9 januari 2011 03:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Begrijpelijke reactie, het juridisch gevolg echter komt dan wel voor jouw rekening. Helaas helaas...
Ehh..jaa..quote:Op zondag 9 januari 2011 03:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelf verdediging, hij kwam meteen wapen van 12 ton, E_M alleen met z'n vuisten
Three Doors Down - Kryptonitequote:Op zondag 9 januari 2011 03:06 schreef Gasol het volgende:
If I go crazy then would you still call me superman?
Ik erken geen rechtsstaat, maar ik accepteer haar wel.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Begrijpelijke reactie, het juridisch gevolg echter komt dan wel voor jouw rekening. Helaas helaas...
Ik heb Indonesische kretek uit India van 1,6 mg nicotine en 25 mg teer naast me liggen. Doe ik altijd een beetje van bij de kaas.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is echt troep jais gewoon letterlijk je longen asfalteren
Dat is vet! Wil dat nog steeds hebben... verjaardagscadeau!quote:
Hehe, tja..als je maar de gevolgen accepteert...of ondergaat...quote:Op zondag 9 januari 2011 03:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik erken geen rechtsstaat, maar ik accepteer haar wel.
Kretek heb ik nooit lekker gevonden. Gewone sigaretten bleven altijd mn voorkeur houden. Tot ik stoptequote:Op zondag 9 januari 2011 03:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb Indonesische kretek uit India van 1,6 mg nicotine en 25 mg teer naast me liggen. Doe ik altijd een beetje van bij de kaas.
Had het vroeger thuis, maar doe het nu alleen bij vrienden, bakkies doen en een beetje gamen en daarna verder drinken.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is vet! Wil dat nog steeds hebben... verjaardagscadeau!
Helaas, ik zal moeten. Maar jij gaat dat veranderen (verbeteren), jonge!quote:Op zondag 9 januari 2011 03:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, tja..als je maar de gevolgen accepteert...of ondergaat...
Ja man, geniaal.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Had het vroeger thuis, maar doe het nu alleen bij vrienden, bakkies doen en een beetje gamen en daarna verder drinken.
Maar zeker leuk!
Echte mannen douchen niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens even douchen, dan ben ik er zo weer
Reken daar maar niet op..in ieder geval niet de komende 20 jaar..quote:Op zondag 9 januari 2011 03:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helaas, ik zal moeten. Maar jij gaat dat veranderen (verbeteren), jonge!
Die kenniknie?!quote:Op zondag 9 januari 2011 03:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op..in ieder geval niet de komende 20 jaar..Wil a la Charlie Harper leven, mijn held.
DE essentie!quote:Op zondag 9 januari 2011 03:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
We jagen..
Eet vleesch!
"Hoerrrrr! Pilss! "
Two and a half menquote:Op zondag 9 januari 2011 03:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die kenniknie?!
Jij pakt het langzaam aan. En dan, over links of over rechts? Of toch die nieuwe weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Two and a half Men, sitcom.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die kenniknie?!
Jij pakt het langzaam aan. En dan, over links of over rechts? Of toch die nieuwe weg?
Onthoofdingen lijken me niet bij het programma passen, eerlijk gezegd.quote:
Herkenningspuntje jonge?quote:Op zondag 9 januari 2011 03:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Two and a half Men, sitcom.Is nu een overaged gozer die nog altihd single is, veel zuipt en chicks fixed. Heeft serieuze relaties gehad, maar toch weer single. Is gewoon een baas
Geniaal!quote:
Haha, als je met niks doen stinkendrijk bent, mooie beachhouse hebt en mooie vrouwen neukt...gras is behoorlijk groen bij hem.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Herkenningspuntje jonge?
Doe mij Machete maar..
Morgen met C. kijken!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Man, ik heb er 203 op de plank liggen!quote:Op zondag 9 januari 2011 03:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, als je met niks doen stinkendrijk bent, mooie beachhouse hebt en mooie vrouwen neukt...gras is behoorlijk groen bij hem.
Die moet ik ook nog zien! Mja..moet zoveel nog zien.
Wanneer ga jij je films bekijken? Degene die moeten!
Ik ken geen G. , geen C. en ook geen Z.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man, ik heb er 203 op de plank liggen!
Wil er zo eentje ingooien, ff kijken welke. Misschien komen G. en C. nog after partyen.![]()
Heb de trailer al 3x in de bios gezien. Ik ga te vaak naar de bioscoop;quote:Op zondag 9 januari 2011 03:28 schreef El_Matador het volgende:
GEI-HEILLL!!
IK MOET deze film zien!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
G is een superrelaxede Duitser die Paul Kalkbrenner in Mexico zag en binnenkort 6 maanden naar Saudi-Arabie vertrekt. Een echte baas.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ken geen G. , geen C. en ook geen Z.
Godfather? The Prestige? Reservoir dogs? Hangover?
Keuze te over..
Ik nog niet. Ik ga nooit, maar zo'n film onder invloed in 3D IMAX is hemels, serieus.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:28 schreef Gasol het volgende:
[..]
Heb de trailer al 3x in de bios gezien. Ik ga te vaak naar de bioscoop;
Klinkt cool.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
G is een superrelaxede Duitser die Paul Kalkbrenner in Mexico zag en binnenkort 6 maanden naar Saudi-Arabie vertrekt. Een echte baas.
C. is mijn beste Duitse maat/tripgenoot/grote kleine broertje
Godfather gaat nog komen
Prestige was geniaal
Reservoir Dogs toppertje
Hangover erg goed
Illusionist ken ik. Goed idd! Met Norton toch? Die is ook sterk, maar zie je niet veel. Bale is ook beter.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Klinkt cool.
Haha..heb je the Illusionist gezien? Zelfde idee, maar The Prestige is wel van een hoger niveau mijn inziens.
Hangover geniaal hehe..mooie film .:)
Reservoir dogs,, echt een lowbudget film..kosten circa een ton maar..maar zo geniaal gemaakt.![]()
Geniale figuren.
C. keek vol verbazing* naar mijn verzameling...quote:Op zondag 9 januari 2011 03:39 schreef Boudibou het volgende:
Holy shit..
Fight Club, the Dark Knight, the Pianist, Scarface, Hurt Locker, the Departed..![]()
Mooie films ouwe.
quote:Op zondag 9 januari 2011 03:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
C. keek vol verbazing* naar mijn verzameling...
Als je komt feesten; neem je harde schijf/ven mee!Komt vast wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe er lekker een biertje en joint erbij...lekker kijken.
Heb je American History X en Hotel Rwanda gezien? Heb die lijst niet helemaal doorgelezen..![]()
Ja, zeker een topper en nee, heb ik er wel op staan. Komt een dezer dagen.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Komt vast wel goed.![]()
Heb je American History X en Hotel Rwanda gezien? Heb die lijst niet helemaal doorgelezen..
Ah cool! Death Race heb ik wel, X-Men nog niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, Mata, Death Race heb ik dubbel, evenals X-Men the Last Stand..
Die heb ik alle 4 trouwens, 1.5, 2, 3 en Origins: Wolverine's Revengequote:Op zondag 9 januari 2011 03:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah cool! Death Race heb ik wel, X-Men nog niet.
Goeie tip!
Allemaal hebbuh!quote:Op zondag 9 januari 2011 03:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die heb ik alle 4 trouwens, 1.5, 2, 3 en Origins: Wolverine's Revenge
Expendables moet ik nog es hier in mijn hippiekamer zien, op een crappy vliegtuigschermpie wassie al goed, de andere ken ik nog niet nee.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zie trouwens Iron Man, Transformers en Expendables er ook niet tussen staan
Wat zijn jouw favo films/aanraders?quote:
ik hou altijd mn handen voor mn ogen bij die voortanden op de stoeprand scenequote:Op zondag 9 januari 2011 03:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Komt vast wel goed.![]()
Heb je American History X en Hotel Rwanda gezien? Heb die lijst niet helemaal doorgelezen..
Een van de gruwelijkste filmscenes ooit idd.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hou altijd mn handen voor mn ogen bij die voortanden op de stoeprand scene
Af! Die heb ik zelf bij elkaar gespaard ja, allemaal Origineel.. Transformers ook weer dubbel.. dvd en BlueRay.. Maar BluRay was 1 en 2 samen..quote:Op zondag 9 januari 2011 03:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Allemaal hebbuh!
Jij hebt het doucheputje weer volgefapt?
elephantquote:Op zondag 9 januari 2011 03:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat zijn jouw favo films/aanraders?
Laatste ken ik nog niet. Goeie smaak!quote:Op zondag 9 januari 2011 03:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
elephant
goodbye lenin
into the wild
death proof
hard candy
funny games us
Nee, man die is goed! Echt een gegroeid acteur. EN heel vette film. Heb hem in het vliegtuig naar Soedan gezienquote:Op zondag 9 januari 2011 03:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Blood Diamond, die vind ik zelf best erg...
Minpuntje is alleen die DiCaprio..
DiCaprio is een dikke pluspunt in veel van zijn films.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Blood Diamond, die vind ik zelf best erg...
Minpuntje is alleen die DiCaprio..
Sterkte man! Ik leef met je mee.quote:
Jessica Alba, serieus... geen heteroseksuele man kan daar weerstand aan bieden. Bestaat niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Machette is toch met die Rodriguez meid?
Fantastic Four zit ze ook inquote:Op zondag 9 januari 2011 03:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jessica Alba, serieus... geen heteroseksuele man kan daar weerstand aan bieden. Bestaat niet.
Wordt aangeschaft!quote:
Shutter Islandquote:Op zondag 9 januari 2011 03:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
DiCaprio is een dikke pluspunt in veel van zijn films.
Slaap lekkerquote:
Ja man, ik kon niet kiezen, dus heb ze maar allebei gedaan...quote:Op zondag 9 januari 2011 04:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0735442/
Ik zei het toch, die Rodriguez zit er ook in
Hier!quote:Op zondag 9 januari 2011 05:28 schreef stbabylon het volgende:
Is er nog iemand WAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!
Ik vind jou ook een lekker dingquote:Op zondag 9 januari 2011 05:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! (geen echte haai)
Ff die van jou gespiekt.. Ziet er uit als op vakantie. Waar was je, en wat deed je daar?quote:Op zondag 9 januari 2011 05:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij ook echt wel zo. Tenminste, beoordelend op je fobo.
Dat was Kreta, ik zat op een boot, en ging bijna zwemmen. Daarnaast was ik extreem relaxedquote:Op zondag 9 januari 2011 05:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Ff die van jou gespiekt.. Ziet er uit als op vakantie. Waar was je, en wat deed je daar?
Zo zie je er ook uit, heel onspannen..lekker.quote:Op zondag 9 januari 2011 05:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was Kreta, ik zat op een boot, en ging bijna zwemmen. Daarnaast was ik extreem relaxed
Yupz, maar die foto al wel wat vakantie geleden.quote:Op zondag 9 januari 2011 05:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo zie je er ook uit, heel onspannen..lekker.
Ik mis dat wel eens in mijn normale leven.
Maar ik ga er van uit dat het bij jou ook vakantie was?
Welke smaak?quote:
Doe maar een stukje dan. Niet te klein, want ik moet op mijn gewicht letten.quote:
Vooruit. En verplicht genieten ervan, hij was duur zat.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe maar een stukje dan. Niet te klein, want ik moet op mijn gewicht letten.
Ga ik doen. Hoe was het feestje gister?quote:Op zondag 9 januari 2011 10:05 schreef L-E het volgende:
Vooruit. En verplicht genieten ervan, hij was duur zat.
Druk maar gezellig, Peuter heeft een geweldige dag gehad.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga ik doen. Hoe was het feestje gister?
En jij?quote:Op zondag 9 januari 2011 10:07 schreef L-E het volgende:
Druk maar gezellig, Peuter heeft een geweldige dag gehad.
Klinkt bekend. Niks zo gruwelijk als een kinderverjaardag.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:14 schreef L-E het volgende:
Ik ben altijd blij als zo'n dag weer voorbij is.
ik kan wel gruwelijker dingen bedenken.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Niks zo gruwelijk als een kinderverjaardag.
Twee kinderverjaardagen?quote:Op zondag 9 januari 2011 10:40 schreef JoeBravo het volgende:
ik kan wel gruwelijker dingen bedenken.
Ik bescherm je wel.quote:
The Departedquote:Op zondag 9 januari 2011 03:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Shutter Island
Inception
Blood Diamond
Body of Lies
Allemaal topfilms!
Ja he? Ik weet niet wat er met mij aan de hand is.quote:
Kom je in je midlife crisis of zo?quote:Op zondag 9 januari 2011 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja he? Ik weet niet wat er met mij aan de hand is.
zo letterlijk neem ik dat niet op hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 12:01 schreef Watertornado het volgende:
Awww!
Ik weet alleen niet of ik direct het als een compliment zie dat je wordt gefigureerd als een nijlpaard.
Ik lig er ook nog in, hihi. Ik ga zometeen eens ontbijten met een dampende tosti denk ik.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:06 schreef PeuRac het volgende:
Moguh, k heb geen zin om uit bed te komen.
Leuk kaartjequote:Op zondag 9 januari 2011 12:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Middag
gister een soortn afscheidsborrel gegeven, lief kaartJE gekregen van mn collega's
[ afbeelding ]
LOL ! ik nu t formaat pasquote:Op zondag 9 januari 2011 12:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
enorm ding om mee te zeulen alleenen allemaal lieve krabbels erin
Leuk tochquote:Op zondag 9 januari 2011 12:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
enorm ding om mee te zeulen alleenen allemaal lieve krabbels erin
Het zou zomaar kunnen. In een midlifecrisis ga je toch ook flirten met vrouwen die qua leeftijd je dochter hadden kunnen zijn?quote:
goedquote:
Gecondoleerd.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:15 schreef Memento-Mori het volgende:
goedniks anders dan anders eigenlijk, begin me bijna schuldig te voelen ofzo dat ik niet mega verdrietig ben maar tis goed zo voor oma
Om een midlife crisis te hebben moet je toch eerst een leven hebbenquote:Op zondag 9 januari 2011 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen. In een midlifecrisis ga je toch ook flirten met vrouwen die qua leeftijd je dochter hadden kunnen zijn?
Hi you!
Volgens mij wel ja...quote:Op zondag 9 januari 2011 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen. In een midlifecrisis ga je toch ook flirten met vrouwen die qua leeftijd je dochter hadden kunnen zijn?
Hi you!
Nope voelde me bij opa hetzelfde, geen traan gelaten toen en de begrafenis is woensdagquote:Op zondag 9 januari 2011 12:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gecondoleerd.Misschien komt dat nog op de begrafenis / crematie? (er vanuit gaande dat die nog niet is geweest)
quote:Op zondag 9 januari 2011 12:16 schreef tijnbrein het volgende:
Om een midlife crisis te hebben moet je toch eerst een leven hebben
Ik snap je gevoel wel. Ik had bij opa hetzelfde. Juist omdat hij zo'n lang ziektebed heeft gehad en gewoon lichamelijk helemaal op wasquote:Op zondag 9 januari 2011 12:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
goedniks anders dan anders eigenlijk, begin me bijna schuldig te voelen ofzo dat ik niet mega verdrietig ben maar tis goed zo voor oma
Wil je iets te drinken van me?quote:
Iedereen beleeft het op zijn eigen manier. Daar is geen goed of fout in.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Nope voelde me bij opa hetzelfde, geen traan gelaten toen en de begrafenis is woensdag
Hahaquote:Op zondag 9 januari 2011 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]Maar gezien je leeftijd heb je nog wat jaar om een leven op te bouwen, dus maak je niet teveel zorgen.
Ook al ben je niet verdrietig, toch *knuf*quote:Op zondag 9 januari 2011 12:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nope voelde me bij opa hetzelfde, geen traan gelaten toen en de begrafenis is woensdag
hoef je je niet schuldig over te voelen, en het kan ook nog komen.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij vandaag. Dat gaat me het dagje nog wel worden dan.quote:
gelukkig net als gister mensen vroegen of mn afscheidsborrel nog doorging, tja zou niet weten waarom niet, ik kan t af lasten maar oma is er sowieso niet meer en komt ook niet meer en mn moeder was gister de hele dag druk met de uitvaart regelen met haar broers en zussen dus ja. En ik heb ook al 2 tantes en een oom moeten begraven van nog geen/in de 40, het is normaal dat iemand van 85 dood gaat.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel wel. Ik had bij opa hetzelfde. Juist omdat hij zo'n lang ziektebed heeft gehad en gewoon lichamelijk helemaal op wasHij had er ook vrede mee.
Nu al?quote:
Een biertje bij het ontbijtquote:
Het is nooit te vroeg voor bierquote:Op zondag 9 januari 2011 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij vandaag. Dat gaat me het dagje nog wel worden dan.
* AirwiN haalt een biertje voor Samzz
ik ben gewoon nuchter en oma was ook wel klaar met het leven, ze is 85 geworden zonder echt heel lang te hoeven lijden, het is goed en geen reden om verdrietig te zijn, oude mensen gaan dood,. zo is t levenquote:Op zondag 9 januari 2011 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoef je je niet schuldig over te voelen, en het kan ook nog komen.
Dat laatste ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 9 januari 2011 12:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkig net als gister mensen vroegen of mn afscheidsborrel nog doorging, tja zou niet weten waarom niet, ik kan t af lasten maar oma is er sowieso niet meer en komt ook niet meer en mn moeder was gister de hele dag druk met de uitvaart regelen met haar broers en zussen dus ja. En ik heb ook al 2 tantes en een oom moeten begraven van nog geen/in de 40, het is normaal dat iemand van 85 dood gaat.
Als ik 85 mag worden op de manier van oma (behalve laatste week) zou ik er voor tekenen en geef een feestje omdat ik zo lang heb mogen leven
Dan is het ook mooi zoquote:Op zondag 9 januari 2011 12:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkig net als gister mensen vroegen of mn afscheidsborrel nog doorging, tja zou niet weten waarom niet, ik kan t af lasten maar oma is er sowieso niet meer en komt ook niet meer en mn moeder was gister de hele dag druk met de uitvaart regelen met haar broers en zussen dus ja. En ik heb ook al 2 tantes en een oom moeten begraven van nog geen/in de 40, het is normaal dat iemand van 85 dood gaat.
Als ik 85 mag worden op de manier van oma (behalve laatste week) zou ik er voor tekenen en geef een feestje omdat ik zo lang heb mogen leven
Zo'n midlifecrisis wijst je ook wel keihard op de generatiekloof voor wat normaal is en wat niet.quote:
Wie bepaalt wat normaal is en wat niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n midlifecrisis wijst je ook wel keihard op de generatiekloof voor wat normaal is en wat niet.
Nou echt niet! Dat doe ik alleen op een zuip vakantie.quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 9 januari 2011 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou echt niet! Dat doe ik alleen op een zuip vakantie.
Jouw normen en waarden tegenover die van mij.quote:
Nee, okequote:Op zondag 9 januari 2011 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw normen en waarden tegenover die van mij.
Je kan het niet overal over eens zijn. Gelukkig maar ook!quote:
Hoe oud is te oud in jouw beleving?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen normen en waarden op relatiegebiedZolang het maar legaal is en meneer niet té oud word, maar dat is een aantrekkelijkheidskwestie
hmm, ik ben nogal voorzichtig met zulke zaken, alles wat enigszins verslavend kan zijn en schadelijk. Beperk ik het gebruik voor mezelf van. ?uv Fok!quote:Op zondag 9 januari 2011 12:28 schreef Watertornado het volgende:
Ah kom op. It's 5 o' clock somewhere.
45-50 jaar en ouderquote:
Dat red ik nog net.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
45-50 jaar en ouderMaar dat heeft ook te maken met de levensfase
34quote:
Ik heb die föhn ook echt nog maar 8 jaar ofzoquote:Op zondag 9 januari 2011 12:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Blame schakeldender en onfatsoenlijke start-up installaties.
Toch slaak ik een zucht van verlichting.quote:
Toch een respectabele leeftijd.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb die föhn ook echt nog maar 8 jaar ofzo
Waarom dat dan? 34 is toch niet oudquote:Op zondag 9 januari 2011 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch slaak ik een zucht van verlichting.
De spanning dat je mij met terugwerkende kracht zou afwijzen en negeren natuurlijk.quote:
Jawel he?quote:Op zondag 9 januari 2011 12:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch een respectabele leeftijd.
je haar droogt ook wel zonder fohn hoorquote:Op zondag 9 januari 2011 12:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jawel he?
Gelukkig heb ik in Utrecht nog een vrij nieuweBetekent alleen dat ik in Purmerend beter m'n haar niet meer kan wassen
Geheel terecht natuurlijk. Maar vrees nietquote:Op zondag 9 januari 2011 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De spanning dat je mij met terugwerkende kracht zou afwijzen en negeren natuurlijk.
Ielquote:Op zondag 9 januari 2011 12:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jawel he?
Gelukkig heb ik in Utrecht nog een vrij nieuweBetekent alleen dat ik in Purmerend beter m'n haar niet meer kan wassen
Ik ben hier in het vervolg hooguit 1 nacht per week. Ik was m'n haar sowieso niet iedere dag, dus zo "iel" is dat niet.quote:
Als een enorme pluizebol ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je haar droogt ook wel zonder fohn hoor
Dat stond er niet bij hequote:Op zondag 9 januari 2011 12:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben hier in het vervolg hooguit 1 nacht per week. Ik was m'n haar sowieso niet iedere dag, dus zo "iel" is dat niet.
Mooi kut is dat. Mijn laptop geeft sinds een paar weken random piepjes waar ik ook niet helemaal gerust op ben. Het is wachten op de dag dat 'ie ook niet meer opstart!?quote:
geen idee, ik heb er de ballen verstand van, als het de HD is, vind ik het niet zo erg want windhoos staat op een andere schijf dan voor mn data. Volgens mij is t geen hardware, mar sotfware, want hij wil wel opstartherstel uitvoeren, maar zoals gewoonlijk loopt dat ook vast bij mijquote:Op zondag 9 januari 2011 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi kut is dat. Mijn laptop geeft sinds een paar weken random piepjes waar ik ook niet helemaal gerust op ben. Het is wachten op de dag dat 'ie ook niet meer opstart!?
Jij wordt toch niet ook weer ziek hequote:Op zondag 9 januari 2011 12:48 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man's koorts loopt weer op...
En ik heb al de hele dag buikpijn en spierpijn, net weer geslapen.ik vre eshet ergste
Als je het niet vertrouwt gewoon naar de weekendpost gaan he. Dit duurt te lang, en jij kan t niet gebruiken om (weer) ziek te worden.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:48 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man's koorts loopt weer op...
En ik heb al de hele dag buikpijn en spierpijn, net weer geslapen.ik vre eshet ergste
Ben t wel met je eens, het weer oplopen zou voor mij wel reden zijn om te gaan.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je het niet vertrouwt gewoon naar de weekendpost gaan he. Dit duurt te lang, en jij kan t niet gebruiken om (weer) ziek te worden.
Beterschap voor jullie beiden
Hihi. Ik kan het helaas niet vandaag nog voor je regelen want de IKEA is dicht.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:45 schreef PeuRac het volgende:
Barendrecht en Haarlem hebben nog 6 en 4st van de kabelgoot die ik moet hebben
Dan zou ik nu de telefoon pakken en erop aandringen dat die kleine man naar de weekendpost kan.quote:
hahaquote:Op zondag 9 januari 2011 12:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi. Ik kan het helaas niet vandaag nog voor je regelen want de IKEA is dicht.
Veel plezierquote:Op zondag 9 januari 2011 12:53 schreef Yuki het volgende:
Ik ga Peuter blij maken met een cadeautje (hoop ik)
Tot later!![]()
Ik zou 'r wel op tijd bij zijn, want Plundraaaquote:Op zondag 9 januari 2011 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hahaals die open was zou ik vandaag nog gaan.
Nee, ik niet. Ik kijk het nog even aan.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan zou ik nu de telefoon pakken en erop aandringen dat die kleine man naar de weekendpost kan.
Jij zelf geen koorts?
weet ik, we waren er gisterenquote:Op zondag 9 januari 2011 12:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou 'r wel op tijd bij zijn, want Plundraaa
Haha.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weet ik, we waren er gisteren![]()
Overigens hebben ze em volgens de website in Hengelo ook nog
1 moet voldoende zijn, t is zodat de snoeren niet meer losliggen, nu rij ik er elke keer overheen met mn bureau (ik verplaats em nogal eens).quote:Op zondag 9 januari 2011 13:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha.
Misschien in het vervolg eerst even een belletje wagen ofzo. Hoeveel stuks/meter heb je nodig?
't Gaat om de Signum van 9,99?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 moet voldoende zijn, t is zodat de snoeren niet meer losliggen, nu rij ik er elke keer overheen met mn bureau (ik verplaats em nogal eens).
En je kan niet bellen, ze willen niks apart leggen
Ze had em die ochtend wel nog gezien zei ze. Ik vermoed dat iemand halverwege de winkel bedacht dat ze em toch niet wilde en gewoon ergens neer gepleurd heeftquote:Op zondag 9 januari 2011 13:02 schreef Memento-Mori het volgende:
ja de vooraadinfo is niet helemaal correct wanneer er 5 of minder beschikbaar staan is het tricky
quote:Op zondag 9 januari 2011 13:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Gaat om de Signum van 9,99?
Dan zal ik die morgen voor je "reserveren" in Haarlem.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze had em die ochtend wel nog gezien zei ze. Ik vermoed dat iemand halverwege de winkel bedacht dat ze em toch niet wilde en gewoon ergens neer gepleurd heeft![]()
[..]
Kan je dat?quote:Op zondag 9 januari 2011 13:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan zal ik die morgen voor je "reserveren" in Haarlem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |