DiCaprio is een dikke pluspunt in veel van zijn films.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Blood Diamond, die vind ik zelf best erg...
Minpuntje is alleen die DiCaprio..
Sterkte man! Ik leef met je mee.quote:
Jessica Alba, serieus... geen heteroseksuele man kan daar weerstand aan bieden. Bestaat niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Machette is toch met die Rodriguez meid?
Fantastic Four zit ze ook inquote:Op zondag 9 januari 2011 03:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jessica Alba, serieus... geen heteroseksuele man kan daar weerstand aan bieden. Bestaat niet.
Wordt aangeschaft!quote:
Shutter Islandquote:Op zondag 9 januari 2011 03:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
DiCaprio is een dikke pluspunt in veel van zijn films.
Slaap lekkerquote:
Ja man, ik kon niet kiezen, dus heb ze maar allebei gedaan...quote:Op zondag 9 januari 2011 04:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0735442/
Ik zei het toch, die Rodriguez zit er ook in
Hier!quote:Op zondag 9 januari 2011 05:28 schreef stbabylon het volgende:
Is er nog iemand WAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!
Ik vind jou ook een lekker dingquote:Op zondag 9 januari 2011 05:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai! (geen echte haai)
Ff die van jou gespiekt.. Ziet er uit als op vakantie. Waar was je, en wat deed je daar?quote:Op zondag 9 januari 2011 05:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij ook echt wel zo. Tenminste, beoordelend op je fobo.
Dat was Kreta, ik zat op een boot, en ging bijna zwemmen. Daarnaast was ik extreem relaxedquote:Op zondag 9 januari 2011 05:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Ff die van jou gespiekt.. Ziet er uit als op vakantie. Waar was je, en wat deed je daar?
Zo zie je er ook uit, heel onspannen..lekker.quote:Op zondag 9 januari 2011 05:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was Kreta, ik zat op een boot, en ging bijna zwemmen. Daarnaast was ik extreem relaxed
Yupz, maar die foto al wel wat vakantie geleden.quote:Op zondag 9 januari 2011 05:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo zie je er ook uit, heel onspannen..lekker.
Ik mis dat wel eens in mijn normale leven.
Maar ik ga er van uit dat het bij jou ook vakantie was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |