SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. De Radio zelf.
http://onz.listen2myradio.com/
Radio Onzin
We zijn live gegaan op Zaterdag 8 januari 2010. Een historische dag!
Ik wil ook draaien, hoe moet dat? (Ik ben 12, wat is dit?)
Ga naar de piratenbaai, en zoek op VirtualDJ 5 of 6 incl crack.
Zorg dat je de volgende instellingen zo hebt staan:
Dit is voor VirtualDJ versie 5 in ieder geval.
Het wachtwoord om uit te kunnen zenden is verkrijgbaar via DM of PM bij diverse users in de topics die lopen in ONZ.
We zijn nog bezig met het ontwikkelen van Skype gesprekken zodat we live in de uitzending kunnen komen.
Hier zijn de ONZIN Radio samples
http://www.filedude.com/download/gvJ0wADdBt73165bda55
http://www.filedude.com/download/peyCmWxyxidcc2fb7182
Verder is het tot nu toe gewoon gezellig aanklooien, maar uiteindelijk willen we interviews, muziek, naakt, roddels!!
Kortom, alles wat met ONZ te maken heeft!
En that's it?
Ja, we moeten natuurlijk ervoor waken dat we hier geen slowchat krijgen, want dat vindt meneer Worm niet zo leuk.
Zodra we live kunnen skypen in de uitzending etcetera, dan passen we de OP ook zo aan.
Opmerkingen, ideetjes etc, zijn altijd welkom.
Geniet van RRRRRRRRRRRRRADIO ONZINC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:30 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Zeau, even wat aanpassingen gedaan.
Held.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:30 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Spring uit een dakraam! Ik hou niet van kritiek!quote:Op zondag 9 januari 2011 01:31 schreef dakraam het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar ik denk dat dit hele radio idee na een tijdje langzaam uit zal sterven. Maar och is het een leuk idee![]()
M.v.g. Dakraam
Zelfs Twitter hebben we alquote:Op zondag 9 januari 2011 01:30 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Zou kunnen, maar dan je aan een heleboel andere dingen ook niet beginnen om de reden.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:31 schreef dakraam het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar ik denk dat dit hele radio idee na een tijdje langzaam uit zal sterven. Maar och is het een leuk idee![]()
M.v.g. Dakraam
We gaan een top(40?) maken.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
Misschien is het ook een idee om een MegaHit elke week te kiezen die die week heel vaak voor bijkomt.
Wel een kutlied, het is ONZ.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
Misschien is het ook een idee om een MegaHit elke week te kiezen die die week heel vaak voor bijkomt.
Zou kunnen.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:37 schreef Graseter het volgende:
I just had sex, de megahit van deze week?
Naja, niet iedereen dj't natuurlijk, krijg je 300 dj'squote:Op zondag 9 januari 2011 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
Wie kiest die megahit dan? ONZ zelf toch gewoon. Want het volk (ONZ) is de DJ.
Dat valt wel mee.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:38 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Naja, niet iedereen dj't natuurlijk, krijg je 300 dj's
Geen idee vraag het aan de persoon dat om 2:00 komt.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:38 schreef _Fanta het volgende:
is Fake Blood - I Think I Like It al voorbij gekomen? ik vind dat zo'n geniale plaat!
Ik ga hem draaien, als ik van 2 tot 3 nog heb tenminste.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:38 schreef _Fanta het volgende:
is Fake Blood - I Think I Like It al voorbij gekomen? ik vind dat zo'n geniale plaat!
Het volk zijn de slaven, wij (de DJ's) zijn de DJ's.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
Wie kiest die megahit dan? ONZ zelf toch gewoon. Want het volk (ONZ) is de DJ.
topquote:Op zondag 9 januari 2011 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga hem draaien, als ik van 2 tot 3 nog heb tenminste.
Denk het wel. Ik stop om 2 uur.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga hem draaien, als ik van 2 tot 3 nog heb tenminste.
Ja heel even.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:40 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe wordt de overgang tussen 2 DJs eigenlijk geregeld? Is het dan gewoon even stil op de zender?
Kan jij mij alvast het wachtwoord DMen? Die heb ik nog niet.quote:
Slaap lekker.quote:
Nee, wel vanaf Winamp.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:41 schreef naatje_1 het volgende:
je kan zeker niet vanaf spotify draaien?
Ja hier ook.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:42 schreef _Fanta het volgende:
ik krijg af en toe een popupje met ecx oid :S, iemand meer die da heeft?
Iemand heeft die shoutbox verkracht met javascript.quote:
Voor luisteraars kan ik niet klagen het is fucking bijna 2 uur snachts.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:45 schreef naatje_1 het volgende:
Server Status: Server is currently up and public.
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 10 of 5000 listeners (10 unique)
Listener Peak: 35
Average Listen Time: 1h 26m 42s
Stream Title: ONZ Radio met Rivalo
Content Type: audio/mpeg
Stream Genre: Various
Stream URL: http://onz.listen2myradio.com/
Stream ICQ: NA
Stream AIM: NA
Stream IRC: #audiorealm
Current Song: ATB - My Everything
02:38:39 The Qemists - Renegade Feat. Maxsta
02:32:52 Deadmau5 - Animal Rights (Feat. Wolfgang Gartner)
02:28:26 The Qemists - Stompbox
02:26:24 Freestylers - Cracks (Flux Pavilion Remix)
02:24:34 ATB - Horizon
02:19:56 Prodigy - Firestarter (Half Pirion Instr
02:17:41 DJ Fresh - Gold Dust (Flux Pavilion Remix)
02:17:18 onzRADIO
02:15:10 Amnesys - Ctrl_D_Future
Ter vergelijking, kx radio:quote:Op zondag 9 januari 2011 01:46 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Voor luisteraars kan ik niet klagen het is fucking bijna 2 uur snachts.
Mooi kunnen we zo wisselenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:48 schreef heloef het volgende:
Nou ik heb alles klaargezet, dingen ingesteld zoals in de OP staat en de eerste twee nummers staan klaar.
Tschuss!quote:Op zondag 9 januari 2011 01:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga ook maar eens slapentot morgen
Zo, we doen het best goed.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ter vergelijking, kx radio:
Stream Status: Stream is up at 128 kbps with 19 of 1000 listeners (19 unique)
Listener Peak: 311
kinkfm:
Stream Status: Stream is up at 160 kbps with 22 of 750 listeners (22 unique)
Listener Peak: 750
Geen idee, zou het niet doen.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
Nog even een vraagje voor de zekerheid:
Ik heb bij mijn versie van Vitual DJ bovenin een vakje staan: Auto-Start. Die staat niet in het voorbeeldje uit de OP, weet iemand of ik die moet aanvinken?
Okee, nou ja we zien wel hoe het gaat.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:53 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Geen idee, zou het niet doen.
Gewoon straks op start drukken.
Welke dingen precies?quote:Op zondag 9 januari 2011 01:54 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb effe een vraagje, welke VDJ moet je hebben?
Want ik heb 6 en kan die dingen nergens vinden..
De instellingen, wou het nog veranderen, maar ben beetje moequote:
Instellingen om uit te zenden vind je bij Record > Broadcast, bij mij in ieder geval.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
De instellingen, wou het nog veranderen, maar ben beetje moe
Top.quote:
Oja, zie het nu.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Instellingen om uit te zenden vind je bij Record > Broadcast, bij mij in ieder geval.
Volgens mij wel.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:05 schreef Monopoly het volgende:
Wia gaat hierna, is er nog een plekkie vrij ?
Ik wil morgen wel aan het schema werken.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:07 schreef naatje_1 het volgende:
ik moet pitten, dus ik niet. Maar ik wil wel volgende week zaterdag in het blok 02-04 zitten.
Als we daar nou een leuk schema voor opstellen
ik wil niet op vaste tijden draaien, en ik denk de rest ook niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil morgen wel aan het schema werken.
Ik zal nu eens kijken of ik wat leuks kan maken met paint / excel
Top ik ben altijd wel beschikbaar voor de avond uurtjes doordeweeks en in het weekend.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wil morgen wel aan het schema werken.
Ik zal nu eens kijken of ik wat leuks kan maken met paint / excel
het is wel handig om vaste blokken te hebben... Hoeft niet perse met vaste DJs, maar vaste blokken is wel handig.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:09 schreef Rivalo het volgende:
[..]
ik wil niet op vaste tijden draaien, en ik denk de rest ook niet.
Is geen clubversie inderdaad, had er een gedownload maar die klonk voor geen meter.quote:
Het komende uur niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:11 schreef naatje_1 het volgende:
la roux![]()
Zeg, gaat er ook nog gepraat worden?
Hij staat klaar.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:12 schreef _Fanta het volgende:
zometeen: Fake blood - i think i like it?
Dat snap ik, maar uitzendschema's van een uur zijn logischerquote:Op zondag 9 januari 2011 02:18 schreef Rockiejj het volgende:
2x achter elkaar is ook een uur. Ruil gewoon met iemand ofzo..
Ik doe het graag vind het ook een heerlijke plaat, had dus sowieso wel gedraaid.quote:
Daar gaan we ook wel heen, morgen is de site af (hopen wequote:Op zondag 9 januari 2011 02:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar uitzendschema's van een uur zijn logischer
Na mij dus om 3 uur al heb ik nu wel zin om nog tot 4 uur door te knallen.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:18 schreef Monopoly het volgende:
Hoe laat kan ik beginnen, en wat wil iedereen horen ?
Nee ik zal kijken als ik hem kan downloaden.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:19 schreef naatje_1 het volgende:
heloef, heb je shaking godspeed - godspeed in je collectie?
Heloef draait tot 3 uur, ik van 3 tot half 4 , en dan ben jijquote:Op zondag 9 januari 2011 02:22 schreef Rockiejj het volgende:
Kan ik hierna een beetje proberen of ik t ook kan?Tis nu nacht, dus luisteren er niet zoveel mensen
En plaatjes draaien kan ik op zich wel
Komt na Mambo Number 5quote:Op zondag 9 januari 2011 02:28 schreef Monopoly het volgende:
Nein mannIch will nog nicht gehen
Heb je die ?
Ja dat zegt Mono net.quote:
Je kan wel ipv mijquote:
Dan heb ik een ander verzoekje:quote:Op zondag 9 januari 2011 02:24 schreef heloef het volgende:
@naatje_1 ik kan hem niet zo snel vinden, de volgende keer heb ik hem en zal ik hem draaien.
Om 3 uur dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan wel ipv mij
Ik ga nog wat downloads op zetten en dan toch maar weer proberen te pitten denk ik
Ja er ging even wat fout daar.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:31 schreef Rockiejj het volgende:
Hoorde ik daar nou eventjes Nein Mann doorheen?
Pfff ik zal kijken als het lukt.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan heb ik een ander verzoekje:
maar dan moet je uiteraard wel zorgen dat je pas begint als ze klaar zijn met praten, en eindigt als ze beginnen met praten... (gebruik free youtube to mp3 converter)
4 uur lijkt me tenzij er dan niemand meer is.quote:
het grootste probleem is denk ik het binnenhalen binnen de tijdquote:Op zondag 9 januari 2011 02:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Pfff ik zal kijken als het lukt.Anders draai ik wel een van de eerste nummers op die lijst.
Haha, is half 4 ook goed?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:34 schreef heloef het volgende:
[..]
4 uur lijkt me tenzij er dan niemand meer is.
Ik wil dat laatste half uurtje van jou wel overnemen.quote:
Oh jij ook al met een request die ik van Youtube moet afhalen.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:36 schreef _Fanta het volgende:
heloef heb je Terry Gordon - Skiddilly ook ?. is ook wel relaxe plaat
Is goed, dan ga jij tot 3 uur, ik van 3 tot half 4, en jij van half 4 tot ..quote:Op zondag 9 januari 2011 02:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil dat laatste half uurtje van jou wel overnemen.
haha sry man, maar thx anywayquote:Op zondag 9 januari 2011 02:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jij ook al met een request die ik van Youtube moet afhalen.![]()
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
ieder uur het nieuws herhalen en 1 onderwerp van het nieuws uitgelicht. Er moet ook nog muziek gedraaid worden.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:50 schreef Rockiejj het volgende:
4 uur nieuws en sport?
Dat lukt echt niet.
Doe dat maar een uurtje, want 4 uur nieuws lukt echt niet!
Ja, maar dan kan je beter zo doen:quote:Op zondag 9 januari 2011 02:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ieder uur het nieuws herhalen en 1 onderwerp van het nieuws uitgelicht. Er moet ook nog muziek gedraaid worden.
ik wacht nog op 2unlimitedquote:Op zondag 9 januari 2011 02:52 schreef heloef het volgende:
Ik laat de mensen er minder lang op wachten dan Ekdom
quote:Op zondag 9 januari 2011 02:52 schreef heloef het volgende:
Ik laat de mensen er minder lang op wachten dan Ekdom
kan ookquote:Op zondag 9 januari 2011 02:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan je beter zo doen:
06-09 ochtendprogramma
09-10 nieuws/sport
10-12 eetvermaak
12-14 middagprogramma
14-15 nieuws/sport
15-18 plezier en onzin op zijn best
18-19 etenstijd
19-22 avondprogramma
22-23 nieuws/sport
23-00 avondprogramma
00-06 Vrijheid kent geen tijd!
quote:Op zondag 9 januari 2011 02:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
kan ookIk zei al dat dit een voorstel was
Sorryquote:Op zondag 9 januari 2011 02:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Want dat heb je het een beetje verspreid over de dag,
net als het nieuws op tv.
ochtend
middag
avond
Handig, ik wou met dit nummer openen
Top (Y)quote:Op zondag 9 januari 2011 02:58 schreef heloef het volgende:
Ik draai hier na nog een plaat en dan kan je het overnemen.
Tschuss!quote:
Hoe moet ik beginnen?quote:Op zondag 9 januari 2011 02:58 schreef heloef het volgende:
Ik draai hier na nog een plaat en dan kan je het overnemen.
Mama Appelsapquote:Op zondag 9 januari 2011 02:59 schreef naatje_1 het volgende:
dit wordt niks, dit wordt niks, dit wordt niks
Ja instellingen juist ingesteld en dan op record drukken.quote:Op zondag 9 januari 2011 02:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoe moet ik beginnen?
Gewoon start recording en dan gaat ie automatisch online?
Instellingen zijn juist,quote:Op zondag 9 januari 2011 03:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja instellingen juist ingesteld en dan op record drukken.
9 topics verderquote:Op zondag 9 januari 2011 03:03 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Geen shit, voordat ik ging stappen was topic #4 nog aan de gang. Waar is de tijd?
Bij iedereen die er een heeft.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:03 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Bij wie moet ik een pass vragen om te draaien>?
De volgende shift is nog vrijquote:Op zondag 9 januari 2011 03:03 schreef KeFFuR1208 het volgende:
In het algemeen gewoonquote:Op zondag 9 januari 2011 03:03 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Dacht ik ook, is hartstikke simpel.quote:
Op het begin na ging het bij mij heel gladjes.quote:
Bij mij verloopt t tot nu ook wel chill, 2e nummer is bijna afgelopen..quote:Op zondag 9 januari 2011 03:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Op het begin na ging het bij mij heel gladjes.
oa dit:quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 02:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan heb ik een ander verzoekje:
maar dan moet je uiteraard wel zorgen dat je pas begint als ze klaar zijn met praten, en eindigt als ze beginnen met praten... (gebruik free youtube to mp3 converter)
quote:Op zondag 9 januari 2011 02:33 schreef naatje_1 het volgende:
om je even te helpen, vanaf 0:16 tot 7:16
Kzal zo even kijken of ik m ergens tussen me playlist kan proppenquote:
Komt hierna!quote:Op zondag 9 januari 2011 03:09 schreef naatje_1 het volgende:
Prodigy - No Good
(ook turn up the bass)
Ow zoquote:Op zondag 9 januari 2011 03:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dit is toch theme van wk10? bij de nos?
Nee ben net lopen kloten met 6.quote:
Doe gewoon 5, die heeft makkelijkste besturing voor beginners.quote:
Voor jouquote:Op zondag 9 januari 2011 03:12 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
STAMPUH
Met 6 heb ik anders geen enkel probleem.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Doe gewoon 5, die heeft makkelijkste besturing voor beginners.
Nee, ik ook niet, maar ik vind persoonlijk 5 makkelijker, en gebruik die dus ook.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Met 6 heb ik anders geen enkel probleem.
ohw?quote:Op zondag 9 januari 2011 03:16 schreef Rockiejj het volgende:
Zo.. Hebben jullie mijn stem ook eens gehoord.
Hebben we die?quote:Op zondag 9 januari 2011 03:18 schreef naatje_1 het volgende:
is het btw niet eens tijd voor weer een jingle?
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:25 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Een SAM br tut met dank aan rivalo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. De Radio zelf.
http://onz.listen2myradio.com/
Radio Onzin
We zijn live gegaan op Zaterdag 8 januari 2010. Een historische dag!
Ik wil ook draaien, hoe moet dat? (Ik ben 12, wat is dit?)
Ga naar de piratenbaai, en zoek op VirtualDJ 5 of 6 incl crack.
Zorg dat je de volgende instellingen zo hebt staan:
[ afbeelding]afbeelding ]
Dit is voor VirtualDJ versie 5 in ieder geval.
Het wachtwoord om uit te kunnen zenden is verkrijgbaar via DM of PM bij diverse users in de topics die lopen in ONZ.
We zijn nog bezig met het ontwikkelen van Skype gesprekken zodat we live in de uitzending kunnen komen.
Hier zijn de ONZIN Radio samples
http://www.filedude.com/download/gvJ0wADdBt73165bda55
http://www.filedude.com/download/peyCmWxyxidcc2fb7182
Verder is het tot nu toe gewoon gezellig aanklooien, maar uiteindelijk willen we interviews, muziek, naakt, roddels!!
Kortom, alles wat met ONZ te maken heeft!
En that's it?
Ja, we moeten natuurlijk ervoor waken dat we hier geen slowchat krijgen, want dat vindt meneer Worm niet zo leuk.
Zodra we live kunnen skypen in de uitzending etcetera, dan passen we de OP ook zo aan.
Opmerkingen, ideetjes etc, zijn altijd welkom.
Geniet van RRRRRRRRRRRRRADIO ONZIN
ik weet niet, doe er één, altijd goedquote:Op zondag 9 januari 2011 03:20 schreef Rockiejj het volgende:
De Samples?
Wat leuk!
Welke moet ik hebben?
Allebei?
Staan er tussenquote:Op zondag 9 januari 2011 03:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik weet niet, doe er één, altijd goed
Record -> Config.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:22 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Waar staat dat hele gedeelte van broadcast troep?
Tis heel makkelijkquote:
Ja, ik heb 3 soorten muziek:quote:Op zondag 9 januari 2011 03:24 schreef naatje_1 het volgende:
ook weer leuk om deze weer eens te horen
Als tie het in 5 minuten redt, anders wil ik wel doorgaan tot ie klaar isquote:Op zondag 9 januari 2011 03:25 schreef heloef het volgende:
Ik wil KeFFuR1208 wel voor laten gaan aangezien ik net al was.
Oh anders pak ik dat half uurtje gewoon dan kan ie vanaf 4 uur zijn gang gaan.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:25 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als tie het in 5 minuten redt, anders wil ik wel doorgaan tot ie klaar is
Na dit nummer!quote:Op zondag 9 januari 2011 03:26 schreef Rockiejj het volgende:
Hierna gaan we ff springen, want me tijd zit er alweer bijna op!
Staat bij record wel config?quote:Op zondag 9 januari 2011 03:28 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik ga pas als ik dat hele broadcast gebeuren kan vinden... Heb nu VD 7 draaien en onder bij config staat geen record bij mij iig...
quote:Op zondag 9 januari 2011 03:29 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik wil best om 4 als ik de broadcast kan vinden
Zijn we daar ook weer uit.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:29 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik wil best om 4 als ik de broadcast kan vinden
Ik vind het prima.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:30 schreef Rockiejj het volgende:
Ik draai hierna nog een plaatje, en dan mag heloef oke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |