SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. De Radio zelf.
http://onz.listen2myradio.com/
Radio Onzin
We zijn live gegaan op Zaterdag 8 januari 2010. Een historische dag!
Ik wil ook draaien, hoe moet dat? (Ik ben 12, wat is dit?)
Ga naar de piratenbaai, en zoek op VirtualDJ 5 of 6 incl crack.
Zorg dat je de volgende instellingen zo hebt staan:
Dit is voor VirtualDJ versie 5 in ieder geval.
Het wachtwoord om uit te kunnen zenden is verkrijgbaar via DM of PM bij diverse users in de topics die lopen in ONZ.
We zijn nog bezig met het ontwikkelen van Skype gesprekken zodat we live in de uitzending kunnen komen.
Hier zijn de ONZIN Radio samples
http://www.filedude.com/download/gvJ0wADdBt73165bda55
http://www.filedude.com/download/peyCmWxyxidcc2fb7182
Verder is het tot nu toe gewoon gezellig aanklooien, maar uiteindelijk willen we interviews, muziek, naakt, roddels!!
Kortom, alles wat met ONZ te maken heeft!
En that's it?
Ja, we moeten natuurlijk ervoor waken dat we hier geen slowchat krijgen, want dat vindt meneer Worm niet zo leuk.
Zodra we live kunnen skypen in de uitzending etcetera, dan passen we de OP ook zo aan.
Opmerkingen, ideetjes etc, zijn altijd welkom.
Geniet van RRRRRRRRRRRRRADIO ONZINC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:30 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Zeau, even wat aanpassingen gedaan.
Held.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:30 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Spring uit een dakraam! Ik hou niet van kritiek!quote:Op zondag 9 januari 2011 01:31 schreef dakraam het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar ik denk dat dit hele radio idee na een tijdje langzaam uit zal sterven. Maar och is het een leuk idee![]()
M.v.g. Dakraam
Zelfs Twitter hebben we alquote:Op zondag 9 januari 2011 01:30 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Zou kunnen, maar dan je aan een heleboel andere dingen ook niet beginnen om de reden.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:31 schreef dakraam het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar ik denk dat dit hele radio idee na een tijdje langzaam uit zal sterven. Maar och is het een leuk idee![]()
M.v.g. Dakraam
We gaan een top(40?) maken.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
Misschien is het ook een idee om een MegaHit elke week te kiezen die die week heel vaak voor bijkomt.
Wel een kutlied, het is ONZ.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
Misschien is het ook een idee om een MegaHit elke week te kiezen die die week heel vaak voor bijkomt.
Zou kunnen.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:37 schreef Graseter het volgende:
I just had sex, de megahit van deze week?
Naja, niet iedereen dj't natuurlijk, krijg je 300 dj'squote:Op zondag 9 januari 2011 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
Wie kiest die megahit dan? ONZ zelf toch gewoon. Want het volk (ONZ) is de DJ.
Dat valt wel mee.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:38 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Naja, niet iedereen dj't natuurlijk, krijg je 300 dj's
Geen idee vraag het aan de persoon dat om 2:00 komt.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:38 schreef _Fanta het volgende:
is Fake Blood - I Think I Like It al voorbij gekomen? ik vind dat zo'n geniale plaat!
Ik ga hem draaien, als ik van 2 tot 3 nog heb tenminste.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:38 schreef _Fanta het volgende:
is Fake Blood - I Think I Like It al voorbij gekomen? ik vind dat zo'n geniale plaat!
Het volk zijn de slaven, wij (de DJ's) zijn de DJ's.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
Wie kiest die megahit dan? ONZ zelf toch gewoon. Want het volk (ONZ) is de DJ.
topquote:Op zondag 9 januari 2011 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga hem draaien, als ik van 2 tot 3 nog heb tenminste.
Denk het wel. Ik stop om 2 uur.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga hem draaien, als ik van 2 tot 3 nog heb tenminste.
Ja heel even.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:40 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe wordt de overgang tussen 2 DJs eigenlijk geregeld? Is het dan gewoon even stil op de zender?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |