ja en ik vind ook dat hij uistraling mist en ik denk dat dat wel heel belangrijk is bij zorroquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:42 schreef Symphonic het volgende:
Niet slecht maar het kwam absoluut niet binnen
zekerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
Tommie is toch echt een musical man hoor
Op en top jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
Vond 'm geweldig in All Shook Up.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het wel wat hebben. Echt live-live is het dan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:44 schreef tdrone het volgende:
beetje raar dat je die actergrondgeluiden hoort (voetstappen etc.) dat word normaal er toch uitgefilterd?
Ja volgens mij hoort dat ook gewoonquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben. Echt live-live is het dan.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:45 schreef Ooi86 het volgende:
Ik zie Marijn eerder in een soort en met van jankrol. Hij heeft een beetje een huilrol. Zijn optreden vorige week was beter.
Wehehe ik snap wat je bedoeltquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:45 schreef Ooi86 het volgende:
Ik zie Marijn eerder in een soort en met van jankrol. Hij heeft een beetje een huilrol. Zijn optreden vorige week was beter.
Nondeju, de simultane glij-actie in het publiek tijdens die scène. Echt, iedereen eerst van "wooo oooohh omg ooaahhhhh" en toen iedereen lachen om de massale reactie.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
jaa toen was ie leuk he
Maar Rene toen, vooral zonder shirt
zeg dat wel, bij ons ging het ook zoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Nondeju, de simultane glij-actie in het publiek tijdens die scène. Echt, iedereen eerst van "wooo oooohh omg ooaahhhhh" en toen iedereen lachen om de massale reactie.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:47 schreef alors het volgende:
Ik ben nog nooit naar een musical geweest trouwensben ik de enige?
Ik heb wel Jesus Christ Superstar gezien als film hoor, verplichte kost op mijn christelijke schoolquote:
Ik ook niet hoor. Maar ik heb plannen om dit jaar met mijn vader naar Scheveningen te gaan..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:47 schreef alors het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |