Kan je dat uitleggen, wat doet dat programma danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:41 schreef o.us het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik de bedenker van MyWi echt kan pijpen gewoon? Ge-wel-dige applicatie, razendsnel internet hier op de trein. Ik kan alles (aan YT durf ik niet aan te wagen maar das persoonlijk) Ben dus altijd van internet voorzien, echt grandioos gewoon!
Het maakt van jouw telefoon een Wifihotspot. Met naam en een WEP-sleutel die je zelf mag verzinnen zodat alleen jij er gebruik van kan maken. Gewoon een mobiele draadloze modem, net als thuis of een ander Wifihotspot. Zit in de trein nu, met T-Mobile (heeft geen datalimieten en van minder snel internet als ik veel heb verbruikt ga ik niet van janken) in de trein van Rotterdam naar Eindhoven. Ik rij net langs Tilburg en heb altijd goed snel internet gehad en de tijd vliegt echt razend snel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:55 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Kan je dat uitleggen, wat doet dat programma dan
Ja, en eind juli in de winkels.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:32 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Wacht dan even op de iPad 2 die volgende maand komt!
Verwacht ik hier (Londen) wel in april/mei eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:50 schreef borstmelk het volgende:
[..]
maar is het wel zo dat als ik bijv 1 smsje verstuur dat ik dan ook 1 bel minuut kwijt ben (vodafone)? en is dat anders voor t-mobile?
Heb dit expliciet gevraagd bij de Belcompany waar ik m'n iPhone 4 met Vodafone abonnement heb gehaald, en zij vertelden mij dat de getoonde belminuten én sms-jes bij het abonnement ook daadwerkelijk hetgeen is wat je mag gebruiken.quote:
ah cool,thx manquote:Op zondag 9 januari 2011 01:07 schreef FullEnergy het volgende:
[..]
Heb dit expliciet gevraagd bij de Belcompany waar ik m'n iPhone 4 met Vodafone abonnement heb gehaald, en zij vertelden mij dat de getoonde belminuten én sms-jes bij het abonnement ook daadwerkelijk hetgeen is wat je mag gebruiken.
Nog een voordeel van Vodafone: Alle belminuten die je niet gebruikt neem je mee naar je volgende maand (is 2 maanden geldig) Stel dat je uit je 200 belminuten slechts 100 belt, heb je de volgende maand 300 belminuten.
Wel jammer dat ze in Cydia ook nog geld durven te vragen :/quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Het maakt van jouw telefoon een Wifihotspot. Met naam en een WEP-sleutel die je zelf mag verzinnen zodat alleen jij er gebruik van kan maken. Gewoon een mobiele draadloze modem, net als thuis of een ander Wifihotspot. Zit in de trein nu, met T-Mobile (heeft geen datalimieten en van minder snel internet als ik veel heb verbruikt ga ik niet van janken) in de trein van Rotterdam naar Eindhoven. Ik rij net langs Tilburg en heb altijd goed snel internet gehad en de tijd vliegt echt razend snel.
Ohja, je kan zien hoeveel MB je aan gegevens hebt gedownload en geupload. Handig als je een datalimiet hebt. En het draait gewoon door als je uit de app gaat en je foon locked (Dan verbruikt het minder batterij). Je kan 'm gewoon handmatig uit en aanzetten.
Kan je verkrijgen in Cydia.
Het is het geld waard, geloof me. Ik dacht ook eerst zo.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze in Cydia ook nog geld durven te vragen :/
Heb op de 4 geen cydiaquote:Op zondag 9 januari 2011 10:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is het geld waard, geloof me. Ik dacht ook eerst zo.
Gewoon een goede repo vinden kuch xsellize kuch daar geven ze die apps alsnog gratis wegquote:Op zondag 9 januari 2011 10:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is het geld waard, geloof me. Ik dacht ook eerst zo.
Joh, maar dat hou ik toch liever voor mezelf.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:15 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Gewoon een goede repo vinden kuch xsellize kuch daar geven ze die apps alsnog gratis weg
Inderdaad, gelukkig heb ik er geen last van, want ik gebruik Android.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze in Cydia ook nog geld durven te vragen :/
Op je iPhone?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:49 schreef Alxander het volgende:
[..]
Inderdaad, gelukkig heb ik er geen last van, want ik gebruik Android.
Wat is springboard?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:38 schreef mie_at_work het volgende:
Voor mensen met een iPhone 3GS en 4, die RTL uitzending gemist willen zien is dit wel interessant:
- Het is een web-app en te bereiken via rtlgemist.jeffreywashere.nl. Als je hem toevoegt aan je springboard opent de app gewoon als een echte app.
Vond ik op iPhoneclub en het werkt uitstekend+ het is gratis
Neuh, lees de comments eens.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:29 schreef mickeyD het volgende:
dat kan nog niet lees ik
http://blog.top-motion.be(...)by-step-video-guide/
*ninja edit: of wel?
http://www.phonesreview.c(...)ilbroken-iphone-3gs/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |