Ceequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:35 schreef Cee het volgende:
Zo. Heb het opgenomen en net terug gekeken. Die 4 die in deze kwart/halve/watwashetookweer finale zaten bliezen die 12 op RTL4 met speels gemak weg. Wat heb ik me toch verkeken op Popstars zeg.Wat heeft heel Nederland zich verkeken erop.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef chufi het volgende:
De uitvoeringen van vandaag waren wel beter dan VOH gister ...
Okequote:
Haha, was dat mijn trademark? Nou, oké, omwille van bewijsvoering:quote:Op zondag 9 januari 2011 00:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke![]()
Normaal plaats je eenals je serieus bent. Zoals gister bij het inruilen van Sjonny
Zij wint echt niet, of de jury moet bepalen wie door gaat.quote:Op zondag 9 januari 2011 04:26 schreef mootie het volgende:
Net even teruggekeken, kon niet slapen.
Sharon vond ik echt helemaal niet zo best, en dan al die 10-en? Ik wil ook gewoon echt niet dat ze weer wint, en weer flopt. En ik trek die gezichten van haar ook niet, dat geacteer. 'Oh jee, ik ben me zo aan het inleven in dit nummer.'
quote:Op zondag 9 januari 2011 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
POPSTARS 508.000
POPSTARS DE UITSLAG 819.000
quote:Op zondag 9 januari 2011 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En voh
VOICE OF HOLLAND THE SING OFF 1.878.000
Normaal op Vrijdag bijna een miljoen meer toch?quote:Op zondag 9 januari 2011 11:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar snap ik echt helemaal niets van.
Manipulatie, kuddegedrag, gekonkel. Echt jammer, gezien het oeverloze geborstklopperij van RTL4 over hun successen en daarbij de grip die ze lijken te hebben over de kijker om vooral naar die 3-uur-durende reclameblok van hun te laten kijken. Ik gun ze echt een dramatische daling van kijkcijfers en een stijging van Popstars. Maar dat zit er helaas niet meer in. Ze worden gewoon weggepest lijkt het wel. Godverdomme ik neem het op voor een SBS6 programma.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet, zeker omdat de uitslag al bekend wasquote:Op zondag 9 januari 2011 11:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Das best ergquote:Op zondag 9 januari 2011 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
POPSTARS 508.000
POPSTARS DE UITSLAG 819.000
Dat stond er ook, maar ze kunnen iig nog zeggen dat ze goeie kandidaten hebben.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:00 schreef UltraR het volgende:
Geloof me, kijkcijfer zijn wel degelijk alles.
Het probleem is dat mensen dat tegenwoordig weinig interesseert. Kwaliteit wordt beoordeeld op kwantiteit. RTL pocht zich het leplazarus dat ze zo veel kijkers trekken en menen dan meteen dat het goed is. Terwijl The Voice of Holland eigenlijk gewoon een draak van een show is geworden. En op basis van kijkersaantallen wordt ook van hogere hand beslist of een programma terug komt of niet. Kwalitatief goede programma's met weinig kijkers krijgen minder kans op een terugkeer dan baggershows met hele volksstammen die er iedere week braaf naar kijken.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat stond er ook, maar ze kunnen iig nog zeggen dat ze goeie kandidaten hebben.
Jup, het is gewoon zo ontiegelijk gehyped.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:10 schreef Cee het volgende:
Kwalitatief goede programma's met weinig kijkers krijgen minder kans op een terugkeer dan baggershows met hele volksstammen die er iedere week braaf naar kijken.
Ik hoop dat Dean doorgaat naar de finalequote:
Even opgezocht wie ze gaat vervangen, ze past idd prima in dat groepje volgens mijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:11 schreef ZaZoe het volgende:
Vandaag is de nieuwe zangeres van Djumbo gepresenteerd die Svenja van Beek heeft vervangen. Het is Samantha Klumper, bekend van Popstars 3 (2e van links op de foto)
Doet ze goed.
[ afbeelding ]
Is Svenja weg?!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:11 schreef ZaZoe het volgende:
Vandaag is de nieuwe zangeres van Djumbo gepresenteerd die Svenja van Beek heeft vervangen. Het is Samantha Klumper, bekend van Popstars 3 (2e van links op de foto)
Doet ze goed.
[ afbeelding ]
Ik verwacht dat Sharon doorgaat. Ik hoop echter niet dat Dean het aflegt tegen haar. Ik moet zeggen dat ik als Dean het zou afleggen tegen Sharon, ik dit minder erg zou vinden als tegen een ander.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:24 schreef mootie het volgende:
Dean en Simone door. Het is toch te achterlijk voor woorden dat Sharon weer in een finale zou staan.
Ja helaas, maar misschien gaan we nu wel een heel andere kant van Svenja zien, was toch wel de mooiste van het stel.quote:
Dat moet je in het VOH topic roepen flapdrolquote:
Die staat niet in mijn ATquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat moet je in het VOH topic roepen flapdrol
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:44 schreef Cee het volgende:
Ik kijk vandaag 25 minuutjes mee, daarna neem ik het op en zap ik over naar NL1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |