Haha, heeft Isabeau hier mee gelezen ofzo? Ko had gisterochtend precies hetzelfde, maar dan tot in zijn sok.quote:Op zondag 9 januari 2011 07:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind het knap; zo'n poepluier fabriceren dat het via je been in je slof loopt.
Het zit al in de vuilnisbak.quote:
Gaaf is dat! Ivan heeft dat nu met schoenen. Ik heb het misschien een paar keer over zijn schoenen gehad, maar als ik zeg "Zullen we je schoenen uittrekken?" dan begint hij al mee te helpen. En hij herkent ook zijn schoenen in de schoenen uit een plaatjesboek. Als ik nu aan hem vraag "Waar is je zusje?" dan gaat hij naar mijn buik wijzen of erop trommelen.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:44 schreef Stiemie het volgende:
Laatst wees ze in een plaatjesboek een broek aan en toen ging ze ook aan mijn broek voelen en wijzen.
Ik blijf mezelf voorhouden dat ieder kind zijn eigen tempo heeft en dat Thijs ook al heel veel kan (maar qua taalontwikkeling niet zo ver is als andere kindjes). Anders zou ik ook onzeker worden denk ik.....quote:Op zondag 9 januari 2011 11:09 schreef Kersjes het volgende:
Echt he, het is dat ik er al 1 heb rondlopen en ik dus WEET dat het sooner or later wel goed gaat komen, maar anders zou ik door jullie verhalen misschien wel erg onzeker zijn gewordenDie van mij bijvoorbeeld praat onverstaanbaar en is na 2 seconden boekje lezen alweer klaar, laat staan dat hij al plaatjes kan benoemen!
Sowieso met alle dingen qua ontwikkeling vind ik de kinderen van hier vrij rap met alles.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:09 schreef Kersjes het volgende:
Echt he, het is dat ik er al 1 heb rondlopen en ik dus WEET dat het sooner or later wel goed gaat komen, maar anders zou ik door jullie verhalen misschien wel erg onzeker zijn gewordenDie van mij bijvoorbeeld praat onverstaanbaar en is na 2 seconden boekje lezen alweer klaar, laat staan dat hij al plaatjes kan benoemen!
Ons nieuwbouwhuis is volop in aanbouw, ze verwachten het half maart op te leveren.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:33 schreef Takkembah het volgende:
Karin in the halfwayhouse.... Hoe staat het verder in jullie nieuwbouw? Hier vind ik het best wel spannend, straks het verhuizen met Alexa. Die zit toch in een fase waarin ze veel dingen herkent, en dingen in een bepaalde volgorde gaat. Ik ben benieuwd straks in een nieuwe omgeving...
Lang leve nieuwbouw, één week klussen... Ikzelf kan niet veel doen in het huis, maar neem Alexa wel iedere keer mee als Manlief bezig en wij doen inderdaad pcies hetzelfde. Laatst kwam opa binnen toen Alexa er ook was en toen zei ze: Kaik en wees naar de open haard, en liet toen aan opa ook het hele huis zien Kaik, kaik, kaik, dus wellicht dat ze er toch iets van snapt.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ons nieuwbouwhuis is volop in aanbouw, ze verwachten het half maart op te leveren.![]()
Dan nog een week of wat klussen en dan snel over!
Hebben er zin in!!!![]()
Het blijft altijd afwachten met die kleintjes hoe ze reageren, en als ik dan soms zie bij Derek Ogilvie dat kindjes helemaal de weg kwijt zijn en dat dat dan door een verhuizing komt...dat gaf mij wel de kriebels....![]()
We gaan hier regelmatig met de kinderen naar de nieuwbouw, even naar binnen, en benoemen dat dit ons nieuwe huis wordt, hier komt de wc enz enz. Ik weet niet wat ze ervan meekrijgen, maar praten schijnt belangrijk te zijn dus doen we dat maar.
Komende week zal ik ook zeker nog even met de kinderen naar het oude huis gaan, laten zien dat het leeg is, en vertellen dat er andere mensen in gaan wonen.
Lars ligt op dit moment zijn eerste slaapje te doen in ons tijdelijke huis. Zonder 1 kik gaan slapen!![]()
![]()
Hij heeft ook ongeveer dezelfde kamer als hij had, zelfde kleuren. Zelfde opstelling, zelfde knuffels in bed en ik heb een Bumba geschilderd (daar issie weer die irritante clown) en die vind hij geweldig!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |