quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er iets op gebied van seks dat jij niet hebt meegemaakt? Echt bij alles heb jij wel een verhaal over dat je het ook ooit had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.valt wel mee, ik heb echt héél veel niet mee gemaakt, t meeste wil ik ook niet
Ik probeer wel alles wat ik wil gewoon uit
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Als MissB beweert 1.75 te zijn, en jij kan d'r recht aankijken, scheel jij geen 5cm..quote:
Mag ik ook meedoen dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij ons eens klem zuipen?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Say whut? Ik keek dr minstens recht in de ogen en ik had schoenen aan met een klein hakje zelfs
1,75? Nee toch???quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als MissB beweert 1.75 te zijn, en jij kan d'r recht aankijken, scheel jij geen 5cm..
ik maak er nu misbruik vanquote:
jij had ook redelijke hakken aanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo klink ik als heel lang, dat valt ook wel mee!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij ons eens klem zuipen?
EINDELIJK EENS DIE TIETENBOTSquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mwah, ze is redelijk struis. Alhoewel dat niet helemaal de lading dekt maar dat krijg ik er hier niet meer uit.
kaiser chiefs?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:57 schreef stbabylon het volgende:
Na na na na na na na nanana na na na na na na nanana na na na na naaa naaaaa
Kijken of biggel mij ook in m'n been bijtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we eens doen! Dat moet wel geweldig worden!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
EINDELIJK EENS DIE TIETENBOTS
EN IK HEB CAPSLOCK AAN AND I DON'T CARE
quote:
Jij bent gewoon gemeenquote:
Oh. Maar je was toch groter langer dan ik? Ik dacht altijd dat ik 1,77 was.quote:
Ja, hebben jullie niet eens gedaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
EINDELIJK EENS DIE TIETENBOTS
EN IK HEB CAPSLOCK AAN AND I DON'T CARE
Hahaha oh ja, dat moet dan bij mij he.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijken of biggel mij ook in m'n been bijt
MissB is zo'n hakken draagster, hoe hoger hoe beter..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh. Maar je was toch groter langer dan ik? Ik dacht altijd dat ik 1,77 was.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, hebben jullie niet eens gedaan
Waar was biggelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha oh ja, dat moet dan bij mij he.
ik ben niet voor niks singlequote:
Dan hoor je er nog niet bijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar was biggelik ben niet eens in mn been gebeten
jij bent gewoon geen pinoquote:
Die had ze niet aan, zo ver ben ik dan ook nog wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
MissB is zo'n hakken draagster, hoe hoger hoe beter..
Geen idee! Ik had iig geen hakken aan...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh. Maar je was toch groter langer dan ik? Ik dacht altijd dat ik 1,77 was.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
MissB is zo'n hakken draagster, hoe hoger hoe beter..
Nou als hij de kans had gehad...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar was biggelik ben niet eens in mn been gebeten
Ja verdomme he, ben zelfs 2x binnen geweestquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou als hij de kans had gehad...
Carnivoor bigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat en je bierbuik hequote:
Met deksel?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet eigenlijk ook naar de Ikea. Voor één potje
Tenzij je biggel mee wilt slepen naar Huppel of mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha oh ja, dat moet dan bij mij he.
Ga naar Hengelo een week nadat je t bedenkt om er achter te komen dat het er niet meer isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet eigenlijk ook naar de Ikea. Voor één potje
Ja hij zat veilig achter slot en grendel hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja verdomme he, ben zelfs 2x binnen geweest
Buiten dus?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hij zat veilig achter slot en grendel he
Hadden ze het niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga naar Hengelo een week nadat je t bedenkt om er achter te komen dat het er niet meer ismaar ondanks dat toch een leuke dag te hebben
Ik rolde over de grond van 't lachen toen ik 't las dat ie net weg wasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga naar Hengelo een week nadat je t bedenkt om er achter te komen dat het er niet meer ismaar ondanks dat toch een leuke dag te hebben
Oh het gaat je dus om big he, niet om mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tenzij je biggel mee wilt slepen naar Huppel of mij
Naar huppel is geen optiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tenzij je biggel mee wilt slepen naar Huppel of mij
Ja, het nieuwe aan jou is er nu wel vanafquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh het gaat je dus om big he, niet om mij
Bij mij was 'ie happiger op mijn armen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
én hamsterwangenquote:
Volgensmij stellen die beetjes ook niet echt veel voor toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij mij was 'ie happiger op mijn armen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het nieuwe aan jou is er nu wel vanaf
Eh, tuurlijk schatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
én hamsterwangen![]()
gelukkig maakt mijn persoonlijkheid zoveel goed
Ik krijg het hier ook niet warmquote:
En die broek-anaconda niet vergeten hè! Daarmee kan je een paard wurgen of dekken!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
én hamsterwangen![]()
gelukkig maakt mijn persoonlijkheid zoveel goed
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij stellen die beetjes ook niet echt veel voor toch?
quote:
En net nu ik mijn scharrel-kussen hebquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die broek-anaconda niet vergeten hè! Daarmee kan je een paard wurgen of dekken!
50 kilo pure hel stormt op je af.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
en bedien er de lampjes op mijn nachtkastjes mee vanuit bedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En die broek-anaconda niet vergeten hè! Daarmee kan je een paard wurgen of dekken!
Wat is een scharrel-kussen? Want ik heb nu een wel heeeeeeeeeel rare MI hoor schatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En net nu ik mijn scharrel-kussen heb
Ligt ie al op je bed?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En net nu ik mijn scharrel-kussen heb
Is het te vergelijken met iets? Tis vast niet zo pijnlijk als een beet van een Hond..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die beesten kunnen hard bijten hoor!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
50 kilo pure hel stormt op je af.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en bedien er de lampjes op mijn nachtkastjes mee vanuit bed![]()
* ArTiC verwacht nu een MI bij iemand
Dat wordt grappig.. 50 kilo big vs mijn 55 kiloquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
50 kilo pure hel stormt op je af.
Gelukkig had ik een zorgzame jongedame om me heen dus hij deed 't nog niet op full power.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is het te vergelijken met iets? Tis vast niet zo pijnlijk als een beet van een Hond..
Jij klinkt als iemand met totaal geen ervaring met varkens whatsoeverquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een hoofdkussen gehaald, voor aan de scharrelkant van het bedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is een scharrel-kussen? Want ik heb nu een wel heeeeeeeeeel rare MI hoor schat
Nee, kleine man heeft 'm meteen geclaimedquote:
De trutquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, kleine man heeft 'm meteen geclaimedNu heb ik zijn kussen
Alleen op de kinderboerderijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij klinkt als iemand met totaal geen ervaring met varkens whatsoever
Ben je überhaupt wel eens ooit in een varkensstal geweest? Waarom denk je dat boeren een stroomstootwapen meenemen als ze de stal ingaan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is het te vergelijken met iets? Tis vast niet zo pijnlijk als een beet van een Hond..
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en bedien er de lampjes op mijn nachtkastjes mee vanuit bed![]()
* ArTiC verwacht nu een MI bij iemand
Oh zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een hoofdkussen gehaald, voor aan de scharrelkant van het bed
Omdat het beulen zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ben je überhaupt wel eens ooit in een varkensstal geweest? Waarom denk je dat boeren een stroomstootwapen meenemen als ze de stal ingaan?
Ik denk erger, als ie echt doorbijt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Stadze hequote:
quote:
En wat is de slager dan?quote:
dat zijn die varkens zekerquote:
Ah ik ben benieuwd, het origineel was wel tof.quote:
Varkens eten vlees incl bot, honden eten t meestal van t botquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
wat was het origineel?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah ik ben benieuwd, het origineel was wel tof.
Die lijkt me ook erg tof idd...moet eens iemand charteren om daarheen te gaanquote:
Het origineel?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah ik ben benieuwd, het origineel was wel tof.
Belgischquote:
Dat was duidelijk jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Semi.. Ik weet er verder ook niets van..
Q...je bent een ouwe lul aan het wordenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Zometeen naar bed!
Maar niet te vroeg, dan ben ik weer om 5:00 wakker.
Had je de Snuggle bij de makro niet zien liggen? Was in de aanbiedingquote:
Of bedoel je niet de filmquote:
Daar heb ik er 2 vanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had je de Snuggle bij de makro niet zien liggen? Was in de aanbieding
is dat zo'n soort fleecejas?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een Snuggiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik ben ziek.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Q...je bent een ouwe lul aan het worden
Of je hebt gewoon koorts net als ik gisterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
weet je hoe koud?
en blijkbaar ben ik moe, want m'n wangen gloeien helemaal.
Snuggie.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee, geen koorts.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:12 schreef Gasol het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon koorts net als ik gister
correctie, je bent een zieke ouwe lul aan het wordenquote:
Ach so. Ja en die was dus wel tof.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ja wel, wist niet dat het een remake was.
Alleen vrouwen worden oud, mannen worden alleen maar 'beter'.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
correctie, je bent een zieke ouwe lul aan het worden
ja, zo'n deken met mouwenquote:
ik wist wel dat saskia noort of hoe heet ze er iets mee had gedaan, wist alleen niet watquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ja wel, wist niet dat het een remake was.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Alleen vrouwen worden oud, mannen worden alleen maar 'beter'.
oja, dat was het jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe vaak gaan we dit nog horenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Nogmeer koukleumenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef CherryLips het volgende:
het is dat m'n vingerloze handschoenen vies zijn, anders had ik die ook aangetrokken
Alleen als alle mannen George Clooney zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef Q. het volgende:
[..]
voor mij een hele erge turn offquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het ziet er niet uit, maar het had me nu wel lekker geleken
Q is oudquote:
Ik ben dat iig al wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen als alle mannen George Clooney zijn.
George! Zo'n manquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat zijn ze niet. Echt niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind nogsteeds dat je op Lex Luthor uit Smallville lijktquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind nogsteeds dat je op Lex Luthor uit Smallville lijkt
Zou die van hem nog leven? Hij noemde z'n varken altijd z'n emergency food kitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
George! Zo'n mandie ook nog eens van biggen houdt
ik heb wel een nespressoquote:
HaHAHAquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou die van hem nog leven? Hij noemde z'n varken altijd z'n emergency food kit
Op het nippertje Q....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |