Koken zonder broek aan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:44 schreef Redskillz het volgende:
ik heb laatst mijn ballen gebrand aan het fornuis...
Ik heb ook een keer een gekookt ei laten aanbrandenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:45 schreef 0546timm het volgende:
3x Proberen een ei te koken en het 3x laten mislukken omdat ik 3x niet goed op de tijd heb opgelet!
En nu heb ik dus drie keer 3 gezegd.![]()
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:56 schreef Duvel het volgende:
Spinazietaart met filodeeg in een vorm gemaakt, pokkewerk. Wil ik de taart in de oven zetten, flikkert de bodem uit de taartvorm.
Opgeruimd en pizza besteld.
Haha die ken ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:58 schreef Karina het volgende:
Pizza in de oven, zat helaas nog zo een rond stuk plastic onder, stinken dat het deed...
Roomboter was keihard, ik dacht, ik zet het heel even in de magnetron, vergeten dat het papiertje om de roomboter een soort aluminiumfolie is, vonken dat het deed...
Lol, die wil ik wel zienquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:02 schreef Stokstaart het volgende:
Er was laatst toch ook een topic van iemand die 'alleen even de oven moest aanzetten' voor zn pa die 3 uur bezig was gemaakt met lasagne.
Bleek er ook een laag vershoudfolie overheen te zitten
Die ken ik ook! Broodjes afbakken op 220, ging prima. Daarna nog trek in 2 broodjes, dus nog een keer de combi aan, deze keer vergeten combi stand te doen en dus 12 minuten op 1000 watt. 2 Klompjes kool en een rook! Daarna combi magnetron weg kunnen gooien.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:50 schreef Treinhomo het volgende:
Kip in de combimagnetron bereiden:
Tijd ingesteld op 1 uur, echter vergeten de 'grill' stand te selecteren.
Gevolg: kip is een uur lang op vol vermogen bestookt met magnetronstraling. Kip kwam eruit als karton.
Ok.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik wilde stukjes tomaat samen bakken met een ei. Dus ik zo eerst die stukjes tomaat erin, beetja aanbakken, en daarna zo dat ei eroverheen. Maar dat ei duwde dus alle stukjes tomaat naar de zijkant!
Licht aangebakken vlees kun je gewoon marineren hoor. Gaat zelfs nog sneller als het enigszins opgewarmd is...dus juist een goede tip als je weinig tijd hebt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:43 schreef MultiBanaan het volgende:
Was dus zo aan het koken vandaag, gooi ik al het vlees gelijk in de pan en laat het lekker bakken. Kijk ik 5 minuten later op het pakje () Staat er: vlees eerst 5 minuten in de marinade leggen
Ik dus zo van: kut. Heb ik gewoon het half gebakken vlees nog maar even gemarineerd
Wat zijn jouw blunders achter het fornuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |