Dit was de eerste poging vandaagquote:Op zondag 16 januari 2011 21:13 schreef simmu het volgende:
mrien, hoe knoop jij (qua volgorde) bij tandemdragen? lukt dat alleen?
verder enkel:als commentaar
uiteraardquote:Op zondag 16 januari 2011 20:26 schreef freecell het volgende:
Hmmm, maakt bij die geboortedoeken het jaar ook uit?
mooie kleur!quote:Op maandag 17 januari 2011 07:38 schreef freecell het volgende:
Mrien, wat een gave foto's
Ow een Ellevil heeft weer een goede korting: 50% op de spring
ja dat dusquote:Maar ik ben blut
ik had selene zo'n 6 weken na de keizersnee achterop, dat ging wel. kijk er wel mee uit hoor! zodra het ook maar een pietsie zeer doet dan gewoon niet doen!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:44 schreef Keshet het volgende:
Pvoesss, wat is dan het verschil tussen een jade en een zara?
Ik vind de kleur trouwens prachtig!
Emma is flieft op m'n ringsling. Ze lacht breeduit als ze 'm aan ziet komen en maakt dan ook kusgeluidjes.![]()
Heeft iemand hier trouwens ook ervaringen met dragen vlak na een buikoperatie? Wat is fijn, wat niet, etc.?
Je kan nu bij Didymos een eigen ontwerp insturen voor een draagdoek. Ook leuk ipv een geboortedoekquote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef WupWup het volgende:
Emma's geboortedoek is ofwel uiltjesof Lilies lime met wol... Geloof niet dat ik er heel warm voor kan lopen
Dank je wel!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:13 schreef Kleurdoos het volgende:
Asyniur, dat filmpje, dat kleine prullekewat is t toch een mooi kindje
Ooooooh Morquote:Op maandag 24 januari 2011 11:30 schreef Morretje het volgende:
Orea! Kijk:
[ link | afbeelding ]
En na een dik half uur lopen:
[ link | afbeelding ]
Jammerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:20 schreef freecell het volgende:
Hmmm, johannes, welke maat is dat?
Ik heb net even gemaild met Ellevil en mijn Zara is er op de 17e uitgegaan... Ik ben bang dat dat een gevalletje douane wordt
Is een maat 6 (4.60). Nu voor 50 ex verzendenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:20 schreef freecell het volgende:
Hmmm, johannes, welke maat is dat?
Ik heb net even gemaild met Ellevil en mijn Zara is er op de 17e uitgegaan... Ik ben bang dat dat een gevalletje douane wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |