klopt, ik lag er iets voor 3 uur NL tijd en en jij bent nog ff verder gegaan met Kallyquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was gewoon te moe en ging pas om half 3 naar bed geloof ik
Ik sliep hier ook pas rond half 4, dus denk tegelijk en werd pas rond half 1 weer wakkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was gewoon te moe en ging pas om half 3 naar bed geloof ik
Hoe laat stond jij op danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik lag er iets voor 3 uur NL tijd en en jij bent nog ff verder gegaan met Kally
Oh, die heb ik wel eens gelezen jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De memoires van Fles in een friettent.
Maar Stu nog nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, die heb ik wel eens gelezen ja
Heb er net even snel een paar bekeken maar ga dat eens op mijn gemak doen morgen in de bus als ik naar acteerles gaquote:
rond 10:00, vrouw werd toen ook pas wakker, eerst ff ontbijten, kinderen begonnen honger te krijgen, daarna nog ff tot 12:00 in bed gehangenquote:
Doe maar, is leerzaamquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb er net even snel een paar bekeken maar ga dat eens op mijn gemak doen morgen in de bus als ik naar acteerles ga
Klinkt goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rond 10:00, vrouw werd toen ook pas wakker, eerst ff ontbijten, kinderen begonnen honger te krijgen, daarna nog ff tot 12:00 in bed gehangen
nou mag ie in de OPquote:
Leerzaam bedoel ik als in "verhelderend voor iedereen die denkt dat werken in een friettent saai is" (want daar begon het mee)quote:
Fair enough, ik snap je puntquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leerzaam bedoel ik als in "verhelderend voor iedereen die denkt dat werken in een friettent saai is" (want daar begon het mee)![]()
niet thuis (eigenlijk wel, vrouw is nl wegquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet thuis (eigenlijk wel, vrouw is nl weg)
maar in de SC, want #2500
wacht er maar mee totdat ik straks terug benquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet thuis (eigenlijk wel, vrouw is nl weg)
maar in de SC, want #2500
hoe laat ben je terug?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
wacht er maar mee totdat ik straks terug ben
Fijne avond Trevquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
wacht er maar mee totdat ik straks terug ben
Poshquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
ben nog niet weg, wacht tot mijn taxi er is
Tot laterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:12 schreef Trevland het volgende:
Dank jullie wel
Ik ben karten en daarna zie ik wel
Bis Later Lui![]()
Je gaat die taxichauf mishandelen en dan joyriden?quote:
kart ze trevquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:12 schreef Trevland het volgende:
Dank jullie wel
Ik ben karten en daarna zie ik wel
Bis Later Lui![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |