quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef Rivalo het volgende:
[..]
YEAH HET WERKT
Ik dacht als niemand draait, dan test ik ze ff.
Het is een test, iemand mag straks wel ff connecten, Skype enzo staat nog niet goed.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef Monopoly het volgende:
Rivalo, zal ik even met skype bellen naar de studio ?
Dan wachten we geduldig afquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:37 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Het is een test, iemand mag straks wel ff connecten, Skype enzo staat nog niet goed.
Ik kan kwaliteit niet testen. Werkt het? Zend met 160kb/s uit.quote:
We gaan het vanavond waarschijnlijk proberen, als het gaat werken.quote:
We bellen via skaajp hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:39 schreef Driepink het volgende:
wim denie bellen
oh en ook bellen naar 538 of ander radiostation
zou wel leuk zijn
aandachtshoer weg jij!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef AdvancedPower het volgende:
Jullie kunnen mij altijd bellen!
* Dhaha zoekt nummer gemeente moerdijk kern moerdijk dorp bedoel ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef Swomp het volgende:
haha nice![]()
Wim denie moet echt in de uitzending komen
of toch de inwoners ???quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef Dhaha het volgende:
[..]
* Dhaha zoekt nummer gemeente moerdijk kern moerdijk dorp bedoel ik
Doe geen moeite, doen ze echt niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef Driepink het volgende:
zal ik 538 mailen, of ze willen bellen naar onze uber radio ?
3fm it is!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:41 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Doe geen moeite, doen ze echt niet.
Eerder 3fm, een aantal van die DJ's kwamen ook op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:44 schreef Swomp het volgende:
ik wil een plaatje aanvragen ...Sorry die heb ik niet, en ik ben nog even aan het testenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:44 schreef Swomp het volgende:
ik wil een plaatje aanvragen ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
mietjenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:48 schreef Monopoly het volgende:
MSN
Maar ik durf niet met de heren van 3fm te spreken hoor
Twitter van de DJ's ofzo..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:47 schreef Driepink het volgende:
waarop kan 3fm jullie eventueel bereiken ?
mochten ze reageren ?
Watje. Lekker lachen met Ekstra.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:48 schreef Monopoly het volgende:
MSN
Maar ik durf niet met de heren van 3fm te spreken hoor
neequote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:53 schreef Rivalo het volgende:
Hij kan blijkbaar geen flac afspelen
Hoorden jullie uberhaupt de skype?
Ik heb op mijn pc zo'n 8000 mp3tjes en 1000 FLAC bestanden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:53 schreef Rivalo het volgende:
Hij kan blijkbaar geen flac afspelen
Hoorden jullie uberhaupt de skype?
''Google Voice is not available in your country.''quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:54 schreef Proletariaat het volgende:
www.google.com/voice
volgens mij kan je hiermee ook gratis naar Nederlandse nummers bellen..
Google Voice is not available in your country.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:54 schreef Proletariaat het volgende:
www.google.com/voice
volgens mij kan je hiermee ook gratis naar Nederlandse nummers bellen..
bij mij welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:54 schreef Dhaha het volgende:
[..]
''Google Voice is not available in your country.''
Met voipbuster kan je gratis bellen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:55 schreef Dhaha het volgende:
het kan met Adphone, bazenprogramma
alleen maximaal gesprekken van 2 minuten
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:59 schreef Rivalo het volgende:
Skype gaat moeilijk worden
De plug-in werkt niet...
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nog een paar en de server is down!
hij speelt niet af, ofzo...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gewoon bij iTunes openen en dan de url van die stream.
Hoe moet je draaien info pl0xquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:03 schreef Rivalo het volgende:
Ik ga misschien vanavond verder. Iemand anders mag draaien.
Kan ik even verder met skype
ik vind ook dat die jingle beter kanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:03 schreef aleco99 het volgende:
Mooi dat er zoiets wordt opgezet!! Net even 1 liedje geluisterd maar nu is ie er weer uitgeklapt
Die jingle doet echt pijn aan mijn oren btw
Mooi he, dat kritiek hebben terwijl je het zelf niet beter kunt. De beste stuurlui staan aan walquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:04 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik vind ook dat die jingle beter kan
godverdomme door deze post herinner ik mijn droom van vannachtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zuid afrikaans. Verkapt nederlands.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:06 schreef Dhaha het volgende:
[..]
godverdomme door deze post herinner ik mijn droom van vannacht
ik droomde dat ik in jakarta was en dat ze daar een soort Nederlands spraken
niet dat dat zo is maar toch
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:06 schreef Driepink het volgende:
wat is dit voor muziek
irritante stem van die butterfly
ken deze niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:06 schreef Driepink het volgende:
wat is dit voor muziek
irritante stem van die butterfly
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:10 schreef Rivalo het volgende:
Zo skype ziet er naar uit dat het gaat lukken, wel weer veel audiosettings, die altijd kut zijn.
Ik ga zo ook eten, het wordt toch echt vanavond.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik draag de uitzending zo over naar jou, mijn pizza is bijna klaar.
Nog 1 nummertje hierna
gewoon de link in de op openen en luisteren jij!quote:
ja, de burgemeester van moerdijk willen ze proberen te bereikenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:15 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar telefoongesprekken enzo, komen die ook?
Maar wil je in de toekomst wel gesprekken doen in het programma?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:16 schreef Monopoly het volgende:
ik kan iig geen mic doen of skype gesprekken enzo, enkel even muziek.
Ik ga vanavond upgraden naar virtualdj 7
als ik op die link druk, gebeurt er niets in die pagina..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
gewoon de link in de op openen en luisteren jij!
hier heb jij niets te vertellen
dit is mono's terrein
jahzekerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Effe lekker chillen bij ONZ Radio
Ja zekerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:17 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Maar wil je in de toekomst wel gesprekken doen in het programma?
Kijk even of je de plugin al hebtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:17 schreef murp het volgende:
[..]
als ik op die link druk, gebeurt er niets in die pagina..
help deze mod toch
oh, in ie doet ie het wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kijk even of je de plugin al hebt
In IE werkte het bij mij zonder pluginsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:17 schreef murp het volgende:
[..]
als ik op die link druk, gebeurt er niets in die pagina..
help deze mod toch
Bij firefox ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:19 schreef OverRated het volgende:
[..]
In IE werkte het bij mij zonder plugins
bij mij wel ....quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:20 schreef OverRated het volgende:
In chrome werkt het niet, heb wel een plugin gedownload..
Kunnen beter eerst alles goed onder controle hebben en dan pas officieel gaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:20 schreef Swomp het volgende:
Djeez, zet dit even gouw op de frontpage dan
Hihi, jouw internet is traag.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:23 schreef murp het volgende:
Radio hapert om de seconde, ik ben weg hier
jouw internetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:23 schreef murp het volgende:
Dat is hardcorequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:23 schreef murp het volgende:
amateur meldtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:26 schreef Monopoly het volgende:
Iemand die de uitzending over wil nemen ?
Ik moet nodig nieuwe muziek binnen halen
Waar kan ik de goede VDJ downloaden?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:26 schreef Monopoly het volgende:
Iemand die de uitzending over wil nemen ?
Ik moet nodig nieuwe muziek binnen halen
Ik weet niet eens hoe het moet en hoelang ik het vol houdtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben je er klaar voor ?
Ik gooi er nog 1 nummer doorheen hierna, en dan mag je gaan
inderdaad.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:28 schreef Graseter het volgende:
Met shoutcast via winamp kan het toch ook gewoon?
Zo zijn we ook begonnen, maar die klapte de broadcast er steeds uitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:28 schreef Graseter het volgende:
winamp kan je niet in elkaar over laten gaan was het nadeel..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:28 schreef Graseter het volgende:
Wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
winamp kan je niet in elkaar over laten gaan was het nadeel..
dus via VDJ7 nu..
Zie gegevens in OP, instellen bij broadcastquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe het moet en hoelang ik het vol houdt
Ik heb wel VDJ en die shit
DMquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:28 schreef dockx het volgende:
[..]
Waar kan ik de goede VDJ downloaden?
Je moet gewoon bij de instellingen fading instellen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan heeft monopoly een polio winamp..
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:30 schreef -Datdus- het volgende:
Is er behoefte aan een webpagina met player + tinychat??
Waar is dat knopje?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zie gegevens in OP, instellen bij broadcast
En dan ben je er klaar voor
Mag ik helpen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:30 schreef -Datdus- het volgende:
Is er behoefte aan een webpagina met player + tinychat??
Rivalo was daar mee bezig, hij probeerde ook Skype te doen, zodat we live in de uitzending konden komen.quote:
Ik start even mijn PC op.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rivalo was daar mee bezig, hij probeerde ook Skype te doen, zodat we live in de uitzending konden komen.
Hij is nu eten, ik weet niet hoe ver hij er mee was
avio ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:34 schreef Driepink het volgende:
he maar mono
pleur nog ff en AVIO nummertje dan erdoorheen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |