quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef Rivalo het volgende:
[..]
YEAH HET WERKT
Ik dacht als niemand draait, dan test ik ze ff.
Het is een test, iemand mag straks wel ff connecten, Skype enzo staat nog niet goed.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:36 schreef Monopoly het volgende:
Rivalo, zal ik even met skype bellen naar de studio ?
Dan wachten we geduldig afquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:37 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Het is een test, iemand mag straks wel ff connecten, Skype enzo staat nog niet goed.
Ik kan kwaliteit niet testen. Werkt het? Zend met 160kb/s uit.quote:
We gaan het vanavond waarschijnlijk proberen, als het gaat werken.quote:
We bellen via skaajp hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:39 schreef Driepink het volgende:
wim denie bellen
oh en ook bellen naar 538 of ander radiostation
zou wel leuk zijn
aandachtshoer weg jij!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef AdvancedPower het volgende:
Jullie kunnen mij altijd bellen!
* Dhaha zoekt nummer gemeente moerdijk kern moerdijk dorp bedoel ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef Swomp het volgende:
haha nice![]()
Wim denie moet echt in de uitzending komen
of toch de inwoners ???quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef Dhaha het volgende:
[..]
* Dhaha zoekt nummer gemeente moerdijk kern moerdijk dorp bedoel ik
Doe geen moeite, doen ze echt niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:40 schreef Driepink het volgende:
zal ik 538 mailen, of ze willen bellen naar onze uber radio ?
3fm it is!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:41 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Doe geen moeite, doen ze echt niet.
Eerder 3fm, een aantal van die DJ's kwamen ook op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:44 schreef Swomp het volgende:
ik wil een plaatje aanvragen ...Sorry die heb ik niet, en ik ben nog even aan het testenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:44 schreef Swomp het volgende:
ik wil een plaatje aanvragen ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
mietjenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:48 schreef Monopoly het volgende:
MSN
Maar ik durf niet met de heren van 3fm te spreken hoor
Twitter van de DJ's ofzo..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:47 schreef Driepink het volgende:
waarop kan 3fm jullie eventueel bereiken ?
mochten ze reageren ?
Watje. Lekker lachen met Ekstra.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:48 schreef Monopoly het volgende:
MSN
Maar ik durf niet met de heren van 3fm te spreken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |