Spielberg bracht de Holocaust in beeld in Schindler's List, is dat nu ook een debiel? Lijkt me dat de Holocaust een stuk vervelender is dan een verkrachting.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet ik hier nog serieus antwoord op geven Ian, denk toch eens na, als je al zo een script gaat verzinnen voor een film, dan ben je al ziek hoor, laat staan het laten Acteren, echt ik kan met me hoofd er niet bij dat je zulke films normaal vind.
Dat is ook een hele beroemde foto.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:50 schreef Coos het volgende:
Begin jaren zeventig zag je in een journaal item over de oorlog in Vietnam een amerikaanse soldaat die van dichtbij met een pistool een Vietnamees door zijn hoofd schoot. Toen zag je zo een dikke straal bloed uit dat gat spuiten.
Dat fragment is in de loop der jaren vaak herhaald maar ik kijk altijd weg. Kan er niet tegen.![]()
Scrut weet ws wel welk fragment ik bedoel.
die foto weet ik ook. die man zat op zijn knieen met de handen vast gebonde op zijn rugquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:50 schreef Coos het volgende:
Begin jaren zeventig zag je in een journaal item over de oorlog in Vietnam een amerikaanse soldaat die van dichtbij met een pistool een Vietnamees door zijn hoofd schoot. Toen zag je zo een dikke straal bloed uit dat gat spuiten.
Dat fragment is in de loop der jaren vaak herhaald maar ik kijk altijd weg. Kan er niet tegen.![]()
Scrut weet ws wel welk fragment ik bedoel.
O wacht, ik herinner me een ander.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die foto weet ik ook. die man zat op zijn knieen met de handen vast gebonde op zijn rug
Nee hij stond gewoon.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die foto weet ik ook. die man zat op zijn knieen met de handen vast gebonde op zijn rug
zit me rot te zoeken, volgens mij had die foto die ik dan bedoel ook een prijs gewonnen.quote:
Wie moeten we dan wél sturen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Misschien als mensen eens wat meer geconfronteerd worden met leed dat ze dan eens wat meer open staan voor het helpen van een ander en eens nadenken voordat ze weer wat tieners naar een oorlogsgebied sturen.
http://pulitzerprize.org/photography/vietnam/quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit me rot te zoeken, volgens mij had die foto die ik dan bedoel ook een prijs gewonnen.
Nederland? Niemand!quote:
Die had ik er ook al bijgezocht inderdaad, maar ik wist niet of jullie die bedoelde.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
http://pulitzerprize.org/photography/vietnam/
Ok, given. En die andere landen die daadwerkelijk wat met de oorlog te maken hebben? Die mogen wél tieners sturen?quote:
Die hoeven niemand te sturen die hebben de oorlog voor de deur staan. Maar kind-soldaten zijn geen vreemd fenomeen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ok, given. En die andere landen die daadwerkelijk wat met de oorlog te maken hebben? Die mogen wél tieners sturen?
Robots, bro.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die hoeven niemand te sturen die hebben de oorlog voor de deur staan. Maar kind-soldaten zijn geen vreemd fenomeen.
JA!!!!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Maarre, Haks, is Spielberg nou ook een zieke mongool volgens jou of niet?
nee die ene man zat op zijn knieen die dood geschoten werd, bah deze foto ken ik ook wat een ellende doen mensen elkaar toch aan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
http://pulitzerprize.org/photography/vietnam/
Asimov. Maar zelfs die wetten bleken niet onfeilbaar te zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Robots, bro.
We moeten Robots laten vechten. Niet alleen heb je dan geen menselijke slachtoffers (first law of robotics is immers dat ze geen mensen mogen "beschadigen") maar het ziet er ook nog 's fucking tof uit
Misschien was die man die doodgeschoten wordt wel een enge kinderverkrachter, dan heeft hij het weer verdiend.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee die ene man zat op zijn knieen die dood geschoten werd, bah deze foto ken ik ook wat een ellende doen mensen elkaar toch aan.
ja dat snapte ik ook niet....met een bejaarde actuer een actiefilm van de jaren 80 (?) herhalenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eensch. Vanwege de laatste Indiana Jones, godverdomme.
Vietcong. In 'onze' ogen de vijand.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien was die man die doodgeschoten wordt wel een enge kinderverkrachter, dan heeft hij het weer verdiend.
The Good Doctorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Asimov. Maar zelfs die wetten bleken niet onfeilbaar te zijn.
Als het over Schinders list gaat niet, dat is geschiedenis verfilmd, maar zoals wat teun beschreef die film dat is gewoon ziek, een script verzinnen mer verkrachtingen van volwassene en kinderen en baby`squote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Maarre, Haks, is Spielberg nou ook een zieke mongool volgens jou of niet?
Onschuldig was hij niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien was die man die doodgeschoten wordt wel een enge kinderverkrachter, dan heeft hij het weer verdiend.
Weet ik. Ik bedoelde maar te zeggen dat die gast die schiet niet unbedingt de bad guy is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vietcong. In 'onze' ogen de vijand.
En wat nou als ze dat doen om bepaalde verkrachtersbendes onder onze aandacht te brengen? Zodat er misschien in het echt wat aan gedaan kan worden?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als het over Schinders list gaat niet, dat is geschiedenis verfilmd, maar zoals wat teun beschreef die film dat is gewoon ziek, een script verzinnen mer verkrachtingen van volwassene en kinderen en baby`s
Ik zou geen biertje met hem gaan drinken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik. Ik bedoelde maar te zeggen dat die gast die schiet niet unbedingt de bad guy is.
onthou 1 ding Ian, niemand verdient het om dood gemaakt te worden, wat degene ook uitspookt niemand verdient het om door een ander gemartelt of gedood te worden, maar dat is een heel ander onderwerp dan zo een film in elkaar flansen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker een ander onderwerp, aangezien het hier gaat om een foto van iets wat echt gebeurd is en die films in scene gezet zijn. En ben jij niet van mening dat iemand die (god verhoede dat het ooit gebeurd) aan jouw eigen kinderen zit een kogel door zijn harses nodig heeft?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
onthou 1 ding Ian, niemand verdient het om dood gemaakt te worden, wat degene ook uitspookt niemand verdient het om door een ander gemartelt of gedood te worden, maar dat is een heel ander onderwerp dan zo een film in elkaar flansen.
Waarom, omdat hij iemand gedood heeft die aan de andere zijde streed? Ik zou een dergelijk balletje eens opgooien bij veteranen-dag!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou geen biertje met hem gaan drinken.
Goeie.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom, omdat hij iemand gedood heeft die aan de andere zijde streed? Ik zou een dergelijk balletje eens opgooien bij veteranen-dag!
het ging om de film die Teun beschreef, niet dat we Gewaarschuwt moeten worden voor verkrachters etc.etc. die film is gewoon gemaakt voor de poen, en ook omdat er toch veel vraag naar is, echt ian je haalt een paar dingen door elkaar of je snapt me niet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En wat nou als ze dat doen om bepaalde verkrachtersbendes onder onze aandacht te brengen? Zodat er misschien in het echt wat aan gedaan kan worden?
Je kan volgens mij niet zo makkelijk gillen dat iemand die een film met verkrachting en moord maakt een debiel is.
Ik nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:06 schreef Ian_Nick het volgende:
En ben jij niet van mening dat iemand die (god verhoede dat het ooit gebeurd) aan jouw eigen kinderen zit een kogel door zijn harses nodig heeft?
Ik zou me gewoon niet erg op m'n gemak voelen tijdens een drinkgelag met iemand die een ander door het hoofd geschoten heeft. Ik ben een rare wat dat betreft.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom, omdat hij iemand gedood heeft die aan de andere zijde streed? Ik zou een dergelijk balletje eens opgooien bij veteranen-dag!
nee Ian, en zoiets heb ik vroeger meegemaakt, en ja op zo een moment wil je wel 60 kogels er door heen jagen, maar de tijd heelt alle wonden en gelukkig niet gedaan, zal geen moord op me geweten willen hebben en denk dat bijna elke ouder er zo over zou denken als ze zoiets mee gemaakt hebben en er na jaren weer eens goed over nadenken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker een ander onderwerp, aangezien het hier gaat om een foto van iets wat echt gebeurd is en die films in scene gezet zijn. En ben jij niet van mening dat iemand die (god verhoede dat het ooit gebeurd) aan jouw eigen kinderen zit een kogel door zijn harses nodig heeft?
Nee hoor, we zijn het eens met elkaarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het ging om de film die Teun beschreef, niet dat we Gewaarschuwt moeten worden voor verkrachters etc.etc. die film is gewoon gemaakt voor de poen, en ook omdat er toch veel vraag naar is, echt ian je haalt een paar dingen door elkaar of je snapt me niet wat ik bedoel.
Ik wel. Wie weet ziet hij nog elke dag die beelden. Wie zegt dat zo iemand geen spijt kan hebben van zijn daden, maar indien hij het nogmaals over mocht doen, exact hetzelfde zou hebben gedaan. Soms heb je weinig keuze en is de wereld niet zo zwart/wit als jij denkt dat ie is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou me gewoon niet erg op m'n gemak voelen tijdens een drinkgelag met iemand die een ander door het hoofd geschoten heeft. Ik ben een rare wat dat betreft.
De doodstraf is wel onherroepbaar hè. Dat is mijn grote bezwaar ertegen. En dat van de VN.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:11 schreef Laysa het volgende:
Ik heb geen idee waar die film over gaat en heb geen zin om terug te lezen, maar.......Wat mij betreft zijn er best mensen op deze wereld die voor de doodstraf in aanmerking komen.
Wie iets zo ontzettend kostbaars als iemands leven neemt, zal moeten teruggeven...
Mijn mening
Dat mag dan allemaal waar zijn maar dat maakt nog niet dat ik op m'n gemak ben.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik wel. Wie weet ziet hij nog elke dag die beelden. Wie zegt dat zo iemand geen spijt kan hebben van zijn daden, maar indien hij het nogmaals over mocht doen, exact hetzelfde zou hebben gedaan.
Natuurlijk denk ik dat de wereld zwart-wit is. Je kent me niet erg goed, hè?quote:Soms heb je weinig keuze en is de wereld niet zo zwart/wit als jij denkt dat ie is.
Dat weet ik Remlofquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:14 schreef remlof het volgende:
[..]
De doodstraf is wel onherroepbaar hè. Dat is mijn grote bezwaar ertegen. En dat van de VN.
En dat van de VN?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:14 schreef remlof het volgende:
[..]
De doodstraf is wel onherroepbaar hè. Dat is mijn grote bezwaar ertegen. En dat van de VN.
Ja, sommigen verdienen het. Maar door het uit te laten voeren plaats je jezelf, vind ik, op een gelijk niveau als de veroordeelde. Dat moet je als gemeenschap niet willen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat weet ik Remlof![]()
maar desalniettemin zijn er mensen die het verdienen....vind ik
Nee hoor....zo iemand jaren en jaren op kosten van de staat in een hokje zetten is gewoon in die gevallen zonde van het geldquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, sommigen verdienen het. Maar door het uit te laten voeren plaats je jezelf, vind ik, op een gelijk niveau als de veroordeelde. Dat moet je als gemeenschap niet willen.
De rest van iemand zijn bestaan opsluiten als een konijn. Dat is veel humanerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee hoor....zo iemand jaren en jaren op kosten van de staat in een hokje zetten is gewoon in die gevallen zonde van het geld
Niks humaan danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De rest van iemand zijn bestaan opsluiten als een konijn. Dat is veel humaner
Als een konijn niet nee, daar is niet zoveel humaan aan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De rest van iemand zijn bestaan opsluiten als een konijn. Dat is veel humaner
O ja, die moet ik ook nog lezen. Was me aanbevolen door iemand in een proeflokaal met wie ik in gesprek raakte over moderne geschiedenis. Ik heb hier nog het bierviltje liggen waarop hij de titel had geschreven.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:26 schreef Coos het volgende:
Ben nu De Graanrepubliek aan het lezen. Prachtig boek!![]()
http://www.bol.com/nl/p/n(...)001835497/index.html
quote:
Wist wel iets over die tijd want mijn moeder kwam uit Nieuwe Pekela maar zo uitgebreid en historisch verantwoord is een eyeopener.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, die moet ik ook nog lezen. Was me aanbevolen door iemand in een proeflokaal met wie ik in gesprek raakte over moderne geschiedenis. Ik heb hier nog het bierviltje liggen waarop hij de titel had geschreven.
En dan bedenk ik erbij dat mijn opa en oma dat allemaal meegemaakt moeten hebben.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Wist wel iets over die tijd want mijn moeder kwam uit Nieuwe Pekela maar zo uitgebreid en historisch verantwoord is een eyeopener.
Mijn voorouders van moederskant komen ook uit de Veenkoloniën, vandaar ook mijn interesse.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Wist wel iets over die tijd want mijn moeder kwam uit Nieuwe Pekela maar zo uitgebreid en historisch verantwoord is een eyeopener.
Dat is waar sunshine.quote:
Ik ben weinig in die contreien geweest maar vond het altijd een treurniswekkend landschap. Geheel in tegenstelling tot Het Hoogelaand.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:39 schreef Coos het volgende:
Herinner me als kind nog dat er eind jaren vijftig van die dikke stinkende schuimlagen vanwege de strokartonfabrieken op de kanalen lagen.![]()
Alhoewel ik nu best die geur nog weleens een keer voor een paar minuten zou willen ruiken.
Ik ben het met je eens denk ik, ik heb gisteren deze film gezienquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat weet ik Remlof![]()
maar desalniettemin zijn er mensen die het verdienen....vind ik
vind ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens denk ik, ik heb gisteren deze film gezien
Clyde Shelton is een wrak na de brute inbraak in zijn huis, waarbij zijn vrouw en kind
in koelen bloede vermoord worden. Al zijn woede en frustratie komen pas echt naar
buiten als de dader door een juridische deal met beginnend aanklager Nick Rice niet
de straf krijgt, die hij verdient.
Tien jaar later neemt Clyde het recht alsnog in eigen hand en belandt in de cel.
Tot verbijstering van Nick Rice begint de wraak van Clyde dan pas echt.
In hoog tempo worden aanslagen gepleegd op advocaten en rechters, die destijds bij de
zaak betrokken waren. En stuk voor stuk worden ze opgeëist door Clyde, die nog steeds opgesloten zit in zijn cel…
en dat is de beschrijving van bol punt com, de film begint met de beroving, gewoon
een paar etterbakken die iemands huis binnendringen, hem een mes in zijn lijf
steken, dan zijn vrouw pakken en net als 1 van die etters aanstalten maakt om de
vrouw te verkrachten die op dat moment ook al net doodgestoken is, al weet ik dat
niet 100% zeker maar het leek er wel op, er was een minuut geleden in ieder
geval een mes diep in haar gestoken, komt het dochtertje binnen en dat vindt die
etter dan blijkbaar nog net even meer interessanter en grijpt het dochtertje en vertrekt
daar mee naar een andere kamer, de filmmakers laten dus in het midden of het
kind alleen vermoord wordt of ook nog verkracht...
Nah...... dat soort mensen mag van mij een spuitje
dat weet ik mopquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:52 schreef remlof het volgende:
Er zijn anders bijvoorbeeld in de VS genoeg mensen ter dood gebracht waarvan na de executie bleek dat ze onschuldig waren
Daar hebben ze mensen voor opgeleid neem ik aan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
Allemaal lekker kletsen. En nu mogen jullie zelf dat dodelijke spuitje gaan geven, doe je het dan nog?
Ja, dat doen ze ook met militairen. Trauma's en gestoorden plenty na een oorlogquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar hebben ze mensen voor opgeleid neem ik aan.
Oke laten we ze gewoon na 5 jaar weer lekker lopen...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze ook met militairen. Trauma's en gestoorden plenty na een oorlog
quote:
Misschien ligt er ook nog wat tussen vijf jaar en de doodstrafquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oke laten we ze gewoon na 5 jaar weer lekker lopen...
Kunnen ze naar het volgende slachtoffer
jij je zin
In deze film blijkbaar niet of het was 10 jaar, komen ze alsnog weer de straat op,quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien ligt er ook nog wat tussen vijf jaar en de doodstraf
Levenslang bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien ligt er ook nog wat tussen vijf jaar en de doodstraf
dat ik ook varkenvoer Heksquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:05 schreef Toverheks het volgende:
ik raad het hier ook ff af, wat is dat goor zo een pasteitje met kalfragout
Ja dat las ik ook net, wel een beetje zielig. Nou ja, hij kan met zijn mobieltje spelenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
En ondertussen zit HiDi in z'n eentje in een kroeg in Utrecht.
ghehequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Het ziet er dan ook zo leeg uit op die foto.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook niet, wel een beetje zielig. Nou ja, hij kan met zijn mobieltje spelen
Naja hij gaat zelf zo vroeg dus heel erg zal hij het niet vinden denk ik....en dr moet 1 iemand de 1e zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het ziet er dan ook zo leeg uit op die foto.
Is ook zoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
Naja hij gaat zelf zo vroeg dus heel erg zal hij het niet vinden denk ik....en dr moet 1 iemand de 1e zijn
Ik ben er bijna, trein rijdt nu Utrecht binnen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat was gewoon schunnig van Vlemmixxquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:23 schreef Disana het volgende:
Ik ben een softie, ik vond hem ook zielig toen hij bij Vlemmix voor spek en bonen in zijn eentje zat te werken en Vlemmix hem er vrij bot uit zette.
Ik moest er ook aan denken. Vanwege die lege barkrukken, denk ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:23 schreef Disana het volgende:
Ik ben een softie, ik vond hem ook zielig toen hij bij Vlemmix voor spek en bonen in zijn eentje zat te werken en Vlemmix hem er vrij bot uit zette.
Ja nu je het zegt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moest er ook aan denken. Vanwege die lege barkrukken, denk ik.
Je vergeet zijn notitieboekje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die gaat met een pruik en een plaksnor aan het tafeltje in de hoek zitten.
En wat ga je doen? Een goed boek lezen? Het telefoonboek schijnt veel goede namen te bevattenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:35 schreef Marrije het volgende:
Hier het eten alweer op. Straks de kindjes in bed en dan nog ff tijd voor mezelf.
nou, wel een beetje lezen denk ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat ga je doen? Een goed boek lezen? Het telefoonboek schijnt veel goede namen te bevatten
Dat kan natuurlijk altijd!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:49 schreef Soury het volgende:
Ik loop achter maar graag wil even reageren.
Welk boek?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou, wel een beetje lezen denk ik
Hè Soury, ik hoop niet dat jij denkt dat de standaard pedofiel dat soort zaken doet als te zien is in die film.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:49 schreef Soury het volgende:
Maar misschien is dit een eye opener voor mensen die nog denken dat pedofielen niet meer dan knuffelen doen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mag dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb géén idee. De standaard iig niet. Maar dat er zieke lui op deze wereld rondlopen mag wel duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hè Soury, ik hoop niet dat jij denkt dat de standaard pedofiel dat soort zaken doet als te zien is in die film.
Beetje stom die standaard opmerking ! Met je poten ervan afblijfen. Hoe dan ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb géén idee. De standaard iig niet. Maar dat er zieke lui op deze wereld rondlopen mag wel duidelijk zijn.
van mij wel hoor...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:39 schreef Marrije het volgende:
Ok, ik pak mn boek erbij.
Mag dit?
[X] Ja
[ ] Nee
jij mag allesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:39 schreef Marrije het volgende:
Mag dit?
[X] Ja
[ ] Nee
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Even struinen door de stad. Wat nou, verkeersregels?
Dat is een geweldig nummer, ik heb de LP nog. Triest verhaal ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:58 schreef Coos het volgende:
Op SBS6 vanavond om 0.05 de film Hurricane. Die gaat waarover Bob Dylan al zong.
Dat is ook erg!! Het orgineel niet meer te vinden op you tube.![]()
Alleen die slechte kutcovers![]()
"The Town" is wel aardig, kijk ik nu naarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:23 schreef Soury het volgende:
Wat dom "Ichee de killer " die zet ik wel af
daar dacht mn baby anders over, dus nog geen letter gelezenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:39 schreef Marrije het volgende:
Mag dit?
[X] Ja
[ ] Nee
Yah ... die is wel ok Ben affleck krijg ik jeuk van . Ik ben nu Naboer aan het fikken. En Memento weer eens kijken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
"The Town" is wel aardig , kijk ik nu naar
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar dacht mn baby anders over, dus nog geen letter gelezen
Naboer moet ik ook nog hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Yah ... die is wel ok Ben affleck krijg ik jeuk van . Ik ben nu Naboer aan het fikken. En Memento weer eens kijken.
nu heb ik geen zin meer om te lerenquote:
ik ken dat gevoelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
nu heb ik geen zin meer om te leren![]()
Maar ik zal het boek er zo eens bij pakken. En de tv dan maar uit zetten ofzo.
Dat heb ik ook! Ik heb nu wel een interessant boek, maar het is taai en daar staat mijn hoofd niet zo naar.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef Marrije het volgende:
Eigenlijk ben ik inmiddels gewoon te moe denk ik.
Ik ga straks kijken hoe het de prinsen vergaat die in Nederland een schone deerne hebben gevonden. Ik moet weten hoe het afloopt. En jij, jij hoeft toch niet per se vanavond die theorie in je hoofd te stampen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:07 schreef Marrije het volgende:
Eigenlijk ben ik inmiddels gewoon te moe denk ik.
Blauw bloed? Met al die morganatische huwelijken heeft de adel bij mij afgedaan. Je kan je tegenwoordig al tot prins(es) neuken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga straks kijken hoe het de prinsen vergaat die in Nederland een schone deerne hebben gevonden. Ik moet weten hoe het afloopt. En jij, jij hoeft toch niet per se vanavond die theorie in je hoofd te stampen?
Echte prinsenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Blauw bloed? Met al die morganatische huwelijken heeft de adel bij mij afgedaan. Je kan je tegenwoordig al tot prins(es) neuken.
Trouwen met iemand uit een lagere klasse.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Echte prinsenWat morganatisch betekent weet ik niet.
Ah, dankjewel. Ze wilden een bruid die niet alleen maar om hun geld en status voor hen koos, vandaar dat ze incognito naar Nederland kwamen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Trouwen met iemand uit een lagere klasse.
Vroeger moest men van iemand trouwen van soortgelijke titulatuur. Deed je dat niet dan kregen de nakomelingen de titel van de laagste der beiden echtelieden. Tegenwoordig kan de stalknecht nog met de prinses trouwen en zich prins noemen ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Echte prinsenWat morganatisch betekent weet ik niet.
ik heb deze reeks niet gevolgd, maar ze zijn er dus in geslaagd iemand mee te nemen naar hun land?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, dankjewel. Ze wilden een bruid die niet alleen maar om hun geld en status voor hen koos, vandaar dat ze incognito naar Nederland kwamen.
Dat weet ik dan weer wel. Maar ja, al die inteelt was ook niets.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vroeger moest men van iemand trouwen van soortgelijke titulatuur. Deed je dat niet dan kregen de nakomelingen de titel van de laagste der beiden echtelieden. Tegenwoordig kan de stalknecht nog met de prinses trouwen en zich prins noemen ook.
Ja alle drie, de meiden zitten nu in hun land en kasteel. Eentje begint al bedenkingen te krijgen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb deze reeks niet gevolgd, maar ze zijn er dus in geslaagd iemand mee te nemen naar hun land?
Was er mis met een mooie habsburgse lip?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer wel. Maar ja, al die inteelt was ook niets.
Tja die onderlip.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Was er mis met een mooie habsburgse lip?
En hemofilie? Daar gaat een uitgebreid fok!-programma aan vooraf gegaan!quote:
Hebben ze dat? Ik zal trouwens eens goed opletten, want volgens mij heeft die Oostduitse van Lippe-Bisterfeld in het programma ook zo'n lip.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hemofilie? Daar gaat een uitgebreid fok!-programma aan vooraf gegaan!
Das een adoptie gevalletje en het is maar de vraag in hoeverre die werkelijk prins is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Hebben ze dat? Ik zal trouwens eens goed opletten, want volgens mij heeft die Oostduitse van Lippe-Bisterfeld in het programma ook zo'n lip.
Hij woont in een kasteel. Nou, ik ga even kijken op de bank, misschien tot straksquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das een adoptie gevalletje en het is maar de vraag in hoeverre die werkelijk prins is.
O en internet zegt dat ie dat de Duitse rechtbank hem verboden heeft die titel te voeren op Duits grondgebied.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij woont in een kasteel. Nou, ik ga even kijken op de bank, misschien tot straks
Haha, dat zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In een kasteel wonen maakt je prins?
Heb jij en Juudje een beetje een stevige burcht?quote:
De achterkant is in ieder geval in familiewapen kleuren geschilderd (per toeval), telt dat ook mee?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb jij en Juudje een beetje een stevige burcht?
Krijg je een mooi prinsesje straks!
Nee, dat maakt je hoogstens gravin!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
De achterkant is in ieder geval in familiewapen kleuren geschilderd (per toeval), telt dat ook mee?
(reclameblok)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O en internet zegt dat ie dat de Duitse rechtbank hem verboden heeft die titel te voeren op Duits grondgebied.
In een kasteel wonen maakt je prins?
Nee, die zijn niet afgedaan hoor. Maar men kan niemand meer tot adel verheffen. Hij mag die titel niet voeren, omdat het niet conform de regelgeving is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
(reclameblok)
Ja ik heb er geen verstand van hoor, hij noemt zichzelf prins Schaumfeld-Lippe of zoiets. Dat titels in Duitsland afgeserveerd zijn weet ik dan weer wel.
Maar als hij nou al prins was? Ik bedoel, ligt of lag het in Oost-Duitsland niet anders?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, die zijn niet afgedaan hoor. Maar men kan niemand meer tot adel verheffen. Hij mag die titel niet voeren, omdat het niet conform de regelgeving is.
In Nederland mag je jezelf ook niet zomaar prins noemen qua titel als je daartoe niet bevoegd bent conform de Hoge Raad van Adel.
De 'Duitse prins' is geen echte prins omdat hij is geadopteerd en dus is er geen bloedlijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als hij nou al prins was? Ik bedoel, ligt of lag het in Oost-Duitsland niet anders?
Afijn, alleen de Zambiaanse prins lijkt beet te hebben.
Oh gut, ik heb even gezocht en je hebt gelijk. Nu snap ik jullie pas: hij is inderdaad geen prins.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
De 'Duitse prins' is geen echte prins omdat hij is geadopteerd en dus is er geen bloedlijn.
Het wordt steeds erger wat dat aangaat op Youtube. Het gekke is dat de clips wel gewoon op Google Video's staan (of is dat niet gek).quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:58 schreef Coos het volgende:
Op SBS6 vanavond om 0.05 de film Hurricane. Die gaat waarover Bob Dylan al zong.
Dat is ook erg!! Het orgineel niet meer te vinden op you tube.![]()
Alleen die slechte kutcovers![]()
ja, lief stel welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als hij nou al prins was? Ik bedoel, ligt of lag het in Oost-Duitsland niet anders?
Afijn, alleen de Zambiaanse prins lijkt beet te hebben.
Dat is waar, maar dat was twintig jaar later toen alle getuigen ondertussen overleden waren. Die zaak is toen wederom voor het Supreme Court gebracht en het zou tientallen miljoenen hebben gekost om die zaak opnieuw te voeren terwijl er niet echt nieuwe bewijzen of anderzins waren. Men zegt ook dat de "aanklagers" toen min of meer hebben gezegd, het is mooi geweest, laat het maar gaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:34 schreef Scrutinizer het volgende:
De federale rechtbank was uiteindelijk wel van mening dat hij onschuldig was.
Geloof is een mooi dingquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Een zwarte moordenaar in de Verenigde Staten en dan "laat maar gaan"? Ik geloof er niks van.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat was twintig jaar later toen alle getuigen ondertussen overleden waren. Die zaak is toen wederom voor het Supreme Court gebracht en het zou tientallen miljoenen hebben gekost om die zaak opnieuw te voeren terwijl er niet echt nieuwe bewijzen of anderzins waren. Men zegt ook dat de "aanklagers" toen min of meer hebben gezegd, het is mooi geweest, laat het maar gaan.
Het hele voortraject waar Dylan over zingt is geromantiseerd en feitelijk echt niet juist. Hij is indertijd echt niet zomaar veroordeeld door een zgn all white jury (die feitelijk bestond uit 2 zwarten, 3 blanken een Spanjaard en een Aziaat, om maar een feitje te noemen)
Ik dacht ook altijd dat het zoals dat liedje wasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloof is een mooi ding
Ik weet het door Dylan geromantiseerd verhaal is prachtig, vind ik ook, maar sorry het is verre van feitelijk.
Neh... ik ben nog veel te wakker...quote:
nee die zijn aan het meetenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neh... ik ben nog veel te wakker...
Hebben ze alle RLSsers een spuitje gegeven of slapen ze al ?
Dat wil ik je echt niet ontnemen hoor,quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht ook altijd dat het zoals dat liedje was
Nah... weer wat geleerd
Ze waren onstream....althans de helft daarvanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah.. da's ook wel minstens de helft van hiet, schat ik zo in,
blijft niet veel over dan
Ja maar nu is het al te laatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat wil ik je echt niet ontnemen hoor,er zijn mensen die beweren dat het nummer van Dylan klopt, als ook de film met Denzel Washington. Misschien hebben die wel gelijk, wie zal het zeggen
![]()
Free Tibet
Ik heb net een stukkie van dat eerste filmpje gekekenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze waren onstream....althans de helft daarvan
Niet deze lezen, http://www.graphicwitness.com/carter/ niet doenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar nu is het al te laat![]()
nu ga ik alles googelen enzo, niet nu, ander keertje, kijken wat ik ken vinden
Hihiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb net een stukkie van dat eerste filmpje gekeken
onder de stream http://www.ustream.tv/channel/heidi%27s-live-stream?
en ik zag Remlof met een Bierviltje voor Heksie![]()
Heksie ligt nou de hele nacht wakker
yep... daarom heb ik effe een stukkie van het eerste filmpie gekeken omdat meneer Pullup dat zeiquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:41 schreef Laysa het volgende:
De allereerste meet van 2011, in Utrecht - part deux
nah... zal ik het dan maar gewoon zo laten in mijn hoofd, wel zo makkelijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet deze lezen, http://www.graphicwitness.com/carter/ niet doen
Zijn wij hier ook allemaal op de hoogte....en Deis is dr ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
yep... daarom heb ik effe een stukkie van het eerste filmpie gekeken omdat meneer Pullup dat zei
Jah.. dat las ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zijn wij hier ook allemaal op de hoogte....en Deis is dr ook
Truste Lys en DKquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Laysa het volgende:
Nah dk is ijs aan het eten en dan zo in bed de krant lezen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Ben er nog hoor FANN, slaap lekker laysa
Marvin, Johnny Bristol of Billy Paulquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
HEKS HOE HEET DAT PLOATJE OOK AL WEER VAN DIE NEGERT?
begin met uh uh uh....
je weet wel welke ik bedoel![]()
toch?
zorry voor de caps![]()
sosseetje
mew..... ik wil nou weer eens een LEUKE filmquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik schrijf nu zelfs als sorry met een z![]()
![]()
[..]
effe kieken
Treurig verhaal, dat wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik schrijf nu zelfs als sorry met een z![]()
![]()
[..]
effe kieken
ja die zocht ikquote:
"Up In The Air" lijkt mij wel iets voor jouquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mew..... ik wil nou weer eens een LEUKE film
deze heb ik nog liggen lijkt me wel leuk
waarom?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
"Up In The Air" lijkt mij wel iets voor jou
Nah, je vroeg naar leuk. Die is lekker luchtig, een vleugje romantiek, beetje drama, gewoon van alles wat.quote:
Ow... in de trailer komt dat niet zo over, maar ik zal later wat meerquote:Op zondag 9 januari 2011 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, je vroeg naar leuk. Die is lekker luchtig, een vleugje romantiek, beetje drama, gewoon van alles wat.
piep piepquote:Op zondag 9 januari 2011 00:06 schreef Toverheks het volgende:
Toet toet Piep Piep zingen ze in het begin![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij kraakt toch al Mop !
nee da's niet echt gezellie zo'n droomquote:Op zondag 9 januari 2011 00:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb afgelopen voor het eerst in jaren gedroomd. Mijn broer was dood, morsdood, gebroken ogen, lag in een open kist in de kerk. Maar iedere keer stapte hij er maar uit, ging van alles doen, orgel spelen, kansel beklimmen, etc.
Iedere dag/avond kwamen we even kijken bij hem, maar dan moest de hele familie hem eerst opzoeken -had hij zich weer ergens verstopt- en hem weer naar de kist sturen. Dat deed hij dan braaf, ging er weer keurig inliggen.
Je zou denken "Hilarisch", maar die gebroken ogen, die bleven je maar aankijken en hij verdomde om ook maar iets te zeggen.
Het was niet leuk
Hou op schijt uit...quote:Op zondag 9 januari 2011 00:12 schreef Coos het volgende:
Ik blijf vreten vanavond.![]()
Is niet goed voor mijn lijn!
Het rare was ook dat hij gewoon doorging na wakker worden en weer in slaap vallen.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee da's niet echt gezellie zo'n droom
Je ken ut hebbe Coos....!quote:Op zondag 9 januari 2011 00:12 schreef Coos het volgende:
Ik blijf vreten vanavond.![]()
Is niet goed voor mijn lijn!
wat een nare droom teun, krijg er kriebels van.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb afgelopen voor het eerst in jaren gedroomd. Mijn broer was dood, morsdood, gebroken ogen, lag in een open kist in de kerk. Maar iedere keer stapte hij er maar uit, ging van alles doen, orgel spelen, kansel beklimmen, etc.
Iedere dag/avond kwamen we even kijken bij hem, maar dan moest de hele familie hem eerst opzoeken -had hij zich weer ergens verstopt- en hem weer naar de kist sturen. Dat deed hij dan braaf, ging er weer keurig inliggen.
Je zou denken "Hilarisch", maar die gebroken ogen, die bleven je maar aankijken en hij verdomde om ook maar iets te zeggen.
Het was niet leuk
slaap lekker disana en coosquote:Op zondag 9 januari 2011 00:16 schreef Disana het volgende:
Wat een nare droom is dat, Teun. Misschien kun je hem interpreteren als je bedenkt dat je alles wat je droomt zelf bent.
Welterusten allemaal![]()
Ik zou niet weten hoe, maar ik ga er over nadenkenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:16 schreef Disana het volgende:
Wat een nare droom is dat, Teun. Misschien kun je hem interpreteren als je bedenkt dat je alles wat je droomt zelf bent.
Welterusten allemaal![]()
zeg maar ff dank U wel van mij tegenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
HEKS,
deze is van ''die Papa'' voor jou![]()
kijkse teun, ik draai nog even een mooi nummertjequote:Op zondag 9 januari 2011 00:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Slapers slaap lekker, ik ga nog er nog eentje kijken.
Heks had zeker niet door dat ik ook nog niet gaat legge.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
Slapers slaap lekker, ik ga nog er nog eentje kijken.
leg je nog nietquote:Op zondag 9 januari 2011 00:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Heks had zeker niet door dat ik ook nog niet gaat legge.
Ik zit nu naar de Hurricane te kijken maar het is SBS dus veel reclame tussendoor.
Ben nu al het denken wat ik in de volgende pauze voor lekkers ga pakken.
Lekkere plak Emmenthaler denk ik.
Dat is de leeftijd Coos, je wordt weekquote:Op zondag 9 januari 2011 03:00 schreef Coos het volgende:
Was toch een hele mooie film die Hurricane. Was soms zelfs een beetje ontroerd.
Denk het niet want van zoveel onrecht werd ik 40 jaar geleden ook al niet goed.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is de leeftijd Coos, je wordt week
Slaap lekker straks, ik ga platquote:Op zondag 9 januari 2011 03:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Denk het niet want van zoveel onrecht werd ik 40 jaar geleden ook al niet goed.
En: http://www.joop.nl/show/detail/artikel/de_tea_party_targets/quote:alia1
De Tea Party heeft een lijstje 'uit te schakelen democraten'? Had Martin Bosma (PVV) ook al niet zo'n onfris lijstje van tegnstanders? Gaat Bosma nou dat lijstje opheffen of wacht hij eerst een politieke moord af?
Beledigend? Ongepast? Meld het ons08/01/11 23u45
Slaap zequote:
Ja en ja, maar we misten jullie, vooral liesjequote:Op zondag 9 januari 2011 02:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon thuis, dat wist je toch?
Gezellig gehad? Genoeg bier?
Flikker op.quote:Op zondag 9 januari 2011 04:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en ja, maar we misten jullie, vooral liesje
De lucht is blauwquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Mogen eventuele meet-ruzies gewoon in het meet-topic?
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Mogen eventuele meet-ruzies gewoon in het meet-topic?
Vechten weer hè. Vooral Liesje. Waarom denk je dat al die beveiligings-negers erbij moesten komen.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jullie hebben toch geen ruzie gehad op de meet??/
wat ik zo lees jullie hebben het super gezellig gehad
He he he, ben je brak?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
Fysiek dan wel mentaal?
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vechten weer hè. Vooral Liesje. Waarom denk je dat al die beveiligings-negers erbij moesten komen.
oke dan is het goed, ben trots op Liesjequote:Op zondag 9 januari 2011 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vechten weer hè. Vooral Liesje. Waarom denk je dat al die beveiligings-negers erbij moesten komen.
Die hoekt zo twee, drie negers neer voordat ze haar met vijf man de tent uit werken. Best indrukwekkend hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke dan is het goed, ben trots op Liesjedie staat der mannetje wel
hahahha en zijn daar toevallig foto`s van??quote:Op zondag 9 januari 2011 14:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die hoekt zo twee, drie negers neer voordat ze haar met vijf man de tent uit werken. Best indrukwekkend hoor.
De camera's liggen nog bij de politie, is bewijsmateriaal. Maar als we ze terugkrijgen post ik ze. Of je kijkt even naar een uitzending van "gezocht" waar Liesje ongetwijfeld alwéér voorbij zal komen.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha en zijn daar toevallig foto`s van??
haahaaquote:Op zondag 9 januari 2011 14:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De camera's liggen nog bij de politie, is bewijsmateriaal. Maar als we ze terugkrijgen post ik ze. Of je kijkt even naar een uitzending van "gezocht" waar Liesje ongetwijfeld alwéér voorbij zal komen.
Valt enorm mee. Weer een goede reden om mijn volledige rookvrijheid te omarmen. Scheelt echt een blow op een borrel. Ik heb alleen blaren onder mijn voeten van het stiefelen op hakken. En twee telefoons. En een blauwe plek op mijn knie vanwege struikelen en op mijn bek gaan. Op de heenwegquote:
Vooral als ze met voorbeelden over kinderen en kachels komt, daar is geen neger kruid tegen gewassenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die hoekt zo twee, drie negers neer voordat ze haar met vijf man de tent uit werken. Best indrukwekkend hoor.
Verrassend helder, maar ik vond mezelf dan ook niet echt dronken gister,quote:Op zondag 9 januari 2011 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Valt enorm mee. Weer een goede reden om mijn volledige rookvrijheid te omarmen. Scheelt echt een blow op een borrel. Ik heb alleen blaren onder mijn voeten van het stiefelen op hakken. En twee telefoons. En een blauwe plek op mijn knie vanwege struikelen en op mijn bek gaan. Op de heenweg.
Jullie?
Niet-rook-heaumeaux.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Valt enorm mee. Weer een goede reden om mijn volledige rookvrijheid te omarmen. Scheelt echt een blow op een borrel. Ik heb alleen blaren onder mijn voeten van het stiefelen op hakken. En twee telefoons. En een blauwe plek op mijn knie vanwege struikelen en op mijn bek gaan. Op de heenweg.
Jullie?
Toch welquote:Op zondag 9 januari 2011 14:59 schreef Copycat het volgende:
En een blauwe plek op mijn knie vanwege struikelen en op mijn bek gaan. Op de heenweg.
Ik krijg heel makkelijk blauwe plekken. En dit is wel een mooi exemplaar.quote:
Ik heb echt geen flauw idee waar dat verstand op dat moment vandaan kwam.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:04 schreef Copycat het volgende:
Aan het fris gaan is wel slim. Maar dat bedenk ik me meestal pas de volgende ochtend.
hmmmm hoef ik niet na te lezen ookquote:Op zondag 9 januari 2011 15:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
Geen ruzie, geen rel geweest? Matig, erg matig
hoor effe wie het zegtquote:Op zondag 9 januari 2011 15:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Wehehe, eerst te pussy zijn om naar de meet te komen en dan klagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |