Heb je een barbapapa-patroon?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:59 schreef Whoopdidoo het volgende:
ik niet, iemand ging m toch doen, of was jij dat?
Ik moet nu gaan bedenken wat ik ga maken, barbapapa(hoe cool is dat), mega mickey, of schattige kangaroetjes. Nou ja eerst maar naar school en vanavond(ooo hee wie is de mol komt) mn kikker zo veel mogelijk afkrijgen, dan kan ik zondag aan iets nieuws beginnen.
Iemand van hier was hem wel aan het maken, meen ik, maar ik weet dus niet wiequote:Op donderdag 13 januari 2011 09:59 schreef Whoopdidoo het volgende:
ik niet, iemand ging m toch doen, of was jij dat?
Ik moet nu gaan bedenken wat ik ga maken, barbapapa(hoe cool is dat), mega mickey, of schattige kangaroetjes. Nou ja eerst maar naar school en vanavond(ooo hee wie is de mol komt) mn kikker zo veel mogelijk afkrijgen, dan kan ik zondag aan iets nieuws beginnen.
Hoe werkt dat met zo'n webshop? Krijg je dan het patroon op papier thuis? Of op de pc? En met de engelse versie, krijg je dan een engels patroon?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:52 schreef Whoopdidoo het volgende:
Roosje is wel heel schattig.
http://www.amigurumiswebs(...)_id=9&aid=63&lang=NL
Is deze nieuw, ik vind m schattig!
Er zijn echt nog een aantal die in een boekje moeten komen. Ik koop liever een boekje voor 9,95 dan 1 patroon voor 2,95 of 3,95 (ben ook maar een arme student)
Ik ga de discussie ook lezen, ik zag opeens een trui voorbij komen, en het was ook trui, wel een beetje raar hoor
Ja maar ik bedoelde meer of t dan een engels of amerikaans engels patroon isquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:11 schreef trui het volgende:
meestal gewoon via e-mail, een pdf-bestandje. en ja, een engelse versie is doorgaans in 't engels ja.
Bij Christel is het een Wordbestand in je mailbox nadat ze je betaling ontvangen heeftquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met zo'n webshop? Krijg je dan het patroon op papier thuis? Of op de pc? En met de engelse versie, krijg je dan een engels patroon?
Ik heb m ook ergens liggen, maar ben nog helemaal niet ver. Spiegelei kan wel helpen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:02 schreef EsseEi het volgende:
Spiegelei is hem aan het maken dacht iken nog iemand
oh whoop heb je ook een bericht gestuurd
leuk, wat voor olifant???quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:48 schreef Herfstblad het volgende:
Bij deze dan:
Spiegelei: Hoeveel wol/katoen heb je gebruikt totnutoe?
Ik ben nu trouwens met een olifantje bezig
haha, wat is allemaal nuttig dan??? ja het dekentje is wel nuttig maar de knuffels haken vind ik ook leuk en als je er iemand anders blij mee kunt maken dan is het ook weer nuttig toch??quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef Herfstblad het volgende:
Ik vind nuttige dingen meestal niet leuk om te hakenLigt ook wel aan de kleuren enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |