Die heb ik ook een paar keer gemaakt. Leuk ding, maar lastig te volgen patroon, zo allemaal achter elkaar. Ik kwam er altijd wel uit, iig genoeg om het niet zelf ff anders op te schrijvenquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:23 schreef kirsten. het volgende:
Haha, die deken ligt bij mij te versloffen.. Wel beetje zonde want hij moet echt ongeveer af over een maandje
Gisteren en vandaag hebben we het laatste wat ik hier in Zweden te volgen heb, namelijk 6 uur lang presentaties. Ik heb gisteren 2 upjes (formaat hand) gemaakt, een boze en een goede zegmaar. Voor vandaag ga ik voor het bubblelegmonster in de kleuren felroze en grijs:
http://www.craftbits.com/project/amigurumi-bubble-leg-monster
dat patroon is echt één van de minst leesbare die ik ook ben tegengekomen, wat een hel zeg (teminste, in firefox dan hoe het in IE is weet ik niet)
Ik zie wel een visje, dus nu ben ik wel heel benieuwdquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:09 schreef mijsje het volgende:
Ik zag ook Frits...leuk bij het aquarium... ik dacht nog: waarom is dat half leeg? maar dat is vast voor de schildpad...
leuk idee om van Frits een sleutelhanger te maken, maar is hij niet een beetje te groot?
Bizar is dat hè?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:19 schreef Lemijn het volgende:
Ik sta er vooral van te kijken dat ik het gewoon kán, zoiets als een muts zelf maken, die ook nog echt als zodanig kan functioneren.
Volgende project: ei-warmhouders. Lekker snel klaar
nou ik moet hem sowieso even overschrijven voor in de colleges,maar wist vaak niet of ze daar nou al een nieuwe rij bedoelden of nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:51 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Die heb ik ook een paar keer gemaakt. Leuk ding, maar lastig te volgen patroon, zo allemaal achter elkaar. Ik kwam er altijd wel uit, iig genoeg om het niet zelf ff anders op te schrijven
Stitch toevallig?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:47 schreef Herfstblad het volgende:
Wat heb je voor gehaakte Disneyfiguren, Whoopdidoo?
Toevallig wel! Moet je maar even pmmen als je m wilt voor je email. Het is wel een lastig patroon zie ik, en af en toe in t half arabisch :S Dus weet niet of je eruit komt, ik wil er anders ook wel naar kijken als je er niet uitkomt maar dat wordt pas maandag.quote:
Oh, die assepoester klinkt geweldig, en ik kan ook breien. Mag ik je PM'en voor het patroon?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:05 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Toevallig wel! Moet je maar even pmmen als je m wilt voor je email. Het is wel een lastig patroon zie ik, en af en toe in t half arabisch :S Dus weet niet of je eruit komt, ik wil er anders ook wel naar kijken als je er niet uitkomt maar dat wordt pas maandag.
@herfstblad, heeeeul veel, maar het meeste is wel mickey enzo en winnie de pooh en looney tunes enzo.
En er zit een te gave omkeerbare assepoester bij, alleen helaas gebreid.
Ja, dat klopt! Ik kom hem weleens tegen op ravelry, en heb het vermoeden dat ze wel meer dingen niet helemaal eerlijk als 'eigen' bestempelt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
Heb jij daarover geruzied, wat tof. Ik vond m ook wel ergens op lijken. Pip lijkt ook onwijs op een andere pinguin.
U heeft PMquote:Muck tuurlijk mag dat.
precies, het is een beetje een lastige kwestie wannéér je dan precies van plagiaat spreekt.een tijdje geleden had iemand in 't lucy-forum op ravelry bijvoorbeeldeen leuk patroon uitgewerkt van een ronde gehaakte tas die ze ergens te koop had zien staan. (die ze nooit zelf zou kopen omdat ze nou eenmaal zelf kan haken, dus ze ging 'm namaken). er werd echter (vanuit de winkel die 'm verkocht) heel moeilijk gedaan over het feit dat ze het patroon misschien (gratis) online zou zetten, zie de discussie in dat topic, dus dat heeft ze uiteindelijk toch maar niet gedaan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:23 schreef Herfstblad het volgende:
Nou ja, mijn boom lijkt ook op die van Ana Paula Rimoli. Maar goed, ik heb dat plaatje ook gewoon nagedaan.![]()
Heel erg bedanktquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:45 schreef Whoopdidoo het volgende:
Muck heeft al mail, en herfstblad krijgt twee mailtjes. O het worden er 3 trouwens.
Maar sowieso soms heb je vrij simpele patroontjes op etsy, in principe als je een beetje gevorderd bent(en je hebt er zin in, wat ik dus niet heb) kun je dat echt wel uitvogelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |