quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:43 schreef Id_do_her het volgende:
Magnetron met ctrl+z, dat zou best een handig apparaat zijn.
They are ignorantquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja, een magnetron kan ook koelen. Maar veel mensen kennen deze functie niet.
Als ik bier heb gehaald bij de super en het nog lauw is, koel ik het eerst met mn magnetronquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Tis wel waarquote:
Ooh, vandaar de term combi-magnetronquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Die van ons heeft die functie nog niet, stomme fabrikanten, brengen zo iets net uit terwijl wij net er eentje gekocht hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb er een met een knip- en plakfunctie. Ik knip de warme schaal uit de magnetron en hij wordt op tafel geplakt. Scheelt weer verslepen van een hete schaal.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:43 schreef Id_do_her het volgende:
Dan zet je hem toch heel even op cancel, dan is die schaal ook niet meer zo heetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er een met een knip- en plakfunctie. Ik knip de warme schaal uit de magnetron en hij wordt op tafel geplakt. Scheelt weer verslepen van een hete schaal.
Ja maar dan is het eten dus ook weer bevrorenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zet je hem toch heel even op cancel, dan is die schaal ook niet meer zo heet
Ik zei: heel even.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar dan is het eten dus ook weer bevroren.
Antartica midwinterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:31 schreef Renesite het volgende:
Ja, dat kan wel. Afhankelijk van de temperatuur in de ruimte waar je magnetron staat en de tijd dat je er in stopt/je het laat cancelen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:41 schreef TheLoneGunmen het volgende:
Als ik iets aan het opwarmen ben in de magnetron en ik druk nog voordat 'ie klaar is en gaat piepen op de Cancel-knop, maakt 'ie het opwarmen dan ook echt ongedaan?
Alt+f4, nog beter.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:43 schreef Id_do_her het volgende:
Pas daar mee op, als je die veel te lang in de magnetron laat staan en helemaal laat verkankeren wordt het een Windows PC.quote:
Nee, met ctrl+c & ctrl+v, dan hoef je nooit meer eten te kopen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |