Wel makkelijk geoordeeld. Wij hebben geen beelden vanuit alle hoeken gezien. We weten niet eens of Pearl uberhaupt nog op het podium stond etc etc.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:44 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Achteraf vast wel. Maar ik vond ook wel dat hij op zijn minst even naar haar kon glimlachen van 'hey, goed gedaan' ofzo. Jammer dat hij zo met zichzelf bezig was. Ookal had hij gewonnen.
De meeste mensen springen elkaar meteen in de armen. Dat hoeft niet als je dat niet wilt, maar op dat moment had er wel wat mogen gebeuren. En toen stonden de camera's nog op beide kandidaten gericht. Strafpunten voor de mediatrainer van Ben.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel makkelijk geoordeeld. Wij hebben geen beelden vanuit alle hoeken gezien. We weten niet eens of Pearl uberhaupt nog op het podium stond etc etc.
Je kan je er maar druk om maken.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:50 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
De meeste mensen springen elkaar meteen in de armen. Dat hoeft niet als je dat niet wilt, maar op dat moment had er wel wat mogen gebeuren. En toen stonden de camera's nog op beide kandidaten gericht. Strafpunten voor de mediatrainer van Ben.
Roel sprong meteen bij hem in de armen...quote:Op maandag 24 januari 2011 23:50 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
De meeste mensen springen elkaar meteen in de armen. Dat hoeft niet als je dat niet wilt, maar op dat moment had er wel wat mogen gebeuren. En toen stonden de camera's nog op beide kandidaten gericht. Strafpunten voor de mediatrainer van Ben.
Ik ben blij voor die Ben Saunders met zn succes in zijn "zangcarrière", en snap dat de mensen direct in zijn omgeving ook blij voor hem zijn. Maar wordt er niet een beetje overdreven in dit land? Je hoeft de krant maar open te slaan en het is Ben Saunders dit en Saunders dat. Las zelfs dat Ben en Dean vandaag worden gehuldigd in Hoorn en ereburgers worden gemaakt! Come on zeg! Het is maar een simpel zangspelletje hoor, geen helden die in het buitenland iets belangrijks hebben gedaan!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:23 schreef iBenny het volgende:
Hij was gewoon blij met z'n overwinning. Ik denk wel dat hij haar daarna nog wat heeft gezegd
Daar hebben de broers natuurlijk zelf niet om gevraagd, dat komt bij de gemeente Hoorn vandaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:47 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik ben blij voor die Ben Saunders met zn succes in zijn "zangcarrière", en snap dat de mensen direct in zijn omgeving ook blij voor hem zijn. Maar wordt er niet een beetje overdreven in dit land? Je hoeft de krant maar open te slaan en het is Ben Saunders dit en Saunders dat. Las zelfs dat Ben en Dean vandaag worden gehuldigd in Hoorn en ereburgers worden gemaakt! Come on zeg! Het is maar een simpel zangspelletje hoor, geen helden die in het buitenland iets belangrijks hebben gedaan!
Maar als dat allemaal niet zo was, al die aandacht, dan gaan 'we' weer zaniken dat zo'n wedstrijd winnen in Nederland niets voorstelt en je er daarna nooit meer iets van hoort enzo..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 04:47 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik ben blij voor die Ben Saunders met zn succes in zijn "zangcarrière", en snap dat de mensen direct in zijn omgeving ook blij voor hem zijn. Maar wordt er niet een beetje overdreven in dit land? Je hoeft de krant maar open te slaan en het is Ben Saunders dit en Saunders dat. Las zelfs dat Ben en Dean vandaag worden gehuldigd in Hoorn en ereburgers worden gemaakt! Come on zeg! Het is maar een simpel zangspelletje hoor, geen helden die in het buitenland iets belangrijks hebben gedaan!
Hoezo? Het is ook niet speciaal, het is maar de zoveelste zangwedstrijdje op een van de vele commerciële Nederlandse zenders. Niks internationaal aan. En als het je mij zegt zwaar overhyped.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als dat allemaal niet zo was, al die aandacht, dan gaan 'we' weer zaniken dat zo'n wedstrijd winnen in Nederland niets voorstelt en je er daarna nooit meer iets van hoort enzo..
Op zich is het best knap dat twee broers elk afzonderlijk in een aparte show winnen, dat ben ik met je eens. Maar ze hebben al een lange geschiedenis met het doelbewust aflopen van songfestivals, dus zo plotseling komt hun succes ook niet uit de blauwe hemel vallen.quote:En het IS toch ook heel bijzonder dat twee broers uit die plaats elk afzonderlijk in een aparte show winnen?
Ik zet ze niet neer als 'futiliteiten', dat zijn jouw woordenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:05 schreef Re het volgende:
apart fenomeen om winnaars neer te zetten als kampers ja... of ze neer te zetten als futiliteiten... dat mag hoor, er is wel een term voor zulk soort gedrag
Met jou kan ik praten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:55 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Roel sprong meteen bij hem in de armen...Hier had je ook nog coaches die ertussen stonden, niet zoals bij bijvoorbeeld Popstars dat ze al met de armen om elkaar heen stonden. Maar ik snap je punt. Toch zou ik als Ben het het liefst inderdaad eerst met je familie en vrienden willen vieren! Ben zei ook dat hij dat het liefst wilde maar hij werd elke keer overal heen gesleept en toen hij tijd had waren zij al weg.
Mee eens, zowieso komen ze een beetje over als aso's.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:14 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ik zet ze niet neer als 'futiliteiten', dat zijn jouw woordenMaar ik vind al die aandacht van 'bepaalde' zenders voor de zoveelste songfestivalletje wel zwaar overdreven.
En kampers..., kijk nog 'ns goed naar die familie![]()
Kijkcijfers!! Veel mensen keken naar TVOH om Ben Saunders, daarom nu een real life soapquote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef UltraR het volgende:
Nou, ze blijven het serieus aanpakken.
Wekelijkse real-life aflevering over Ben Saunders.
Wat een snoepies.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Dean-Saunders.dhtml
Misschien is deze al eens gepost hoor maar ik vind Ben hier zo schattig (nog trouwens :p)
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:31 schreef catwaezle het volgende:
We moeten Dean gewoon verder loslaten mensen. Dat is maar een popstars deelnemertje. Popstars kan iedere lul winnen. Dean Saunders kan aardig zingen maar daar houdt het ook op. Ben Saunders heeft wél de X factor en ook nog eens een geweldige soul stem. Dat is een artiest van wie we over 5 jaar misschien nog steeds horen. Hij heeft de potentie een nieuwe Borsato te worden, maar net als Borsato is daar wat geluk bij nodig. Onze Marco scoorde ook eerst totaal niet... totdat hij het Italiaans op gaf en Nederlandstalig ging zingen.
dat is Jamie jaquote:Op maandag 31 januari 2011 08:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Bij "Ik Ben Saunders" loopt 1 knakker de hele tijd in beeld is dat de onbekende broer die via deze wijze bekend wil worden?
Hij is erg leuk en voelt zich waarschijnlijk gewoon op z'n plaats. De broers doen volgens mij veel samen. Ik vind hem qua verschijning niet onder doen voor de andere broers.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hij zet zichzelf wel ontzettend op de voorgrond. Maar ja ik zapte erlangs. Jij bent er waarschijnlijk voor gaan zitten. Das een verschil in leefwereld.
quote:Agenda Ben Saunders met 165 optredens vol in 2011
De agenda van Ben Saunders zit ramvol voor 2011. Naast het opnemen van een album, optreden bij de concerten van Marco Borsato en een mogelijk Amerika-tripje om The Voice of America te promoten zijn er voor dit jaar 165 optredens gepland. Wie Ben in 2011 nog wil boeken moet kunnen lullen als Brugman, want in principe is de eerstvolgende mogelijkheid pas in 2012, meldt Het Parool. Opmerkelijk is dat Ben veelal niet met een band zal optreden, maar in te huren is als tapeact met een orkestbandje.
Niets ten nadele van de artiesten die nu met een orkestband het land doorgaan en daarmee een goede boterham verdienen, maar een dergelijke show is naar mijn smaak toch weggelegd voor de laagdrempelige Top 40-muziek of de b-artiest die zichzelf geen volwaardige band kan veroorloven.
Nu zal ik ook niet ontkennen dat Ben muziek maakt – of in elk geval heeft laten horen in The Voice of Holland – die uitermate goed past in de Top 40. Maar ik meende toch in de woorden van producent John de Mol te horen dat hij een winnaar wilde die langdurig, blijvend succes zou overhouden. Een artiest die een carrière krijgt waarbij stadions worden uitverkocht en honderdduizenden platen verkocht worden.
Wie daar op inzet, doet er verstandig aan zijn talent als serieuze artiest in de markt te zetten. Want de ervaring leert dat Idols en X Factor-winnaars die snel cashten met optredens met orkestband, een kort leven als a-artiest beschoren was. Je moet toch een merk in de markt zetten waar de consument in gelooft en – misschien net zo belangrijk – deejays ook in geloven. Zij bepalen de playlist van hun station en dus ook de airplay. Daarbij is het essentieel dat de grote stations meegaan. Of dat nu ook zal gebeuren…
Update 17.30 uur: Artiestenbureau AT Productions meldt dat Ben Saunders vanaf april met liveband is te boeken. Ook staan er al enkele optredens met liveband gepland. Boekingen als tapeact verlopen via dochter Het Boekingsburo.
http://www.lb-entertainme(...)af_nu_te_boeken.htmlquote:De boekingen van Ben Saunders gaan vooralsnog op aanvraag want de agenda is nog gesloten De gage bedraagt 6975 euro voor openbare optredens en 8475 euro voor besloten optredens. Uiteraard zijn deze prijzen excl. 6% BTW (voor optredens voor 1 juli en 19% voor optredens na 1 juli a.s.) Er zijn vrijblijvend optie-aanvragen te plaatsen!
De gage van Dean Saunders is vandaag bekend geworden en bedraagt 2975 exclusief BTW en 7% Buma.
quote:Internationale platendeal voor Ben Saunders ?
AMSTERDAM - Ben Saunders gaat sky high! Hij is nu in Engeland omdat een grote platenmaatschappij interesse in hem heeft!
De winnaar van The Voice Of Holland twittert: "Straks naar Engeland... misschien een van de meest belangrijke dagen van mijn leven. Grote platenmaatschappij is geïnteresseerd. Voor Europa of misschien wereldwijd... :-)"
Eerder liet ook John de Mol al merken dat hij Ben internationale allure vindt hebben. Hij gaf aan dat, ook al had Ben niet gewonnen, hij de Hoornse tattoo-koning mee wilde nemen naar de VS om te zingen in de Amerikaanse versie van The Voice.
Dat zou ik er niet uitgehaald hebben. Maar hij ziet er wel gevaarlijk en bedacht uit. Met die kleding, haar, blik. Ik zou liever tegen die andere 2 gaan staan.quote:
Dat zullen een heleboel kijkers niet met je eens zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:24 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Alles is beter dan boer zoekt vrouw.
quote:Optreden Ben Saunders plots afgelast
van onze redactie
AMSTERDAM - Ben Saunders was minder gewild in carnavallend Brabant dan van tevoren gedacht...
Foto: BrunoPress
De winnaar van The Voice of Holland zou vrijdagavond optreden in Den Bosch, maar er waren te weinig kaarten verkocht waardoor het optreden werd afgelast. Dat meldt omroep Brabant.
Voor het half uur durende optreden van Ben werden slechts enkele tientallen kaarten à 17,50 euro verkocht. Een medewerker van het café verklaart aan de omroep: 'Misschien ligt het aan de avond, misschien aan de artiest.'
Tsja, hij is niet echt een carnavalskraker, snap het wel. Het feit dat men de uitdossing flink aangeschaft heeft, zegt toch wel dat hij nog goed in de markt ligt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:31 schreef SemperSenseo het volgende:
Ik ben blij dat die idiote Saunders hype eindelijk op z'n retour is![]()
Optreden Ben Saunders boeit carnavalsvierders niet
[ afbeelding ]
FOTO BRUNOPRESS/EDWIN JANSSEN
DEN BOSCH - Goed een maand na zijn spetterende overwinning in The Voice of Holland lijkt de populariteit van Ben Saunders tanende. Wat de aftrap van het Bossche carnaval had moeten zijn, eindigde voor de zanger vanavond in een deceptie. Zijn optreden in grand café Silva Ducis is afgelast.
Terwijl de petjes, neptatoeages en gouden tanden, de afgelopen dagen als warme broodjes over de toonbank gingen, lijkt voor veel carnavalsvierders 17 euro 50 toch te veel gevraagd voor een half uurtje Ben Saunders.
Handjevol kaarten
In januari verzamelden zich nog duizenden enthousiaste fans bij de huldiging van Ben, maar nu kwamen er slechts enkele tientallen op de uitspanning in Den Bosch af. Voor het feestelijke optreden werd uiteindelijk maar een handjevol kaarten verkocht.
Het miniconcert werd daarop afgelast. Een medewerker van Silva Ducis in Den Bosch weet ook niet waar het gebrek aan belangstelling aan te wijten is. "Misschien ligt het aan de avond, misschien aan de artiest," laat hij Omroep Brabant weten. (DVDH)
Bron: ad.nl
Ja alleen zijn, ahum, markante "tattoo" kop ligt nog goed in de markt. Maar dan als grapquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, hij is niet echt een carnavalskraker, snap het wel. Het feit dat men de uitdossing flink aangeschaft heeft, zegt toch wel dat hij nog goed in de markt ligt.
Echt niet!!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:12 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Ja alleen zijn, ahum, markante "tattoo" kop ligt nog goed in de markt. Maar dan als grap
quote:Ben Saunders kiest Dry Your Eyes als nieuwe single
Vrijdag verschijnt You Thought You Knew Me By Now, het debuutalbum van Ben Saunders. Het is ook de dag waarop de winnaar van The Voice of Holland zijn tweede ‘eigen’ single uitbrengt. Na Kill for a Broken Heart gaat het om Dry Your Eyes, vertelt de zanger aan NLpop. “Nee, het is geen vertaling van een smartlap met de tekst Droog Je Tranen.” Bij Bol.com zijn al snippets van het album – en dus ook de single te luisteren – waarop Ben goeie feedback krijgt. “Fans lopen nu al te zeggen wat ze de toffe liedjes vinden, dat is wel vet.
Het is een spannende week voor Ben Saunders. Gisteren werd bekend dat hij het vaakst genomineerd is voor de TMF Awards 2011, ook treedt hij voor het eerst op met band als voorprogramma van Kane in Ahoy. Vrijdag verschijnt dan zijn debuut-CD, welke op het moment van schrijven nog niet is gelekt.
“Het voelt wel alsof we nu een periode afsluiten. Bij The Voice of Holland en daarna heb ik vooral andermans liedjes gezongen, nu mag ik mijn eigen liedjes gaan zingen. Eigenlijk begint er iets nieuws. Ik kan echt iets van mezelf gaan laten zien.”
quote:
Jaap zijn CD is dan ook veel te laat gekomen natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:03 schreef iBenny het volgende:
Album is goud en staat op #1 in de album top 100.
Das al een stuk beter dan Jaap
Die is er nog niet eens toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jaap zijn CD is dan ook veel te laat gekomen natuurlijk.
quote:Ben Saunders tekent wereldwijde platendeal
Groot nieuws van Ben Saunders. De zanger onthult vanmiddag op Radio 538 dat hij een wereldwijde platendeal heeft getekend. Zijn label 8Ball Music regelt dat via Sony Music. Het album You Thought You Knew Me By Now zou volgens de zanger in elk geval in Amerika, Engeland en verschillende Europese landen worden uitgebracht. Ik gok dat John de Mol hier flink heeft gelobbyd.
Want De Mol is er alles aan gelegen om The Voice of Holland een winnaar te laten opleveren waar we over tien jaar nog steeds veel van horen, nationaal en internationaal. De talentenjacht is volgens de mediatycoon opgezet om dit keer een blijvend succes af te leveren in plaats van een eendagsvlieg. Met zo’n verhaal kan hij zijn format The Voice beter internationaal uitrollen, al heeft De Mol daar nu weinig over te klagen…
Ik zou me zomaar kunnen voorstellen dat John de Mol een en ander heeft bedongen bij de verkoop van de formatrechten in het buitenland. Ook daar wordt telkens samenwerking gezocht met lokale platenmaatschappijen om de single-releases tijdens het programma soepel te laten verlopen. Het zou kunnen dat daarbij de package-deal met Ben Saunders is gesloten. Voor een buitenlands label is het immers doorgaans niet aantrekkelijk om een Nederlandse artiest uit te brengen.
Supernieuws voor Ben Saunders in elk geval. John de Mol stak bij de release van You Thought You Knew Me By Now de loftrompet over de kwaliteit van de nummers. Zelf moet ik zeggen erg snel ‘klaar’ te zijn met het album, al blijft Saunders natuurlijk een fenomeen. Met de eerste blind audition van Ben (Someone Like You) zou het buitenlandavontuur in elk geval in het zadel geholpen moeten zijn.
Wie heeft dit gelul geschreven.quote:
... hij is van britse komaf ...quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:32 schreef Cracka-ass het volgende:
Volgens mij spreekt hij ook nog behoorlijk goed Engels.
ik vind hem wel tofquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Die albumcover is niet bepaald charmant.
quote:Roelvink: ‘Ben Saunders na The Voice 2 in vergetelheid’
Dries Roelvink denkt dat Nederland Ben Saunders snel weer vergeten is als het tweede seizoen van The Voice of Holland begint. Dat zegt de volkszanger in weekblad Story. Roelvink heeft een hekel aan Saunders, sinds hij zei dat ‘de man in zijn gele zwembroekje en witte haren’ nooit iets heeft gepresteerd. “Ben heeft wel een héél grote mond voor zo’n lelijk mannetje. Ik moet nog zien of hij een blijvertje is. Er komt na de zomer een nieuwe The Voice en dan duikt het land weer op een ander talent.“
De zanger is nog altijd woest om de uitspraak van Saunders. “Die man heeft wel heel veel praatjes voor iemand die nog maar net in de showbizz komt kijken. Hij moet het allemaal nog maar waar zien te maken. Ik zit al 25 jaar in het vak en die Ben is net een halfjaartje bekend. Bescheidenheid siert nog altijd de mens. Presteer zelf eens wat voordat je over een collega gaat oordelen.“
De carrière van Saunders is volgens Roelvink lang niet indrukwekkend. “Ben heeft een talentenjacht gewonnen, één van de vele die er de afgelopen jaren op televisie te zien waren. Veel verder reikt zijn succes nog niet. Ben staat aan het begin van zijn carrière en dan zou het gepast zijn als je wat meer respect toont voor collega’s die al járen meedraaien.”
Roelvink vindt dat hij meer heeft gepresteerd dan welke winnaar van een talentenjacht ook. “Bij mijn boekingsbureau Jan Vis boekt men elk jaar de winnaar van Popstars. Dat gaat even goed, maar na een jaar werken die winnaars weer achter de kassa. De oorzaak hiervan? Ze missen podiumervaring. Mijn netwerk in Nederland is goud waard, omdat ik overal in het land wordt teruggevraagd.“
Wat een droeftoeterquote:Ben Saunders zag vrouwen als stuk vlees
Laatste update: 19 juli 2011 15:49 info
AMSTERDAM - Ben Saunders heeft in het verleden heel wat vrouwen versleten. In Grazia onthult hij dat hij in het verleden soms wel drie of vier vrouwen op een dag heeft gehad.
Foto: ANP
"Ik zag vrouwen toen gewoon als een stuk vlees", zegt de 27-jarige winnaar van The Voice of Holland in het tijdschrift.
Saunders kijkt echter niet met weemoed op die periode terug. "Er is niets aan, elke dag een ander."
De vrouwen met wie hij toen ging waren naar eigen zeggen allemaal "slettebakken". "Mijn vriendin zal het niet worden, iemand die zich na een avondje lekker laat pakken. Als ze het bij jou doet, heeft ze het bij honderden anderen ook al gedaan."
Reputatie
Zijn huidige vriendin Soraya, met wie hij binnenkort gaat trouwen, is op de hoogte van zijn reputatie. "Ze weet precies hoe ik was, want ik vertelde haar altijd alles. Maar sinds ik bij haar ben, kijk ik niet eens meer naar andere vrouwen. Vraag me niet hoe het kan, het is echt heel gek, maar daar heb ik me helemaal voor afgesloten."
Saunders zegt dan ook niet bang te zijn voor de verleiding. "Dat gaat nooit gebeuren, door niemand niet. Mensen om me heen hebben me ook wel eens gevraagd: 'Hoe lukt het je dan nu om straight te blijven?' Dat is nu heel simpel omdat ik Soraya heb."
Achternaam
Sinds hij met Soraya samen is, gelooft de zanger ook in het huwelijk, zo zegt hij. "Eigenlijk stelt het niets voor, het is een papiertje en een ring. Maar het is toch leuk als ze je achternaam heeft. Dan kun je echt zeggen: 'Die is van mij.'"
Gehandicapten
In het interview vertelt Saunders verder dat hij niemand een voorkeursbehandeling geeft. De zanger kan regelmatig pissig worden van de extra aandacht die voor gehandicapten wordt gevraagd. Naar eigen zeggen hoeft hij niet zo nodig de 'goede Ben' uit te hangen.
"Moet ik dan elke gehandicapte knuffelen? Alleen omdat iemand in een rolstoel zit?", vraagt Ben zich af in Grazia. De zanger zegt er zelfs boos van te worden. "Er wordt vaak extra aandacht voor ze gevraagd. Maar de andere kinderen dan. Daar zit toch geen verschil tussen? Soms kan ik daar wel pissig om worden."
De 27-jarige talentenjachtwinnaar zegt veel verzoekjes te krijgen van ongeneeslijk zieken of gehandicapten. Maar volgens hem hebben ze helemaal niets aan hem. "Dan schrijven ze of ik bij hen thuis kan komen", vertelt hij. "Dan antwoord ik dat ik dat niet ga doen, omdat ik hem toch niet beter kan maken."
Goede Ben
Ook het idee om hen een lichtpuntje te geven, gaat voor Ben al te ver. "Wat kopen ze voor mijn glimlach? Hun gezondheid krijgen ze er niet mee terug. En ik heb er niet zo'n behoefte aan om mijn kop te laten zien en de 'goede Ben' uit te hangen."
quote:Ben Saunders
On Tuesday 19th July 2011, @tattooben said:
echt leuk hoe die KUT journalisten je verhalen omdraaien over gehandicapten...het gaat MIJ er om dat IEDEREEN GELIJK staat donker ,licht ,ziek of niet ziek....iedereen krijgt dezelfde aandacht.....ik zet me goed in voor goede doelen..dus NEE ik zet gehandicapten niet opzij,ik BEHANDEL IEDEREEN met respect ..maar sommige mensen begrijpen dat blijkbaar niet....everyone is special !!!!
Dus hij gaat wel langs ze, als ze een verzoekje doen?quote:
4 of 5 vrouwen op een dag..quote:
Oh dat hij met zijn paling rondzwaait, dat moet hij lekker zelf weten, maar dat je zo stom bent om te begrijpen waarom mensen die ernstig ziek zijn een optreden thuis nog leuk vinden, dat vind ik wel apartquote:Op woensdag 20 juli 2011 10:19 schreef sherezade het volgende:
[..]
4 of 5 vrouwen op een dag..![]()
![]()
![]()
wie wilt zoiets..misschien nu ja na de voice dat er van die breezers zijn die hem willen maar kom op zeg voor de Voice zou jij je nog niet eens naar hem om kijken , lelijk mismaaksel
naja ik vind hem echt niks, hij doet alsof hij aan de top van de wereld staat...quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat hij met zijn paling rondzwaait, dat moet hij lekker zelf weten, maar dat je zo stom bent om te begrijpen waarom mensen die ernstig ziek zijn een optreden thuis nog leuk vinden, dat vind ik wel apart
Maar hij is wel lekker gewoon gebleven!
Ja tieneridolen, je weet hoe dat gaat hè?quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:28 schreef EilandjeOnline het volgende:
wat is het toch ineens weer snel over met de liefde hier
Heet Ben officieel Benji?quote:Op donderdag 21 juli 2011 03:20 schreef Bostonian het volgende:
Nieuwe tattoo van Ben. http://instagr.am/p/IIAln/ Zijn verloofde heeft ook een tattoo van zijn naam laten zetten. http://yfrog.com/kk4vslpj
Nou ..als jij eerst met zo een verhaal de wereld inkomt dat jij plotseling om wat voor reden ook geen extra tijd kan of wilt vrijmaken voor mensen die gehandicapt zijn,terwijl dat misschien ook mensen zijn die vanaf het begin dat jou ster rijzende was al fan waren en jou optredens bezochten,en vervolgens later met een 'feel good'verhaal erop terugkomt dat de media jou een loer proberen te draaien( right en waarom zouden ze dat nou gaan doen.) omdat er plotseling een storm van verontwaardiging opsteekt,dan ja..ben je niet alleen een ongelofelijke associale lul maar ook iemand die geen enkele fan meer waardig is!quote:Op woensdag 20 juli 2011 20:28 schreef EilandjeOnline het volgende:
wat is het toch ineens weer snel over met de liefde hier
quote:Jamie Saunders brengt single uit
AMSTERDAM - Jamie Saunders, de broer van Dean en Ben is de studio ingedoken om een single op te nemen.
Jamie was met zijn broer Dean meegekomen naar de muziekstudio van Jochem Fluitsma en Eric van Tijn toen Dean zijn nieuwe single ging opnemen.
"En toen Eric zei opeens: Ik heb een nummer voor je", vertelt Jamie aan Shownieuws. "Het is wel Nederlandstalig en dat is niet helemaal mijn ding...."
Volgens Eric zou zo maar kunnen dat Jamie het helemaal gaat maken in de muziekwereld. Eric: "Ik denk dat Jamie succesvol kan zijn. Hij komt uit hetzelfde nest en hij is ook écht goed."
Jamie deed net als Ben mee aan The Voice of Holland, maar in de eerste auditie-ronde werd hij er al uit geknikkerd.
Jamie's single, waarvan hij de titel nog niet wil onthullen, komt in augustus uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |