Gooi dan deze omhoog:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
Kan dit topic om 21h even tot kinkfm topic worden omgedoopt, of zijn er nog mensen die daar last van hebben?
Je had toch zelf ook al een topic geopend laatst?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
Kan dit topic om 21h even tot kinkfm topic worden omgedoopt, of zijn er nog mensen die daar last van hebben?
Dat was alleen een nieuwe programmering topicquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je had toch zelf ook al een topic geopend laatst?
Maak dan gewoon een nieuw topic aan ofzo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
PROOST!quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
PROOST!
Gooooooooooeeeeeeeeeedenavond![]()
Proost !!!!quote:
quote:
Dus de DRS is nu nutteloos?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die komt in mijn JSONP / JavaScript-based scrobbler ook al door als NowPlaying.
Nu pas?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:09 schreef Allrounder het volgende:
Eigenlijk helemaal klaar met dit nummer.
Ik halverwege SR alquote:
Agree.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:09 schreef Allrounder het volgende:
Eigenlijk helemaal klaar met dit nummer.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:16 schreef -Hans- het volgende:
Echt zin om vanavond even flink te zuipen. Gelukkig genoeg bier in huis.
Je vergeet een drankjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:24 schreef gerbenp het volgende:
Bitterballen en SoD is een goede combinatie.
Nicequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:24 schreef gerbenp het volgende:
Bitterballen en SoD is een goede combinatie.
iets met diabetes die dat liever niet wilquote:
Dan kun je het beter laten idd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:28 schreef gerbenp het volgende:
[..]
iets met diabetes die dat liever niet wil, alcohol en diabetes = hypo en kans op bewusteloos raken..
Ok.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:40 schreef Stefanovich het volgende:
Ik luister nu lekker Radio VeronicaZometeen Ben Liebrandje erop!
Absoluutquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:42 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Best dik idd![]()
Die afwisseling in tempo is mooi.
fijn om te weten, ik (en wij) luisteren nu 3fmquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:40 schreef Stefanovich het volgende:
Ik luister nu lekker Radio VeronicaZometeen Ben Liebrandje erop!
Ik heb er ook eentje in de klas zitten, maar die drinkt ook gewoon (veel) alcohol hoor..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:28 schreef gerbenp het volgende:
[..]
iets met diabetes die dat liever niet wil, alcohol en diabetes = hypo en kans op bewusteloos raken..
Heb er net nog maar even een pizzabroodje in gegooidquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:59 schreef -Hans- het volgende:
Tot de reclame is afgelopen maar even Broken Bells - The High Road. draaien en nog een biertje scoren. Merk wel dat alleen een pizza niet echt een goede bodem is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |