brak ze!quote:
Leukquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:09 schreef candygirl het volgende:
zometeen even de stad in, naar mijn stam kroeg! is lang geleden
quote:
dank jequote:
Een collega!quote:
t gaat om een ex neem ik aan? Heb je nog contact met hem, op wat voor manier dan ook?quote:Op maandag 10 januari 2011 08:56 schreef Apotheose het volgende:
ik wou dat ik hier es kon posten dat het tij weer gekeerd is. En dat ik me weer happy voel. Dat alles weer op zn pootjes is terecht gekomen. Maar nee natuurlijk niet. En nee, die fuckin tijd heelt niet. die staat stil
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:56 schreef 8108139dpths het volgende:
Stond ik maar wat steviger in mijn schoenen...
ik met liefdequote:Op maandag 10 januari 2011 18:16 schreef zwartedoos het volgende:
pff ik wil vertroeteld worden met een kippesoepje
dit behoeft enige uitlegquote:Op maandag 10 januari 2011 22:41 schreef Jullie het volgende:
[..]
Soms... ben jij niet te volgen![]()
Sterkte
Lijkt me best kut eigenlijk. Laat me maar rustig sterven rond mn 80e levensjaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:42 schreef zegeensscheveningen het volgende:
ik heb net te horen gekregen dat ik nog maar 80 jaar te leven heb.
Zo iets komt toch rauw op je dakje vallen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 04:33 schreef Slaif het volgende:
[..]
Lijkt me best kut eigenlijk. Laat me maar rustig sterven rond mn 80e levensjaar.
teveel glaasje gedraaid. Er zijn altijd van die clowngeesten bij die je de waarheid vertellen over het tijdstip van je overlijden. Ik ga de mijne aanvechtenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 04:33 schreef Slaif het volgende:
[..]
Lijkt me best kut eigenlijk. Laat me maar rustig sterven rond mn 80e levensjaar.
hier ook...plak er 1 dag aan, gisteren had ik toch al vrij.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 02:18 schreef scrub_nurse het volgende:
eindelijk thuiskoppijn gekregen maar nu wel morgen vrij
ze soppen t zich maar op op t werk
Oh dat is irritant , heb ik vaak in de winter last van gelukkig valt het dit jaar mee. Er is niets irritanter dan constant tranende ogen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:42 schreef Robophatt het volgende:
Lam. Weinig emotioneel zeg maar.
En flink ontstoken ogen
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 06:13 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hier ook...plak er 1 dag aan, gisteren had ik toch al vrij.
OT:kan niet slapen van dat gehoest
Thanks. Het gaat wel, maar toch zo'n leeg/saai gevoel in huis nu. Zo'n huisdier voelt alsof het een familielid is..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:15 schreef Saskiaahh het volgende:
Geen idee... voel aleen dat ik moe ben.
Aaaah sterktegaat het wel een beetje? toen mijn kat werd ingeslapen heb ik daar echt maanden verdriet nog van gehad..
can imagine...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:27 schreef Saskiaahh het volgende:
Ik beschouw mijn honden ook als familie hoor... als ik er aan denk dat ze ooit doodgaan... pff naar..
Sterkte!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:52 schreef GuitarJJ het volgende:
Matig en moe. Gisteravond onze hond, na 9 jaar, laten inslapen
wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:10 schreef zwartedoos het volgende:
Blij dat ik de stap heb gezet. Nu maar hopen dat het goed gaat
quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:29 schreef Nektasje2 het volgende:
[..]
ik word somber van jou hoofd ieh gare
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:48 schreef candygirl het volgende:
als ik eraan denk, dat ik vandaag 18 jaar geleden ja heb gezegd tegen mijn ex man
sowieso, mannenquote:Op woensdag 12 januari 2011 09:48 schreef candygirl het volgende:
als ik eraan denk, dat ik vandaag 18 jaar geleden ja heb gezegd tegen mijn ex man
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:35 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Eens meid. We begrijpen elkaar volkomen.
Neuken?
dankjewel. (:quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef Tamashii het volgende:
^Sterkte.
Wel goed, nog een beetje moe en totaal geen zin maar we gaan er maar voor.
Mindset-kwestiequote:Op woensdag 12 januari 2011 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]Jij bent je inderdaad al goed aan het losmaken van je relatie
Mannenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef formerjellybean het volgende:
de kwaadheid is gezakt, maar blijf me heel erg teleurgesteld in iemand voelen.
Heel erg het gevoel van ik verdien beter en had graag een excuus gehad , maar betwijfel of ik die krijg en of die uberhaupt inziet wat die gedaan heeft.
Best wel een klotegevoel , ik baal er een beetje van.
Ja inderdaad mannenquote:
En toch blijf je hetero omdat je niet zonder ze kunt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja inderdaad mannen![]()
vooral die schijtlijsters die stil zijn maar in een groepje oh zo'n grote bek hebben en het koel vinden om vrouwen te beledigen en dan te denken dat ze stoer zijn voor vrienden
![]()
![]()
Het is gewoon te triest voor woorden
tijd om uit te zoeken waar dat gapende gat vandaan komt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:36 schreef HLV_Siempre het volgende:
Mwah... Ik jaag mn hele leven al een gevoel na. Vroeger bezorgde dat me justitiele documentatie, tegenwoordig een kapot leven en angst voor de toekomst.
Ik kan geen genoegen nemen met minder dan datgene dat dat gapende gat vult. Probleem is alleen dat hoe ouder ik word, hoe meer ik besef dat er slechts een handjevol mensen is dat daar net zo in is blijven hangen als ik. Dat begrijpt hoe en waarom.
En dan ben ik eenzaam. Fysiek nooit lang, maar emotioneel bijna altijd. En ik ben dat zat.
Al bijna jaar mee bezig... nu promotie gemaakt van psycholoog naar psychiaterquote:Op donderdag 13 januari 2011 01:21 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
tijd om uit te zoeken waar dat gapende gat vandaan komt?
Nu al? Ik dacht maandag pas.quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:37 schreef 8108139dpths het volgende:
Goed!![]()
Straks om 10 uur ontvang ik, na het tekenen van het huurcontract, de sleutel van mijn nieuwe huisje!![]()
Ik heb gebeld met de woningstichting of het eerder kon; vandaag lukte ook wel.quote:
Ben zo blij voor je!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb gebeld met de woningstichting of het eerder kon; vandaag lukte ook wel.![]()
Beter, want Kwantum heeft nu hele sterke aanbiedingen (vloerbedekking voor de helft van de prijs!), geldig tot zaterdag. Dus vanmiddag even alles opmeten, morgen wss. vloerbedekking bestellen.
Housewarming (soort van) als alles klaar is?quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben zo blij voor je!!
Binnenkort even op visite dan maar?
Dat sowieso natuurlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:51 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Housewarming (soort van) als alles klaar is?
DIT!! Zo mooi heb ik het nog niet kunnen verwoordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:36 schreef HLV_Siempre het volgende:
Ik kan geen genoegen nemen met minder dan datgene dat dat gapende gat vult.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:47 schreef cablegunmaster het volgende:
in een nee fase en vermoedelijk omdat mijn kamer opgeruimd moet worden
Ik ben wel vrolijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:08 schreef Dimens het volgende:
Wat een emotionele boel hier zo, zijn er geen mensen meer in deze wereld die gewoon vrolijk zijn?
Respect voor vrouwen en hun happy periodquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:32 schreef formerjellybean het volgende:
lui dagje , filmpje kijken en lekker niets doen. monthly joy is er ook weer en dat is een lekkere extra reden om lekker niets te doen.
Die dagen moeten er ook zijn.
ga langsquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef Dimens het volgende:
In een keer heel eenzaam, mijn vriendin laat niets van haar weten en bied ook niet meer aan om langs te komen. Ik heb er al twee weken niet gezien en ik denk heb zo'n vermoede dat het er veel meer gaan worden.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:16 schreef zwartedoos het volgende:
Ik weet niet meer waar ik het moet zoeken
quote:
Nou *knuffel* dan maarquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog steeds een mengeling tussen woest en emotioneel gesloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |