haha, ja dag na mn uitgerekende datumquote:Op maandag 10 januari 2011 21:21 schreef Ticootje het volgende:
Ik weet nog dat we je op een stoel met een vuilniszak zette Son.
Nutriton erdoor. Dat verdikt dus blijft langer in het maagje. En misschien grotere flessen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:33 schreef Noa24 het volgende:
Ja dat las ik idd ook al, het enige probleem is dat ze allergy care drinkt. Ze heeft namelijk een koemelk allergie, dus dat maakt het wat lastiger
Ik vind sprongetjes een enorm jeukwoord... Sorry.. Dus nee, en ik zou niet ens weten rond welke leeftijd er sprongetjes zouden moeten zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:44 schreef Noa24 het volgende:
Ja dat zou ik idd kunnen uitproberen. Ook heb ik het idee dat het te maken heeft met de 19 weken sprong. Ze is nu namelijk 17 weken + 2 (te laat geboren)= 19 weken. Ze schijnen dan ook vaker te komen voor een voeding 's nachts.
Houden jullie nog rekening met die sprongetjes?
Ik denk toch dat je het wellicht kan proberen... Zo zit haar maagje lekker vol en duurt het ook langer voordat ze weer honger heeft. Zoalsboven ook al werd gezegd helpt het beter als ze grote flessen leegdrinken zodat ze daarvoor een goed verzadigd gevoel hebben enhun buikje goed vol dan steeds kleine flessen, die ze dus ook weer snel verteren en dus snel weer honger.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:52 schreef Noa24 het volgende:
Nou ik heb het consultatiebureau opgebeld en ze gaf eerst als optie aan om haar 4 voedingen te gaan teven van 210/7. Maar ik denk niet dat ze het daarop redt. En vervolgens om bij haar laatste fles wat rijstebloem in te doen, zodat ze beter kan slapen.
Maar ergens zit me dat dan ook niet helemaal lekker, want dadelijk loopt ze vast op die rijstebloem. Ik wil niet perse dat ze doorslaapt, want dat deed ze ook al niet. Ik heb alleen het gevoel dat ze niet meer genoeg heeft aan wat ik aan nu geef. He wat lastig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:26 schreef Saffier het volgende:
Slechte nacht gehad Ticoo?
Ylana weegt nu 5885 gram (ik had haar over de 6 kilo geschat nu) en ze is 64,6 lang.
Ik heb de curves in het bv-topic gezet, hier even onder een spoiler wegens crosspost;Mooie curve hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja slecht nacht... Huilen enz... Doet ze anders nooit..I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |