Watquote:
Hoooooiquote:
Goedenavond u_uquote:
Bioquote:
Disturbedquote:
Onder andere omstandigheden had ik ja gezegd u_uquote:
Trek maar een kaartje.quote:
Dat heb ik vaker gehoordquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Onder andere omstandigheden had ik ja gezegd u_u
Ja, doei.quote:Je mag wel een maaltijd voor me samenstellen, dat dan weer wel
Vertelquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:16 schreef moomoo het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord
[..]
Ja, doei.
ik moet die film nog ooit eens kijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Trek maar een kaartje.
[ afbeelding ]
Als ik een stuiver had voor elke keer dat ik 'als ik niet bezet was/te jong was/te ver weg woonde/familie van je was zou ik best op je kunnen vallen' gehoord heb had ik toch zeker een ijsje kunnen kopen. En niet zo'n goedkoop waterijsje he, maar gewoon een magnum ofzo.quote:
Winona Ryderquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ik moet die film nog ooit eens kijken
Magnumsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:23 schreef moomoo het volgende:
[..]
Als ik een stuiver had voor elke keer dat ik 'als ik niet bezet was/te jong was/te ver weg woonde/familie van je was zou ik best op je kunnen vallen' gehoord heb had ik toch zeker een ijsje kunnen kopen. En niet zo'n goedkoop waterijsje he, maar gewoon een magnum ofzo.
[..]
Winona Ryder
Noisia, fuck yeah!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
dat middenstuk blijft kenkergeniaal![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:28 schreef moomoo het volgende:
[..]
oh, die heb ik nog nooit gehad, die kan er bij op het lijstje.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Ik moest een beetje huilenquote:
Ik zal je eens echt laten huilen.quote:
quote:
DIBSquote:
Je mag m'n ex wil hebben.quote:
Zo gul ben jij.quote:
Ja waarom niet iets weggeven wat je toch niet meer gebruikt.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja waarom niet iets weggeven wat je toch niet meer gebruikt.
Fok!kers helpen Fok!kersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja waarom niet iets weggeven wat je toch niet meer gebruikt.
Nee ook niet mijn dingquote:
Je mag 5 van mijn 6 exen ook hebben u_uquote:
Ja hey, je moet ze ook niet allemaal in een keer willenquote:
Mag hij nu eerder kiezen dan ik?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja hey, je moet ze ook niet allemaal in een keer willen
Kies er een uit
Dat kan nietquote:
Leuke naam.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:59 schreef Lamon het volgende:
Dat wijf heeft me gegoogled! Niet te geloven, ze begint een verhaal over dat ze het onzin vindt om iemand eerst te gaan googlen zoals haar vriendinnen zeiden, en toen wist ik het.
Mijn echte naam is nog steeds gelinkt aan dit forum, en ze heeft zich gewoon in zitten lezen.
Wat een grap.
(Amalia, als je dit leest, ik heb psychologie zo'n beetje uitgevonden, ik trap daar echt niet in.)
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:59 schreef Lamon het volgende:
Dat wijf heeft me gegoogled! Niet te geloven, ze begint een verhaal over dat ze het onzin vindt om iemand eerst te gaan googlen zoals haar vriendinnen zeiden, en toen wist ik het.
Mijn echte naam is nog steeds gelinkt aan dit forum, en ze heeft zich gewoon in zitten lezen.
Wat een grap.
(Amalia, als je dit leest, ik heb psychologie zo'n beetje uitgevonden, ik trap daar echt niet in.)
Je zei dat ze jong was, maar zo jong!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:59 schreef Lamon het volgende:
Wat een grap.
ROYALTY FTWquote:
Zo raar is dat ook niet, hoor.quote:
* Googled Amalia.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze was ook niet onaardig, maar ze heeft me dus echt zitten googlen.
Ziek.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:03 schreef moomoo het volgende:
Is ook gewoon leuk om mensen die je kent te googlen.
http://pipl.com/ schijnt trouwens effectiever te zijn om mensen na te trekken :p
Zit er ook een streetview functie in dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:03 schreef moomoo het volgende:
http://pipl.com/ schijnt trouwens effectiever te zijn om mensen na te trekken :p
Nee, maar een echte amateurdetective weet de tools die tot zijn beschikking staan te combineren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zit er ook een streetview functie in dan?
Deze hele sc, ja.quote:
Gelukkig, ik ben niet te vinden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:03 schreef moomoo het volgende:
Tja..eh... vrouwen?!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen dingen zeggen en doen, maar je date googlen vind ik ziek.
Zelfs mensen met een IQ van 70 snappen dat ze je niet moet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:56 schreef lovelost5 het volgende:
hallo,
ik zal meteen de situatie maar uitleggen.
Namelijk, ik raakte via school goed bevriend met een meisje. (ben nog steeds heel goed bevriend met haat trouwens en zie haar nog steeds dagelijks)
Ik vond haar eigenlijk meteen heel erg leuk, uiteindelijk heb ik mezelf zover gekregen om iets leuks te gaan doen.
Maar ze gaf meteen al aan dat ze nog niet zo lang geleden uit een andere relatie kwam en dat ze me te lief vond, ze vond dat ze eerst meer tijd nodig had om het te verwerken.
Nou heb ik toen wat afstand genomen en haar dus meer tijd gegeven om het te verwerken ik bleef haar nog wel gewoon in de pauzes zien enzo. mn verliefdheid nam hierdoor wel wat af maar bleef haar nog steeds leuk vinden en ook erg knap vooral haar gezicht, als ze me om iets vraagt kan ik gewoon bijna geen nee zeggen :$.
Na een tijdje merkte ik dat ze vrolijker werd op school en MSN dus ik dacht ze heeft het zo ongeveer verwerkt en ik probeer nog eens om met haar iets leuks te gaan doen en dat door te zetten, maar voordat ik daar de kans toe kreeg kreeg ik via MSN te weten (we bespreken van alles hierop) dat ze met een vriend (niet zon goede maar toch) een date had gehad en op kort daarna al een relatie met hem is aangegaan, dit alles binnen een paar dagen, ze kent hem ook nog niet heel goed.
Ik baal hier natuurlijk enorm van en mijn verliefdheid tegenover haar is nog veel meer gegroeid. stiekem hoop ik dan ook dat het tussen hun twee niks word en dat ik dan misschien later nog een kans krijg.
Verder heeft ze al 3 keer een relatie gehad waarbij haar vriend uiteindelijk haar hart brak, hierom zei ze laatst tegen mij: 'als dit niks word blijf ik voor altijd single', dit doet mij verdriet.
Ik slaap de laatste tijd vaak slecht misschien doordat ik zo verliefd op haar ben, maar dat kan ook iets anders zijn. Ik vind haar zoals ik al zei erg leuk en beeldschoon, en zou niks liever willen dan samen met haar zijn.
misschien van belang: ik kan altijd goed met haar opschieten, ze zegt nog steeds dat ik lief ben en het lijkt alsof ze mij wel leuk vind maar gewoon niet op tijd was, 'Make a move, or don't try it at all' heb ik pas bedacht en ik was kennelijk niet snel genoeg.
Ook als ze met iets zit praat ze er altijd met mij over en weet dus dingen die niemand anders weet zelfs haar vriend niet.
Dus graag advies hiervoor, wat kan ik het beste doen en wat KAN ik doen?
‘It’s like my mind knows what’s best, but my heart won’t accept’.
Radeloos persoon.
Hoe moet ik anders dingen te weten komen om deftig op in te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:08 schreef Lamon het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen dingen zeggen en doen, maar je date googlen vind ik ziek.
Zit in R&P ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:10 schreef Fascination het volgende:
Dit soort topics.
[..]
Zelfs mensen met een IQ van 70 snappen dat ze je niet moet.
DOOR MET ELKAAR TE PRATEN!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe moet ik anders dingen te weten komen om deftig op in te kunnen spelen.
Dan zie je bijvoorbeeld dat ze een bepaalde film of band leuk vindt, verdiep je je daarin en op de date kun je haar daar mee laten blijken alsof je veel met elkaar gemeen hebt.
Ja, dat soort topics zijn altijd wel vermakelijk. Van de rest word ik depressief.quote:
Het lijkt wel alsof die topics door 1 soort persoon gemaakt worden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat soort topics zijn altijd wel vermakelijk. Van de rest word ik depressief.
Ik heb eens een parodie op dat soort topics gepost. Was erg geslaagd moet ik bekennen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof die topics door 1 soort persoon gemaakt worden.
I knowquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
DOOR MET ELKAAR TE PRATEN!
(De capslock is niet voor jou hoor, maar voor een meisje dat Amalia heet.)
Waarom zou ze dit lezen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Beetje slap dat je haar verwijt ziek te zijn, terwijl jij zo stom bent geweest om je naam hier te posten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Leuk liedjequote:
Duh, als ze me gegoogled heeft, en dus gevonden heeft op dit forum, gaat ze achteraf ook lezen wat ik zeg, nogal logisch.quote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
I knowAlsof ik zou googlen op mijn date. Hoewel ik door die hendig sjieke zoekmachine van moomoo nu wel te weten ben gekomen dat mijn huidige vriendin Bi is, volgens myspace.
Die post blijkt van ene J.Herrer te zijn, niet van mij.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje slap dat je haar verwijt ziek te zijn, terwijl jij zo stom bent geweest om je naam hier te posten.
Ja, linkje plzzzquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb eens een parodie op dat soort topics gepost. Was erg geslaagd moet ik bekennen.
Ik zal je er een paar sturenquote:
Nee, jij hebt je naam volgens mij ook eens in een fobo gepost.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Die post blijkt van ene J.Herrer te zijn, niet van mij.
Misschien is ze zo onderhand haar belangstelling al verloren.. Misschien ook niet.. Maar zo logisch vind ik het dus ook nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Duh, als ze me gegoogled heeft, en dus gevonden heeft op dit forum, gaat ze achteraf ook lezen wat ik zeg, nogal logisch.
Mijn hotmail adres, wat leidde tot een spam aanval.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, jij hebt je naam volgens mij ook eens in een fobo gepost.
Ik weet niet of ik wel zo blij ben met die info.quote:
Dan had je niet op je vriendin moeten gaan zoeken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel zo blij ben met die info.
Vindt hij me leuk?quote:
quote:
Ja, maar je hebt het dus zelf gepost.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mijn hotmail adres, wat leidde tot een spam aanval.
In een FoBo, die niet bij google terug te vinden is, en ik heb niet gezegd, spam me maar vol toen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt het dus zelf gepost.
Nee, dat is ook behoorlijk triest gedrag, maar ja fok, he.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
In een FoBo, die niet bij google terug te vinden is, en ik heb niet gezegd, spam me maar vol toen.
Ik dacht dat Bragi/IQM of hoe ie zich ook noemde zo'n normale jongen was?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat is ook behoorlijk triest gedrag, maar ja fok, he.
Trek een vest o.i.d aanquote:
Volgens wil je hiermee een spreekwoord uitbeelden.quote:
Zou je denken?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens wil je hiermee een spreekwoord uitbeelden.
Niemand op fok is normaal, hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bragi/IQM of hoe ie zich ook noemde zo'n normale jongen was?
Pinken danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:29 schreef Lamon het volgende:
Als je er nog steeds last van ondervindt is het geen oude koe, he?
Vaarsen.quote:
PINKENquote:
VECHTEN?!quote:
Erger nog, mensen zijn compleet gestoord.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand op fok is normaal, hoor.
En jij kijkt boer zoekt vrouw?quote:
Jonge koeienquote:
TRUE.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Erger nog, mensen zijn compleet gestoord.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En jij kijkt boer zoekt vrouw?
Thanks.quote:
Een pink is een éénjarig rund. Het jonge rund is dan geen kalf meer, maar moet nog volwassen worden.quote:
Daar maak ik rollade van.quote:
*(^&*%&^$^%$%^#$%#%^ GRRRRRRRRRRRRquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een pink is een éénjarig rund. Het jonge rund is dan geen kalf meer, maar moet nog volwassen worden.
Een vaars is een jonge koe die nog niet gekalfd heeft.
4EBE is een boerin.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een pink is een éénjarig rund. Het jonge rund is dan geen kalf meer, maar moet nog volwassen worden.
Een vaars is een jonge koe die nog niet gekalfd heeft.
Niet van die.. Kies dan een lelijke stierquote:
Nee hoor, ben een vliegtuigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Erger nog, mensen zijn compleet gestoord.
Dank jequote:
Ja, het oude vlees moet zeker eerst op?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet van die.. Kies dan een lelijke stier
Het lelijke vlees, ja u_uquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het oude vlees moet zeker eerst op?
Bwohoho HURRRRRRRRRRRRRRquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, ben een vliegtuig [ afbeelding ]
Zolang er maar vet op zit.quote:
Of niet dan u_uquote:
Koeien scheren vond ik leuker.quote:
Ik heb haar destijds aangeraden die gewaagde fotos te verwijderen, als zij ook een kloon blijkt te zijn kan FOK! het goed hebben.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:38 schreef Fascination het volgende:
Fotoboek van MYV
Was ze een paar weken geleden niet gewoon bi?
Ik hoop niet dat ze een kloon is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb haar destijds aangeraden die gewaagde fotos te verwijderen, als zij ook een kloon blijkt te zijn kan FOK! het goed hebben.
Dat hoopten we van Kb. destijds ook niet.quote:
Waarom?quote:
Iemand die zon lange tijd een andere persoonlijkheid aanneemt is rijp om opgesloten te worden, dus ik hoop het ook niet.quote:
Naja toen hadden we dat niet eens echt door toch dat dat ook maar zou kunnenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hoopten we van Kb. destijds ook niet.
Gewoon, ze is wel leuk.quote:
Hmm.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja toen hadden we dat niet eens echt door toch dat dat ook maar zou kunnen
[..]
Gewoon, ze is wel leuk.
True, fok was anders na kb. en NB.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja toen hadden we dat niet eens echt door toch dat dat ook maar zou kunnen
Lekker naïef toen nog. Nu als iemand hier iets van problemen verteld oid wordt dat sterk in twijfel genomen en iedere nieuwe user is meteen een kloon etc.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True, fok was anders na kb. en NB.
Wat was er met wd ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker naïef toen nog. Nu als iemand hier iets van problemen verteld oid wordt dat sterk in twijfel genomen en iedere nieuwe user is meteen een kloon etc.Arme WD toen
Niemand geloofde haar toen, dat zij het meisje op de foto's was. Volgens iedereen was ze een kloonquote:
Ik dacht door meerdere. Jordy, Pk etc. Ik geloofde het toen ook nog niet.quote:
Gekkie.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht door meerdere. Jordy, Pk etc. Ik geloofde het toen ook nog niet.
Dat heb ik even gemist.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niemand geloofde haar toen, dat zij het meisje op de foto's was. Volgens iedereen was ze een kloon
Is dat een man?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:00 schreef Fascination het volgende:
Trouwens, kennen jullie deze nog?Ik vind 'm eigenlijk nog best tof.
quote:
Toen ik laatst jaarmixen terug aan het luisteren was kwam ie ook voorbij. Dan is ze robots aan het maken of zo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:00 schreef Fascination het volgende:
Trouwens, kennen jullie deze nog?Ik vind 'm eigenlijk nog best tof.
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen ik laatst jaarmixen terug aan het luisteren was kwam ie ook voorbij. Dan is ze robots aan het maken of zo.
Ja sorry heur, zie die kin dan.quote:
godver, hagelslag in mn toetsenbord.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja sorry heur, zie die kin dan.
Je hebt het nou tegen iemand in het bijzonder?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:07 schreef Lamon het volgende:
"Oh, dat is off-topic, maar indien jij financieele of geestelijke schade geleden hebt vanwege die toestand, is er volgend jaar een Europese wet, die de sites en sociale netwerken verantwoordelijk stelt voor wat voor negatieve gevolgen er kleven aan wat je zelf gedaan hebt of anderen gezegd hebben, bedacht door de Europese internetwaakhonden.
Dus mocht je schade geleden hebben is een policy geen uitweg meer voor sites om die verantwoordelijkheid bij jezelf te leggen en kun je dat terug verhalen op de desbetreffende site.
Dit alles is een beetje overbodig misschien omdat ik het niet goed genoeg gevolgd heb destijds om echt te weten of het duidelijk directe negatieve gevolgen had voor jou als persoon."
Ik quote mezelf even.
Het was de eerste google hit, ik had het tegen Kastanova die door FOK! ooit zijn baan kwijt raakte.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt het nou tegen iemand in het bijzonder?
serieus?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het was de eerste google hit, ik had het tegen Kastanova die door FOK! ooit zijn baan kwijt raakte.
Geen idee, maar het is dus iets wat binnenkort niet meer bij de gebruiker, maar bij sites/netwerken/communities gelegd gaat worden.quote:
Ik vind dat een beetje raar.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is dus iets wat binnenkort niet meer bij de gebruiker, maar bij sites/netwerken/communities gelegd gaat worden.
Het is deels om jongeren te beschermen vermoed ik, maar het zou er dit jaar door komen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje raar.
Zucht.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is deels om jongeren te beschermen vermoed ik, maar het zou er dit jaar door komen.
Ik vertel je alvast dat ik je verder negeer, okee?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Typisch die jongeren die zulke domme dingen doen he.
Goed beginquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vertel je alvast dat ik je verder negeer, okee?
Niets mis mee hoor, met name Hyves zal er last van hebben, en alles wat slecht is voor Hyves is gezond voor mensen.quote:
Ze hebben nu toch al de hyvespagina's van minderjarigen afgeschermd?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor, met name Hyves zal er last van hebben, en alles wat slecht is voor Hyves is gezond voor mensen.
Maar toch bijna al die kindjes van 15 heeft ales leeftijd 100 staanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch al de hyvespagina's van minderjarigen afgeschermd?
En zo zullen ze steeds meer rekening moeten houden met wat mensen onverwachts doen, soms is het namelijk pure sociale druk, en vrijheid is allemaal mooi en zo, maar ook dergelijke sites dienen een bepaalde vorm van verantwoordelijkheid te dragen, het is niet alleen maar cashen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch al de hyvespagina's van minderjarigen afgeschermd?
Ik denk dat het beter is als je zelf hulp zoekt, no offence.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:36 schreef L0t.. het volgende:
Jezus Lamon, zoek hulp. Je bent echt obsessed met andere mensen en wat ze wel niet over je zouden denken. Wat zich dan weer uit in het alleen maar negatief uit kunnen laten over alles en iedereen.
Uiteraardquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als je zelf hulp zoekt, no offence.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben hier degene met een psychisch probleem
Doe dat.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Maar ik ga pitten, succes met de hulp.
ik zal waarschijnlijk wel gek worden door de psychiatrische patiënten waar ik nu de hele dag mee werk, waar je mee omgaat word je mee besmet hequote:
Sjongejonge, echt hele tijd andere mensen de schuld geven he. Echt, ga naar de psychiater jij.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ik zal waarschijnlijk wel gek worden door de psychiatrische patiënten waar ik nu de hele dag mee werk, waar je mee omgaat word je mee besmet he
Nee jij moet naar de psychiater, no offence natuurlijk hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sjongejonge, echt hele tijd andere mensen de schuld geven he. Echt, ga naar de psychiater jij.!
Sigmund Freud zit gewoon hier op het forum.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:59 schreef Lamon het volgende:
Wat een grap.
Mooi toch, het is droog, ga lekker een stukje fietsen of zo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:14 schreef Salatrel het volgende:
waarom komt de pakketbezorger altijd om 9 uur op zaterdag
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als je zelf hulp zoekt, no offence.
Hier nu ook. Ik word nog gesmst voor een date vanavond, maar die is gelukkig in Leiden, lekker dichtbij.quote:
Horizontale regen.quote:
Nederland. Waar de verantwoording altijd bij een ander ligt, niet bij jezelf.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is dus iets wat binnenkort niet meer bij de gebruiker, maar bij sites/netwerken/communities gelegd gaat worden.
Wees hem dankbaar. Zo heb je nog wat aan je dag en kun je vroeg met je pakketje spelen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:14 schreef Salatrel het volgende:
waarom komt de pakketbezorger altijd om 9 uur op zaterdag
ik sliep nogquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wees hem dankbaar. Zo heb je nog wat aan je dag en kun je vroeg met je pakketje spelen.
Het is ook nooit goed.quote:
Ja. Ik vond het altijd wel fijn als de pakketbezorger vroeg kwam.quote:
Mensen die op een mooie dag als deze na 9 uur nog in bed liggen.quote:
Dit, dan hoef je tenminste niet de hele dag te wachten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. Ik vond het altijd wel fijn als de pakketbezorger vroeg kwam.
๏̯͡๏﴿quote:
Hoor ik daar iemand uit zijn bed rollen?quote:
noem je Dqod nou een vent?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoor ik daar iemand uit zijn bed rollen?
http://www.12step.org/the-12-steps.htmlquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:52 schreef reetveter het volgende:
Kut, ik heb het te bont gemaakt. Ik moet flink minderen met drinken van mijn ouders. Ik moest het probleem ' erkennen' bweeh.
Moet je weer stoken?quote:
is wel grappig trouwens... ik realiseerde me net dat ik meer bier moet gaan drinken omdat het volgende maand over datum raaktquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:52 schreef reetveter het volgende:
Kut, ik heb het te bont gemaakt. Ik moet flink minderen met drinken van mijn ouders. Ik moest het probleem ' erkennen' bweeh.
quote:
Je ouders zien je als alcoholist.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:52 schreef reetveter het volgende:
Dat is wel een teken van ouderdomquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is wel grappig trouwens... ik realiseerde me net dat ik meer bier moet gaan drinken omdat het volgende maand over datum raakt
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je ouders zien je als alcoholist.
Zeg gewoon de overige 4 dagen niets te drinken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja. Mijn pa vindt dat ik die richting op ga. Dat beeld moet ik even veranderen. Kutte is dat ik van de 3 dagen dat ik thuis ben 2 dagen bij de voetbal zit. Vrijdag en zondag. Met gevolg dat ik beide dagen genoeg binnen krijg.
Nee.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:56 schreef Lamon het volgende:
Even trouwens een leuke vraag voor vrouwen, zouden jullie op een eerste date melden dat je die dag je spiraal hebt in laten zetten?
onder het mom van sex zit er niet in want ik heb vandaag een spiraal laten zetten maar normaal duik ik altijd gelijk tussen de lakens na de 1e date?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:56 schreef Lamon het volgende:
Even trouwens een leuke vraag voor vrouwen, zouden jullie op een eerste date melden dat je die dag je spiraal hebt in laten zetten?
Amalia?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:57 schreef Lamon het volgende:
[..]
Okay, zij van gister zei dat dus wel.
Ik heb werkelijk geen idee waarom.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
onder het mom van sex zit er niet in want ik heb vandaag een spiraal laten zetten maar normaal duik ik altijd gelijk tussen de lakens na de 1e date?
Ik drink dan ook niet zo veel. Maar ze vinden dat ik niet elk weekend zo scheel thuis hoef te komenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg gewoon de overige 4 dagen niets te drinken.
oplossing: ga op jezelf wonenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik drink dan ook niet zo veel. Maar ze vinden dat ik niet elk weekend zo scheel thuis hoef te komen.
Eerder van de trapquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoor ik daar iemand uit zijn bed rollen?
Hoi, ik wil even de groetjes doen aan Amalia.quote:
Hersenschudding?quote:
Elke dagquote:
Dat is ook zo, maar wanneer je eenmaal gesport heb en in de kantine komt..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik drink dan ook niet zo veel. Maar ze vinden dat ik niet elk weekend zo scheel thuis hoef te komen.
Maar serieus, zou je kunnen bedenken waarom iemand dat speciaal zou vermelden?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi, ik wil even de groetjes doen aan Amalia.
Lijkt me best pijnlijk.quote:
Ze wil een spermadonor?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar serieus, zou je kunnen bedenken waarom iemand dat speciaal zou vermelden?
True, maar goed het gaat ook wel ver. De kantine sluit om half 12 maar ze laten het voor ons team tot 2 uur openquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar wanneer je eenmaal gesport heb en in de kantine komt..
Het went u_uquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze krijgt er een beetje een hard hoofd van
hoezo datquote:
Behalve een vent.quote:
Daarom is ze ook.. naja laat maar.quote:
Zou jij bepaalde personen een kopstoot willen geven?quote:
Ik vond het ook van toepassing... mompelmompel...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom is ze ook.. naja laat maar.
toch niet mij hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou jij bepaalde personen een kopstoot willen geven?
quote:
Lette niet op eerder.. Beetje ver weg ofzoquote:
Een vent?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daarom is ze ook.. naja laat maar.
Ja graagquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou jij bepaalde personen een kopstoot willen geven?
Die had ik wel aan ja, toevalligquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeker met je tijgerslofjes? Die trap is ook best wel stijl vind ik.
Tuulk niequote:
Nee hoorquote:
zum kotsenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:08 schreef Lamon het volgende:
"Het Amerikaanse ministerie van Justitie heeft de gegevens van Twitteraccounts van vier betrokkenen bij WikiLeaks opgeëist. Het gaat om de gegevens van onder anderen WikiLeaks-oprichter Julian Assange en de Nederlandse sympathisant Rop Gonggrijp."
Nou nou..
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:10 schreef BobbyB het volgende:
mgoed, deze mooiboy gaat even de stad in.
Ik zie ook niet in wat ze te maken hebben met het twitteraccount van een Nederlander. Hou je lekker met je eigen land bezig.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:09 schreef wise het volgende:
[..]
zum kotsen
Kut amerika speelt een vies spelletje
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:10 schreef BobbyB het volgende:
Amerika is oppermachtig en staat boven de wet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in wat ze te maken hebben met het twitteraccount van een Nederlander. Hou je lekker met je eigen land bezig.
Bring 'em onquote:
Ga je weer chicks playen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:10 schreef BobbyB het volgende:
Ik was om 9 uur al op, alleen ging ik film kijkenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heeft vroeg opstaan toch nog een voordeel
* Brengt sahirquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was om 9 uur al op, alleen ging ik film kijken
Ja, kkhard.quote:
Kijk Sal. Zo hoort het.quote:Ik was om 9 uur al op
Nee, het was ook geen vrije keus helaasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Brengt sahir
HEE!![]()
Voor tienen is het niet leuk.
Geilquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, kkhard.
[..]
Kijk Sal. Zo hoort het.
Om te plassen?quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, het was ook geen vrije keus helaas
*Slaat nageltjes uit*
Victimsssssssssss
As much as you like u_uquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!!!
Yes there will be blood.
Die ene breezer uit Amersfoot, je weet wel.quote:
Plassen op de pakketbezorger.. Leuk leukquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik denk niet dat de pakketbezorger dat zou waarderen
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die ene breezer uit Amersfoort, je weet wel.
Liters.quote:
quote:
Haarbalpoes Bonnie.. Mocht willen dat het om BonnieB gingquote:
Ik kwijldequote:
Mompelt iets over opperpakketbezorger.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Plassen op de pakketbezorger.. Leuk leuk
Over welke Bonnie hebben w... kkwalgelijk dit.quote:
WHAHAHAquote:
ik wilde het niet postenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over welke Bonnie hebben w... kkwalgelijk dit.
Ga naar je breezer toequote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over welke Bonnie hebben w... kkwalgelijk dit.
Ik heb genoeg credits opgebouwd om er mee weg te komen.quote:
Eigenlijk ga ik gewoon naar Wageningen. Ik wil een A-loos weekend ff...quote:
Goedemiddag!!!quote:
Ohh okquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eigenlijk ga ik gewoon naar Wageningen. Ik wil een A-loos weekend ff...
Dat denkt ie danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb genoeg credits opgebouwd om er mee weg te komen.
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:19 schreef Salatrel het volgende:
de poll in dit topic
Mary-Jane, wat een vuile slet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |