Zou je denken?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens wil je hiermee een spreekwoord uitbeelden.
Niemand op fok is normaal, hoor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bragi/IQM of hoe ie zich ook noemde zo'n normale jongen was?
Pinken danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:29 schreef Lamon het volgende:
Als je er nog steeds last van ondervindt is het geen oude koe, he?
Vaarsen.quote:
PINKENquote:
VECHTEN?!quote:
Erger nog, mensen zijn compleet gestoord.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand op fok is normaal, hoor.
En jij kijkt boer zoekt vrouw?quote:
Jonge koeienquote:
TRUE.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Erger nog, mensen zijn compleet gestoord.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En jij kijkt boer zoekt vrouw?
Thanks.quote:
Een pink is een éénjarig rund. Het jonge rund is dan geen kalf meer, maar moet nog volwassen worden.quote:
Daar maak ik rollade van.quote:
*(^&*%&^$^%$%^#$%#%^ GRRRRRRRRRRRRquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een pink is een éénjarig rund. Het jonge rund is dan geen kalf meer, maar moet nog volwassen worden.
Een vaars is een jonge koe die nog niet gekalfd heeft.
4EBE is een boerin.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een pink is een éénjarig rund. Het jonge rund is dan geen kalf meer, maar moet nog volwassen worden.
Een vaars is een jonge koe die nog niet gekalfd heeft.
Niet van die.. Kies dan een lelijke stierquote:
Nee hoor, ben een vliegtuigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Erger nog, mensen zijn compleet gestoord.
Dank jequote:
Ja, het oude vlees moet zeker eerst op?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet van die.. Kies dan een lelijke stier
Het lelijke vlees, ja u_uquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het oude vlees moet zeker eerst op?
Bwohoho HURRRRRRRRRRRRRRquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, ben een vliegtuig [ afbeelding ]
Zolang er maar vet op zit.quote:
Of niet dan u_uquote:
Koeien scheren vond ik leuker.quote:
Ik heb haar destijds aangeraden die gewaagde fotos te verwijderen, als zij ook een kloon blijkt te zijn kan FOK! het goed hebben.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:38 schreef Fascination het volgende:
Fotoboek van MYV
Was ze een paar weken geleden niet gewoon bi?
Ik hoop niet dat ze een kloon is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb haar destijds aangeraden die gewaagde fotos te verwijderen, als zij ook een kloon blijkt te zijn kan FOK! het goed hebben.
Dat hoopten we van Kb. destijds ook niet.quote:
Waarom?quote:
Iemand die zon lange tijd een andere persoonlijkheid aanneemt is rijp om opgesloten te worden, dus ik hoop het ook niet.quote:
Naja toen hadden we dat niet eens echt door toch dat dat ook maar zou kunnenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hoopten we van Kb. destijds ook niet.
Gewoon, ze is wel leuk.quote:
Hmm.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja toen hadden we dat niet eens echt door toch dat dat ook maar zou kunnen
[..]
Gewoon, ze is wel leuk.
True, fok was anders na kb. en NB.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja toen hadden we dat niet eens echt door toch dat dat ook maar zou kunnen
Lekker naďef toen nog. Nu als iemand hier iets van problemen verteld oid wordt dat sterk in twijfel genomen en iedere nieuwe user is meteen een kloon etc.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True, fok was anders na kb. en NB.
Wat was er met wd ?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker naďef toen nog. Nu als iemand hier iets van problemen verteld oid wordt dat sterk in twijfel genomen en iedere nieuwe user is meteen een kloon etc.Arme WD toen
Niemand geloofde haar toen, dat zij het meisje op de foto's was. Volgens iedereen was ze een kloonquote:
Ik dacht door meerdere. Jordy, Pk etc. Ik geloofde het toen ook nog niet.quote:
Gekkie.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht door meerdere. Jordy, Pk etc. Ik geloofde het toen ook nog niet.
Dat heb ik even gemist.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niemand geloofde haar toen, dat zij het meisje op de foto's was. Volgens iedereen was ze een kloon
Is dat een man?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:00 schreef Fascination het volgende:
Trouwens, kennen jullie deze nog?Ik vind 'm eigenlijk nog best tof.
quote:
Toen ik laatst jaarmixen terug aan het luisteren was kwam ie ook voorbij. Dan is ze robots aan het maken of zo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:00 schreef Fascination het volgende:
Trouwens, kennen jullie deze nog?Ik vind 'm eigenlijk nog best tof.
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toen ik laatst jaarmixen terug aan het luisteren was kwam ie ook voorbij. Dan is ze robots aan het maken of zo.
Ja sorry heur, zie die kin dan.quote:
godver, hagelslag in mn toetsenbord.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja sorry heur, zie die kin dan.
Je hebt het nou tegen iemand in het bijzonder?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:07 schreef Lamon het volgende:
"Oh, dat is off-topic, maar indien jij financieele of geestelijke schade geleden hebt vanwege die toestand, is er volgend jaar een Europese wet, die de sites en sociale netwerken verantwoordelijk stelt voor wat voor negatieve gevolgen er kleven aan wat je zelf gedaan hebt of anderen gezegd hebben, bedacht door de Europese internetwaakhonden.
Dus mocht je schade geleden hebben is een policy geen uitweg meer voor sites om die verantwoordelijkheid bij jezelf te leggen en kun je dat terug verhalen op de desbetreffende site.
Dit alles is een beetje overbodig misschien omdat ik het niet goed genoeg gevolgd heb destijds om echt te weten of het duidelijk directe negatieve gevolgen had voor jou als persoon."
Ik quote mezelf even.
Het was de eerste google hit, ik had het tegen Kastanova die door FOK! ooit zijn baan kwijt raakte.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt het nou tegen iemand in het bijzonder?
serieus?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het was de eerste google hit, ik had het tegen Kastanova die door FOK! ooit zijn baan kwijt raakte.
Geen idee, maar het is dus iets wat binnenkort niet meer bij de gebruiker, maar bij sites/netwerken/communities gelegd gaat worden.quote:
Ik vind dat een beetje raar.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is dus iets wat binnenkort niet meer bij de gebruiker, maar bij sites/netwerken/communities gelegd gaat worden.
Het is deels om jongeren te beschermen vermoed ik, maar het zou er dit jaar door komen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje raar.
Zucht.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is deels om jongeren te beschermen vermoed ik, maar het zou er dit jaar door komen.
Ik vertel je alvast dat ik je verder negeer, okee?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Typisch die jongeren die zulke domme dingen doen he.
Goed beginquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vertel je alvast dat ik je verder negeer, okee?
Niets mis mee hoor, met name Hyves zal er last van hebben, en alles wat slecht is voor Hyves is gezond voor mensen.quote:
Ze hebben nu toch al de hyvespagina's van minderjarigen afgeschermd?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:23 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor, met name Hyves zal er last van hebben, en alles wat slecht is voor Hyves is gezond voor mensen.
Maar toch bijna al die kindjes van 15 heeft ales leeftijd 100 staanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch al de hyvespagina's van minderjarigen afgeschermd?
En zo zullen ze steeds meer rekening moeten houden met wat mensen onverwachts doen, soms is het namelijk pure sociale druk, en vrijheid is allemaal mooi en zo, maar ook dergelijke sites dienen een bepaalde vorm van verantwoordelijkheid te dragen, het is niet alleen maar cashen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch al de hyvespagina's van minderjarigen afgeschermd?
Ik denk dat het beter is als je zelf hulp zoekt, no offence.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:36 schreef L0t.. het volgende:
Jezus Lamon, zoek hulp. Je bent echt obsessed met andere mensen en wat ze wel niet over je zouden denken. Wat zich dan weer uit in het alleen maar negatief uit kunnen laten over alles en iedereen.
Uiteraardquote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als je zelf hulp zoekt, no offence.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:38 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben hier degene met een psychisch probleem
Doe dat.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:39 schreef Lamon het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Maar ik ga pitten, succes met de hulp.
ik zal waarschijnlijk wel gek worden door de psychiatrische patiënten waar ik nu de hele dag mee werk, waar je mee omgaat word je mee besmet hequote:
Sjongejonge, echt hele tijd andere mensen de schuld geven he. Echt, ga naar de psychiater jij.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ik zal waarschijnlijk wel gek worden door de psychiatrische patiënten waar ik nu de hele dag mee werk, waar je mee omgaat word je mee besmet he
Nee jij moet naar de psychiater, no offence natuurlijk hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 02:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sjongejonge, echt hele tijd andere mensen de schuld geven he. Echt, ga naar de psychiater jij.!
Sigmund Freud zit gewoon hier op het forum.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:59 schreef Lamon het volgende:
Dat wijf heeft me gegoogled! Niet te geloven, ze begint een verhaal over dat ze het onzin vindt om iemand eerst te gaan googlen zoals haar vriendinnen zeiden, en toen wist ik het.
Mijn echte naam is nog steeds gelinkt aan dit forum, en ze heeft zich gewoon in zitten lezen.
Wat een grap.
(Amalia, als je dit leest, ik heb psychologie zo'n beetje uitgevonden, ik trap daar echt niet in.)
Mooi toch, het is droog, ga lekker een stukje fietsen of zo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:14 schreef Salatrel het volgende:
waarom komt de pakketbezorger altijd om 9 uur op zaterdag
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 01:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als je zelf hulp zoekt, no offence.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |