hallo,
ik zal meteen de situatie maar uitleggen.
Namelijk, ik raakte via school goed bevriend met een meisje. (ben nog steeds heel goed bevriend met haat trouwens en zie haar nog steeds dagelijks)
Ik vond haar eigenlijk meteen heel erg leuk, uiteindelijk heb ik mezelf zover gekregen om iets leuks te gaan doen.
Maar ze gaf meteen al aan dat ze nog niet zo lang geleden uit een andere relatie kwam en dat ze me te lief vond, ze vond dat ze eerst meer tijd nodig had om het te verwerken.
Nou heb ik toen wat afstand genomen en haar dus meer tijd gegeven om het te verwerken ik bleef haar nog wel gewoon in de pauzes zien enzo. mn verliefdheid nam hierdoor wel wat af maar bleef haar nog steeds leuk vinden en ook erg knap vooral haar gezicht, als ze me om iets vraagt kan ik gewoon bijna geen nee zeggen :$.
Na een tijdje merkte ik dat ze vrolijker werd op school en MSN dus ik dacht ze heeft het zo ongeveer verwerkt en ik probeer nog eens om met haar iets leuks te gaan doen en dat door te zetten, maar voordat ik daar de kans toe kreeg kreeg ik via MSN te weten (we bespreken van alles hierop) dat ze met een vriend (niet zon goede maar toch) een date had gehad en op kort daarna al een relatie met hem is aangegaan, dit alles binnen een paar dagen, ze kent hem ook nog niet heel goed.
Ik baal hier natuurlijk enorm van en mijn verliefdheid tegenover haar is nog veel meer gegroeid. stiekem hoop ik dan ook dat het tussen hun twee niks word en dat ik dan misschien later nog een kans krijg.
Verder heeft ze al 3 keer een relatie gehad waarbij haar vriend uiteindelijk haar hart brak, hierom zei ze laatst tegen mij: 'als dit niks word blijf ik voor altijd single', dit doet mij verdriet.
Ik slaap de laatste tijd vaak slecht misschien doordat ik zo verliefd op haar ben, maar dat kan ook iets anders zijn. Ik vind haar zoals ik al zei erg leuk en beeldschoon, en zou niks liever willen dan samen met haar zijn.
misschien van belang: ik kan altijd goed met haar opschieten, ze zegt nog steeds dat ik lief ben en het lijkt alsof ze mij wel leuk vind maar gewoon niet op tijd was, 'Make a move, or don't try it at all' heb ik pas bedacht en ik was kennelijk niet snel genoeg.
Ook als ze met iets zit praat ze er altijd met mij over en weet dus dingen die niemand anders weet zelfs haar vriend niet.
Dus graag advies hiervoor, wat kan ik het beste doen en wat KAN ik doen?
‘It’s like my mind knows what’s best, but my heart won’t accept’.
Radeloos persoon.