abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91006909
hallo,

ik zal meteen de situatie maar uitleggen.

Namelijk, ik raakte via school goed bevriend met een meisje. (ben nog steeds heel goed bevriend met haat trouwens en zie haar nog steeds dagelijks)
Ik vond haar eigenlijk meteen heel erg leuk, uiteindelijk heb ik mezelf zover gekregen om iets leuks te gaan doen.
Maar ze gaf meteen al aan dat ze nog niet zo lang geleden uit een andere relatie kwam en dat ze me te lief vond, ze vond dat ze eerst meer tijd nodig had om het te verwerken.

Nou heb ik toen wat afstand genomen en haar dus meer tijd gegeven om het te verwerken ik bleef haar nog wel gewoon in de pauzes zien enzo. mn verliefdheid nam hierdoor wel wat af maar bleef haar nog steeds leuk vinden en ook erg knap vooral haar gezicht, als ze me om iets vraagt kan ik gewoon bijna geen nee zeggen :$.

Na een tijdje merkte ik dat ze vrolijker werd op school en MSN dus ik dacht ze heeft het zo ongeveer verwerkt en ik probeer nog eens om met haar iets leuks te gaan doen en dat door te zetten, maar voordat ik daar de kans toe kreeg kreeg ik via MSN te weten (we bespreken van alles hierop) dat ze met een vriend (niet zon goede maar toch) een date had gehad en op kort daarna al een relatie met hem is aangegaan, dit alles binnen een paar dagen, ze kent hem ook nog niet heel goed.

Ik baal hier natuurlijk enorm van en mijn verliefdheid tegenover haar is nog veel meer gegroeid. stiekem hoop ik dan ook dat het tussen hun twee niks word en dat ik dan misschien later nog een kans krijg.

Verder heeft ze al 3 keer een relatie gehad waarbij haar vriend uiteindelijk haar hart brak, hierom zei ze laatst tegen mij: 'als dit niks word blijf ik voor altijd single', dit doet mij verdriet.

Ik slaap de laatste tijd vaak slecht misschien doordat ik zo verliefd op haar ben, maar dat kan ook iets anders zijn. Ik vind haar zoals ik al zei erg leuk en beeldschoon, en zou niks liever willen dan samen met haar zijn.

misschien van belang: ik kan altijd goed met haar opschieten, ze zegt nog steeds dat ik lief ben en het lijkt alsof ze mij wel leuk vind maar gewoon niet op tijd was, 'Make a move, or don't try it at all' heb ik pas bedacht en ik was kennelijk niet snel genoeg.

Ook als ze met iets zit praat ze er altijd met mij over en weet dus dingen die niemand anders weet zelfs haar vriend niet.

Dus graag advies hiervoor, wat kan ik het beste doen en wat KAN ik doen?

‘It’s like my mind knows what’s best, but my heart won’t accept’.

Radeloos persoon.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 23:57:29 #2
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91007001
Dit meisje heeft geen gevoelens voor je en die gaat ze ook niet krijgen. Move on.

En ja, dat betekent ook geen vrienden meer zijn.
Resistance is futile.
pi_91007101
Hoe obvious kan het zijn? Ze moet je niet.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_91007339
Als ze niet wilt, dan houdt het op. Dat hoor je maar te accepteren. Ik moet het ook maar accepteren. Ik weet hoe moeilijk het kan zijn, maarja je hebt toch geen andere keus. Afwachten, misschien dat ze je toch ineens een keer leuk vind. Maar op dit moment, gewoon verder gaan met je leven. Wie weet kom je iemand tegen waarbij het wel wederzijds is :)
  zaterdag 8 januari 2011 @ 00:08:14 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91007676
Oh, meisjes delen hun diepste geheimen in eerste instantie niet met een jongen die ze zien zitten, omdat ze veel te bang zijn dat hij daarop af zou knappen. Als ze zich zo comfortabel voelt dat ze je alles kan vertellen, dan ben je haar beste vriend.
Resistance is futile.
pi_91007703
''te lief'' --> Friendzone
Beneath the gold, bitter steel
pi_91008081
Moeten die Engelse slogans er nou echt telkens tussen door? Je bent zeker onder de 18? Geen leeftijd discriminatie, maar gewoon typisch gedrag voor jongeren om trots hun Engelse taal kunsten te laten zien.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 00:21:05 #8
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_91008445
De beste manier om dit te verhelpen is verliefd worden op een ander.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_91010663
sorry vriend

Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_91011746
*cue stortvloed aan Friend Zone opmerkingen
pi_91019138
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 00:08 schreef Seven. het volgende:
Oh, meisjes delen hun diepste geheimen in eerste instantie niet met een jongen die ze zien zitten, omdat ze veel te bang zijn dat hij daarop af zou knappen. Als ze zich zo comfortabel voelt dat ze je alles kan vertellen, dan ben je haar beste vriend.
Dit.
♥ I'm tHe SweEteSt BiTcH yOull EvEr MeEt ♥
uʍop ǝpısdn uǝʌǝ ssǝuǝɯosǝʍɐ
  zaterdag 8 januari 2011 @ 12:50:19 #12
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_91019365
Je moet leren vrouwen niet zo letterlijk te nemen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 23:56 schreef lovelost5 het volgende:
Maar ze gaf meteen al aan dat ze nog niet zo lang geleden uit een andere relatie kwam en dat ze me te lief vond, ze vond dat ze eerst meer tijd nodig had om het te verwerken.
"meer tijd om het te verwerken" is Vrouw voor: ik wil je niet, maar ik bedenk een dom excuus omdat ik te bang ben om je duidelijk af te wijzen.

"lief" of "te lief" betekent: je bent een watje en ik zie je als compleet seksloos.
pi_91019983
Ach joh, zelfs van vrouwen die behoorlijk integer zijn kun je iets te horen krijgen als 'het ligt niet aan jou, ik ben gewoon nog niet aan een relatie toe'.. ondertussen kan het opeens wel met iemand anders. Kennelijk is het moeilijk voor ze om direct te zijn.. 'Sorry, ik heb dat soort gevoelens niet voor je' schijnt moeilijk te zijn omdat ze je geen pijn willen doen, ofzo.. Tja..
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:52:27 #14
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_91023828
Kinderen zijn lief. Poesjes zijn lief. Je hebt er geen ene flikker aan als een meisje je lief vind. Als een meisje je lief noemt zonder dat er seks aan te pas is gekomen, dan vind ze je dus .... lief! ;(
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  zaterdag 8 januari 2011 @ 14:54:23 #15
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91023914
Ze heeft in de tussentijd al 3x een relatie gehad (ofwel: door 3 verschillende penissen frequent geneukt) en jij staat er maar als een lief broertje bij?

MOVE ON.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91108286
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 00:08 schreef Seven. het volgende:
Niet mee eens.
Ik vertel tegen mijn huidige crush ook echt alles en voel me echt helemaal op m'n gemak.
En ik zou echt wel graag meer willen..

Maar @ ts; Ik weet bijna zeker dat je dit beter kunt laten varen.. Als ze je echt leuk zou vinden zou ze voor je gaan.
-
pi_91108479
pi_91121550
Is toch duidelijk dat ze geen interesse heeft? Waarom heb jij uberhaupt nog interesse sorry maar ben je wanhopig? Ze zegt dat het te vroeg is en nog niet verwerkt heeft wat er met haar ex was.... en ondertussen wel met een ander daten en zelfs een relatie mee aangaan? gewoon een smoes om je te lozen...
Voeten moeten rusten want ik ben van ver gekomen...
  maandag 10 januari 2011 @ 17:22:41 #19
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_91122256
De TS zien we zeker nooit meer terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')