Alles. GPS, Locatie bepalen én wifi. Bij wifi instellingen kan je via de menu knop 'advanced' kiezen, en dan kan je bij sleep policy oid aanvinken dat het uit gaat als het scherm uit gaat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:37 schreef j-jopie het volgende:
[..]
Ja ik heb hem op 100 geflashed. Wil wel gebruik maken van de widgets (die ik nu nog niet eens gebruik), maar hij is wel erg snel leeg. Ik heb inderdaad dat locatie bepalen aan. Die zal ik even uit gaan zetten. Ook de WIFI staat standaard aan, dat lijkt me een goeie om die, als ik het huis uit ga, uit te zetten. Hoe kan dit verder zo'n groot verschil zijn met de standaard instellingen van de SGS??
-- EDIT --
Welke moet uit, GPS-sattelieten of de draadloze netwerken (locatie bepaald door wifi en/of mobiele netwerken). of geen van beide en zit ik nu verkeerd:)
Oke top. Betekend dit nu ook dat hij mijn Email niet binnenhaalt als ik mijn mobiel niet gebruik? Of blijft ie dit gewoon via 3G doen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:45 schreef exile79 het volgende:
[..]
Alles. GPS, Locatie bepalen én wifi. Bij wifi instellingen kan je via de menu knop 'advanced' kiezen, en dan kan je bij sleep policy oid aanvinken dat het uit gaat als het scherm uit gaat.
http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/12483quote:
Waarschijnlijk is een van de Apps bagger.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:03 schreef maxkranendijk het volgende:
Ik heb ook redelijk last van 'lag problemen' met mijn android 2.2 versie.
Hoe installeer ik die lag fixes die overal tegenkom. Is er ergens een makkelijke uitleg te vinden zonder een 'tweaker' te zijn en allemaal (semi) illegale roms etc te installeren waar ik totaal geen verstand van heb?
Thnx alvast!
Dan behoud je wel gewoon android 2.2?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:08 schreef Crutch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is een van de Apps bagger.
Ik heb een factory reset gedaan en alleen geïnstalleerd wat ik vaak gebruik, nu is ie een stuk sneller. Af en toe nog wat lag als ik 100 dingen tegelijk aan het doen ben.
Je CAPS LOCK staat nog aan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:08 schreef Crutch het volgende:
WEL EVEN JE CONTACTEN NAAR JE SD-KAART EXPORTEREN BTW!
Ja, die behoud je gewoon.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:15 schreef maxkranendijk het volgende:
[..]
Dan behoud je wel gewoon android 2.2?
Nee, dat was echt zo bedoeld.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:15 schreef swollywood het volgende:
[..]
Je CAPS LOCK staat nog aan.
Ik heb nog nooit mijn contacten geexporteerd.
Gmail account instellen na een wipe en ik heb ze weer terug.
Thanksquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef Kandijfijn het volgende:
Welkom![]()
Ik heb nog nooit van dit probleem gehoord, heb je een factory reset gedaan na de update? Dit voorkomt bij veel mensen problemen.
Dat is het recovery menu waar je idd.factory reset kan vinden. Ook toegepast dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Thanks
Als je Vol + Home + Power bedoelt, dan ja. Maar het probleem was er helaas ook al voor de update. Ik ben al een uur aan het googlen, en heb maar 1 andere post gevonden op een of ander nerd-forum. Daar heeft iemand er zelfs een fix voor geschreven, maar die werkt niet op de Samsung helaas
Verder geen keuze's niks?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:53 schreef MrSubtle het volgende:
Menu? Ik krijg geen menu als ik dat indruk, maar ik krijg een android-poppetje in een gele driehoek?
Plaatje is slecht gephotoshopt en die specs zijn nog niet mogelijk met huidige technologie..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:49 schreef Justinn het volgende:
[..]
http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/12483
Ik vind hem nou niet bepaald mooier dan de Galaxy S i9000 en ik vraag me af wat voor nut de specs hebben. Wat moet je met een resolutie die standaard is op de meeste laptops?
Goh.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:03 schreef Alxander het volgende:
[..]
Plaatje is slecht gephotoshopt en die specs zijn nog niet mogelijk met huidige technologie..
beveel je nu een rom aan die jezelf nog nooit gedraaid hebt?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:36 schreef exile79 het volgende:
Ik denk doc. Zelf heb ik darky 8.0, draait ook heel goed.
Klopt.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:55 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
beveel je nu een rom aan die jezelf nog nooit gedraaid hebt?
:p
]]Ik eentje niet zichtbaar als telefoon aan staat. Heb hem altijd in broekzak met soms sleutels e. Dquote:Op zondag 16 januari 2011 17:49 schreef MoneyTalks het volgende:
Even niet over de software - hebben jullie al krassen op je schermpje?
Nee, gelukkig niet. Ik reserveer mijn linker broekzak standaard voor mijn SGS. Sleutels enz. gaan allemaal in de overige zakken.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:49 schreef MoneyTalks het volgende:
Nope, gebruik ook een Zagg Invisible Shield, en inderdaad gaan sleutels, zakmes enzo allemaal ni andere broekzak.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:49 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik heb die Zagg Invisible Shield dus ook, maar ideaal zou ik hem natuurlijk zonder zo'n plastic laagje hebben.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, gebruik ook een Zagg Invisible Shield, en inderdaad gaan sleutels, zakmes enzo allemaal ni andere broekzak.
Alleen oordopjes gaan erbij, en daar zit ook nog een zakje omheen.
In theorie is dat ook mijn theoriequote:Op zondag 16 januari 2011 18:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Ik reserveer mijn linker broekzak standaard voor mijn SGS. Sleutels enz. gaan allemaal in de overige zakken.
Congrats u heeft zo juist de eerste stap gezet vakkundig je telefoon te verneukenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:46 schreef Crutch het volgende:
Okay, het is gelukt.![]()
Heb one click root en one click lag fix (uit de market) toegepast.
Mijn SGS is nu echt een stuk sneller, alleen de nieuwe mobile layout van FOK! is nog wat traag.
Want?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:47 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Congrats u heeft zo juist de eerste stap gezet vakkundig je telefoon te verneuken
Goed argumentquote:Op zondag 16 januari 2011 21:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hoezo?
Kan 't er zo afflikkeren hoor.
Maakt gebruik van ext2 systeem wat niet voor niks al jaren niet meer gebruikt word in Linux. Echt mensen doe fucking onderzoek voordat je allerlei crap op je telefoon dondert zonder goed te weten wat het inhoudt.quote:
Voodoo of Supercurio (orginele developer) of advance voodoo van Tarsig (als je evt. ook roms wilt flashen).quote:
Je kut maar lekker.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:00 schreef Crutch het volgende:
Jonguh, gewoon lekker kutten.
Maar ik zal wel efkes checken.
Tis maar een toestel van 500 euroquote:Op zondag 16 januari 2011 22:00 schreef Crutch het volgende:
Jonguh, gewoon lekker kutten.
Maar ik zal wel efkes checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |