Voodoo vervangt je kernel, dus ook zeer kleine kans dat er iets kaduuk gaat. En nee ik bedoel niet Android 2.2.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:33 schreef j-jopie het volgende:
[..]
Haha oke super bedankt! Als ik je zo hoor dan ga jij veel verder met Android dan mijn bedoeling is:). Nieuwste firmware flashen?? Ik heb Froyo 2.2 als dat is wat je bedoelt?
Als ik het goed begrijp is er bij stap 2 een risico aanwezig op brick? (wat is dat?) Kan ik dan niet beter na stap 1, Voodoo proberen? Of is deze ook behoorlijk ingrijpelijk? Ik wil het liefst gewoon dat het krengetje sneller werkt
Bedankt voor je uitleg!
Oke, ik wil mijn garantie niet verliezen dus dan moet het maar via KIES. Wel een beetje zuur aangezien ik het kabeltje ergens heb laten liggen waar ik pas vrijdag ben. Morgen maar even op zoek naar zo'n kabeltje. Hoe werkt dat trouwens dan in KIES? Installeert hij het zelf of moet ik dan handmatig doen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Voodoo vervangt je kernel, dus ook zeer kleine kans dat er iets kaduuk gaat. En nee ik bedoel niet Android 2.2.
Ik bedoel firmware van Samsung. Dat is specifieke software die Android laat lopen. De laatste versie daarvan is XXJPY samsung verspreidt die software via KIES.
Dat spreekt voor zich anders ff google.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:43 schreef j-jopie het volgende:
[..]
Oke, ik wil mijn garantie niet verliezen dus dan moet het maar via KIES. Wel een beetje zuur aangezien ik het kabeltje ergens heb laten liggen waar ik pas vrijdag ben. Morgen maar even op zoek naar zo'n kabeltje. Hoe werkt dat trouwens dan in KIES? Installeert hij het zelf of moet ik dan handmatig doen?
Als ik met een rom aan kom zeilen ga je hem nog testen ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:38 schreef exile79 het volgende:
Kandij, voor een nieuweling is het totaal niet duidelijk wat je bedoelt met XXJPY, ik weet het ondertussen, maar het is niet voor iedereen even logisch
Maak jij maar een FOK rom, dat kan ik echt niet. Ik test hem wel, gaat wat mis, en dan vraag ik jou wat ik moet doen. Just another day at the office
Ja dat heb ik gedaan, maar kan het niet vinden. Als het vanzelf gebeurd als ik hem aansluit, dan moet het er al op staan. Heb hem er namelijk zaterdag nog aangekoppelt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:47 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich anders ff google.
Er staat ergens een update knop...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:50 schreef j-jopie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan, maar kan het niet vinden. Als het vanzelf gebeurd als ik hem aansluit, dan moet het er al op staan. Heb hem er namelijk zaterdag nog aangekoppelt.
Zolang jij de reddingsboei in de hand houdt...oh ja, én zorgt dat ik m'n levels in robo defense niet verlies hahaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:47 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich anders ff google.
[..]
Als ik met een rom aan kom zeilen ga je hem nog testen ook![]()
http://www.ipadchatshow.co.uk/quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:28 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
Het is een meisje van 20, bovendien bedankt ze alle medemakers en programmas waarvan ze gebruik heeft gemaakt..
Absoluut niet oneclicklagfix is zelfs schadelijk voor je systeeem omdat het gebruik maakt van ext2. Redelijke kans dat dat je systeem corrupt maakt. Om dat te herstellen is de enige mogelijkheid Odin.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:26 schreef j-jopie het volgende:
Heb inmiddels http://www.androidworld.n(...)ag-fixes-op-een-rij/ gelezen, en hier lijken ze niets over je garantie te zeggen. Ik moest zeggen dat naar aanleiding daarvan ik misschien wel die one click lag fix wil proberen. Is dit een goed idee of zou je in mijn geval toch echt eerst die update via kies proberen?
Oke top. Maar wat doet mijn garantie eigenlijk... Ik mag over een jaar eventueel toch alweer een nieuwequote:Op woensdag 12 januari 2011 00:29 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Absoluut niet oneclicklagfix is zelfs schadelijk voor je systeeem omdat het gebruik maakt van ext2. Redelijke kans dat dat je systeem corrupt maakt. Om dat te herstellen is de enige mogelijkheid Odin.
Over garantie:
Rooten is er een kans dat je je garantie verspeelt maar sommige reparatiecentra zijn er soepeler mee.
Flashen (nieuwe rom) is sowieso je garantie kwijt als ze er achter komen.
Haha nee dat is dus het mooie, helemaal niets. Ik ga nu die update op Kies uitvoeren, die XXJPY.quote:
Oke dat is jou dus ook niet helemaal duidelijk. Nouja ik ga even PM-en, misschien krijgen we een antwoord:)quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:16 schreef exile79 het volgende:
Ja, dat vroeg ik me ook al af, 2.2 is de nieuwste via Kies als ik me niet vergis. Of werd er bedoelt dat je Kies zélf nog up moet daten? (up moet daten, ik know)
Ja precies. Dat lijkt me dat maar een goeie manier om hem op te peppen:)..quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:10 schreef exile79 het volgende:
Wat op je Sim staat blijft erop staan. Wat mij zelfs reuze meeviel was dat toen ik Robodefense opnieuw installeerde (hoefde hem niet eens opnieuw te kopen, dat onthoudt de market kennelijk) ik gewoon verder kon bij de level waar ik gebleven was. Moest wel alle apps opnieuw installeren, maar hoefde niets opnieuw te kopen. Schijnt dat je ook wel backups kan maken, maar dat weet ik zo niet uit m'n hoofd. Lees wel alles goed door op XDA darky't topic. Als het werkt en je snapt het is het uiteindelijk heel simpel. Twee zip files op je interne sd card zetten en de eerste openen (update.zip) via recovery en de tweede via CWM (wat je dus met de eerste geinstalleerd hebt.
Is gelukt. Alleen nu zegt ie dat ik 2 mappen (Darkys_v8.0_Gingerbread_Edition_Voodoo_wipe.zipquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:53 schreef exile79 het volgende:
Ja, beide is JPA, dat is het hem nou. 1.17 lijkt me de nieuwste dan, die zou ik proberen.
Ja, het is gelukt. Ik vraag me alleen wel af in hoeverre, want hij was serieus binnen 5 minuten klaar met het installeren van de rom.. tot nu toe ziet het er allemaal top uitquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:11 schreef exile79 het volgende:
Ja, die update.zip is de Clockworkmode. Die heb je weer nodig om die darky's zip te openen. Je zet ze gewoon via je usb kabel op je interne sd kaart van je toestel. Geen odin meer nodig nu.
Ik heb tig widgets lopen en mijn battery gaat makkelijk een dag meequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:00 schreef exile79 het volgende:
Voor de achtergrond: Menu key >> Preferences >> Appearance >> Dissable Wallpaper Scrolling, en die dan uitvinken.
Batterij: Nee, gaat bij mij niet exrtreem. Waar ik wel achterkwam, is wanneer je Wifi aanstaat en je gaat de deur uit, dan blijft hij zoeken naar wifi verbindingen. Je kan instellen dat hij niets doet met wifi zodra het scherm uitgaat. Maar ik gebruik ook vaak de knop van Extende controls op m'n home screen om het uit te zetten als ik wegga.
En heb je ook widgets zoals twitter of iets met het weer? En staat je 'netwerken gebruiken voor locatie bepalen' wel uit.
Verschijnt dat op je computer of op je telefoon?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef Beat1987 het volgende:
Ok, ik dacht, het wordt tijd om ook maar eens naar 2.2 te gaan upgraden. Maar nadat ik KIES heb geïnstalleerd krijg ik de volgende error:
Fatal error
Cannot find resource named '{stl_fvs}'. Resource names are case
sensitive. Error at object 'System.Windows.Setter' in markup file
'Kies.Theme;component/Resources/Theme_Default/Default_ToggleBut
ton.xaml'.
Ik begrijp er vrij weinig van. Iemand hier die er ervaring mee heeft?
Dat kan. Weet ook niet hoe het bij Jopie gaat natuurlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik heb tig widgets lopen en mijn battery gaat makkelijk een dag mee![]()
@ Jopie heb je wel geflashed met een volledig geladen batterij?
Op de computer. Ik krijg de error wanneer ik het programma probeer te openen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:22 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Verschijnt dat op je computer of op je telefoon?
Wanneer op computer welk besturingssysteem?
En als je het als adminstrator opent?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Beat1987 het volgende:
[..]
Op de computer. Ik krijg de error wanneer ik het programma probeer te openen.
Computersysteem is Windows Vista.
Zelfde probleem.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:26 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
En als je het als adminstrator opent?
Ook al gedaan, opnieuw geinstalleerd. En heb de versie van de Samsung website, lijkt me dat dat de nieuwste is?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:42 schreef exile79 het volgende:
Keer weghalen en opnieuw installeren? Heb je ook gelijk de nieuwste versie. Of via samsung apps kies air installeren, misshien dat die beter werkt. Gaat via wifi dacht ik.
Dit is versie 2, schijnt beter te werken:quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:45 schreef Beat1987 het volgende:
[..]
Ook al gedaan, opnieuw geinstalleerd. En heb de versie van de Samsung website, lijkt me dat dat de nieuwste is?
Zal dat laatste nog proberen, thnx!
Ja ik heb hem op 100 geflashed. Wil wel gebruik maken van de widgets (die ik nu nog niet eens gebruik), maar hij is wel erg snel leeg. Ik heb inderdaad dat locatie bepalen aan. Die zal ik even uit gaan zetten. Ook de WIFI staat standaard aan, dat lijkt me een goeie om die, als ik het huis uit ga, uit te zetten. Hoe kan dit verder zo'n groot verschil zijn met de standaard instellingen van de SGS??quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:23 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat kan. Weet ook niet hoe het bij Jopie gaat natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |