Geen puntquote:Op maandag 10 januari 2011 00:32 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Zal ik een kernel proberen te compilen op 1500hz :$. Misschien wel GAlaxyS die wel porten
Maak een gmail account. Ben je van al dat hotmail gezeik af.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:08 schreef j-jopie het volgende:
Heb sinds een paar dagen ook de galaxy.. En vind het echt een super apparaat. Het enige probleem tot nu toe vind ik de bijgeleverde software. Ik werk namelijk met Hotmail en als ik een email binnen krijg op mijn pc, duurt dat een aantal uur op mijn galaxy. Wel vreemd aangezien ik de controle frequentie van mijn email op 'om de 5 minuten' heb staan. Iemand een beter alternatief of weet hoe dit op te lossen. Via internet mijn email checken kan natuurlijk ook, maar het zou wel makkelijk zijn als mijn telefoon dit zelf doet.
Ja dat heb ik overwogen. Ik hang alleen (ook zakelijk) teveel aan mijn hotmail account vast. En mijn hotmail doorverwijzen naar gmail is dus wel een mogelijkheid, alleen alle mails die ik dan direct vanuit mijn telefoon verstuur, gaan dus weer via het gmail account. Dat wil ik toch liever niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:38 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Maak een gmail account. Ben je van al dat hotmail gezeik af.
Je kunt je gmailaccount zelfs zo instellen dat ie de mail uit je hotmail haalt.
Je bent zakelijk afhankelijk van een hotmail accountquote:Op maandag 10 januari 2011 23:06 schreef j-jopie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik overwogen. Ik hang alleen (ook zakelijk) teveel aan mijn hotmail account vast. En mijn hotmail doorverwijzen naar gmail is dus wel een mogelijkheid, alleen alle mails die ik dan direct vanuit mijn telefoon verstuur, gaan dus weer via het gmail account. Dat wil ik toch liever niet.
Er moet toch een andere oplossing zijn of niet? Hij werkt echt zeer slecht. Soms tot wel uren later ontvang ik pas een mail.
Naja alles mijn anders staan hiermee verbonden en is een hoop (ICT-gelul) om dat weer om te gaan zetten. Ik zal inderdaad eens een alternatief zoeken. Als iemand een goeie weet laat het me weten.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:21 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je bent zakelijk afhankelijk van een hotmail account? Dan wil ik wel eens weten wat voor zaken dat zijn. Niemand neemt je serieus met een .hotmail account (ook .gmail maar minder).
Ik zou een alternatief voor de standaard app downloaden zoals K9 en zoeken naar hotmail in de market.
Je kunt max. 5 pop3 mailadressen laten ophalen via gmail (waaronder je hotmail).quote:Op maandag 10 januari 2011 23:06 schreef j-jopie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik overwogen. Ik hang alleen (ook zakelijk) teveel aan mijn hotmail account vast. En mijn hotmail doorverwijzen naar gmail is dus wel een mogelijkheid, alleen alle mails die ik dan direct vanuit mijn telefoon verstuur, gaan dus weer via het gmail account. Dat wil ik toch liever niet.
Er moet toch een andere oplossing zijn of niet? Hij werkt echt zeer slecht. Soms tot wel uren later ontvang ik pas een mail.
Ben wel heel benieuwd hoe jij dat hebt gedaan. Ik kan namelijk vanuit gmail alleen maar een gmail adres toevoegen. Hij vraagt steeds weer of ik een account wil toevoegen. Bij ja moet ik me weer inloggen met mijn gmail adres (heb ik aangemaakt) en krijg ik mijn inmiddels nieuwe gmail adres. Niets van hotmail in te krijgen voor mij.. Hoe heb je dat gedaan dan precies?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:39 schreef swollywood het volgende:
[..]
Je kunt max. 5 pop3 mailadressen laten ophalen via gmail (waaronder je hotmail).
Je kunt ook in gmail versturen alsof het van een ander account komt.
Ik heb dat met 5 verschillende mailadressen gedaan. Mijn provider-adres, hotmail-adres en 3 domein-adressen in 1 gmail account.
Als ik een nieuwe email wil versturen vanuit gmail kan ik netjes selecteren via welk afzenderadres dat moet.
Je frequentie op 5 minuten zetten bij Hotmail gaat trouwens niet werken.
Je mag maximaal 1x per 15 of 30 minuten ofzo via pop3 je hotmail ophalen, als je dat vaker doet krijg je een foutmelding dat je te vaak probeert. En als je dan door blijft gaan blockt ie hem volgens mij tijdelijk.
Als je ingelogd bent in Gmail met je Gmailadres ga je rechtsboven naar instellingen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:05 schreef j-jopie het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd hoe jij dat hebt gedaan. Ik kan namelijk vanuit gmail alleen maar een gmail adres toevoegen. Hij vraagt steeds weer of ik een account wil toevoegen. Bij ja moet ik me weer inloggen met mijn gmail adres (heb ik aangemaakt) en krijg ik mijn inmiddels nieuwe gmail adres. Niets van hotmail in te krijgen voor mij.. Hoe heb je dat gedaan dan precies?
Niks moet, maar je hebt het nodig voor toegang tot market. Ook is het geweldig handig om je contacten en andere dingen te syncen met je Gmail account.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:11 schreef Rainai het volgende:
Achter mijn pc gebruik ik de hotmailadres vaak voor prive-mails en heb ook nog 1 hotmailadres voor mijn werk. Vandaar dat ik me aan de hotmail hecht.
Aan de andere kant besef ik niet dat de Gmail ook handig in gebruik is.
Zo te lezen moet ik in SGS een nieuwe Gmail-account aanvragen...?
Yups, het is een teken van een mislukte Flash. Je bootloader doet het nog wel dan gelukkigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 06:39 schreef exile79 het volgende:
He, dat ken ik, dat had ik toen ik voodoo lag wou installeren en het kabeltje losschoot remember?
Mijn argumenten voorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:21 schreef exile79 het volgende:
Is Doc nou zoveel beter dan Darky dan? Of is het stabieler. en ziet het er net zo mooi uit of nog beter?
Dan denk ik dat ik net als de poster hierboven op het juiste moment darky geinstalleerd heb. 8.0, batterij gaat lang mee en heb nog niet één bug of crash gehad.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:40 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Mijn argumenten voor
-Battery-life (ik ben na 7.0 gestopt met Darky's dus versies daarna geen vergelijkingsmateriaal)
-Geen irritante kleine bugs en om de 2-3 dagen upgraden
-Keuzevrijheid met Docs romkitchen kan je je eigen Modem, Kernel, Theme, Launcher, base-apps en tweaks kiezen.
-Darky's kreeg ik regelmatig gechrashed en refresh problemen met mijn widgets helemaal met die van Pure messenger/calander
Owjah ik vind Darky een snotneus die andermans werkt in wat mapjes stopt en er een CMW-update zip van maakt. Dat kan ik zelf ook wel![]()
Het is een meisje van 20, bovendien bedankt ze alle medemakers en programmas waarvan ze gebruik heeft gemaakt..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:40 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Mijn argumenten voor
-Battery-life (ik ben na 7.0 gestopt met Darky's dus versies daarna geen vergelijkingsmateriaal)
-Geen irritante kleine bugs en om de 2-3 dagen upgraden
-Keuzevrijheid met Docs romkitchen kan je je eigen Modem, Kernel, Theme, Launcher, base-apps en tweaks kiezen.
-Darky's kreeg ik regelmatig gechrashed en refresh problemen met mijn widgets helemaal met die van Pure messenger/calander
Owjah ik vind Darky een snotneus die andermans werkt in wat mapjes stopt en er een CMW-update zip van maakt. Dat kan ik zelf ook wel![]()
Kijk hier is het wel perfect samen gevat, ik wil geen nare verrassingen na een updatequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:05 schreef swollywood het volgende:
Ik draai momenteel Darky's Rom 8.0 en moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben.
7.6 was een hel, binnen 6 uur de accu leeg.
Met 8.0 heb ik op dit moment mijn telefoon 36 uur van de lader en nog 41% over.
Nog geen bugs of crashes ondervonden en 8.0 is nu een week uit en nog geen upgrade verschenen.
Dat is zijn vriendinquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:28 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
Het is een meisje van 20, bovendien bedankt ze alle medemakers en programmas waarvan ze gebruik heeft gemaakt..
Hij kreeg op z'n flikker van iedereen omdat ie eigenlijk gewoon ROMmetjes bij elkaar donderde en daar toevallig iets goeds uit kreeg?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:34 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat is zijn vriendinen daar gaan meerdere verhalen over rond.
Daarnaast hij bedankt nu de dev's van wie hij werk heeft gebruikt omdat hij vies hard op zijn flikker hard gekregen. Ik ken de scene al redelijk goed ik flash al voordat XDA goed en wel bestond.
Oke bedankt! Ga daar maar eens mee beginnen. Wat houden Darky en Doc dan precies in?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:44 schreef exile79 het volgende:
Je zou om te beginnen een lag fix kunnen toepassen, daar wordt hij al een stuk sneller van. Ik heb zelf toen Voodoo Lag fix gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |