Er staat alleen added in recovery mode,quote:Als er Added! in Odin staat kan je toch flashen? En als je al Darky's had, heb je dan ook al cwm?
Ik heb weer minder antwoorden dan ik vragen stelde vriendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:47 schreef GalaxyS het volgende:
Ik heb als recovery CWM V2.5.1.3 met voodoo lagfix
Ik heb er als rom Darky V8.0 op staan (wipe)
Hij zei van welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef Kandijfijn het volgende:
Je kan trouwens eerst een factory-reset doen. Heb je dat al geprobeerd?
Hij vindt ook niet je telefoon op je computer? Zodat je er bestanden op kan zetten?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:54 schreef GalaxyS het volgende:
Al geprobeerd, na een mount zoals jij het uitlegt veranderd er helemaal niks (ja ik laat hem op dat scherm staan zodat hij niet unmount
Nu wel, na een restart, thanks manquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hij vindt ook niet je telefoon op je computer? Zodat je er bestanden op kan zetten?
Filter?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:58 schreef Pino112 het volgende:
Goed dat je geen filter hebt ingesteld![]()
TR gemacht.
Ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:58 schreef Pino112 het volgende:
Goed dat je geen filter hebt ingesteld![]()
TR gemacht.
Je blijft die bootloop houden ook na het flashen van een volledige rom via Odin? Heb je data nog als Ext4 geformateerd?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:06 schreef Pino112 het volgende:
Godsegruwelijk, hoe fix ik die boot loop?
Heb JPY al 2x geflashed, en daarna 1x met repartition aan
In Nederland is Google maps een zeer goedequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:27 schreef Rainai het volgende:
Op allerlei sites zocht ik naar Tomtom te informeren of Tomtom zich aan SGS aanpast. Maar nee.
Als Tomtom zich aan Iphone4 aanpast, waarom niet bij SGS....zucht.
Welke navi is bij jullie het beste?
Goed bezig! Dus aan het eind van de avond toch alle toestellen weer in orde.quote:
Bij mij deed simpelweg een rom flashen via CWM genoegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:06 schreef Pino112 het volgende:
Godsegruwelijk, hoe fix ik die boot loop?
Heb JPY al 2x geflashed, en daarna 1x met repartition aan
Jeej, nog iets aan mijn tips gehadquote:
Voor m'n gevoel is al het flashen bij mij op puur geluk gegaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:41 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Jeej, nog iets aan mijn tips gehad?
Luco jij bent gewoon Pro
Meteen weer een custom rom aan het flashen?
Denk dat mijn /system kapot was op de een of andere manierquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Bij mij deed simpelweg een rom flashen via CWM genoeg.
Tijden zijn tegenwoordig veel minder spannend het is bijna niet meer mogelijk om je telefoon te bricken. Met mijn G1 was het veel leuker ''DEATH SPL, DANGER SPL, HAZARD AHEAD'' en nog steeds noobs die het probeerden te flashen en hun telefoon bricktenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:44 schreef Luco het volgende:
[..]
Voor m'n gevoel is al het flashen bij mij op puur geluk gegaan. Telefoon is ooit 1 keer goed vastgelopen toen ik nog niks geflashed had, dus toen moest ik een willekeurige firmware erop mikken via Odin. Halve nacht heeft me dat gekost (inlezen, uitstellen, nogmaals inlezen en uiteindelijk de ballen hebben dat te doen). Dag erna Voodoo geflashed via Odin. Toen bleek ik opeens ook CWM te hebben waardoor al die ongein met CFRoot niet nodig is. Guess I got lucky
.
@Kandijfijn en @Exile79,quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:39 schreef exile79 het volgende:
Ik gebruik ook die van google, als ik het al gebruik. Werkt prima maar is wel een bèta, wordt ook aangegeven bij opstart. Gebruikt wel mobiel internet trouwens.
Al zou je het moeten installeren, het is gratisquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:03 schreef Rainai het volgende:
[..]
@Kandijfijn en @Exile79,
Ok, moest je Google Maps installeren of staat het al in SGS?
Ik wilde eerst informeren, voor ik de SGS koop.
Vandaar dat vraagje.
Was die Nandroid back-up met een ext4 kernel of zonder ext4 kernel? En hoe was je DATA geformateerd RFS of ext4.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:29 schreef Pino112 het volgende:
Na terugzetten van data.img uit de Nandroidbackup, BAM! Weer bootloop.
JPY maar weer opnieuw flashende
Ik ga even bezig. Volgens mij was bijna alles ext4.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:40 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Oplossing wellicht:
Telefoon maken zoals die tijdens maken nandroid back-up, dus juiste kernel en eventueel juiste rom en zelfde manier van formateren (alleen data ext4 zoals Voodoo onder speedmod bekend als fast) alles ext 4 (onder speedmod bekend als faster). Daarna je nandroid terugflashen.
Daarna nog niet gelukt? Dan is je enige mogelijk de APK te isoleren uit je nandroid back up. Er zijn applicatites beschikbaar om alles in 1 keer te flashen. Wel je data kwijt.
Ik geef je 2 euro als postvak van GalaxyS volspamt met vragen eroverquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga even bezig. Volgens mij was bijna alles ext4.
Your fucked, that wil be a Wipequote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:31 schreef Pino112 het volgende:
Alles is teruggezet, alleen nu constant FC's
Gelukkig had ik nog een MyBackupPro-backup van 4 januari, dus die maar teruggezet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:40 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Your fucked, that wil be a Wipe
Of probeer het via AndroidSDK te back-uppen en leer mij hoe je het deed![]()
Welke skin? Ik wil hem uitproberenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig had ik nog een MyBackupPro-backup van 4 januari, dus die maar teruggezet.
Heel vaag trouwens, als ik dat geile themaflash, komt ie weer in een bootloop.
Schijnt wel te werken in Darky's 8.0, dus die flash ik zo maar even.
Heb tevens van de situatie gebruik gemaakt door meteen mn interne SD te formatteren, schijnt ook voordelig te zijn voor je batterij..
Die groene waar je gister mee kwamquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:22 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Welke skin? Ik wil hem uitproberen
Die kwam van Luco,quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die groene waar je gister mee kwam
Ik in elk geval nog niet. Heb je niet per ongeluk een IPhone? Die mensen versliepen zich laatst ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb het al eerder gevraagd maar geen reactie gehad, het kan zijn dat niemand mijn bericht heeft gelezen dus vraag ik het gewoon nog een keer.
Mijn Galaxy is afgelopen week s'nachts tijdens het opladen (bij 100%) vastgelopen. Derhalve heb ik mij verslapen en ben ik direct bang dat het vaker gaat gebeuren.
Ik heb hem nu zo'n twee maanden en het is maar 1x voorgekomen.
Heeft iemand dit ook weleens gehad en wat heb je daar aan gedaan??
Na een update van het thema weer een bootloopquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:58 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Die kwam van Luco,vanavond later zal ik eens kijken als ik hem aan het werk kan krijgen
![]()
![]()
Heb dat thema nu niet draaien overigens. Hoop stiekem dat iemand een blauwe of rode maakt.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Na een update van het thema weer een bootloop
Toen thema van Darky via ADB lopen pushen naar mn telefoon, nu weer allemaal FC's
Kan je hem zelf niet rood maken? Lijkt me dat je maar 1 waarde ergens hoeft aan te passen?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:07 schreef Luco het volgende:
[..]
Heb dat thema nu niet draaien overigens. Hoop stiekem dat iemand een blauwe of rode maakt.
Zijn allemaal PNG'tjes infeite. Heul veul werk dus.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:12 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Kan je hem zelf niet rood maken? Lijkt me dat je maar 1 waarde ergens hoeft aan te passen?
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zijn allemaal PNG'tjes infeite. Heul veul werk dus.
Mijn ROM is fucked upquote:
Ik Wipe-standaardquote:Op zondag 9 januari 2011 17:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijn ROM is fucked up, ik ga Darky Non-wipe er maar overheen gooien.
Dan maar een blue theme zoeken, dat is toch wel vetter dan groen.
Klopt, maar ben ik alle data weer kwijt, moet ik weer backuppen enzo.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:21 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik Wipe-standaard, voorkomt een boel gezeur
mybackuppro APK+data back uppen daarna sms+instellingen. De rest via Google sync (contacten e.d.) Het enige waar ik in faal zijn die widgets en de dock van Launcherpro te behoudenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt, maar ben ik alle data weer kwijt, moet ik weer backuppen enzo.
Ik moet altijd nog eerst alle smsjes openen, omdat dan de datum verkeert staatquote:Op zondag 9 januari 2011 17:25 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
mybackuppro APK+data back uppen daarna sms+instellingen. De rest via Google sync (contacten e.d.) Het enige waar ik in faal zijn die widgets en de dock van Launcherpro te behouden)
In 5-10 minuten staat alles weer goed![]()
Meeste mensen waarmee ik sms hebben allemaal Whatsapp gelukkigquote:Op zondag 9 januari 2011 17:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moet altijd nog eerst alle smsjes openen, omdat dan de datum verkeert staat, maar ik doe het verder precies zelfde als jou inderdaad.
Apple?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:41 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Meeste mensen waarmee ik sms hebben allemaal Whatsapp gelukkig. Vriendin ook een smartphone weten aan te smeren. Van het merk wat hier vloeken in de kerk is
Nu doe je het tochquote:
Heb der gezegd dat ze er een moest nemenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:54 schreef Luco het volgende:
Boeiend dat ze een iPhone heeft. Ieder z'n eigen meuk lijkt me.
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:07 schreef Luco het volgende:
[..]
Heb dat thema nu niet draaien overigens. Hoop stiekem dat iemand een blauwe of rode maakt.
Ik ook ja, totdat ik die groene ging flashen. Nu maar weer terug naar GXquote:Op zondag 9 januari 2011 19:22 schreef Luco het volgende:
Generation X. Ik ken 'm, had ik hiervoor draaien.Heb beide .zip's op m'n telefoon staan en wissel zo af en toe van de een naar de ander
.
AFBLIJVEN VAN THEMA'S, DAN MOETEN WE JE WEER HELPEN.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:52 schreef GalaxyS het volgende:
Ja ik ook, ik vind die thema's niet supermooi eigenlijk
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
AFBLIJVEN VAN THEMA'S, DAN MOETEN WE JE WEER HELPEN.
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
AFBLIJVEN VAN THEMA'S, DAN MOETEN WE JE WEER HELPEN.
Ik dacht nog bij mezelf, Kandij laat hem met rust.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef Luco het volgende:
Ik dacht ook al: GalaxyS houdt zich voor thema's niks te vinden zodat hij ook geen problemen krijgt
Inderdaad jaquote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef Luco het volgende:
Ik dacht ook al: GalaxyS houdt zich voor thema's niks te vinden zodat hij ook geen problemen krijgt
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:46 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht nog bij mezelf, Kandij laat hem met rust.
Klappen Pino en Luco er weer overheen![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:18 schreef Luco het volgende:
Als je echt interesse in je telefoon had had je je eerst goed ingelezen voor je willekeurig dingen erop ging flashen en hier in paniek komt vragen wat je moet doen...
En gebanned, en op XDA compleet genegeerd of uitgescholdenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:26 schreef Luco het volgende:
En dan zijn we hier nog mild. Op Tweakers hadden ze je thuis opgezocht en met pek en veren behandeld
.
Dont feed the trollquote:Op zondag 9 januari 2011 23:26 schreef exile79 het volgende:
Waarom wil je dat in vredesnaam?? Wat is het voordeel.
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:01 schreef GalaxyS het volgende:
ik wil graag zelf windows phone 7 porten naar mijn galaxy, zouden jullie mij daarmee willen helpen als ik zo af en toe er niet uit kom?
Geen puntquote:Op maandag 10 januari 2011 00:32 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Zal ik een kernel proberen te compilen op 1500hz :$. Misschien wel GAlaxyS die wel porten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |