Die groene waar je gister mee kwamquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:22 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Welke skin? Ik wil hem uitproberen
Die kwam van Luco,quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die groene waar je gister mee kwam
Ik in elk geval nog niet. Heb je niet per ongeluk een IPhone? Die mensen versliepen zich laatst ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb het al eerder gevraagd maar geen reactie gehad, het kan zijn dat niemand mijn bericht heeft gelezen dus vraag ik het gewoon nog een keer.
Mijn Galaxy is afgelopen week s'nachts tijdens het opladen (bij 100%) vastgelopen. Derhalve heb ik mij verslapen en ben ik direct bang dat het vaker gaat gebeuren.
Ik heb hem nu zo'n twee maanden en het is maar 1x voorgekomen.
Heeft iemand dit ook weleens gehad en wat heb je daar aan gedaan??
Na een update van het thema weer een bootloopquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:58 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Die kwam van Luco,vanavond later zal ik eens kijken als ik hem aan het werk kan krijgen
![]()
![]()
Heb dat thema nu niet draaien overigens. Hoop stiekem dat iemand een blauwe of rode maakt.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Na een update van het thema weer een bootloop
Toen thema van Darky via ADB lopen pushen naar mn telefoon, nu weer allemaal FC's
Kan je hem zelf niet rood maken? Lijkt me dat je maar 1 waarde ergens hoeft aan te passen?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:07 schreef Luco het volgende:
[..]
Heb dat thema nu niet draaien overigens. Hoop stiekem dat iemand een blauwe of rode maakt.
Zijn allemaal PNG'tjes infeite. Heul veul werk dus.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:12 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Kan je hem zelf niet rood maken? Lijkt me dat je maar 1 waarde ergens hoeft aan te passen?
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zijn allemaal PNG'tjes infeite. Heul veul werk dus.
Mijn ROM is fucked upquote:
Ik Wipe-standaardquote:Op zondag 9 januari 2011 17:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijn ROM is fucked up, ik ga Darky Non-wipe er maar overheen gooien.
Dan maar een blue theme zoeken, dat is toch wel vetter dan groen.
Klopt, maar ben ik alle data weer kwijt, moet ik weer backuppen enzo.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:21 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik Wipe-standaard, voorkomt een boel gezeur
mybackuppro APK+data back uppen daarna sms+instellingen. De rest via Google sync (contacten e.d.) Het enige waar ik in faal zijn die widgets en de dock van Launcherpro te behoudenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt, maar ben ik alle data weer kwijt, moet ik weer backuppen enzo.
Ik moet altijd nog eerst alle smsjes openen, omdat dan de datum verkeert staatquote:Op zondag 9 januari 2011 17:25 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
mybackuppro APK+data back uppen daarna sms+instellingen. De rest via Google sync (contacten e.d.) Het enige waar ik in faal zijn die widgets en de dock van Launcherpro te behouden)
In 5-10 minuten staat alles weer goed![]()
Meeste mensen waarmee ik sms hebben allemaal Whatsapp gelukkigquote:Op zondag 9 januari 2011 17:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moet altijd nog eerst alle smsjes openen, omdat dan de datum verkeert staat, maar ik doe het verder precies zelfde als jou inderdaad.
Apple?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:41 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Meeste mensen waarmee ik sms hebben allemaal Whatsapp gelukkig. Vriendin ook een smartphone weten aan te smeren. Van het merk wat hier vloeken in de kerk is
Nu doe je het tochquote:
Heb der gezegd dat ze er een moest nemenquote:Op zondag 9 januari 2011 17:54 schreef Luco het volgende:
Boeiend dat ze een iPhone heeft. Ieder z'n eigen meuk lijkt me.
quote:Op zondag 9 januari 2011 17:07 schreef Luco het volgende:
[..]
Heb dat thema nu niet draaien overigens. Hoop stiekem dat iemand een blauwe of rode maakt.
Ik ook ja, totdat ik die groene ging flashen. Nu maar weer terug naar GXquote:Op zondag 9 januari 2011 19:22 schreef Luco het volgende:
Generation X. Ik ken 'm, had ik hiervoor draaien.Heb beide .zip's op m'n telefoon staan en wissel zo af en toe van de een naar de ander
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |