AFBLIJVEN VAN THEMA'S, DAN MOETEN WE JE WEER HELPEN.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:52 schreef GalaxyS het volgende:
Ja ik ook, ik vind die thema's niet supermooi eigenlijk
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
AFBLIJVEN VAN THEMA'S, DAN MOETEN WE JE WEER HELPEN.
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
AFBLIJVEN VAN THEMA'S, DAN MOETEN WE JE WEER HELPEN.
Ik dacht nog bij mezelf, Kandij laat hem met rust.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef Luco het volgende:
Ik dacht ook al: GalaxyS houdt zich voor thema's niks te vinden zodat hij ook geen problemen krijgt
Inderdaad jaquote:Op zondag 9 januari 2011 21:34 schreef Luco het volgende:
Ik dacht ook al: GalaxyS houdt zich voor thema's niks te vinden zodat hij ook geen problemen krijgt
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:46 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht nog bij mezelf, Kandij laat hem met rust.
Klappen Pino en Luco er weer overheen![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:18 schreef Luco het volgende:
Als je echt interesse in je telefoon had had je je eerst goed ingelezen voor je willekeurig dingen erop ging flashen en hier in paniek komt vragen wat je moet doen...
En gebanned, en op XDA compleet genegeerd of uitgescholdenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:26 schreef Luco het volgende:
En dan zijn we hier nog mild. Op Tweakers hadden ze je thuis opgezocht en met pek en veren behandeld
.
Dont feed the trollquote:Op zondag 9 januari 2011 23:26 schreef exile79 het volgende:
Waarom wil je dat in vredesnaam?? Wat is het voordeel.
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:01 schreef GalaxyS het volgende:
ik wil graag zelf windows phone 7 porten naar mijn galaxy, zouden jullie mij daarmee willen helpen als ik zo af en toe er niet uit kom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |