dan liever hangtietenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Of zo'n BH met onzichtbare (NOT) bandjes. JF, wat zijn die dingen lelijk
check, en dan kan t nog dat t niet blijft hangenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het wordt pas echt vervelend als je daar iets te royaal bent.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef Maes het volgende:
[..]
Daar heb ik dan Greys voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
geniet ervanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
4 augustus, we hebben ook al een fotograaf
(kon je maar multiquoten op mobiel)
Huh wat? Welnee!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan liever hangtieten
nee echt das zo niet mooi
[..]
check, en dan kan t nog dat t niet blijft hangen
en van die bandloze bh's krijg je platte tieten van
k heb genoeg mensen gezien die ze echt = = zo platgeduwd hadden door die bhsquote:
Ik snap daar geen hol van. In vaals ook al. Da's toch Nederlands hoogste punt? Je zou denken dat je dan veilig was voor het water.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef Ynske het volgende:
Grip 4 ivm Maas
07-01-2011 21:29:06 - Limburg Zuid - monitorcode
Brandweer naar Prins Bisschopsingel in maastricht
Maas 1500m3 1998 1995 PRINS BISSCHOPSINGEL MAASTRICHT MAASTRICHT
t gaat lekker
in Valkenburg ook al Grip 2 ivm hoog water
Die klagen gewoon Moeder Natuur aan, sue that bitch!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:48 schreef Rewimo het volgende:
oh-oh, loopt jullie kantoor geen verdrinkingsgevaar?
Totdat er iemand op je jurk gaat staan, dan trek ie zo naar benedenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Gewoon een goed corset. En ze hebben er wel speciale tape voor zodat het zeker niet afzakt.
GRIP 4 ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef Ynske het volgende:
Grip 4 ivm Maas
07-01-2011 21:29:06 - Limburg Zuid - monitorcode
Brandweer naar Prins Bisschopsingel in maastricht
Maas 1500m3 1998 1995 PRINS BISSCHOPSINGEL MAASTRICHT MAASTRICHT
t gaat lekker
in Valkenburg ook al Grip 2 ivm hoog water
Ja maar die jurken zitten echt als een soort harnas hoor, alles zit muurvastquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan liever hangtieten
nee echt das zo niet mooi
[..]
check, en dan kan t nog dat t niet blijft hangen
en van die bandloze bh's krijg je platte tieten van
natuurlijk was jij de inspirasie!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ben ik jullie inspiraaaasiebron geweest? Ja he?![]()
![]()
En foto van de jurruk![]()
Mag ook in PM
Grip 4 is toch provincie-overschrijdend ofzo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
GRIP 4 ?Is dat niet een beetje overdreven?
Slechte bh gekochtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb genoeg mensen gezien die ze echt = = zo platgeduwd hadden door die bhs
t drielandenpunt in Vaals is t hoogste punt, t dorp zelf ligt een stuk lagerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik snap daar geen hol van. In vaals ook al. Da's toch Nederlands hoogste punt? Je zou denken dat je dan veilig was voor het water.
Zou jou ook mooi staanquote:
jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Grip 4 is toch provincie-overschrijdend ofzo?
Vaals? Daar stroomt geen rivier in de buurt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik snap daar geen hol van. In vaals ook al. Da's toch Nederlands hoogste punt? Je zou denken dat je dan veilig was voor het water.
Jaaaaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar die jurken zitten echt als een soort harnas hoor, alles zit muurvast
[..]
natuurlijk was jij de inspirasie!
Pm me morgen even, dan Pm ik je terug met een plaatje! Nu zit ik op m'n mobiel.
Een Greys jurrekie (iets met kant eroverquote:
Wat is dat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:51 schreef Maes het volgende:
Ik moet ook nog naar de BonnieBDat vind ik wel een beetje beangstigend
Wat dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:51 schreef Bamba het volgende:
Ik vind het wel oneerlijk dat ze bij Ben veul meer show er van maken als bij de andere kandidaten..Hoe leuk ik 'm ook vind...
Ow, diequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
Ik bedoel het verhaal van 'Weet u misschien wanneer het bruidspaar komt' Elies
nee, maar misschien grondwater dat naar boven komt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vaals? Daar stroomt geen rivier in de buurt?
Ja echt welquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een Greys jurrekie (iets met kant erover).
Ja, hallo, ik ben niet achterlijk. Tegelijk is het wel het hoogste punt. Maar zoals gezegd... het dorp ligt lager (je toon vind ik nogal onaardig, mag dat anders?)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
géniaal!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, die
Omdat we niet 's avonds mochten trouwen van de gemeente Nijkerk (nog bedankt voor de gezellige 2 min 18 sec; we hebben genoten), hebben we besloten 's middags met een heel select gezelschap de handtekening te gaan zetten in het stadhuis. En om dat zo onecht mogelijk te laten voelen, gingen we in kloffie. Dat zag er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Maar goed. Er was een optocht bezig voor het stadhuis en wij stonden daar zo'n beetje voor de deur te wachten met ons achten (onze eigenste ambtenaar van de burgelijke stand, de getuien en wij zelf dus). Op een gegeven moment kwam de klerk (die wel geleverd werd door Nijkerk) van binnen er op zijn gemakje bij staan. Zo stonden we - inmiddels dus met 9 man - naar de optocht te kijken, zegt de klerk: "Jullie zijn hier toch voor het huwelijk van zodadelijk?". En wij dus: "Ja, inderdaad!" Het werd weer stil, we keken nog maar wat naar de optocht, want de klerk maakte verder geen enkele aanstalten om iets te doen. Op een gegeven moment - we stonden daar zo een minuut of 5 - kijkt die klerk op zijn horloge, kijkt de straat in, kijkt nog eens op zijn horloge en spreekt de legendarische woorden: "Heeft u enig idee waar het bruidspaar blijft?"
"Owwwww, wachten we dáár op! Zeg dat dan!"![]()
![]()
![]()
Ik zou werkelijk niet weten wat er anders aan moetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik ben niet achterlijk. Tegelijk is het wel het hoogste punt. Maar zoals gezegd... het dorp ligt lager (je toon vind ik nogal onaardig, mag dat anders?)
Geweldig verhaalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, die
Omdat we niet 's avonds mochten trouwen van de gemeente Nijkerk (nog bedankt voor de gezellige 2 min 18 sec; we hebben genoten), hebben we besloten 's middags met een heel select gezelschap de handtekening te gaan zetten in het stadhuis. En om dat zo onecht mogelijk te laten voelen, gingen we in kloffie. Dat zag er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Maar goed. Er was een optocht bezig voor het stadhuis en wij stonden daar zo'n beetje voor de deur te wachten met ons achten (onze eigenste ambtenaar van de burgelijke stand, de getuien en wij zelf dus). Op een gegeven moment kwam de klerk (die wel geleverd werd door Nijkerk) van binnen er op zijn gemakje bij staan. Zo stonden we - inmiddels dus met 9 man - naar de optocht te kijken, zegt de klerk: "Jullie zijn hier toch voor het huwelijk van zodadelijk?". En wij dus: "Ja, inderdaad!" Het werd weer stil, we keken nog maar wat naar de optocht, want de klerk maakte verder geen enkele aanstalten om iets te doen. Op een gegeven moment - we stonden daar zo een minuut of 5 - kijkt die klerk op zijn horloge, kijkt de straat in, kijkt nog eens op zijn horloge en spreekt de legendarische woorden: "Heeft u enig idee waar het bruidspaar blijft?"
![]()
![]()
GRIP 4 gemeenten, of regio- of provincieoverschrijdend (of nabij grens tussen regios) en dreiging van uitbreiding. Mogelijk schaarste.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Grip 4 is toch provincie-overschrijdend ofzo?
Iig geen waterschaarstequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
GRIP 4 gemeenten, of regio- of provincieoverschrijdend (of nabij grens tussen regios) en dreiging van uitbreiding. Mogelijk schaarste.
Is dat jouw smaak ook een beetje ja?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:54 schreef MissBliss het volgende:
Ynske: nee geen bekende, het is weddingvision.nl
Wouw mooie jurk greys!
Ik dacht dat het een retorische vraag van je was. Ik had niet door dat je het je echt afvroeg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk niet weten wat er anders aan moet![]()
Of is je hardop afvragen of er een rivier bij Vaals stroomt tegenwoordig al onaardig?
t zou me niets verbazen als ze maasmechelen mee ingeschakeld hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
GRIP 4 gemeenten, of regio- of provincieoverschrijdend (of nabij grens tussen regios) en dreiging van uitbreiding. Mogelijk schaarste.
ben benieuwd naar de fotosquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:54 schreef MissBliss het volgende:
Ynske: nee geen bekende, het is weddingvision.nl
Wouw mooie jurk greys!
Ik ben niet zo geografisch onderlegdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een retorische vraag van je was. Ik had niet door dat je het je echt afvroeg.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, die
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ow, okay, sorry dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo geografisch onderlegdik weet dat de Maas in de buurt stroomt
daar houdt het wel op
Dus vandaar.
Tis waarschijnlijk gewoon mijn gevoel hoor, maar ik zie bij de andere bijvoorbeeld niet zulke uitbundige achtergrondbeelden (karikatuur van Ben nu weer), maar misschien past dat ook gewoon wel bij 'm zulke dingen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik zie geen dansers of iets?
HIJ maakt er meer een show van
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef ElisaB het volgende:
Ow, die
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
Leuk dat je je trouwverslag ook nog ff in het dichte topic zet Elies
Helder licht ben je ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WAT EEN KUTVRAAG Ll! DUH!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou werkelijk niet weten wat er anders aan moet![]()
Of is je hardop afvragen of er een rivier bij Vaals stroomt tegenwoordig al onaardig?
stroomt daar niet, maar vergis je niet wat hier nog aan sneeuw lag die overal aan t smelten was.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik zou ook niet weten of er een rivier bij Vaals stroomt eigenlijk
Maar water komt van hoog vaak toch? Dus als een rivier buiten zn oevers treedt dan ook op bv een berg denk ik
Ik vond toen bij Rafaëlla juist dat het Gaga-all-over-the-place show was met een hele kudde dansers en bij hem nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Tis waarschijnlijk gewoon mijn gevoel hoor, maar ik zie bij de andere bijvoorbeeld niet zulke uitbundige achtergrondbeelden (karikatuur van Ben nu weer), maar misschien past dat ook gewoon wel bij 'm zulke dingen... De rest is wat ingetogener misschien..
quote:
quote:
Op mod-rechten?quote:
Ik dacht dat Greyz dat moment bedoeldequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef nokwanda het volgende:
En toen op het feest wel in een enorme witte sissy jurk? Beide?
Ik heb het nu niet gezien, maar vond het bv. vorige keer wel lichtelijk raar dat de andere kandidaten zijn achtergrondje zangeressen waren. Dan schuif je hem echt wel heel duidelijk naar voren (vrijwel letterlijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond toen bij Rafaëlla juist dat het Gaga-all-over-the-place show was met een hele kudde dansers en bij hem niet
Vorige keer toch alquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:59 schreef oh-oh het volgende:
Is die ruk Rafaella nu eigenlijk eindelijk dr uit geknikkerd?
Ik ken julliequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik dacht dat Greyz dat moment bedoelde
We zouden om 19:30 trouwen en ik had een geniale grap bedacht (maar die is alleen geniaal als je ons kent)
Let eens opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:59 schreef oh-oh het volgende:
Is die ruk Rafaella nu eigenlijk eindelijk dr uit geknikkerd?
Pics!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:59 schreef Ynske het volgende:
hier vallen ze uit als ze vooroverbukt
[ afbeelding ]
Das al zo lang geleden, ik weet het werkelijk niet meer.quote:
Er was niets hoor nu. Niemand, alleen hij op het podiumquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet gezien, maar vond het bv. vorige keer wel lichtelijk raar dat de andere kandidaten zijn achtergrondje zangeressen waren. Dan schuif je hem echt wel heel duidelijk naar voren (vrijwel letterlijk).
Geen idee hoe het nu was
Dat zeiden ze tegen jou?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was niets hoor nu. Niemand, alleen hij op het podium
En die anderen hadden toen bv dansers enzo, die meiden wilden dat zelf, achtergrondzangeres zijn bij hem
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:59 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
haha, ik zit dus ook gewoon niet op te letten bij andere optredensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond toen bij Rafaëlla juist dat het Gaga-all-over-the-place show was met een hele kudde dansers en bij hem niet
Hij heeft dan ook de hele 2 min 18 sec die het duurde compleet flabbergasted staan kijkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
Geweldig verhaal![]()
Al is die verwarring van die klerk ook wel voor te stellen natuurlijk
Godsamme, dat was een hel manquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:59 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Jij had het de hele dag leuk gevondenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Elies, daar had ik dan wel weer bij geweest willen zijn
Praatte Het Oog tegen mijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:01 schreef Greys het volgende:
Dat zeiden ze op tv in die red room toen ja Ll, dus ik neem aan dat het voor een heel klein gedeelte ook voor mij bedoeld was, dat ze dat zeiden. En voor jou
En bij die repetities zeiden ze het ook, zelfs ik weet het nogquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:01 schreef Greys het volgende:
Dat zeiden ze op tv in die red room toen ja Ll, dus ik neem aan dat het voor een heel klein gedeelte ook voor mij bedoeld was, dat ze dat zeiden. En voor jou
Ik denk ook echt dat ze het niet gedaan hadden bij een concurrent als ze het niet wildenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En bij die repetities zeiden ze het ook, zelfs ik weet het nog
Oh als het langer dan 2,18 duurde in zn geheel dan was het me mss toch wel gaan vervelenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij had het de hele dag leuk gevonden
Omdat jullie achter lopenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom hebben we hier eigenlijk geen hoog water? het is toch dezelfde Maas?
Ja, dat soort dingen vraag ik me gewoon af op de vrijdagavond
Nee, maar ik bedoelde meer dat het niet waar hoeft te zijn al wordt er gezegd dat ze dat graag zelf deden, ik wist heul niet meer dat ze dat zelf zeidenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wat bedoelde je nou, dat ik het uit mijn duim zoog ofzo?
Dat komt nog misschien, geen idee eigenlijk. Of misschien is het hier breder ofzo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Je kan beter rukken, op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Het is natuurlijk deels door de grote hoeveelheden smeltwater ook, en ik neem aan dat bij jullie nu ook wel alles weg is?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat wij gewoon geen verrekte kut-brabo's zijn![]()
JONGUH, ZUNNE VLOEDGOLF! BAM!
Ja maar goed, ik zei toch dat die meiden dat zelf wildenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoelde meer dat het niet waar hoeft te zijn al wordt er gezegd dat ze dat graag zelf deden, ik wist heul niet meer dat ze dat zelf zeiden
Ja maar die rivier stroomt toch deze kant op? Of andersom?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is natuurlijk deels door de grote hoeveelheden smeltwater ook, en ik neem aan dat bij jullie nu ook wel alles weg is?
omdat er genoeg weg kan stromen via zijrivierenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Maar het klinkt logisch als dat dan hierheen zou stromenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is natuurlijk deels door de grote hoeveelheden smeltwater ook, en ik neem aan dat bij jullie nu ook wel alles weg is?
Nee het kwam van de Belgen juist hierheenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar die rivier stroomt toch deze kant op? Of andersom?Dus als het hoog water is in maastricht dan stroomt dat toch hierheen? Of gaat het naar de Belgen?
hij stroomt van hier naar jullie, t vele water komt uit de kanten van de ardennen, waar nu t smeltwater bij komt. maar voor de maas bij jullie is, is er al veel weg kunnen stromenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar die rivier stroomt toch deze kant op? Of andersom?Dus als het hoog water is in maastricht dan stroomt dat toch hierheen? Of gaat het naar de Belgen?
Oh okquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:02 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, MB, ik heb je FaceBook-verzoek niet geaccepteerd, want mn tombola-account is alleen voor FarmvilleDus dan krijg je alleen eieren en koeien enzo om je oren, lijkt me niet de intentie
Ik voeg je wel toe als mezelf
Ow jaquote:
Ja, de rivier loopt van de zee de bergen opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ok. Opgelost. Wij hebben gewoon goeie zijriviertjes en jullie nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij stroomt van hier naar jullie, t vele water komt uit de kanten van de ardennen, waar nu t smeltwater bij komt. maar voor de maas bij jullie is, is er al veel weg kunnen stromen
Ik ben wel een verrekte kut-brabo maar hier ook nog nie zunne grote vloedgolf kut!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat wij gewoon geen verrekte kut-brabo's zijn![]()
JONGUH, ZUNNE VLOEDGOLF! BAM!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja
Speciaal voor jou (en Cat) dan:
We zouden om 19:30 trouwen. Alle gasten zouden in de zaal klaar zitten en wij zouden dan door de grote deuren aan de voorkant binnenkomen. Alleen een beetje te laat. Ik had aan de meneer van het hotel laten vragen of hij de gasten even om geduld wilde vragen, met als reden dat de bruid 'problemen had met haar jurk'. Die man had ons nog niet gezien, dus die loopt daar bloedserieus naar binnen en zegt: "Dames en heren, heeft u nog een klein ogenblikje geduld. Het bruidspaar is iets verlaat, want de bruid heeft problemen met haar jurk!" Allemaal rumoer in de zaal.
Niet leuk heDat komt omdat jullie ons niet kennen
Maar de gasten kennen ons wel
Jij hebt geen zijriviertjes, die zitten tussen jullie inquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ok. Opgelost. Wij hebben gewoon goeie zijriviertjes en jullie niet
Wij ook, alleen stromen die hier ook over, omdat wij zo kort bij die Ardennen zitten, waar alles tegelijk uit komt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ok. Opgelost. Wij hebben gewoon goeie zijriviertjes en jullie niet
Bwehehehehe, ik zie het voor mequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja
We zouden om 19:30 trouwen. Alle gasten zouden in de zaal klaar zitten en wij zouden dan door de grote deuren aan de voorkant binnenkomen. Alleen een beetje te laat. Ik had aan de meneer van het hotel laten vragen of hij de gasten even om geduld wilde vragen, met als reden dat de bruid 'problemen had met haar jurk'. Die man had ons nog niet gezien, dus die loopt daar bloedserieus naar binnen en zegt: "Dames en heren, heeft u nog een klein ogenblikje geduld. Het bruidspaar is iets verlaat, want de bruid heeft problemen met haar jurk!" Allemaal rumoer in de zaal.
Willen jullie dat ook nog zijn als we jullie bij Belgie stoppen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij ook, alleen stromen die hier ook over, omdat wij zo kort bij die Ardennen zitten, waar alles tegelijk uit komt.
Wij zijn jullie bufferzone
Volgens mij willen jullie beiden nog niet dood gevonden worden in een jurkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja
En nu een foto van jullie met jullie avond kledingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja
Het zal mij een rotzorg wezen, ik woon hoog en droogquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Willen jullie dat ook nog zijn als we jullie bij Belgie stoppen?
whehehe, ironisch genoeg komt al dat water van de maas precies langs moerdijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zei ik jequote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehehe eigenlijk is die schijnheilige kop van Bram in die reclame toch best wel grappig
Kan me hier toch wel wat dingen bij bedenkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja
Dat gegluur ook over die zonnebrilquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehehe eigenlijk is die schijnheilige kop van Bram in die reclame toch best wel grappig
Nee sorry, ik keek naar d'r ogenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:09 schreef Ynske het volgende:
Ll, had je gezien die laatste foto heeft geen bovenstukje aan
Zo erg is het niet, maar we zouden er beiden héél ongelukkig van wordenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:09 schreef tombolafan het volgende:
Volgens mij willen jullie beiden nog niet dood gevonden worden in een jurk
Naja ik blijf die andere leuker vindenquote:
Mijn Mr snapte niet wat ik nou zo hilarisch vond aan het eind evan deze tot ik de ander liet zien.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja ik blijf die andere leuker vinden
Heb welgeteld 1x opzij gekekenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Pearl is eigenlijk echt wel heel goed maar ze doet me echt werkelijk waar niks....
Ze is echt een vreselijk goede zangeres, maar ik vind haar ook erg saai.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Pearl is eigenlijk echt wel heel goed maar ze doet me echt werkelijk waar niks....
Ze danst prima, ziet dr goed uit, zingt gruwelijk goed, maar ze heeft toch net niks extra zeg maar...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is echt een vreselijk goede zangeres, maar ik vind haar ook erg saai.
Jepquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:14 schreef Maes het volgende:
Krijgen de deelnemers van TVoH kledingadvies?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:14 schreef ElisaB het volgende:
Owja en toen het 20 seconden later weer stil was in de zaal, hebben we de deuren opengegooid en zijn we naar binnen gestapt met twee bordjes: GE en FOPT
Echt, je blijft lachen met Beeb & Beeb
Alweer?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:16 schreef Qwea het volgende:
Uitbraak Mexicaanse griep dreigt in Europa
JipenJannekeversie: Maes, wat lief, die manier waarop je Greys hebt gevraagd haar getuige te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:14 schreef ElisaB het volgende:
Owja en toen het 20 seconden later weer stil was in de zaal, hebben we de deuren opengegooid en zijn we naar binnen gestapt met twee bordjes: GE en FOPT
En een overstromingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:16 schreef Qwea het volgende:
Uitbraak Mexicaanse griep dreigt in Europa
Ik hou van jullie allebeiquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:14 schreef ElisaB het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |